T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 16:58

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 7 października 2017, 19:53 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 6 października 2017, 20:14
Posty: 9
model: Multivan 96r.
silnik: 2.5 TDi

Podziękował: 9 razy
Pomógł: 0 razy
Na samym wstępie chciałem się przywitać z wszystkimi użytkownikami forum ponieważ jest to mój pierwszy post, proszę o wyrozumiałość bo jestem początkującym użytkownikiem forum i jest to moja pierwsza T4 w moim życiu.

Ale do rzeczy, od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem T4 Multivan 2,5 TDi, niestety mam problem z uruchomieniem webasto, poniżej zamieszczam zdjęcia na których jest sterownik oraz umiejscowienie nawiewów w moim modelu. Moje podstawowe pytania - na pierwszym zdjęciu widnieją zegary, sterowniki, nie wiem jak to nazwać, w każdym razie sprawa wygląda tak, nawiewy nie działają jeżeli nie wciśniemy przycisku po prawej stronie w "sterowniku" na którym widnieje godzina 15:39, sterownik na którym widnieje 0:00 na nic nie reaguje. Proszę wytłumaczcie mi jak to się obsługuje i jak to powinno prawidłowo działać.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 7 października 2017, 21:44 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7425
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 71 razy
Pomógł: 801 razy
To z zerami to sterownik od postojowego suchego, oryginalny. To z 15,39 to dokładany sterownik zapewne jako rozbudowa dogrzewacza D3WZ do postojowego mokrego, z tego co piszesz niezbyt udana. Wszystko na forum opisane. Zacząłbym od sprawdzenia czy w ogóle urządzenia które obsługują te sterowniki w ogóle są w samochodzie zamontowane.
Podstawowe tematy o D3WZ:
viewtopic.php?f=9&t=100&hilit=D3wz
viewtopic.php?f=16&t=7790&hilit=D3wz


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało



Za ten wpis autor Kenobi podziękował: Driver Simon (niedziela, 8 października 2017, 17:05)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 8 października 2017, 08:16 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 8 czerwca 2012, 13:00
Posty: 2373
Lokalizacja: Łomianki/Warszawa
opis: Kapitan eMO
model: Escapade, holenderka
silnik: 2,5 TDI AXG,ACV,AJT+

Podziękował: 186 razy
Pomógł: 207 razy
Nawiewy z 2 i 3 zdjęcia nijak się mają do ogrzewań postojowych, chociaż ten z 3 teoretycznie można zaadoptować do mokrego lub grubo rzeźbiąc do suchego.
Tak naprawdę to nikt Ci nie odpowie, jak ktoś w Twoim samochodzie rozbudował dogrzewacz do mokrego ogrzewania postojowego, musisz sam tam zajrzeć, najpierw czytając co nieco.


_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.



Za ten wpis autor niebieski-n2 podziękował: Driver Simon (niedziela, 8 października 2017, 17:05)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 8 października 2017, 08:31 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 6 września 2010, 10:40
Posty: 436
Lokalizacja: Kowary
model: syncro long, króciak
silnik: acv

Podziękował: 18 razy
Pomógł: 37 razy
Za fotelem kierowcy z trzeciej fotki to najprawdopodobniej jest wylot ciepłego powietrza z suchego. Co prawda jest w bok a nie jak zwykle, ale tam pod fotelem jest lodówka więc pewnie ktoś to przerobił. Czyli ten zegar wskazujący zera po naciśnięciu przycisku grzania powinien zacząć cykać i po chwili powinno tam lecieć ciepłe powietrze. No chyba że nie działa. :P Zrobił byś lepsze zdjęcie tej kratki ?? Bo to może być ciekawy pomysł.



Za ten wpis autor cebek podziękował: Driver Simon (niedziela, 8 października 2017, 17:05)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 8 października 2017, 09:10 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7425
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 71 razy
Pomógł: 801 razy
cebek napisał(a):
Zrobił byś lepsze zdjęcie tej kratki ?? Bo to może być ciekawy pomysł.

Widziałem już takie w starszych multikach z fotelami stale tyłem, to jest oryginalne rozwiązanie


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 8 października 2017, 14:04 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 6 października 2017, 20:14
Posty: 9
model: Multivan 96r.
silnik: 2.5 TDi

Podziękował: 9 razy
Pomógł: 0 razy
cebek napisał(a):
Zrobił byś lepsze zdjęcie tej kratki ?? Bo to może być ciekawy pomysł.


Proszę zdjęcia, po moich oględzinach wygląda to na oryginalne rozwiązanie.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 8 października 2017, 14:35 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 6 października 2017, 20:14
Posty: 9
model: Multivan 96r.
silnik: 2.5 TDi

Podziękował: 9 razy
Pomógł: 0 razy
Poczytałem trochę i poszperałem w aucie, udało mi się uruchomić sterownik od postojowego, wiem jak go zaprogramować, niestety webasto się nie uruchamia (rozumiem że po wciśnięciu przycisku 3 ze zdjęcia nr 1 powinno zadziałać). Webasto w moim aucie wygląda tak (o ile się nie mylę że to jest to urządzenie) zdjęcia nr 2-5. Nie znalazłem dogrzewania silnika jeśli ktoś mógł by mi przesłać zdjęcie jak to wygląda i gdzie dokładnie tego szukać był bym wdzięczny. Wygląda na to że dokładany sterownik steruje tylko nawiewami, można nim zaprogramować żeby nawiewy włączały się o danej godzinie tak jak postojowe. Jeszcze jedno pytanie co przedstawia zdjęcie nr 6, czy jest to urządzenie od nadmuchów ?


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 8 października 2017, 16:09 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 8 czerwca 2012, 13:00
Posty: 2373
Lokalizacja: Łomianki/Warszawa
opis: Kapitan eMO
model: Escapade, holenderka
silnik: 2,5 TDI AXG,ACV,AJT+

Podziękował: 186 razy
Pomógł: 207 razy
tylną nagrzewnicę (kratki ze zdjęcia 2,3 poprzedniego postu)


_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.



Za ten wpis autor niebieski-n2 podziękował: Driver Simon (niedziela, 8 października 2017, 17:04)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 8 października 2017, 16:52 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 6 września 2010, 10:40
Posty: 436
Lokalizacja: Kowary
model: syncro long, króciak
silnik: acv

Podziękował: 18 razy
Pomógł: 37 razy
Kenobi napisał(a):
cebek napisał(a):
Zrobił byś lepsze zdjęcie tej kratki ?? Bo to może być ciekawy pomysł.

Widziałem już takie w starszych multikach z fotelami stale tyłem, to jest oryginalne rozwiązanie

Nigdy takiego nie widziałem. Ale to fajne rozwiązanie jak jest lodówka albo jak ja mam tam szafkę. Muszę poszukać w takim razie ale pewnie ciężko będzie coś takiego dostać :P Zdjęcie nr 6 to nagrzewnica wodna wpięta w układ chłodzenia tak jak ta w desce. Powietrze z kratki w progu jest zasysane właśnie do niej a wychodzi kratką za siedzeniem pasażera. Mokre ogrzewanie sterowane tym małym zegarem powinno być umiejscowione w komorze silnika mniej więcej pod akumulatorem. Jeśli ten zegar włącza nawiewy a nie leci z nich ( po pewnym czasie) ciepłe powietrze to masz je do przejrzenia. Dużo na forum jest o dogrzewaczach wystarczy poczytać. A jeśli chodzi o nawiewy w suficie to wentylator od nich znajduje się z tyłu auta, Jak otworzysz tylną klapę to po prawej stronie pod tapicerką :)



Za ten wpis autor cebek podziękował: Driver Simon (niedziela, 8 października 2017, 17:04)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 8 października 2017, 17:42 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 9 maja 2013, 15:26
Posty: 1369
Lokalizacja: Olsztyn
opis: 2.8 V6
model: Caravelle Business
silnik: AMV

Podziękował: 25 razy
Pomógł: 89 razy
Te webasto jak Ty to mówisz to ogrzewanie postojowe firmy Eberspacher model D3LC. Jak widzisz wydech Ci się skończył więc najpierw sprwdź czy to wogóle działa i jak działa to potrzebujesz nowy tłumik i kawałek rury elastycznej od wydechu do tłumika. ogrzewania mokrego 9 tego od małego zegarka 0 szukaj na lewej podłużnicy a wydech będziesz widział przy lewym przednim kole.


cebek jak coś to chyba mm tak kratkę do sprzedania


_________________
w garażu:
VW T4 2001 Caravelle Business V6
VW 1979 1303 cabrio 1915ccm 125KM
VW LT35 2001 2.5TDI max wyposażony
Sprinter 312D 1998 Westfalia James Cook



Za ten wpis autor vwyogi podziękował: Driver Simon (niedziela, 8 października 2017, 17:55)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 8 października 2017, 19:29 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 6 października 2017, 20:14
Posty: 9
model: Multivan 96r.
silnik: 2.5 TDi

Podziękował: 9 razy
Pomógł: 0 razy
Podgrzewanie silnika odnalezione, niestety widać że ktoś przy nim majstrował nie koniecznie z dobrym efektem. Nie odnalazłem tłumika i wydechu od podgrzewania podejrzewam że został zdemontowany albo "odleciał", przy urządzeniu widać uciętą rurkę prawdopodobnie odprowadzająca spaliny do wydechu. Podsumowują okazuje się że posiadam zarówno podgrzewanie silnika jak i ogrzewanie postojowe niestety obydwa układy są niesprawne, pozostaje wszystko posprawdzać i mieć nadzieje że nie będą to zbyt duże koszta. Myślę że do tego wystarczy mi wiedza zaczerpnięta z pozostałych wątków na ten temat. Dziękuję wszystkim za pomoc i wyrozumiałość, jest to moja pierwsza T4 oraz pierwsza styczność z ogrzewaniem postojowym i podgrzewaniem silnika smile


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 8 października 2017, 21:30 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 9 maja 2013, 15:26
Posty: 1369
Lokalizacja: Olsztyn
opis: 2.8 V6
model: Caravelle Business
silnik: AMV

Podziękował: 25 razy
Pomógł: 89 razy
Driver Simon napisał(a):
Podgrzewanie silnika odnalezione, niestety widać że ktoś przy nim majstrował nie koniecznie z dobrym efektem. Nie odnalazłem tłumika i wydechu od podgrzewania podejrzewam że został zdemontowany albo "odleciał", przy urządzeniu widać uciętą rurkę prawdopodobnie odprowadzająca spaliny do wydechu. Podsumowują okazuje się że posiadam zarówno podgrzewanie silnika jak i ogrzewanie postojowe niestety obydwa układy są niesprawne, pozostaje wszystko posprawdzać i mieć nadzieje że nie będą to zbyt duże koszta. Myślę że do tego wystarczy mi wiedza zaczerpnięta z pozostałych wątków na ten temat. Dziękuję wszystkim za pomoc i wyrozumiałość, jest to moja pierwsza T4 oraz pierwsza styczność z ogrzewaniem postojowym i podgrzewaniem silnika smile


taka mała jeszcze uwaga. Ty masz nie podgrzewania silnika tylko mokre ogrzewanie które i grzeje silnik i powinno grzać środek auta. Ciepłe powietrze powinno lecieć z kratek w desce.


_________________
w garażu:
VW T4 2001 Caravelle Business V6
VW 1979 1303 cabrio 1915ccm 125KM
VW LT35 2001 2.5TDI max wyposażony
Sprinter 312D 1998 Westfalia James Cook



Za ten wpis autor vwyogi podziękował: Driver Simon (poniedziałek, 9 października 2017, 00:39)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 8 października 2017, 23:13 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 6 października 2017, 20:14
Posty: 9
model: Multivan 96r.
silnik: 2.5 TDi

Podziękował: 9 razy
Pomógł: 0 razy
vwyogi napisał(a):
Driver Simon napisał(a):
Podgrzewanie silnika odnalezione, niestety widać że ktoś przy nim majstrował nie koniecznie z dobrym efektem. Nie odnalazłem tłumika i wydechu od podgrzewania podejrzewam że został zdemontowany albo "odleciał", przy urządzeniu widać uciętą rurkę prawdopodobnie odprowadzająca spaliny do wydechu. Podsumowują okazuje się że posiadam zarówno podgrzewanie silnika jak i ogrzewanie postojowe niestety obydwa układy są niesprawne, pozostaje wszystko posprawdzać i mieć nadzieje że nie będą to zbyt duże koszta. Myślę że do tego wystarczy mi wiedza zaczerpnięta z pozostałych wątków na ten temat. Dziękuję wszystkim za pomoc i wyrozumiałość, jest to moja pierwsza T4 oraz pierwsza styczność z ogrzewaniem postojowym i podgrzewaniem silnika smile


taka mała jeszcze uwaga. Ty masz nie podgrzewania silnika tylko mokre ogrzewanie które i grzeje silnik i powinno grzać środek auta. Ciepłe powietrze powinno lecieć z kratek w desce.


Hm, wychodzi na to że mokre ogrzewanie jest sprawne, tylko brak odprowadzenia spalin i tłumika, bo o ile dobrze pamiętam po jakimś czasie leci ciepłe powietrze z kratek na odpalonym silniku. Sprawdzę to jeszcze jutro i dam znać. Proszę mnie poprawić jeśli złe rozumuje, na podstawie tego co przeczytałem w innych wątkach, tego co piszecie w tym wątku i oględzin w realu, wnioskuję że mam mokre ogrzewanie które działa na odpalonym silniku, podgrzewa silnik i wnętrze pojazdu, mam ogrzewanie postojowe (chyba mokre ?) które powinno grzać wnętrze pojazdu bez potrzeby uruchamiania silnika ?

W związku z tym przyszły mi na myśl dodatkowe pytania, mianowicie:
1. Rozumiem że mokre ogrzewanie zużywa paliwo, czy może chodzi oto że ma obieg wody lub jakiegoś płynu ?
2. Jeśli w obiegu jest woda/płyn, czy trzeba go co jakiś czas zmieniać (rozumiem że jest to jakiś płyn bo przecież woda w zimie by zamarzła i rozsadziła przewody lub całe urządzenie) ?
3. Na jakiej zasadzie działa ogrzewanie postojowe ?
5. jak serwisować obydwa typy ogrzewania, czy istnieje konieczność wymiany płynów, filtrów itp. jeśli tak to co jaki czas ?

Być może niektóre pytania mogą się wydać banalne ale naprawdę jestem w tym temacie "zielony" jak szczypiorek na wiosnę smile a chciałbym zaczerpnąć jak najwięcej informacji na ten temat, zrozumieć zasadę działania żeby na przyszłość wiedzieć co się dzieje i móc szybko reagować.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 8 października 2017, 23:39 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 24 listopada 2015, 13:59
Posty: 3360
Lokalizacja: Warszawa
model: T4 Multivan '95
silnik: 2.4D AAB
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 223 razy
Pomógł: 223 razy
Za dużo pytań na raz. Ogrzewanie postojowe grzeje bez pracy silnika. Mokre podgrzewa płyn chłodniczy silnika, a suche podgrzewa powietrze zasysane z kabiny i cieple tamże wdmuchuje. Oba są pędzone paliwem ze zbiornika

Wysłane z mojego LG-M250 przy użyciu Tapatalka



Za ten wpis autor Adampio podziękował: Driver Simon (poniedziałek, 9 października 2017, 00:39)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 8 października 2017, 23:43 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 6 września 2010, 10:40
Posty: 436
Lokalizacja: Kowary
model: syncro long, króciak
silnik: acv

Podziękował: 18 razy
Pomógł: 37 razy
Mokre ogrzewanie jest wpięte w układ chłodzenia i na postoju z wyłączonym silnikiem rozgrzewa płyn chłodniczy i działa tak jakby silnik grzał. Suche Które masz pod autem grzeje tylko powietrze. Obydwa zużywają paliwo i prąd, mokre więcej prądu bo musi chodzić dodatkowa pompa wody i wentylator kabinowy, a przy suchym chodzi tylko wentylator który zasysa powietrze z wnętrza auta, ogrzewa je i wdmuchuje z powrotem tą kratką za siedzeniem kierowcy. Mokre za to rozgrzewa silnik, i zimą jak odpalisz je kilkanaście minut przed jazdą to wsiadasz do ciepłego auta. W naszych busikach najczęściej był montowany dogrzewacz, czyli mokre webasto, ale bez dodatkowego sterowania. Odpalało się przy niskich temperaturach i przyśpieszało rozgrzanie auta. Często dogrzewacze przerabiano na pełne mokre ogrzewanie, dodając zegar sterujący i parę innych drobiazgów. Tak mi to twoje wygląda na rozbudowane, bo ten mały zegar dziwnie nie pasuje do deski. :P



Za ten wpis autor cebek podziękował: Driver Simon (poniedziałek, 9 października 2017, 00:39)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 10 października 2017, 13:54 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 6 października 2017, 20:14
Posty: 9
model: Multivan 96r.
silnik: 2.5 TDi

Podziękował: 9 razy
Pomógł: 0 razy
Sprawdziłem ogrzewanie i wygląda na to że jednak mokre nie jest do końca sprawne lub jest całkowicie nie sprawne. Jeśli włączę mokre bez odpalenia silnika to z nawiewów leci zimne powietrze, na odpalonym silniku po około 10min. z kratek zaczyna lecieć cieplejsze powietrze, po przejechaniu kilku kilometrów zaczyna normalnie grzać, tylko teraz nie wiem czy to po prostu sam silnik nie ogrzewa tego powietrza. Ponadto ciepłe powietrze leci z kratek lewej, prawej i nawiewu na szybę w kokpicie oraz z kratki za siedzeniem pasażera (na tył), z trzech kratek znajdujących się na środku kokpitu cały czas leci zimne powietrze.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 10 października 2017, 15:20 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 8 czerwca 2012, 13:00
Posty: 2373
Lokalizacja: Łomianki/Warszawa
opis: Kapitan eMO
model: Escapade, holenderka
silnik: 2,5 TDI AXG,ACV,AJT+

Podziękował: 186 razy
Pomógł: 207 razy
ciężko rękę przyłożyć do wydechu dogrzewacza (w lewym nadkolu), aby sprawdzić czy grzeje podczas pracy silnika??


_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 10 października 2017, 15:53 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 6 października 2017, 20:14
Posty: 9
model: Multivan 96r.
silnik: 2.5 TDi

Podziękował: 9 razy
Pomógł: 0 razy
niebieski-n2 napisał(a):
ciężko rękę przyłożyć do wydechu dogrzewacza (w lewym nadkolu), aby sprawdzić czy grzeje podczas pracy silnika??


Pisałem wcześniej że brak tłumika i wydechu, ktoś to zdemontował lub się rozpadło, nie widać nawet rury odprowadzenia od samego urządzenia. Chciałem się tylko dowiedzieć czy to normalne że z trzech środkowych nawiewów w kokpicie leci zimne powietrze pomimo że z pozostałych kratek leci ciepłe.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 10 października 2017, 15:59 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Przy braku klimy tak jest


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 10 października 2017, 16:09 
Offline
Administrator

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:16
Posty: 5288
model: Mixt
silnik: ACV

Podziękował: 51 razy
Pomógł: 617 razy
Proponuję poczytać forum, znajdziesz odpowiedzi na naprawdę wiele spośród Twoich pytań.


_________________
Administrator w stanie spoczynku.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB