Witam świątecznie!
Przy usuwaniu usterki braku masy czujnika temperatury cieczy chłodzącej (odkręcenie nakrętki uziemającej ,usunięcie starego oczka ,założenie nowego oczka z przewodem masy, przykręcenie nakrętki ,rozmiar klucza 10) rozciekło się...
Ostatni post
Tez mialem maly wyciek ktorego mechanik nie mogl zlokalizowac uzywalem jakis specyfikow nie pomagalo przez 2lata dopiero sam znalazlem male pekniecie na plastikowym kroccu -kupilem nowy 7zl w hurtowni jak reka odjal - a mechanik juz probowal mi...
Po zalozeniu w zeszlym roku jakis tanich nowych puszek i przejechaniu sie autem kumpla stwierdzilem, ze wydech w moim aucie doslownie dudni - zdaje sie ostatnia pucha jest za to glownie odpowiedzialna, a u kumpla cisza....
Chcialem Was zapytac...
witam jestem aktualnie na etapie wyboru sterownika sondy lambda do sterowania gazem ,poprzedni jaki miałem KM Bingo M wyzioną ducha wiec pytanie jaki możecie polecić, chciałbym mieć wskazanie stanu gazu na przełączniku poprzedni nie miał .Wiem...
Witam
W T4 1997 z silnikiem 2,0 z gazem mam taki objaw.
Jak wciskam mocniej pedał gazu, depnę go aby przyspieszył, to słychać metaliczne stukanie w silniku.
Jest to dźwięk raczej podobny go metalicznego cykania.
Wystarczy, że trochę zdejmę nogę z...
witam ponownie. zamierzam niedlugo wymienic swiece. jezdze na gazie ale zawsze montowalem normalne swiecei (obecnie mam NGK trujelektrodowe)gdzies slyszalem ze sa specjalne swiece do gazu i sol lepsze ,a gdzie indziej ze to bzdura i ze to zwyczajny...
Ostatni post
Wczoraj nasze drogi z firma iskra sie rozeszly
Zaryzykowalem i postawilem spowrotem na NGK
Katalog NGK zaleca do mojego silnika (AAF) BPR5EKU chodz w etce pisze ze maja byc NGK BUR5ET jak do wiekszosci starszych silnikow wystepujacych w t4 ( do AET...
Odkad mam teczke borykam sie z problemem pekajacych przewodow paliwowych w komorze silnika
U poprzedniego wlasciciela bylo to samo
Dzisiaj zwowu strzelil mi waz paliwowy chodz ten i tak dlugo wytrzymal bo prawie 1.5 roku,poprzednie mialy problem z...
Ostatni post
Ciekawa teoria z oplotom, to dlaczego w rajdówkach i starym audi na k-jetroniku takowe były i im się nic nie dziąło
O mnie: niecałe 40 lat, informatyk z zamiłowaniem do motoryzacji i w szczególności do VW. Żona jeżdzi VW Polo 9N, ja VW T4. Nie jestem mechanikiem, uważam się za kompletnego amatora ale już trochę się nauczyłem robiąc...
Ostatni post
Jedna rada co u mnie kiedyś się też zdarzyło:
masz 5 cylindrów jak i ja (ten sam silnik) ALE jest jeszcze jeden dodatkowy wtrysk, na górze silnika po prawej stronie środka, idzie do niego niebieska wtyczka (patrz zdjęcie). Kiedyś mi też zalał...
Witam wszystkich.
Mam mały problem z podłączeniem sterownika STAG 100. Dokładnie chodzi mi o podłączenie go pod cewkę zapłonową tak aby sterownik widział obroty silnika. Aktualnie nie mam podłączenia pod cewkę lecz owinąłem przewód z STAGA- a 100...
Ostatni post
Kod licznika 00152. Jak zapodam kod 00142 w tedy silnik i VCDS mają identyczne obroty. Co do Pinu faktycznie 10, sorki za wtopę. Jak wcześniej pisałem miałem założony sterownik od 2,5 AAF i naprawdę różnica w pracy motoru odczuwalna.
Cześć. Narodził się lekki problem z jazdą na benzynie. Na wolnych chodzi OK,a na szybkich (od 1000 do końca obrotów) to nawet diesle tak nie kopcą i nie ma w ogóle mocy, obroty odcina już przy 4000 obr. Na gazie to normalnie melodia, zero problemów....
Ostatni post
Zamieniłem sterownik od jednego gościa na próbę i to dopiero była frajda z jazdy. Zero szarpania czy zalewania silnika, na gazie też pracował zgrabniej. Teraz pozostaje tylko kupić właściwy i się cieszyć.
Witam wszystkich użytkowników i milosników T4.
Ostatnio zacząłem mieć problemy z instalacją gazową. Pali o połowe więcej , zmulał przy przyspieszaniu. Na benzynie wszystko było w porządku. Filtry i świece dopiero co wymieniłem. Podłączylem pod...
Ostatni post
Sorry.. Że tak długo nie poruszalem tego tematu ale musiałem nagle wyjechać i nie miałem dostępu do internetu, niedługo muszę znowu wyjechać dlatego nie mam czasu zająć się moją T4. Dopiero w marcu po moim powrocie bedę miał czas zająć się moją...
Po lekturze kilku postów, chciałem was Panowie zapytać.
Mam wrażenie, że za wolno spadają obroty przy zmianie biegów. Musze sekundę poczekać, bo jak od razu puszczam sprzęgło to
słyszę taki lekki strzał, wydaje mi się że...
Ostatni post
jak dla mnie siada ci mechanizm różnicowy
też u siebie mam taki objaw jak odejmuje gaz przy zmianie to mam minimalny stuk i troszeczkę odbija mi kierownicą w lewą stronę a po zmianie biegu i dodaniu gazu delikatnie w prawą :)
Witam!
Dwa dni wcześniej najpierw rozładował mi się aku, dzisiaj rano przestał działać prędkościomierz i obrotomierz a po obiedzie jadąc zgasł tak jakby pasek od alternatora pękł i nie mając już siły na iskrę zgasł. Co zauważyłem to dziwne tykanie...
Ostatni post
Witam wszystkich!
Bus już zrobiony,źle policzyłem bezpieczniki to nie był 15 tylko 16.Zwarcie robiły kabelki od lampki w schowku.Dzięki za pomoc,temat zakończony.
Witam, czy da radę wymienić uszczelkę pod kolektorem ssącym bez wiekszych problemów? Czy trzeba opuszczać troche silnik czy wyjedzie bez większych problemów ? silnik: 2,0 AAC
Ostatni post
Jest jeden problem, a mianowicie śruby mogą być zapieczone i klucz (imbus 6) może się osmyknąć. Ja zawsze przed odkręcaniem imbusa w tym miejscu młotkiem dobijałem aby śruba się wzdrgnęła.
Witam wszystkich serdecznie, to mój pierwszy post na tym forum :)
W zeszłym miesiącu kupiłem Volkswagena T4 2.5L - 5 cylindrów - benzyna z 2002 roku (115KM).
Dość niedawno poprzedni właściciel zamontował tanią instalację sekwencyjną LPG, w...
Ostatni post
Ja bym nic nie zmieniał skoro chodzi. Ten reduktor troszkę faktycznie przy słaby jest. Ale widocznie taki wystarczy skoro został zamontowany.
Jak bys znał dane dotyczące tych wtrysków co ma to bys wiedział czemu ma tez taki reduktor, panowie...
Mam problem, moje auto nie przeszło dzisiaj przeglądu technicznego z powodu zbiornika LPG. Diagnosta przyczepił się, że nie mam atestu na zbiornik, a właściwie na sito które z niego zostało. W związku z tym, czy orientujecie...
Witam. Moja pszczółeczka jeździła długo dobrze aż ja przechwaliłem. Podczas wyprzedzania zaczął mi szarpać. Podpoiłem Vaga i w silniku wyskoczyły mi błędy 553 i 533. W programie diagnostycznym gazu mam jak pracują poszczególne cylindry. Okazuje się...
Ostatni post
Panowie dzięki za cenne podpowiedzi z Waszej strony. Przydały się. Okazało sie że problem lezał w węzyku z komputera do kolektora ssącego. Był po prostu pęknięty ze starości. Po wymianie problem zniknał ;)))
komputer od mojej 2.0 AAC benzyny ma oznaczenie 044 906 022 M ostatnio spotkałem na alegro z oznaczeniem 044 906 022 H, 044 906 022 L wszystkie z nich z roczników 1993,1994 ale dlaczego mają różne literki na końcu? dzwoniłem do sprzedających...
Ostatni post
Czyli jednak wtyczki pasują ale okablowanie jest inne a to jest różnica
2 tygodnie temu walnął mi silnik a mianowicie zaczął mi olej palić tak mocno ,że mialem chmure dymu za sobą.Na przejechanie 390 km spaliłem 3 litry oleju i prawie litr Doktor silnik czyli w sumie 4 litry.Myślałem,że walnęły mi...
Ostatni post
podstawowe pytanie czy VAG coś(błędy) pokazuje?
proszę o uważne czytanie wcześniejszych postów, zamiast zadawać pytania o to co już ktoś opisał:
Podłączyłem VAGa i pokazał mi błąd 518,523 i to po tym jak dzisiaj odłączyłem czyjnik przepustnicy i...
witam wszystkich do mój pierwszy wpis
Mam pytanie jestem posiadaczem t4 2,5 benzyna + lpg gdy auto chodzi na gazie to czuc z tłumika zapach spalonego plastiku i mocno dymi a jak przełączam na benzyne to tego
nie ma oleju nie bierze plyn chłodniczy w...
Ostatni post
miałem takie cos i strach mnie obleciał ;/ pokreciłem przy parowniku i juz nie dymi gaz 2 generacji a jeszcze jedno zobacz czy nie spala ci czasem bp na gazie ja rozłączyłem pompe bo cos mi za duzo ubywało pb
Witam wszystkich. Mam pytanie i proszę o pomoc . Wymieniam stare wtryski na nowe, ale pojawiły się dwa problemy. Po zamontowaniu ich w listwie są nieszczelne. Nie wiem gdzie zamontować małą uszczelkę. Drugi problem to podciśnienie do mapsensora,...
Ostatni post
ten duży o-ring to bez problemów wiadomo gdzie, ma nawet nacięcia. Ten mały to tak trochę dziwnie, niby pasuje w otwór listwy plastikowej. Ale wtedy jest za grubo. Bez tego o-ringu jest układ nieszczelny.
Czy ktoś się już mierzył z naprawą łącznika elastycznego dzielonego kolektora wydechowego w t4 z silnikiem AAF? Mnie się to trafiło i poszło to tak: Demontaż kolektora ssącego, owinięcie Łącznika sznurkiem azbesto podobnym i założenie dwóch...
Interesuje mnie wszystko na temat wymiany uszczelki pod glowica w AAF. Tj. Jakie polecacie uszczelki, jakim dokrecic momentem, fiszki, manuale, ewentualne przeszkody czy porady. Moze ktos z Wroclawia kto poleci sklep?
Przede wszystkim - cześć, jestem nowym użytkownikiem, to mój pierwszy post, mam nadzieję, że w odpowiednim miejscu.
Kupiłem T4 caravelle long, niestety, z silnikiem, który kończy swój żywot. Chcę kupić słupek AAC i moje pytanie do Was: czy możecie...
Ostatni post
Jesli to jest jedyne kryterium to wrzuc 0,7 z fiata ;)
mam t4 synchro 93 rok benzyna + gaz
mam już 2 lata ten sam problem od momentu zakupu z małymi przerwami
bus nie chce zapalac po tym jak nie jezdze nim przez kilka dni. Jak jezdze nim codziennie problem pojawia się bardzo rzadko.
był wymieniony...
Ostatni post
może masz ten sam problem co ja luknij a na gazie też niechce zapalic ?? gaz zwykły czy sekwencja ??. Masz możliwosc odpalenia z rana na gazie nie używajac pb ??
W dniu dzisiejszym spotkała mnie z rana dziwna sytuacja .
Przekręcam zapłon a świeci się kontrolka gazu . Przełącznik bez reakcji . Przełączam i nic , dalej świeci się gaz.
Auto pali jeździ . Pojechałem załatwić sprawę i wróciłem . Dalej to samo ....
Ostatni post
Wywaliłem kompa od gazu i zmieniłem przełącznik ( kompa spaliło mi zwarcie cewki na parowniku ) . Czyli można powiedzieć , że przerobiłem II generacje na I i po problemie.
Witajcie. Od pół roku mam problem z obrotami biegu jałowego na benzynie. Nie przeszkadza mi to tak bardzo bo jeżdżę na gazie, ale ostatnio chciałem zająć się słabym nadmuchem w cimatroniku i co się okazało.
1. Nadmuch jest słaby ale przy min. tem....
Witam
Mam kolejny problem a mianowicie bardzo wysokie branie oleju 2.5 l na 1200 km , sprężanie na cylindrach jest w granicy 10 bar olej stosowany 10 w 40 zgodny z normą Vw, brak wycieków, auto nie dymi , ma kopa, i tu moje pytanie czy to koniec...
Ostatni post
Da się wyciągnąć ale lepiej cały silnik na wierzch
czy jest mozliwosc ze pali mi gaz i paliwo razem ?? po mimo iz wtryski sa wyłączone ?? .Zaczeło mi drastycznie znikac paliwo :( dzisiaj odłączyłem pompe i załaczam ja dodatkowym przyciskiem
Ostatni post
jeżeli się jakiś wtryskiwacz zawiesił to jest możliwe, albo się wysłużył i nie trzyma ciśnienia
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników