Witam Kolegów.Prosił bym o analizę logów Mojego multivana. Jeździ to ale tak jak by miało ze 100km a przecież ma 151km. Jednym słowem Brak mocy. Zrobiłem dzisiaj logi :
Grupa 003
Grupa 011
Vw t4 2.5 Tdi 151km 99r AHY.
Ostatni post
Dokładnie tak jak napisałeś Peters tak było. Czekam na Filtry jeszcze zobaczymy co będzie i Tak jak pisał Kenobi Kat może zapchany.
Dobry wieczór forumowiczom. Dorwałem się do VAGA i pierwszy raz pokusiłem o wykonanie logów. Do diagnostyki skłoniło mnie syczenie w zakresie ok. 1800 - 2300 obrotów. Wymieniłem krótki wąż pomiędzy turbiną a filtrem, syczenie nieco ustało ale nie do...
Ostatni post
Sprawdziłem plastik o którym piszesz, oring wogóle nie trzymał... tworzywo latało w powietrzu... jest nowy oring + opaska. do tego dwie opaski na wężach podciśnienia które były luźne. Jutro sprawdzę czy coś z syczeniem się zmieniło. I nowe logi...
Witam wszystkich.
Mógłby ktoś mądrzejszy rzucić okiem na moje fotki z poszczególnych Grup z VCDS Lite.
Moze cos zauważy co jest nie tak. Silnik 2,5 AXG.
Dzieki za uwage.
Teraz zauważyłem ze nie zrobiłem wszystkich,ale na dniach porobię inaczej i...
Ostatni post
Wklejam koledzy kolejne fotki licząc na podpowiedz co jest ok a co do poprawki. Kat wtrysku trochę przyspieszony ale poprawie na dniach.
Nie wiem czy zrobilem to lepiej czy gozej ale zgodnie z zasadami regulaminu wklejania zdjec.
Wielkosc leci po...
witam wszystkich forumowiczów bardzo serdecznie , od niedawna jestem posiadaczem multivana 2,5 tdi ACV z 2001 roku.Zaraz po zakupie wymieniłem olej , filtry i oczywiście rozrząd i wtedy zaczął się problem z odpalaniem i kopceniem. W załączeniu...
Ostatni post
dziękuję Kenobi , jeszcze nie sprawdziłem tych bąbli bo byłem chory a teraz czekam aż przejdzie ta fala mrozów (nie mam garażu),pozdrawiam
Witam wszystkich,
silnik (2,5 tdi ACV) pali od dotyku ale coraz częściej tylko na 1 sekundę. Czasem po 10 uruchomieniach zaczyna pracę i wtedy jest OK do zgaszenia, czasem wystarczy 1-2 uruchomienia żeby było OK. Ponieważ problem narasta (kiedyś był...
Ostatni post
Re: ACV odpala tylko na sekundę przekażniki sprawdż
Witam szanownych forumowiczów.
Jak w temacie niestety w moim AJT występuje notoryczny brak mocy.
Może ktoś z bardzo doświadczonych forumowiczów pokusi się o analizę tego co udało się mi zapisać.
Z góry dziękuję za okazaną pomoc.
Dynamiczny:
Grupy...
Ostatni post
Trochę mi to zajęło ale moc została przywrócona. Po długich poszukiwaniach znalazłem mechanika który obiecał że postara się coś z tym zrobić. Samochód oddałem do warsztatu na czyszczenie nastawnika pompy a przy okazji wspomniałem o braku mocy i czy...
Witam jak w temacie kupiłem t4 2,5tdi axg z 2002roku w aucie był zrobiony program którego nie chciałem ,wiec podjechałem do TurboElity i wgrali mi serie.Zrobiłem 5tys.km.ale auto nie chodzi idealnie ,pali za dużo o około 1-1,5 l na 100km(porównuje...
Ostatni post
Ok nie wiedziałem,ale zrobię jak mówisz i zobaczymy.
Po wymianie rozrządu u niezbyt solidnego mechanika silnik stracił moc. Do 2500obr. strasznie zamulał, około tego progu czuć było kopnięcie i ciągnął już normalnie. Poza tym był dość głośny. Wrócił do poprawki w ramach gwarancji ale nie jestem pewien...
Ostatni post
Udało się ustawić, czy rozrząd jeszcze raz poskładany i dopiero wtedy?
chciałbym kupić dobry kabel tak na zaś coś sprawdzić itp. który interfejs byście polecili
cena jaka mnie interesuje to tak bez przesady do 200 zł za kabel z programem. Wiem ze temat był wałkowany ale linki nie działają a może jest coś lepszego....
Mam pytanie do bardziej obeznanych , mam kabel Viaken KKL-line OBD2 , mam tez sterowniki do niego na plycie. Nie mogę go zainstalować pod Windowsem 7. Tzn sterowniki się instalują ale kabel nie chodzi. W Menadzerze urądzeń w pozycji Kontrolery...
Witam w mojej t4 pojawił się nowy błąd 0550, czyli niewłaściwy kąt wtrysku, dołączam logi dynamiczne, może ktoś będzie w stanie rozszyfrowac co go boli.
Ostatni post
witam powód takiego kąta wtrysku był uszkodzony elektrozawór przestawiacza kąta wtrysku a dokłanie urwane przewody.Teraz pozostały jeszcze przynajmniej dwie bolączki -klepanie silnika na gorącym chociaż czasami ustaje rzadko(wygładało to na...
Witam
od niedawna jestem posiadaczem wyżej wymienionej T4-ki
i niestety brak mu mocy czyli nie czuć kiedy załącza sie turbina
przy wyminie rozrządu dowiedziałem sie że przepływówka jest zepsuta to została podmieniona na rzekomo sprawną i dalej...
Ostatni post
Witam
Tak w skrócie
Po podłączeniu zegara analogowego i wyregulowaniu sztangi wszystko wróciło do normy samochód idzie jak burza :D
prawdopodobnie ktoś wcześniej grzebał i zawór upustowy nie był do końca zamknięty dlatego turbina nie osiągała...
Mam problemy ze skrzynią automatyczną (opisane w dziale napędu), ale ponieważ troszke mi objawy nie pasują do uszkodzenia mechanicznego, i nie chciałbym popełnic grzechu zaniechania, szkoda mi także troszkę automatu, podpiałem skrzynię ponownie pod...
Ostatni post
Wszystko jak na dłoni - stukrotne dzięki. Zabieram się za czyszczenie i sprawdzanie.
edit Eureka!!! Okazało się, ze owa wtyczka ma uszkodzone zabezpieczenie i prawdopodobnie podczas ostatnich oględzin (mam minimalny wyciek spod miski) została...
Witam :) Proszę o anazlizę logów T4 2.5 TDi 102 km ACV 2002 r. Kolega zrobił mi logi turbo i przepływki. Objaw jest taki że T4 zaczyna co raz mocniej kopcić od 1,5 roku. Jak go kupiłem nie puścił nawet dymka jak dawałem gazu w opór.Teraz puści dymka...
Ostatni post
Powyżej 3 tyś obrotów dzieję się coś takiego, że w jednym okienku jest Mass Air/Re. jest 850.0 mg/R, a w drugim okienku Mass Air/Re. jest 750.0 mg/R. i od 3 tyś właśnie zaczyna dymić a do 3 tyś jest w obydwu okienkach taka sama wartość. Czy to...
Witam, T4 ma problem z zapalaniem, raz odpala od strzała a raz musi 3-4 sekundy pokrecic i dopiero zaskoczy, wydaje mi sie ze pracuje nie do konca rowno, jest dobrze ale chyba mogłoby być lepiej.Wrzucam Logi do oceny.
To mój pierwszy raz z...
Ostatni post
Witam sprawdź tak jak kolega wyżej pisał czy bąble są w tym przezroczystym przewodzie jak będą to podmień pompke/pływak w baku u mnie właśnie po długiej walce okazała się wina pompki...
Witam .
T4 nie ma mocy . Wężyki do zaworków i turbo są szczelne (zaworek sterujący turbo jest ciśnieniowy) , gruszka od sterowania turbo jest dobra i dźwignia chodzi .
Kolega podłączał się komputerem i żadnych błędów nie było . Z wiec zrobiliśmy...
Ostatni post
Przepływomierz pokazuje za mało powietrza i ECU tnie dawkę paliwa. Coś jest przytkane ( np. katalizator ), albo nieszczelne w dolocie ( np. plastikowy dolot na turbinie ), albo przepływka uszkodzona. Zacznij od testu diody.
Witam wszystkich.
Kupiłem ostatnio interfejs ELM 327 i chcialem podpiac sie pod swoje T4 1.9 td ABL 1997r.korzystałem z dwóch programów pcmscan i scanmaster jednak nie moge sie polaczyc z t4.Ustawienia mam raczej ok jednak polaczenia brak,wyswietla...
Ostatni post
A wiecie moze jak teczka pokazuje niski poziom plynu hamulcowego w autach z abs/esp? Moze to to?
Witam Wszystkich :-)
Mam problem z T4 ACV 1996 rok a mianowicie mam błędy;
00553 Przepływka B+ ,
00539 czujnik tem. paliwa zwa. B+ ,
00522 Engine B+ ,
00777 Pedał gazu G79 ,
00741 Pedał hamulca
Błędów nie da się wykasować , całe okablowanie...
Ostatni post
Tak na jedną wtyczkę potrzebuje :-) Na razie do wtorku będę czekał na odzew od zaprzyjaznionego elektronika zobaczę czy da się naprawić czy nie .
Witam Serdecznie!
Czy ktoś to może przerabiał w VW T4 2,5 TDI 1998?
Czy trzeba się bawić w wylutowywanie eproma czy da się to zrobić po interfejsie obd2?
Mam kabelki vag-tacho i jakiś chiński vag-com.
Dołączam zdjęcie licznika.
Pozdrawiam.
PS. Nie...
Ostatni post
Ten licznik nie ma połączenia po diagnozie. Nie ma możliwości korekcji po złączu obd.
Trochę było grzebane w moim AXG w ostatnich miesiącach i chciał bym prosić forumowiczów o analizę logów. Zrobiłem tylko te na postoju ponieważ mam pewne obawy otóż wydaje mi się że strasznie śmierdzą spaliny nie wiem czy to coś niepokojącego nie...
Ostatni post
OK zrobię poprawkę na dogrzanym i dynamiczne. Dzieki
T4 z silnikiem AJT 88KM dodany intercoler i chptuning.
Przebieg 304tys km. Oryginalny (auto w rodzinie od 250tys km)
Czasem szarpie/krztusi się około 3200 Obr/min
Brak błędów w ECU.
BS...
Ostatni post
Nic w tych logach niepokojącego nie widać. Napiszę wręcz, że bardzo zdrowo wszystko wygląda ( dawka paliwa i ilość powietrza wyglądają jakby coś ktoś lekko dłubał ) . Podejrzewam, że w czasie robienia logów problem nie wystąpił.
Dobrze by było w...
Hej
Pierwszy mój post, proszę o wyrozumiałość :)
Posiadam Vw T4 Caravelle 2.5 Tdi 102KM 97 rok.
Od dłuższego czasu mam problem z brakiem mocy.
Komputer pokazuje coś takiego
C:\Users\pan%20Bulba\Downloads\IMG_0853.JPG
Mechanik twierdził, że...
Ostatni post
Dla zaślepionego EGR lub stale zamkniętego to są prawidłowe. Taki odczyt nie ma wpływu na brak mocy.
Do ustalenia braku mocy potrzebne są przede wszystkim logi dynamiczne. Statyczne też pozwoliłyby stwierdzić ustawienia rozrządu.
Ja wyznaję zasadę,...
Czy ktoś z oblatanych w podstawach vaga kolegów mógłby mi pomóc w ogarnięciu TForka pod kątem błędów. Mam kabel, program polskiVag i coś tam zczytuję, ale błądzę po omacku. Byłbym wdzięczny gdyby ktoś z Was mógłby poświęcić 30-60min czasu na krótki...
Ostatni post
Zczytałem eeprom, chciałbym odczytać pin. Niestety w okienku immobilizer mam model: none, id: none, login: none. Co jest nie tak?
edit:
nie mogę odczytać immoboxa, próbuję kilkoma programami ale zwracają tylko can't log in . Buszuję po necie i...
Próbuję ustalić czy mam usterkę czujnika G62. Z tego co czytałem należy wejść w engine 01, bloki 08, wybrać bloki 007 i w czwartym okienku będzie pokazywało wartości zczytywane z tego czujnika. U mnie pokazuje 058 na zimnym, ciepłym silniku, na...
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników