mam problem ze swoim t4 ACV. Gdy dojeżdżam do świateł i wciskam sprzęgło obroty za każdym razem spadają do około 400-500 po czym wracają do 720 i jest ok. Nie falują obroty, kąt wtrysku ustawiony na 55. Vag nie pokazuje błędów. Jakieś...
Ostatni post
Wygląda na to że pompa dostała, mogły popękać sprężyny tłoko rozdzielacza, mogła się rozlecieć fala itd.
Proszę o pomoc dzis oglądałem T4 rok 96 silnik 2,4 tu do was prośba ,przy przekręceniu kluczyka nei zapala sie kontrolka swiecy żarowej sprzedawca powiedzial ze zapala sie dopiero przy niskich temp ?? to mozliwe ??? pali normalnie
dziki
Pzdr
Ostatni post
Też tak pomyślałem, że może być kwestia rocznika albo silnika
rozrusznik bardzo słabo kręcił więc zregenerowaliśmy go
po wymianie auto paliło na strzała, następny dzień rano też na strzała odpalił problem zaczął się jak wróciłem z miasta bo w mieście stałem nim 15min na...
Ostatni post
wymienilim akumulator na nowy 84ah i poli na strzała z ssaniem i bez po każdym dystansie :)
Od pewnego czasu samochód w zakresie obrotów 2800-2900, przechodzi w tryb awaryjny. Po prostu podczas przyspieszania jest up! I koniec mocy. Niby jedzie ale właściwie raczej się toczy.
Pomaga wyłączenie i włączenie ponowne silnika.
Raz jakaś...
Ostatni post
Od pewnego czasu samochód w zakresie obrotów 2800-2900, przechodzi w tryb awaryjny. Po prostu podczas przyspieszania jest up! I koniec mocy.
klasyczne objawy przeładowania turbiny, coś jest nie tak z układem upustowym turba - N75, wężyki od niego,...
Witam, od niedawna jestem użytkownikiem t4 2,5 tdi ACV, po remoncie silnika samochód nie ma mocy jeździ gorzej niż 1,9. Myślę że to może być źle ustawiony kąt wtrysku na pompie paliwowej lub coś innego, proszę o pomoc.
Ostatni post
nie raz na forum była już taka sentencja pisana:
ten silnik jest sterowany komputerem i bez szczegółowej diagnozy VAGiem ( programem diagnozy komputerowej ) wszystkie teorie będą tylko gdybaniem
pewne jest tylko jedno - coś jest schrzanione
co ??...
Witam. To mój pierwszy post na forum. Żeby się nie rozpisywać przejdę od razu do sedna sprawy: vw t4 1993rok 2.4d(AAB), dość leciwy i trochę skorodowany. Używam go sporadycznie i robię nim trasy max.100km a docelowo ma służyć mi do przeprowadzki i...
Ostatni post
to wymieniony masz pasek od pompy wtryskowej, drugi pasek kosztuje około 100-150 zł nie wiadomo w jakim stanie są rolki ale koszt kompletnego rozrządu to około 350zł, a wymiana nie powinna wyjść drożej jak 200 zł, proponowałbym wymienić go gdyż po...
Ostatnio zauwazylem troszke dymu jesli odpale moje T4 na zimno bez ssania.
Nie widze innych problemow, obroty trzyma, zbiera sie, spalanie nie uroslo, wszystko sie wydaje byc ok, tylko to kopcenie na zimno bez ssania.
Problem jest tylko i...
Ostatni post
Miałem dosyć dłuuuugo do niedawna, teraz leży w piwnicy :) Pytaj, na ile mogę to podpowiem
Witam
Wczoraj moja T4 nagle przestała jechać,brak mocy kontrolka od świec żarowych miga.Podpiąłem vaga i wywaliło 2 błędy
18062- please check DTC Memory of Instrument Cluster
17655- needle lift sensor (G80)
P1247 -35-00 Open or Short to Plus...
Ostatni post
dziś kupiłem wtrysk sterujący z A4 110PS 220bar.Auto odpaliło o odzyskało moc.Vagiem odczytałem korekcje i dawkę paliwa.Dawka była w granicach 8mg/r a korekcje od -0.35- do +1.65.Zmieniłem dawkę uderzając w nastawnik od strony paska i teraz dawka...
Słuchajcie mam problem. Poczytałem troszkę i nie mogę znaleść podobnych objawów do moich... a mianowicie T4 ma problem z odpaleniem w temp. poniżej zera... przy +5 palił na dotyk, ale to nie jest najgorszy problem... Zaraz po odpaleniu jest bardzo...
Ostatni post
Bardzo prawdopodobne że zacina się tłoczek przestawiacza kąta wtrysku.
Witam.Mam problem z którym się borykam od 3 miesięcy.Po wymianie rozrządu auto zrobiło się słabe i zaczęło duzo palic.Ustawienie rozrządu sprawdzane dwa razu a kąt wtrysku 3 razy.Mechanicy rozkładają ręce.Zaślepili EGR,wymienione wężyki podciśnienia...
Ostatni post
Znajdź mechanika, który podłączy auto pod VAG'a. Możesz wierzyć mu na słowo. Będzie mówił, że jest dobrze,
a po podłączeniu okaże się, że rozrząd i kąt wtrysku są rozjechane.
Witam. Mam t4 1.9d zrobiłem remont góry tzn. głowica uszczelka, zawory, i od tego czasu silnik zaczął brać olej teraz doszedł do 3 litrow na 1000 km. Dodam że nie ma żadnych wycieków. Co mogę sprawdzić żeby upewnić się ,że odpowiedzialne są...
Ostatni post
czy ktoś zna nr. seryjny chłodnicki oleju montowanej w 2.5 tdi ACV ?
Witam,
Kupiłem T4 z 1995r., okazało się, że władowałem się na minę - nie dość, że silnik to AAZ to jeszcze kompletny złom (zapadnięty blok). Jutro jadę kupić silnik ABL, z tym że bez pompy i turbo. I tu pojawia się moje pytanie - czy te części z AAZ...
Ostatni post
ABL, a tylko taki był montowany w T4, ma odpowietrzenie płaszcza wodnego w głowicy (wężyk idący do zbiorniczka), z boku bloku kapilarę poziomu oleju (w AAZ w innymi miejscu) i parę innych elementów w budowie głowicy niewidocznych z zewnątrz. Ten,...
Witam. Mam taki problem z pompą, auto strasznie mi zamula. Cięgno gazu ciężko mi chodzi, czesto nie wraca na swoje miejsce po popuszczeniu gazu. Żeby auto jechało muszę deptać go do samego końca, bardzo powoli wchodzi w obroty. Zdarza się wyciek z...
Ostatni post
Kolego,miałem ten sam problem. Po wymianie samego zaworu problem powinien ustać. Warto też sprawdzić świece. Pozdrawiam.
Witam. Pękła mi linka gazu w t4 1.9 td. Jak ją zdemontować. i czy cyfry na pancerzu linki to jest numer seryjny
Ostatni post
Co do demontażu to na pompie wtryskowej trzeba zdjąć zawleczkę/zabezpieczenie od regulacji i wypiąć końcówkę z cięgna na pompie (jest na wcisk).
Od strony kabiny na końcówce pedału jest taki jakby haczyk i go też odpinasz a potem stojąc przed autem...
posiadam T4 2,5TDI z 2002r. Ostatnio chyba kuna nadgryzła mi wężyki (króćce) idące od zbiorniczka wyrównawczego na płyn chłodniczy do czujnika temperatury i raszty obiegu, w skutek czego mam lekki wyciek - przez ok 400km straciłem...
Ostatni post
ok, dzięki za info. Podjechałem z tym w końcu do warsztatu.
Jeszcze jedno pytanko - gość powiedział że musi te wężyki volkswagenowskie zamówić bo nie ma takich zamienników - orientuje się ktoś czy to prawda?
witam cieknie mi z pod rozrządu co to moze być wyczytałem ze moze cieknąć z uszczelki wału ale cieknie jeszcze coś co to moze być 2.4 d
Ostatni post
Witam
Ja przerabiałem to w pierwszym moim t4, co jakiś czas wymieniałem uszczelniacze wału korbowego, wałka rozrządu, uszczelki pod pokrywę zaworów i uszczelniaczy śrub pokrywy zaworów okazało się że wał korbowy i wałek rozrządy miały wytarte rowki...
Otoz skonczyla się linka ssania. Jest peknieta (tzn w piatek byla ok - w sobote auto u mechanika - dzisiaj po odbiorze juz nie dziala) - najprawdopodobniej zlamana.
Nigdzie w sklepach motoryzacyjnych nie mozna jej kupic? Czyzyby tylko ASO...
Ostatni post
Ehh a ja swoją przeciąłem na pół jak uznałem, że jest mi niepotrzebna i w ten sposób najłatwiej było ją zdemontować
Znajdź na allegro gościa sako87 i zadzwoń, może gdzieś się mu pałęta po magazynie
Przejechane 1500 km od remontu więc pozwoliłem sobie nieco dłużej i mocniej popędzić auto. Jeżdząc do 100 km/h temperatura stabilnie stoi lekko ponad 3-cią kreską. Jak pojadę 120-130 km/h to po chwili podchodzi trochę pod 4-tą kreskę. Dłużej jak...
Ostatni post
A jest tragedia jak w 2,4D temp osiąga około 110 stopni? Wentylatory się wlączaja i pompka obiegu też sprawna.
kod silnika 074103021 to chyba ten? jaki rozrząd mam dokupić z rolką prowadzącą czy z rolką napinająca bo sam już nie ogarniam byłem w 2 sklepach i jeden ze prowadząca a drugi że napinająca . vw t4 multivan 2.4d aab 1993 .
panowie mam problem.help.mialem wibracje na pasku wiec wymienile sztywne kolo alternatora na sprzeglo jednokierunkowe.poprawilo sie duzo ale to jeszcze nie ta cisza.problem jest w tym ze srzeglo ma mniejsza srednice po ktorej chodzi pasek i nie moge...
Ostatni post
-to chyba stary alternator bez sprzegla-Alternator - LUCAS ELECTRICAL
Vw TRANSPORTER IV Autobus (70XB, 70XC, 7DB, 7DW) 2.4 D 75KM
Informacje:
do roku prod.: 1998-12
Dodatkowe informacje:
Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją...
Z okazji uturbiania swojego 2,4D zakupiłem do niego na allegro pompę od Audi 100TD. Pompa okazała się złomem i wymagała regeneracji i to takiej grubszej bo padła również w niej głowica ( nie palił na ciepło ). Nowa głowica kosztuje ok. 2.000,-...
Witam.
Zdażyło to się już drugi raz, że po 3 dniach postoju nie chce odpalic.
Jak jeżdzę co dzień to pali o raz. Jak postoi 3 dni to muszę go kręcic ze 20 razy i dopiero odpala odpala.
Świece ok. Czy to problem z pompą?
Ostatni post
Dzis mialem to co poprzednicy. Jezdzilem nin caly czas. Wczoraj przyjechalem do domu, a dzis nie odpalil. Krecilem az aku padl. Kiedys mialem podobnie. Przepalil sie bezpiecznik od swiec zarowych i nie chcial palic. Teraz bezpiecznik jest ok. Nie...
w ostatnim etapie zimy miałem małe spotkanie z drzewem i w trakcie naprawy blacharskiej okazało się że do naprawy idzie pompa. po naprawie pompy auto nie rozwija w pełni mocy i prędkości max.
tzn. max obr silnika to 2500 a autem mogę jechać max...
Ostatni post
Fachowca nie znam, natomiast jak już będziesz miał ciepły silnik to zlej dobrze pompę zimną wodą. Jak się poprawi na chwilę to masz pewność że pompa do regeneracji.
No właśnie. Rozumiem, że jak zimny to zakopci na niebiesko przy przegazówce.
Ale jak rozgrzany to też zakopci na niebiesko, ale tylko na wysokich obrotach. A jak wyciągną cięgło przyśpieszacza (od rozruchu) to nie kopci prawie wcale. Ale czemu nie...
Ostatni post
auto wrociło do normy, zrobione prawie 500 km i jest ok. po pół rocznym nie odpalaniu
Witam Kolegów. Panowie czy mieliście taki problem z odpalaniem:
Moja T4 to transporter 2.4 d 1995r silnik AAB
Po dłuższej jeździe wyłączam silnik. Wkładam kluczyk ,przekręcam , kontrolki działają jak należy, autko kręci ale nie odpala,objaw taki jak...
Ostatni post
Cytując znane zagraniczne źródła (czasem zawierające błędy) :) :
Im T4 kommt seit 01/1995 eine ab Werk in die Elektrik des Fahrzeuges integrierte Wegfahrsicherung zum Einsatz
Czyli kolega może mieć już immo u siebie na pokładzie :)...
Witam zamierzam wymienić termostat w mojej teczce i jest takie pytanie bo wykręciłem tą obudowę od termostatu na dwie śrubki i jest termostat montowany do bloku i oring jest pod termostatem. Nie powinno być oringu z tej strony termostatu gdzie mniej...
Witam w moim 1,9tdi po nagrzaniu zauważyłem że wywala płyn przez odpowietrzenie po zgaszeniu silnika wymieniłem termostat ale dalej to samo węże są ciepłe oprócz dolnego z chłodnicy, chłodnica zimna jest a węże gorące da się je ścisnąć czyżby...
Ostatni post
silnik 1z 90km z golfa problem rozwiazany wyczyściłem chłodnice i jest ok dzieki panowie za pomoc
Witam ,
Czy posiadacie u siebie na silniku plastikowe mocowanie przewodów ( zaznaczone strzałkami ) ?
Jeśli ktoś ma to prosiłbym o nr seryjny artykułu. Pamiętam , że przed wymianą rozrządu w Elblągu uchwyty jeszcze były ...
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników