Witam niedawno kupilem t4.i narazie jestem zadowolony.lecz dzisiaj zauwazylem ze gdy podjezdzam pog gorke to nagle z rury wydobywa sie jasny dym i za mna robi sie chmura i smierdzi.potem juz na normalnym terenie jest ok i nawet dymka nie pusci.co...
Witam. Z góry przepraszam jeśli dany temat był ale nie znalazłem nadal odpowiedzi na mój problem. Problem polega na braku reakcji na gaz, auto normalnie odpala trzyma wolne obroty ale nic poza tym, na vagu po dodaniu gazu płynnie pokazuje wzrost...
Ostatni post
Problem rozwiązany, okazało się że nastawnik dawał za mała dawkę ( był za bardzo przesunięty w stronę kola rozrządu) po ustawieniu wszystko reaguje. Dziękuję za zainteresowanie. Pozdrawiam
Jak w tytule, podczas przyspieszania (na każdym biegu) tak z życiem słychać dość głośną pracę silnika.....takie aż dudnienie, jazda spokojna wszystko ok.....ale tak spokojnie trudno się poruszać. Silnik 2,5 tdi 102 kuce.
Ostatni post
Przelatała 100 tys i padła czy przelatała do tej pory 100 tys i śmiga dalej?
Śmiga, śmiga i na razie nic nie wskazuje, żeby miała przestać :D
pierwszy bieg mnie denerwuje bo jest strasznie krótki i zacząłem ostatnio od razu ruszać z dwójki i tu pytanie czy nie jest ze stratą/uszczerbkiem dla sprzęgła/tarczy czy innych elementów?
Ostatni post
Szanowni Panstwo. Juz 6 lat moze lepiej ruszam swoja teczka 2.4 z miejsca i nie ma zadnego problemu.
Wszystko trzeba oczywiście z głową. Jak zapodasz ponad tonę bagażu to wiadomo ze nie będziesz ruszał
z 2- jki.
Wyrobiona końcówka wału korbowego pod kołem napędowym pasa rozrządu, poluzowała sie śruba dociskająca
Niewielka różnica na średnicy, czoło stożkowe ok 0,5 mm i znaczny luz na ścięciu ustalającym w stosunku od nowego koła
Jakie możliwe rozwiązanie...
Ostatni post
Tez mnie to dziwi. Mój znajomy zatarł abl'a poszedł na złom, kupił słupek tdi za 600zl i zrobił już 30tys. Założył dol i cały osprzęt od abl'a, twierdzi, ze sprężarka chyba na tym silniku nie działa ale jemu to nie przeszkadza. Jedzie tak samo a...
Mam problem z ciągle wyskakującym błędem czujnika G71 map sensora nawet po jego wymianie na nowy boshowski ,posiadam jescze dwa takie czujniki i na nich też błąd wywala . Samochód to T4 2.5 Tdi po lifcie z 2000roku silnik AJT. po skasowaniu błędu...
Witam, mianowicie po wymianie rozrządu pojechałem do Znachora aby ustawił kąt wtrysku, odrzekł że nie ma czasu aby dziś to zrobić, ale wykonał pomiary i kąt wtrysku miał około 45st stwierdził że zły, umówiliśmy się na inny termin ustawienia, a Ja...
Ostatni post
Sprawdzilem z ciekawosci w 1.9 w AFN pokazuje 63%. Tez na zimnym.
Pacjent T4 2.4 d
Wczoraj kupilem w/w autko . I na dzien dobry mam z nim problem .
Mianowicie sprzedawca powiedzial ze trzeba wymienic czujnik w chlodnicy od wentylatorow wiec to zrobilem . No i zaczely sie jaja . Auto wypluwa wode tj...
Ostatni post
Uszczelka metalowa to sobie na CO2 można wróżyć a nic nie wyjdzie w ten sposób w tym przypadku
Witam wszystkich chciałbym opisać mój problem mianowicie moja T4 2,5 TDI 102km odpala na zimnym silniku bez problemu ale po rozgrzaniu silnika już jest problem z ponownym zapłonem. Myślałem na początku że to rozrusznik ale został wymieniony,...
Ostatni post
A czy szeroko opisywany na forum problem kostki stacyjki kolega brał pod uwage?
Witam kolegów mam problemik od kilku dni mruga mi kontrolka od oleju na żółto,dzieję się to przy uruchamianiu zapłonu oraz przyuważyłem jak przód auta jest niżej niż tył,olej jest dolany i jest w porządku,co jest grane?pozdrawiam
Ostatni post
A ja chciałem uzmysłowić, że bynajmniej to nie przynajmniej. :)
Bynajmniej kolego, bynajmniej.
Posiadam silnik 2.4D AAB. Silnik przez ostatnie 6 lat stał sobie w takiej jednej T4 pod chmurką. Zanim autko zostało zostawione na pastwe losu wszystko było sprawne. Silnik jest przeznaczony na sprzedaż, ale czy opłaca się go oddać do remontu?
Ostatni post
Jak dla siebie to paski koniecznie zmień -guma się starzeje wszak nawet jeśli przed odstawieniem jeszcze rozrządzik był do polatania. Do tego olej z filtrem i nie ma się co bać tylko jeździć.
Witam wszystkich forumowiczów .
Niedawno zakupiłem t4 z silnikiem 2.4 d i otóż zauważyłem że silnik kopci na czarno na wyższych obrotach (dokładnie nie wiem bo nie posiada obrotomierza )i pobiera sporo oleju jakis 1/1.5 l na 1000 km . Dodam że na...
Ostatni post
Przy takim zużyciu należy sprawdzić głowicę i prowadnice, pomierzyć pierścienie, cylindry itd o panewkach przy takiej robocie nie wspomnę.
Posiadam starego VW T4 2.4D automatika z 1993.
Autko smiga calkiem dobrze, tylko niestety rdza go uwielbia...
Ostatnio, mechanik w serwisie Niemieckim stwierdzil ze vakum pompa jest nieszczelna i troche kapie z niej olej....
Ostatni post
Tu masz warsztat polecany przez kolege Flax, sam korzystałem z tym że u mnie była tylko kontrola ustawień rozrządu. Nie wiem jak podchodzą do napraw czy części używane czy tylko nowe montują. Zadzwonić i się wypytać co i jak. Link do tematu:...
Witam.
Od jakiegoś czasu mam problem z zapowietrzaniem układu paliwowego. Bez znaczenia czy latem, czy zimą nie jest to filtr czy zaworek przy nim. Zależne od poziomu paliwa w zbiorniku pełny i 3/4 ok a później coraz gorzej w czasie jazdy nawet na...
Ostatni post
Wymień pływak Jaki jest wpływ pływaka na powstawanie bąbelków?
W pływaku który wchodzi do zbiornika jest smok jak zwał tak zwał który pęka. W którym miejscu nie wiem nie wnikałem wymieniłem pływak cały kompletny bez zagłębiania wiedzy w niego i...
Witam wszystkich posiadaczy T4.
Mam taki problem w moim Multivanie że jak na wolnych obrotach dodam pedałem gazu lekko gazu z pół centymetra maksymalnie to mi silnikiem rzuca. No i gdy jeżdżę gdy jadę np 110km i puszczam lekko gaz *ujmuje gazu* to...
Ostatni post
Przebywam za granicą, Multivana mało używam, przeważnie na dłuższe trasy. Planuje zjazd na święta i ogarnąć Multi Tip Top. Także tak to wygląda a co do tego mojego błędu dosyć długo z tym jeżdżę i nigdy nie było czasu naprawić tego. Dużo siedzę na...
Witam, chętnie kupie większe wtryski do swojej caravelli, aby trochę poprawić osiągi...gdzieś czytałem że najlepsze to 0,205 afn-y od passata 110 KM. Wskażcie dobrą podpowiedź.
Ostatni post
Same wtryski niewiele dadzą, wystarczy dobry program do tych co masz. Jednak gdybyś się upierał to tak 0.205 od 110 konnych 1.9TDI typu AFN itp.
Witam wszystkich serdecznie! Jestem nowym forumowiczem i posiadaczem Transportera z 1995 roku z silnikiem 1.9 diesel od jakiś niecałych 3 lat. Ogólnie nie zawodzi mnie ale pojawiają się ostatnio dziwne przypadłości. Między innymi nie ma mrozów a mam...
Ostatni post
Dzięki wszystkim za pomoc. Auto pali po wymianie świec elegancko. wszystkie rady zachowam na przyszłość.
Sprzedałem swoją taczkę nieplanowanie. Teraz rozglądam się za t4 2.5tdi holenderka long. Mam już coś na oku.
Pozdrawiam
Witam wszystkich mam dość specyficzne pytanie. Mianowicie jakim cudem do mojego t4 2.5 tdi 102KM wchodzi 6.3 -6.5 litra oleju do max na bagnecie (6.3 6.5 napisalem bo dokladnie nie wiem czy zostalo 1.5 czy 1.7 litra) ksiazki podaja 5.5 litra wraz z...
Ostatni post
Witam mam podobny temat, mechanik wlał przy mnie 6 l oliwy a stan na bagnecie jest nieco poniżej połowy zakreskowanego pola na bagnecie. Czary !!!
W mojej T4 pojawił się spory wyciek z układu chłodzenia. Zlokalizowałem uszkodzony wąż. Jest to jeden z 2 spiętych ze sobą grubych węży na dole ( ten bez czujnika )
Nie chcę zrobić wtopy przy zamówieniu nowego, dlatego szukam dobrego katalogu lub...
Ostatni post
Zaraz po kupnie T4 2,5 tdi 2002r okazało się, że wąż łączący silnik z chlodnicą rozwarstwił się na skutek wycieku czegoś oleistego. Zamówiłem dwa grube węże spięte ze sobą plasikową obejmą tu: Pasuje idealnie, oryginalny z oznaczeniami VW i Audi. Na...
witam! mam problem z moim t4 1,9td , podczas jazdy jak docisne wiecej na pedal gazu , ciagnie ladnie do pewnego momentu az nagle jakby zaczyna przerywac jakby paliwa nie dostawal czy co? zapala idealnie , nie kopci nadzwyczajnie , przy turbo...
Witam,
Jako, że w swoim T4 zrzucam miskę olejowową chcę sprawdzić stan panewek. Tutaj rodzi się jednak jedno pytanie:
Jakim momentem obrotowym dokręcać śruby stopy korbowodu w 2.5 TDI (ACV/AJT)?
Z góry dziekuje za odpowiedź
Pozdrawiam
rafwlkp
jak w temacie spotkał ktoś się z tym zjawiskiem?
kopiłem 3 tygodnie temu multika i wymieniłem olej. poprzedni właściciel lał 15w40 ja zmieniłem na 10w40 i wyczuwam spadek mocy.
oleju na razie nie bierze ale tylko 500(czyt. pincet) km zrobiłem jak...
Ostatni post
zastanawiam się czy na 5w40 nie przejść? jakieś sugestie
Wątek do dyskusji o olejach jest na forum, wystarczy go przeczytać lub tam zadać pytanie
Cześć koledzy,
posiadam VW T4 2.5TDI. Oddałem go ostatnio do mechanika i okazało się że rozsypuje się jedna z rurek między pompą paliwa a silnikiem. Niestety spawanie nic nie dało - trzeba kupować. Problem polega na tym,że u mnie nie ma seryjnego...
Ostatni post
Drobna uwaga wszystkie rurki najlepiej jak sa równe. Chodzi o długość.
Panowie, musze mieć coś nie tak z wlewem paliwa, kiedy doleje do pełna, wycieka mi na ziemie od wewnątrz z otworu wlewu paliwa. Poza tym pojemnościowo wchodzi tylko 80litrów, czytałem, że lejąc wolno powino wejść 100 litrów.
Wycieka chyba przez tą...
Ostatni post
Wygląda na to, że w moim modelu baku brak rurki, która z najwyższego miejsca zbiornika idzie w dół i ma wylot ma przy stopniu kierowcy. Dziś spędziłem sporo czasu pod autem i jej nie znalazłem.
Zdjąłem gumowy przewód widoczny na zdjęciu,...
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników