Witam wszystkich serdecznie,jestem nowy na forum. Od jakiegos czasu jestem posiadaczem t4,które będę przerabial na campera. Mieszkam w holandi,a tutaj opłaty za busy w gazie czy dieslu są niepoważne,dlatego mój bus musi zostać camperem. Potrzebuje...
Ostatni post
Auto aktualnie jest w Pl,czeka na dach. Jak bede je mial spowrotem to zrobie fotki
czy spotkal sie ktos z was z podobnymi odglosami, czy moze to byc vacuum pompa albo popychacze? wciskanie pedalu hamulca nie powoduje zadnej roznicy, dodam ze klekotanie zmienia sie wraz z obrotami silnika a za tydzien wymieniam rozrzad bo juz czas...
Ostatni post
Zrobione winna była dwumasa. Wibracji brak i stukania.
Witam,mam zamiar kupić t4 syncro Caravelle, myślałem cały czas o 2,5 tdi ale nic sensownego od kilku miesięcy nie mogę trafić ,trafił się natomiast taki sprzęt tylko że z silnikiem 2,5 benzyna z instalacją gazową założoną kilka miesięcy temu, z...
Ostatni post
Witam jako że poszukuje również caraveli benzynowej lub z lpg to w tym miejscu się z wami przywitam.Jestem nowy i pewnie nie raz skorzystam z Waszej pomocy.
Moje szukanie opisze wkrótce .Niniejszym .Witajcie.
Witamy
Kup dobrą benzynę i załóż nową...
Jest to moj pierwszy post a wiec serdecznie witam uzytkownikow forum VVT4.
Od 3 lat jestem posiadaczem Carawelle T4 i sluzyla mi ona bardzo dobrze jednak do czasu.
Jest to jeden z moich samochodow i nie uzywam go zbyt czesto, najczesciej stoi on...
Ostatni post
No i usterka naprawiona.
Maszyna smiga jak nowa.
Pali od strzala na zimno i na goraco.
Winowajca okazal sie czujnik polozenia walu korbowego i rzeczywiscie jest on dostepny, nie wiadomo czemu - tylko w serwisie.
Jestem nowym użytkownikiem tak więc na początku WITAM SERDECZNIE wszystkich użytkowników.
Tak jak w temacie posiadam T4 2,5tdi o mocy 88KM. Od dłuższego czasu samochód cierpi na brak mocy i duże spalanie.
Po podłączeniu kompa wyrzuca błąd...
Ostatni post
U mnie i w co najmniej dwóch innych T4 był taki ja Probe041 podał czyli 059919501A, choć według niektórych katalogów są one zamienne. Ważne, że działa.
Witam kolegów. Przejżałem już dziesiątki tematów na forum i wszystko co przychodziło mi na myśl, nie przyniosło rezultatów ale po kolei:
Moje t4 1,9 TD ABL 97r
Dawca 2,5 TDI ACV 102KM 97r.
Naszło mnie żeby zrobić przekładkę silnika do mojego....
Ostatni post
Temat został rozwiązany!! turbina ładuje. Przyczyną całego bałaganu był ciągle otwarty zawór upustowy. Prawdopodobnie podczas montażu silnika zostało zaczepione sztangą o ścianę grodziową i się coś przestawiło, nie pytajcie mnie jak i co bo nie mam...
Witam. Chciałbym się was koledzy poradzić. Jak byście mieli kupić sobie t4 w dieslu to z jakim silnikiem byście kupili. 2.5 TDI 102KM ? (102KM to bardzo dobra jednostka) ale czy 2.5 TDI 151KM jest taką samą bezawaryjną jednostką? Czy lepiej 2.5TDI...
Ostatni post
Odnoszę wrażenie, że nie czytałeś forum. Usiądź, poszukaj a znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania, które zadałeś. Miłej lektury.
Witam wszystkich. Pacjent to VW T4 2.5 TDI 88km 99r. Chodził do końca przed awarią. Była w nim upalona wiązka, prawdopodobnie po zwarciu przy rozruszniku. Wymienionych ponad 30 kabli. Na chwilę obecną kręci ale ani myśli odpalić. Czy ktoś ma jakiś...
Ostatni post
Okazało się że przeskoczył rozrząd i to sporo, bo i jakieś 10 cm. Serdecznie dziękuję za wszystkie odpowiedzi
znajomy mechanik twierdzi że co 60 tys. ale przeczytałem, na niemieckiej stronie, że w modelach tdi po 2000r taka wymiana zalecana jest co 120 tys. Jak z tym jest? Wie może ktoś? Z góry dziękuję za poradę
Ostatni post
Hepu wzmacniana P574 - 20 zebow. Pompa normalna Hepu P536 ilosc zebow 20. Moga sie jedynie roznic lopatkami I ich gruposcia miedzy poszczegolnymi firmami. Ilosc zebow na pasek jest taka sama. Sprzedawca chce cie w maliny wyprowadzic.
Witam, jak mogę podwyższyć obroty na biegu jałowym? Po odpaleniu auta obroty utrzymują się na poziomie 800 natomiast jak auto się rozgrzeje to obroty są jeszcze niższe i trzymają się na poziomie 770-780. Kręciłem trochę aparatem ale nic to nie...
Ostatni post
obroty na biegu jałowym reguluje silniczek krokowy
ja musiałem swój wypiąć elektrycznie
ponieważ podnosił mi obroty do 2000 - 4000 obrotów
po wypięciu go miałem totalnie niskie obroty
w środku silniczka jest imbus którym podkręciłem obroty...
Zaczalem w koncu dalej cos robić przy aucie. Wymieniłem uszczelke pod pompy oleju bo sie pocila. Wieksza część wycieku i tak była z uszczelniacza. I teraz chce założyć nowy. Porównuje stary z nowym i już czuję sporą różnice.
Założony miałem z...
Niestety, ale rozczelniła mi sie pompa podczas wakacji daleko od domu. Pokleilem w takim miejscu silikonem do misek olejowych i udało mnie się dojechać do domu. W końcu zabrałem się, aby to zrobić. Wyciągnąłem ją, przyjechałem do Polski i dałem do...
Cześć.
Mam problem z odczytaniem oznaczeń.
Poprzedni właściciel miał jakiegoś mechanika który oznaczał elementy w niejasny dla mnie sposób i chciałem upewnić się czy moje przemyślenia są poprawne :) Chcę zaznaczyć, że rozrząd pierwszy raz robię w...
Ostatni post
Ma się pokrywać z krawędzią głowicy. Po zamontowaniu rozrządu na gotowo, masz możliwość korygowania kąta wtrysku w obie strony, po prostu przy krawędzi głowicy jest w połowie skali. Z rolką nic nie będzie, pamiętaj jednak o korekcie rolki...
Cześć,
Mam prośbę do osób z takim silnikiem jak w temacie 150 konny 2.5 TDI lub do tych którzy znają temat.
Mianowicie jakie macie lub jakie powinny być minimalne obroty w tym silniku oraz jaką macie lub jaka powinna być ustawiona dawka paliwa dla...
Ostatni post
Najprościej to sobie np tu obejrzyj golf ale zasada ta sama.
Jeśli pompa nie kombinowana to będziesz potrzebował specjalny trójkątny klucz do nastawnika - jedna śruba jest nietypowa. Do kupienia na ale... itp.
kluczdo pompy.jpg
Cześć,
Jak znaleźć odpowiedni oring do tego wlewu/odmy?
Zna ktoś może numer lub gdzie takie dostanę? Nie chcę lepić silikonem :)
Potrzebuje dwie, do wlewu oleju oraz od strony odmy.
oring2.jpg
mam pytanie posiadam multivana 2002 rok z silnikiem 102 konie acv zalozona juz skrzynia z kolem dwumasowym od 151 koni.Teraz mam zamiar zrobic przekladke silnika o oznaczeniu axl z duza turbina i ic ,teraz pytanie czy zaloze ten silnik do mojej...
Ostatni post
Sterowanie turbiną jest inne - na podcisnienie, program w ECU też do zmiany. Ogólnie bez sensu cały silnik przekładać wystarczy tylko osprzęt przełożyć bo tylko tym się różni AXL od ACV. Chyba, że twój padnięty. Jak szukasz mocy to lepiej kupić...
Mam takie pytanko , otóż w tej chwili wymieniany mam rozrząd w ACV i co się okazało. Pasek pompy wtryskowej jest przesunięty o jeden ząbek w stosunku do znaków odniesienia. Auto paliło dobrze z tym przestawionym paskiem , kąt wtrysku byl...
Ostatni post
No własnie nie... przestwiłem o ząb tak jak wczesniej bo zrobiłem sobie znaki kiedys swoje i na nie ustawiłem znak kola pompy teraz i auto od strzala zapaliło , prawie z kątem wtrysku się tez wstrzeliłem bo jak podłączyłem kompa to na wykresie przy...
Witam.
Zwracam się z prośbą o pomoc przy silniku 2,5 TDI.
Obecnie samochód nie zapala.
Krótka historia.
Miałem problem z brakiem mocy. Wyskakiwał mi błąd
01269 Commenceement of Injection Valve (n108) 31-10 Open or Short to Ground- Intermittent...
Ostatni post
Ze swojego wczesniejszego doswiadczenia wiem ze znaki na pompie nie zawsze sie pokrywaja. Gdyz nie wiadomo jak ktos skladal rozrzad. Szkoda ze przestawiles na znaki.Bo teraz bez wiedzy I kompa cieszko bedzie trafic idealnie. Szybciej doradz sie...
Wujo razem ze mną zakupił świetne T4 logn na wypasie z małym przebiegiem. auto było mega doszykowane jeśli chodzi o eksploatację w DE. Właściciel który je w DE użytkował dołożył DFP żeby spełniało normy euro 4. Byłem zdziwiony jak...
Ostatni post
Niestety ale myslisz się co do tematu kąt wtrysku a dawka paliwa. Wraz z prześpiszenia kąta wtrysku wzrastała również dawka paliwa. Sprawdzałem to napinając/luzując rolkę podczas pracy silnika.
Ja na sztywnych ustawieniach tego nie obserwuje, czy...
Witam,na forum zarejestrowany jestem już dłuższy czas ale to dopiero moje pierwsze pytanie do was więc proszę o wyrozumiałość.
A więc;jak w tytule silnik 2,5 tdi 102km gaśnie podczas jazdy,opiszę to troszeczkę dokładniej podczas jazdy potrzebuję...
Ostatni post
U mnie problem się powtórzył po około pół roku, ale to już będziesz wiedział co zrobić.
Na początku Witam i proszę o pomoc
świeci się kontrolka świec żarowych na kompie pokazuje błędy P1245 czujnik wzniosu iglicy oraz P1256 czujnik temp.chłodziwa silnika
auto u speca od diesla zapewne wtrysk sterujący -przeczyszczony podobno...
Mam problem, na wolnych obrotach(silnik ciepły) raz na kilka minut silnik przydycha na 400 obrotów prawie gaśnie i wraca na normalne obroty.
Od nowe jest wszystko od cewki czyli Cewka, czujnik Halla, kopułka, przewody i świece.
Może macie...
Ostatni post
Silnik nie przydycha Ci przypadkiem w momencie wlaczenia sie wentylatorow na chlodnicy ?
hehe, od roku jeździłem z tym problemem, szarpanie wzmacniało sie wraz ze wzrostem temperatury i czasami wystepowało podczas jazdy
wyciągnąłem wszystkie...
Przeglądam Wasze forum od 2 lat i przyszedł wreszcie czas na pierwszy post.
2 lata temu kupiłem Multivana 2001r ACV, 430 000km. Auto używane jako rodzinne.
Historia po zakupie:
Silnik prawdopodobnie ma wgraną...
Ostatni post
Odkopuję swój wątek.
Wiązkę zgodnie z zaleceniem sprawdziłem wtyczkę do pompy, psiknąłem kontaktorem i problem nierównej pracy praktycznie zniknął.
Zaczął jednak pojawiać się notlauf.
Na początek wymieniłem wszystkie przewody podciśnienia, bo z...
Witam, tak jak w tytule. Problem polega na tym że jak odpalam auto i wciskam gaz do 2000 obrotów i trzymam pedał gazu w jednym położeniu to obroty powoli spadają do około 1500. Co może być przyczyną? Bez różnicy czy wcisnę gaz do 2000 czy 2500...
Ostatni post
Benza to może być dużo rzeczy. Np przepływka Silnik Krokowy Przepustnica , itp itd. Myślę że powinieneś zacząć od Diagnozy komputerowej *VAG*, może jakieś LOGI NP.
Witam, mam problem z głowicą mojego 2.5 tdi(pęknięcie) kod silnika ACV, szukam używki, ewentualnie całego słupka, wiem że pasują z Volvo i Audi ale nieznam kodów tych silników, czy ktoś z kolegów wie jakie głowice ewentualnie słupki będą pasować do...
Ostatni post
czy kupując samą głowicę od któregoś z tych silników , będzie ona pasować do mojego bloku acv ?
Nosz, trafiło mnie teraz...
Fajnie jeżdżący Multik zaczął strzelać w wydech. I mulić strasznie. Wymieniłem swiece i kable, dwie byly sklepane. Potem jakieś 300 km ok i kolejny zonk, ledwo na polowie cylindrów dodciągnąłem sie do MOPa na...
Ostatni post
Zapłon był OK.
Winna instalka gazu, II gen - z emulatorem lambdy. Zakładano ją w czasach kiedy sekwencje i gazownicy też nie radzili sobie z full grupą.
Przedstawiło sie cholerstwo w kierunku ubogiej mieszanki i po jakims czasie rozwalilo silnik....
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników