T4-forum.pl
https://www.t4-forum.pl/

T4 2,5 Tdi 150km problem z ustawieniem kąta wtrysku?
https://www.t4-forum.pl/viewtopic.php?f=6&t=13109
Strona 2 z 2

Autor:  driver77 [ poniedziałek, 6 czerwca 2016, 15:38 ]
Tytuł:  Re: T4 2,5 Tdi 150km problem z ustawieniem kąta wtrysku?

alekssi napisał(a):
ok, jak już będę miał gotowe logi od razu je tutaj wrzucę.

No i w baterię zainwestuj. Nie wiem w ogóle czy twój laptop uciągnie program,ponieważ nie wiem czym dysponujesz. Powinno być ok.
ostryt4 napisał(a):
....a do dynamicznych bardzo długi przedłużacz <57>

Myślę że kilometr by wystarczył <01>

Autor:  Ikis [ poniedziałek, 6 czerwca 2016, 15:42 ]
Tytuł:  Re: T4 2,5 Tdi 150km problem z ustawieniem kąta wtrysku?

ostryt4 napisał(a):
....a do dynamicznych bardzo długi przedłużacz <57>


Lub przetwornicę 12/230V...

Autor:  Probe041 [ poniedziałek, 6 czerwca 2016, 15:52 ]
Tytuł:  Re: T4 2,5 Tdi 150km problem z ustawieniem kąta wtrysku?

Nie polecam podpinać zasilania laptopa do auta w momencie korzystania z obd, można sobie sfajczyć szybko elektronikę jak np. kolega tutaj http://t4-forum.pl/viewtopic.php?p=148074#p148074

Autor:  ostryt4 [ poniedziałek, 6 czerwca 2016, 16:04 ]
Tytuł:  Re: T4 2,5 Tdi 150km problem z ustawieniem kąta wtrysku?

Probe041 napisał(a):
Nie polecam podpinać zasilania laptopa do auta w momencie korzystania z obd, można sobie sfajczyć szybko elektronikę jak np. kolega tutaj viewtopic.php?p=148074#p148074


<j>

A to pech...

Autor:  Probe041 [ poniedziałek, 6 czerwca 2016, 16:11 ]
Tytuł:  Re: T4 2,5 Tdi 150km problem z ustawieniem kąta wtrysku?

Temat znany wtajemniczonym :)

Autor:  alekssi [ czwartek, 23 czerwca 2016, 21:36 ]
Tytuł:  Re: T4 2,5 Tdi 150km problem z ustawieniem kąta wtrysku?

Obyło się bez mojej ingerencji w logi. Udało mi się odstawić auto do serwisu Woliński w Skrobowie koło Lubartowa. Co ciekawe Panowie z serwisu dziś mi powiedzieli, że problem leżał we wtryskiwaczach oraz źle ustawionym kącie wtrysku. Kolejną ciekawostką jest fakt iż 3 miesiące temu regenerowałem wtryskiwacze w firmie Woliński ale koło Świdnika ( zapłaciłem tam 1600 zł).
Panowie z Lubartowa powiedzieli, że były zeszlifowane obudowy wtrysków oraz źle ustawione ciśnienia. Dziś przełożyli obudowy wtryskiwaczy ale zostawili końcówki. Stwierdzili , że już jest ok, koszt 1200 zł.... cóż, pora zadzwonić do firmy która regenerowała wtryski pierwszy raz.

Autor:  peters [ wtorek, 13 marca 2018, 20:09 ]
Tytuł:  Re: T4 2,5 Tdi 150km problem z ustawieniem kąta wtrysku?

Koledzy niedyczytalem I nie znalazlem kata wtrysku w tym temacie dla AXG? Taki sam jak dla ACV ? Czyli 45-50 ? Jak to szanowny kolega Kenobi jak sie nie myle napisał w innym temacie. Jak mam 46-50 to chyba idealnie czy nie ? Podpowiedz cie prosze.

Autor:  Probe041 [ wtorek, 13 marca 2018, 21:06 ]
Tytuł:  Re: T4 2,5 Tdi 150km problem z ustawieniem kąta wtrysku?

Na tdi timing jak wejdziesz to będzie dla axg w menu

Autor:  peters [ środa, 14 marca 2018, 00:37 ]
Tytuł:  Re: T4 2,5 Tdi 150km problem z ustawieniem kąta wtrysku?

Wlasnie w tym problem ze nie mam tego silnika AXG. Z 2,5tdi to mam ACV z T4 i z audi AAT . Ostatnio mechanik mi ustawil z tego co sprawdzalem byl od 39 do 46. Lecz jak byl zminy troche kopcil. Teraz wzialem sie sam za to i chce ustawic jak nalezy,bo z mechanikiem nie podyskutuje ustawil i mowi ze jest dobrze.
Doszlem sam, ma byc 55-60.Z tego co mysle dobrze napisal kolega Goral.

http://www.t4-forum.pl/viewtopic.php?f= ... 15&start=0

https://www.dieselschrauber.org/Solldat ... er_VE.html

Ktos korzysta z tej tabeli i ma to np. w PDF ? Chce to wydrukowac sobie .

Autor:  Kenobi [ środa, 14 marca 2018, 11:29 ]
Tytuł:  Re: T4 2,5 Tdi 150km problem z ustawieniem kąta wtrysku?

Odpal grupę 004 i tam w drugim okienku masz żądanie ECU, a w 3 rzeczywisty kąt. Mają się pokrywać i wszystko. Dla AXG faktycznie 55-60 jest też o.k.

Autor:  peters [ środa, 14 marca 2018, 11:43 ]
Tytuł:  Re: T4 2,5 Tdi 150km problem z ustawieniem kąta wtrysku?

Kenobi właśnie sek w tym ze sie pokrywaja, ( okno 2 z 3) ale wartosc mam nizsza 46 -50.

Dla tych co lubia czytac i cos wiedziec. (Mysle ze nie naraze sie moderatorom za wklejenie linka do innego forum ).
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f ... G&start=14

Autor:  Kenobi [ środa, 14 marca 2018, 14:54 ]
Tytuł:  Re: T4 2,5 Tdi 150km problem z ustawieniem kąta wtrysku?

peters napisał(a):
Kenobi właśnie sek w tym ze sie pokrywaja, ( okno 2 z 3) ale wartosc mam nizsza 46 -50.

To ja bym zostawił.

Autor:  peters [ piątek, 16 marca 2018, 00:55 ]
Tytuł:  Re: T4 2,5 Tdi 150km problem z ustawieniem kąta wtrysku?

Za duzo poprawialem bo chcialem jak najlepiej (okolice 58) i po rozgrzaniu kat sie pojawil na 65. Wiec madry polak po szkodzie.
Jutro musze walczyc od nowa,z tego wzgledu ze mam stary przod musze wyjac chłodnice aby zrobic to jak najlpiej.Uff ciezko utrafic aby bylo idealnie,lekko w jedno strone a tu za duzo albo za malo.
A rolka nie umie ustawic tylko kolem od walka rozrzadu.

Autor:  peters [ czwartek, 29 marca 2018, 02:03 ]
Tytuł:  Re: T4 2,5 Tdi 150km problem z ustawieniem kąta wtrysku?

Pytanie do bardziej kumatych ode mnie. Czy to normalne ze kat wtrysku na zimnym jest lekko opuzniony a na rozgrzanym jest prawidłowy lub lekko przyspieszony. Zauwazylem to u siebie. Na zimnym jest w okolicach 50 jednostek a na 80'C jest ok. 60. Zmienia sie o okolo 10 jednostek ( stopni). Czy to prawidlowe jest ?

Autor:  Probe041 [ czwartek, 29 marca 2018, 14:23 ]
Tytuł:  Re: T4 2,5 Tdi 150km problem z ustawieniem kąta wtrysku?

Kąt się sprawdza na rozgrzanym, to norma że jest inaczej jak się silnik zagrzeje.

Autor:  peters [ czwartek, 29 marca 2018, 15:29 ]
Tytuł:  Re: T4 2,5 Tdi 150km problem z ustawieniem kąta wtrysku?

Tylko pytam. Bo nigdy tego nie sprawdzalem tak dokladnie I na zimnym I na cieplym jak teraz.
Dopisze kilka slow, gdyz szukalem info co to jest ten zaworek wypelnienia BS grupa 4 okno 4.
Cytat z innego forum

" Block wartosci 004

Pole.1 aktualne obr. silnika w obr./min.
Pole. 2 wymagany kat poczatku tloczenia w stopnich
To wlasnie jest wartosc ktora nasz ECU obliczyl jako optymalny kat tloczenia w danej chwili.
Pole. 3 aktualny kat poczatku tloczenia w stopniach (wartosci po OT niektore programy diagnostyczne wykazuja jako wartosci negatywne )
To wartosc aktualna wyczytana z czujnika G80 i porownana do ustawienia walu korbowego- czujnik G28
Pole. 04 wspoczynnik „wysterowania „ zaworu N108 w procentach
Ta wartosc mowi nam jak sterowany jest zawor N108
Wartosc 0%- zawor calkowicie otwarty= kat na max. pozny
Wartosc 100% -zawor calkowicie zamkniety = kat na max. wczesny
( wartosci 0%i 100% sa tylko przykladowe i nigdy nie wystepuja.Jest to konstrukcyjnie uzaleznione. Jesli uzadzenia diagnostyczne wykazuja np. wartosci 100% lub nawet powyzej, nalezy przyjac, ze wartosc ta osiagnela mozliwe maximum. )

Ta wartosc powinna sie w czasie pracy silnika ciagle zmieniac ( chocby w niewielkim zakresie ). Jesli zauwazymy ze pole. 04 "oparlo sie" o koniec regulaci tzn. wartosc jest stala np. 5´% lub 95% to oznacza to ze regulacja nie dziala tak jak ma i albo mamy jakas usterke albo problem jest w ustawieniu mechanicznym poczatku tloczenia. "

Autor:  imbeer [ środa, 20 stycznia 2021, 10:25 ]
Tytuł:  Re: T4 2,5 Tdi 150km problem z ustawieniem kąta wtrysku?

Witam
Mam problem z odpalaniem AHY 150km 2,5TDI w niższych temperaturach Zna ktoś dobrego fachowca w okolicach Wągrowca co ustawi poprawnie kąt wtrysku ??? Dodam że auto jest po wymianie kompletnego rozrządu kąt niby jest ustawiony no właśnie niby

Strona 2 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/