Webasto, nawiewy, ogrzewanie - pomoc w uruchomieniu

Driver Simon
Nowy T4

Answers: 0
9
Last active: -
Tematy: 2
Model:
Auto: Multivan 96r.
podziekowal za post: 9 razy
Kontakt:

Webasto, nawiewy, ogrzewanie - pomoc w uruchomieniu

Nieprzeczytany post autor: Driver Simon »

Na samym wstępie chciałem się przywitać z wszystkimi użytkownikami forum ponieważ jest to mój pierwszy post, proszę o wyrozumiałość bo jestem początkującym użytkownikiem forum i jest to moja pierwsza T4 w moim życiu.

Ale do rzeczy, od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem T4 Multivan 2,5 TDi, niestety mam problem z uruchomieniem webasto, poniżej zamieszczam zdjęcia na których jest sterownik oraz umiejscowienie nawiewów w moim modelu. Moje podstawowe pytania - na pierwszym zdjęciu widnieją zegary, sterowniki, nie wiem jak to nazwać, w każdym razie sprawa wygląda tak, nawiewy nie działają jeżeli nie wciśniemy przycisku po prawej stronie w "sterowniku" na którym widnieje godzina 15:39, sterownik na którym widnieje 0:00 na nic nie reaguje. Proszę wytłumaczcie mi jak to się obsługuje i jak to powinno prawidłowo działać.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Kenobi
Administrator
Fanatyk T4

16
Tematy: 45
Model:
Auto: Caravelle
Opis: niech moc będzie z wami
podziekowal za post: 49 razy
otrzymal podziekowanie: 659 razy
Kontakt:

Re: Webasto, nawiewy, ogrzewanie - pomoc w uruchomieniu

Nieprzeczytany post autor: Kenobi »

To z zerami to sterownik od postojowego suchego, oryginalny. To z 15,39 to dokładany sterownik zapewne jako rozbudowa dogrzewacza D3WZ do postojowego mokrego, z tego co piszesz niezbyt udana. Wszystko na forum opisane. Zacząłbym od sprawdzenia czy w ogóle urządzenia które obsługują te sterowniki w ogóle są w samochodzie zamontowane.
Podstawowe tematy o D3WZ:
http://www.t4-forum.pl/viewtopic.php?f= ... hilit=D3wz
http://www.t4-forum.pl/viewtopic.php?f= ... hilit=D3wz
niebieski-n2
moderator
Kierowca T4

14
Tematy: 13
Model:
Auto: Escapade, holenderka