Witajcie użytkownicy forum!
Jestem tutaj nowy i chciałbym sięgnąć po pomoc bardziej doświadczonych użytkowników T4. Mój VW jest z 95r z silnikiem 2.5 benzyna + LPG, syncro. Samochód kupiłem pół roku temu i miesiąc po zakupie wyjechałem za granicę na...
mam nadzieję że nic nie schrzaniłem bo niestety ale logi robiłem sam .. nie było pomocnika i chyba wszystko dobrze...
Ostatni post
nie dawał mi spokoju intercooler nie wiem dlaczego, postanowiłem go sprawdzić okazało się że puszcza powietrze .. był nie szczelny zdobyłem i założyłem już sprawny ale różnicy wielkiej nie widać może jest delikatnie mniejsze to kopcenie ale nadal...
Auto słabo ciągnie od dołu mam problem z ruszaniem pod duże wzniesienie muszę mega dać po garach albo palić sprzęgło... jak wyjdzie na obroty powyżej 2100 to przyspiesza jak powinien, poniżej tej wartości jest mega mułowaty....
Witam wszystkich forumowiczów.
Posiadam VW Caravelle 2,5 TDI 150 km z 1999 roku.
Niestety auto ostatnio straciło moc. Zrobiłem logi dynamiczne i proszę o ich analizę.
Z góry dziękuję
Ostatni post
Największy sens ma przeniesienie map sensora w dolot tak jak w późniejszych TDI
Witam szanowne grono.
Problem zaczął się nagle (nie było wcześniejszych objawów) i wygląda następująco:
zimny silnik temp na zewnątrz 25stC - nie chce odpalić; trzeba kręcić kilka razy po kilkanaście sekund, z rury wydobywa się dość gęsty biały dym....
Ostatni post
Kształt nie ma większego znaczenia. Nazwa techniczna jest klin. Jeszcze sam nie wiem jaki kształt ma mój klin ale, niestety, dowiem się. Prawdę powiedziawszy nie miał bym żalu, gdybym nigdy nie poznał kształtu tego ustrojstwa.
Jeszcze raz dziękuję...
Witam mam problem z moca w aucie
I tu ponizej prosba o analize bledow
Dziekuje za pomoc
VCDS-Lite Version: Release 1.2
Saturday, 04 June 2016, 12:13:37.
Control Module Part Number: 074 906 021 L
Component and/or Version: 2,5l R5 EDC 00SG 1450...
Ostatni post
Blad znikna czasami sie pojawia jesli chodzi o te swiece
Witam.
Mam 2.5 tdi acv i kąt wtrysku pokazuje mi komp 38 lub 255 na przemian, wymieniłem w pompie czujnik N108 i dalej to samo. Proszę o jakąś wskazówkę. Z góry dzięki.
Ostatni post
Te 19 stopni to przy pełnym bucie grubo powyżej 3000 obrotów ;-)
Aha. W takim razie to inna rozmowa. Ja raczej skupiłem sie na statycznym kącie. W sumie to nawet nie przyglądałem się jak to dynamice wygląda,bo nie miałem takiej potrzeby nigdy
Witam
Od dłuższego czasu występuje problem,a teraz zamierzam coś z tym zrobić. VW T4 2.5 TDI (AXG)
Podpiąlem VAG i zauważyłem czary w grupie 3
Kolumna 2 (zadane) wartość skacze od 250-400 na biegu jałowym .Podczas dodawania gazu na jalowym również...
Ostatni post
Przy włączonej klimie chodzą obydwa. Z szybkością zależną jak gorąco na dworze.
Przy temp w okolicach 95 st chodzi lewy - stojąc przodem,
według mojej wiedzy jest to nie możliwe
ale przy twoim samochodzie już mnie nic nie zdziwi
Witam chciałem zrobić autodiagnostykę mojej klimy bo mruga mi przy włączaniu i nie działają srodkowe nawiewy, zrobiłem tak jak należ tzn econ+recirc i nie uruchamia sie autodiagnostyka.Poradzi ktos cos?
Ostatni post
Trzeba podpiąć vag com lub vcds i połączyć się z auto-hvac i odczytać błędy
Proszę o analizę logów
AHY, egr zaślepiony, dolot wyczyszczony co znacznie ożywiło samochód. Logi zrobiłem bo mam wrażenie że i tak jest za słaby, poza tym lekko przykopci na czarno
Ststyczne
Dynamiczne
Ostatni post
Zmieniłem dziś zawór N75 i to jednak on okazał się przyczyną mojej usterki. Turbina ładuje ładnie
Witam Was.
Podłączyłem dzisiaj autko pod VCDS -Lite i włączyłem skanowanie a moim oczom ukazał się taki wynik. Nie potrafię ogarnąć tego co się z nim dzieje.
VCDS-Lite Version: Release 1.2
Monday, 02 May 2016, 15:35:49:0
Chassis Type: 7D - VW...
Ostatni post
Najprawdopodobniej uszkodził sie pierścień od ABS przy kole lub nagromadziło się tam brudu. Typowa chyba awaria w busach
Czy jest możliwość za pomocą VAGa wyłączyć immobilaizer w T4 z roku '97 z silnikiem 2,5 TDI? Pytanie jest oczywiści czysto teoretyczne bo na razie nie mam VAGa a potrzebuję wreszcie uruchomić auto i dojechać do elektryka. Jeśli jest taka opcja to...
Ostatni post
Kiedyś pożyczałem od kolegi taką kostkę, którą wpina się w odb2. Jest tam taki włącznik, który przytrzymuje się 15sek i immo jest dezaktywowane. Sprawdzałem w Audi a4 B5 i wyłączyło. Działa w całej grupie VAG chyba do 2005r.
powoli usiluje doprowadzic do stanu uzywalnosci moje autko. (2,5 TDI'99 MUltivan)
jak na razie idzie calkiem ok, ale przy Centralnym poleglem;((
BYlem u goscia od kluczyków i sam tez usilowalem dobic sie modulu komfort, ale niestety nie...
Ostatni post
Tak jak wyżej, masz odnośnik na Wiki są dwa rodzaje modułów centralnego do i po 2001r. Ty powinieneś mieć ten starszy Siemensa i tak jak napisał krzysaudi będzie on za zegarami lekko po prawej stronie, najczęściej na wspólnym uchwycie razem z...
Witam VAG cały czas pokazuje mi w silniku błąd 1087 Nie przeprowadzono procedury nastaw podstawowych, Podstawowe ustawienia nie zaistniały,jak doczytałem jest to błąd spowodowany potencjometrem przepustnicy teraz pytanie jak to ustawić adaptować do...
Witam mam problem w moim t4 2.5 tdi acv 2002r. Jednego dnia dałem mu po gazie na prostej gdy osiągnął 3000 obr stracił moc szybki reset stacyjką znowu po garach i znowu muł przy większych obrotach próbowałem tak parę razy go przegonić ale nie...
Ostatni post
Przypomniało mi się że poprzedni wlasciciel mówił coś że ona jest podkręcona jak to sprawdzić ?
to prawda, podniesione ciśnienie turbiny z maks 0,8 na 0,95 bara, dawka z 42 na 46 - ile to daje koni nie wiem
A mógłbyś zdradzić w których blokach to...
Drodzy koledzy, problem wygląda następująco. Bus na zimnym silniku ciężko pracuje. Czasem muszę odpalać po 2-3 razy aby w końcu załapał . Falują obroty, z rury leci biały dym (leci go na prawdę sporo) a po dodaniu gazu dusi się i...
Ostatni post
Częstą awarią w tych silnikach jest wyciągnięty lub zerwany gwint śrub którymi przykręcasz rolki do głowicy, może się luzują.
witam,jako fascynata modelu,kupilem takie autko z konca produkcji 03r(bez klimatronika),i powoli bede sie bral do doprowadzenia go do wzorowego stanu.Generalnie auto jezdzi normalnie ,na liczniku choinki nie ma .Probowalem podpiac go przez niebieski...
Witam! Jutro będę w Krakowie. Poszukuję osoby mogącej zrobić logi w moim T4 ACV. Oczywiście jestem przygotowany na zadośćuczynienie,dla chcącego udzielić pomocy.
tel. 608 715 932.
Ostatni post
Witam! Chciałbym publicznie podziękować za okazaną pomoc ,dla forumowiczów: rafflex,Kenobi,chemik 211. Nie umiem jeszcze wstawić podziękowania w inny sposób.Auto zdiagnozowano i poprawiono mapę.Teraz jadę za chlebem ,więc go przetestuję i napiszę co...
1087 Nie przeprowadzono procedury nastaw podstawowych, Podstawowe ustawienia nie zaistniały
co to są te procedury? jakie nastawy?
mowie z gory ze sie na tymm nie znam, kolega podłączył komputer ( samoróbkę) i to wyskoczyło.
Ostatni post
a może z klimą, a może z ABSem, a może z zegarami, a może z immobilajzerem, a może z poduchami, a może z ESP
sterowników w T4 pod dostatkiem z którymi można się połączyć,
proponowałbym najpierw wiedza, potem eksperymenty
Mam pytanko, po wymianie rozrządu nie wiem jaki jest kąt wtrysku, mam skaner vag 5053 ale nie wiem w którym bloku szukać kąta wtrysku aby sprawdzić czy jest ok...? autko odpala elegancko, moc ma chyba odpowiednią, na dwójce puści czarną chmurę jak...
Ostatni post
Czyli chodzi o tę wartość? u mnie waha się pomiędzy 46 a 52 więc chyba jest OK?
witam kolegów walczę od jakiegoś czasu z kopceniem mojego acv i już nie mam pomysłu zaczolem od wizyty u pompiarza posłuchał podłączył kompa i powiedział ze wtrysków niema się co czepiać i ze przeplywka jest walnięta bo zawyża niemal dwukrotnie...
Ostatni post
logi w miarę dobrze zrobione, nie loguj dynamicznie więcej jak dwóch grup, a grupę 000 zawsze oddzielnie - łatwiej to potem odczytać i komputer robi częstsze odczyty
zrób zupełnie oddzielnie grupę 003 aby było czytelne
z tego co wrzuciłeś coś jest...
witam jak w temacie nie mogę nigdzie znaleźć co oznacza ten błąd wiec za wszelka pomoc bede bardzo wdzieczny
Ostatni post
fajnie by było jeszcze napisać gdzie ten błąd się pokazuje - łatwiej byłoby szukać
jeśli w silniku to jest to błąd czujnika poziomu i temperatury oleju, nie mruga ci czasem po przekręceniu kluczyka w zegarach kontrolka oleju na pomarańczowo
ogólnie...
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników