Silniki Diesla
1.9 – ekonomia i kompaktowość
Przeznaczenie: Silnik 1.9 był dedykowany przede wszystkim użytkownikom, dla których kluczowa była ekonomia paliwowa i niższe koszty eksploatacji.
Charakterystyka:
Niska moc w porównaniu do większych jednostek, ale wystarczająca do miejskich i lekkich zastosowań.
Niskie zużycie paliwa, co czyniło go atrakcyjnym w segmencie ekonomicznym oraz w zastosowaniach, gdzie pojazd poruszał się głównie w ruchu miejskim lub na krótszych dystansach.
2.4 – równowaga między osiągami a oszczędnością
Przeznaczenie: Ten silnik był wybierany przez użytkowników, którzy potrzebowali nieco więcej mocy przy jednoczesnej dbałości o ekonomiczność.
Charakterystyka:
Średnia moc i moment obrotowy, co umożliwiało sprawne przewożenie ładunków przy umiarkowanym zużyciu paliwa.
Dobrze zbalansowana konstrukcja, dzięki której silnik ten radził sobie zarówno w codziennych, miejskich zastosowaniach, jak i w dłuższych trasach.
2.5 – TDI (z turbodoładowaniem):
Przeznaczenie: Przeznaczony dla tych, którzy potrzebowali lepszych osiągów, zwłaszcza przy przewożeniu większych ładunków lub na trasach wymagających dynamicznego przyspieszenia.
Charakterystyka:
Wyższa moc i moment obrotowy dzięki turbinie, co przekładało się na lepsze przyspieszenie i sprawność przy pełnym obciążeniu.
Trochę wyższe koszty serwisowania, ale rekompensowane przez znacząco lepsze osiągi, szczególnie w trudniejszych warunkach.
Silniki Diesla - modele i charakterystyka
Fakty, dane techniczne, historia produkcji – wiedza o naszym busie.
Zablokowany
Posty: 1
• Strona 1 z 1
Zablokowany
Posty: 1
• Strona 1 z 1
Wróć do „Pomoc i historia modelu T4”
Przejdź do
- Regulamin , Informacje , pomoc bez logowania T4-forum.pl
- ↳ Regulamin
- ↳ Dostęp do forum
- ↳ Pomoc i historia modelu T4
- ↳ Powitanie dla nowo zarejestrowanych
- ↳ Kącik Dobroczynności czyli Wspieramy Potrzebujących
- Naprawiamy nasze T4
- ↳ Benzyna
- ↳ 2.0 AAC
- ↳ 2.5 AAF , ACU , AET , AVT , APL
- ↳ 2.8 AES , AMV
- ↳ Tematy bez wersji silnika
- ↳ Diesel
- ↳ 1.9 ABL , 1X
- ↳ 2.4 AAB , AJA
- ↳ 2.5 AJT , AAY , ACV , AUF , AXL , AYC , AHY , AXG
- ↳ Tematy bez wersji silnika
- ↳ Elektryka
- ↳ Eksploatacja i obsługa
- ↳ Faq
- ↳ Koła, układ kierowniczy, hamulce i zawieszenie.
- ↳ Nadwozie i wnętrze
- ↳ Ogrzewanie i klimatyzacja
- ↳ Webasto - Dogrzewacz
- ↳ Klimatyzacja - Climatronic
- ↳ Nagrzewnica
- ↳ Syncro
- ↳ Tuning
- ↳ zmiany silnika diesel
- ↳ zmiany silnika benzyna
- ↳ Wygląd zewnętrzny
- ↳ turbo , intercooler
- ↳ Chiptuning i elektronika
- ↳ Zawieszenie i obniżanie
- ↳ Układ hamulcowy
- ↳ Układ przeniesienia napędu
- ↳ Skrzynia biegów Automat
- ↳ Skrzynia biegów Manual
- ↳ Sprzęgło
- ↳ Przeguby i półosie
- ↳ Warsztaty, serwisy i sklepy
- ↳ Dolnośląskie
- ↳ Kujawsko-Pomorskie
- ↳ Lubelskie
- ↳ Lubuskie
- ↳ Łodzkie
- ↳ Małopolska
- ↳ Mazowieckie
- ↳ Podkarpackie
- ↳ Podlaskie
- ↳ Pomorskie
- ↳ Śląskie
- ↳ Świętokrzyskie
- ↳ Zachodnio-pomorskie
- ↳ Warmińsko-Mazurskie
- ↳ Wielkopolska
- ↳ Vag , VCDS lite
- Blacharstwo i lakiernictwo oraz konserwacja blach
- ↳ Blacharka
- ↳ Lubuskie
- ↳ Łodzkie
- ↳ Małopolska
- ↳ Mazowieckie
- ↳ Podlaskie
- ↳ Pomorskie
- ↳ Śląskie
- ↳ Świętokrzyskie
- ↳ Lakiernictwo
- ↳ Konserwujemy auto
- Busowy mix
- ↳ Akcesoria
- ↳ Kupujemy T4
- ↳ Kursy, szkolenia i uprawnienia
- ↳ Mój Bus
- ↳ Multimedia w aucie
- ↳ T4 camper
- ↳ T4 dobry czy zły samochód?
- ↳ T4 w firmie
- ↳ Sznurki
- Sami swoi
- ↳ Forumowe gadżety
- ↳ Hyde park
- ↳ Pamięci forumowiczów - Kiedyś z nami, dziś w trasie bez końca
- ↳ Przyjaciele z sieci - krajowe i zagraniczne strony o T4
- ↳ Rozrywka
- ↳ Spotkania forumowe - zloty i spoty
- ↳ zloty
- ↳ spoty
- ↳ gr.Białystok
- ↳ gr. Bydgoszcz i okolice
- ↳ gr.Dolnośląska
- ↳ gr. Katowice i okolice
- ↳ grupa Kraków
- ↳ gr. Lubuska - Zielona Góra i okolice
- ↳ gr. Mazury
- ↳ gr. Rzeszów i okolice
- ↳ gr. Trójmiasto
- ↳ gr. Warszawa i okolice
- ↳ gr. Zachodnio-pomorska
- ↳ cały kraj
- ↳ Inne imprezy
- ↳ Wyprawy, wycieczki, podróże
- Giełda T4-forum.pl
- ↳ Regulamin działu "Giełda"
- ↳ Sprzedam