Ustawienie pompy wtryskowej 1,9 TD po uszczelnieniu.

https://www.t4-forum.pl/viewforum.php?f=87
T4 Forum dotyczące silnika 1.9 TDI w VW T4 – typowe usterki, naprawy, schematy, diagnostyka VAG
Regulamin forum
Posty mozna poprawiać do 2H czasu od jego napisania.

Miło więc jest jesli posty będą edytowane do tego czasu niż pisanie jednym pod drugim. Oczywiście jesli czas edycji na to pozwala.

Staraj sie także uzywać przecinków oraz kropek aby post był czytelny.

Jeżeli jakis post pomógł Tobie w rozwiązaniu problemu podziękuj autorowi postu dając kciuk w górę - znajduje sie w prawym dolnym rogu każdego posta.
ODPOWIEDZ
lukikiller
Forumowicz T4

13
Model:
Auto: T4 Doka 96r
otrzymal podziekowanie: 2 razy
Kontakt:

Ustawienie pompy wtryskowej 1,9 TD po uszczelnieniu.

Post autor: lukikiller »

Witam. Od razu mówię, że jestem tu nowy i nie znam się na tym wyszukiwaniu, więc proszę od razu mnie nie wyrzucać z forum a odesłać do odpowiedniego tematu.

Mianowicie chodzi o pompę wtryskową. Mechanik uszczelniał mi pompę wtryskową, a mianowicie tylko uszczelniacz na wałku od cięgna gazu, bo łapał tamtędy lewe powietrze, złożył wszystko i autko odpala ładnie od strzała, ale niestety na wyższych obrotach 2500-3000 obr/min zaczyna się dławic, tak jakby była zbyt mała dawka paliwa i brakowało mu paliwa. Czy jest możliwe ustawienie tej pompy bez tego zegara tylko na słuch ? Czy jest konieczność jazdy do pompiarza na ustawienie?

Z góry dziękuję za odpowiedz. Pozdrawiam
cybkryst
Aktywny T4

13
Model:
Auto: T4
podziekowal za post: 1 raz
otrzymal podziekowanie: 17 razy
Kontakt:

Re: Ustawienie pompy wtryskowej 1,9 TD po uszczelnieniu.

Post autor: cybkryst »

A jak tam filtr paliwa? I wszystkie wężyki paliwowe na zasilaniu?
Z Twojego opisu można wywnioskować ze gdzieś dalej łapie powietrze albo filtr masz…login to view the rest of this post

This topic has 9 more replies

You must be a registered member and logged in to view the replies in this topic.

Zarejestruj się Zaloguj się