Silniki Benzynowe
2.0 – podstawowa jednostka benzynowa
Przeznaczenie: Silnik 2.0 był dedykowany głównie do wersji T4, gdzie stawiano na prostotę i niskie koszty eksploatacji, szczególnie w mniej wymagających warunkach użytkowania.
Charakterystyka:
Przyzwoite osiągi przy umiarkowanym zużyciu paliwa.
Łatwy w serwisowaniu i dostępności części, co czyniło go popularnym wyborem w segmentach, gdzie nie zależało się na najwyższych osiągach.
2.5 – moc i elastyczność
Przeznaczenie: Ta jednostka oferowała nieco więcej mocy niż 2.0, będąc atrakcyjną propozycją dla tych, którzy chcieli uzyskać lepszą dynamikę przy zachowaniu rozsądnych kosztów eksploatacji.
Charakterystyka:
Dobrze zbalansowana moc, umożliwiająca sprawne poruszanie się w ruchu miejskim, a także na trasach poza miastem.
Uniwersalność – stosowana zarówno w wersjach dostawczych, jak i pasażerskich, gdzie liczyła się dodatkowa rezerwa mocy.
2.8 – wyższa moc i sportowy charakter
Przeznaczenie: Silnik 2.8 był wybierany w wersjach bardziej prestiżowych lub tam, gdzie priorytetem była wysoka moc i lepsze osiągi, np. w modelach z przeznaczeniem do dynamicznej jazdy.
Charakterystyka:
Najwyższa moc w gamie benzynowej dla T4, co przekładało się na lepsze przyspieszenie i możliwości przy pełnym obciążeniu.
Często stosowany w modelach, które miały pełnić rolę nie tylko praktycznego pojazdu dostawczego, ale także komfortowego auta dla rodzin czy w wersjach rekreacyjnych.
Silniki benzynowe - modele i charakterystyka
Fakty, dane techniczne, historia produkcji – wiedza o naszym busie.
Zablokowany
Posty: 1
• Strona 1 z 1
- maja
- Administrator
- Kierowca T4
- Posty: 2340
- Rejestracja: 11 kwie 2010, 9:52
- 15
Zablokowany
Posty: 1
• Strona 1 z 1
Wróć do „Pomoc i historia modelu T4”
Przejdź do
- Regulamin , Informacje , pomoc bez logowania T4-forum.pl
- ↳ Dostęp do forum
- ↳ Pomoc i historia modelu T4
- ↳ Powitanie dla nowo zarejestrowanych
- Naprawiamy nasze T4
- ↳ Diesel
- ↳ 1.9 ABL , 1X
- ↳ 2.4 AAB , AJA
- ↳ 2.5 AJT , AAY , ACV , AUF , AXL , AYC , AHY , AXG
- ↳ Tematy bez wersji silnika
- ↳ Benzyna
- ↳ 2.0 AAC
- ↳ 2.5 AAF , ACU , AET , AVT , APL
- ↳ 2.8 AES , AMV
- ↳ Tematy bez wersji silnika
- ↳ Nadwozie i wnętrze
- ↳ Ogrzewanie i klimatyzacja
- ↳ Elektryka
- ↳ Koła, układ kierowniczy, hamulce i zawieszenie.
- ↳ Układ przeniesienia napędu
- ↳ Skrzynia biegów
- ↳ Sprzęgło
- ↳ Przeguby i półosie
- ↳ Syncro
- ↳ Eksploatacja i obsługa
- ↳ Vag
- ↳ Faq
- Blacharstwo i lakiernictwo oraz konserwacja blach
- ↳ Blacharka
- ↳ Lubuskie
- ↳ Łodzkie
- ↳ Małopolska
- ↳ Mazowieckie
- ↳ Podkarpackie
- ↳ Podlaskie
- ↳ Pomorskie
- ↳ Śląskie
- ↳ Świętokrzyskie
- ↳ Zachodnio-pomorskie
- ↳ Warmińsko-Mazurskie
- ↳ Wielkopolska
- ↳ Lakiernictwo
- ↳ Konserwujemy auto
- Busowy mix
- ↳ Kupujemy T4
- ↳ Mój Bus
- ↳ Multimedia w aucie
- ↳ T4 camper
- ↳ T4 dobry czy zły samochód?
- ↳ Tuning
- ↳ Sznurki
- ↳ Akcesoria
- ↳ Kursy, szkolenia i uprawnienia
- ↳ T4 w firmie
- Sami swoi
- ↳ Hyde park
- ↳ Zloty i spoty
- ↳ zloty
- ↳ spoty
- ↳ gr.Białystok
- ↳ gr. Bydgoszcz i okolice
- ↳ gr.Dolnośląska
- ↳ gr. Katowice i okolice
- ↳ grupa Kraków
- ↳ gr. Lubuska - Zielona Góra i okolice
- ↳ gr. Mazury
- ↳ gr. Rzeszów i okolice
- ↳ gr. Trójmiasto
- ↳ gr. Warszawa i okolice
- ↳ gr. Zachodnio-pomorska
- ↳ cały kraj
- ↳ Inne imprezy
- Giełda T4-forum.pl
- ↳ Sprzedam