T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest piątek, 14 czerwca 2024, 08:38

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 5 czerwca 2024, 07:22 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 4 czerwca 2024, 14:34
Posty: 4
model: Vw T4 Caravelle
silnik: AAF 2.5 Pb

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Nowy nabytek auto z 92' silnik AAF 81KW właśnie przeszedł gruntownie blacharkę, konserwację podłogi i nowy lakier, wygląda pięknie i tylko 246 000 po jedynym właścicielu w Niemczech i na tym piękno się kończy bowiem to auto nie chce jechać. Panowie z pewnością macie doświadczenie, proszę o informację czy faktycznie 100km/h na godzinę to dla tego samochodu jest aż tak duży wysiłek że słychać rzężenie silnika przy tej prędkości?
Czy to jest normalne? Oczywiście wiadomo brakuje 6biegu ale to jest 2,5 l silnik 5 cylindrów? I pytanie numer dwa czy da się coś z tym zrobić? Planuję założyć LPG STAG sekwencja - instalator powiedział że jeśli jakaś modyfikacja to przed założeniem instalacji..
Będę wdzięczny doświadczonym teczterowiczom za informację..


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 7 czerwca 2024, 13:36 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 15 kwietnia 2010, 08:51
Posty: 758
Lokalizacja: POLSKA
model: T4
silnik: 2.5

Podziękował: 20 razy
Pomógł: 42 razy
mam u siebie silnik ACU moc taka sama jak w AAF,
poniżej mój stary film ale jeszcze jary, od razu mówie że mam automat, to tak jakbyś miał manuala bez 5go biegu
na prędkość tym bolidem nie narzekam bo 5cyl w benzynie robi robotę
https://youtu.be/vQ8yrnVxQ1I?si=aqBJp-lQHkszFaJ7

co do gazu, z 16to letniego doswiadczenia ujeżdzania takiego na LPG ze Stagiem w linku poniżej masz wszystko podane jak na tacy (zaloguj się)
podstawa to szybkie i wydajne wtryski, stabilny reduktor, prosta elektronika oraz najważniejsze kumaty gazownik
żadne modyfikacje bo to zwykła fullgrupa, jedynie co wycinasz wspornik nad kołem zapasowym i w ten sposób jesteś w stanie zamontować butle 720x300 pełen toroid coś lekko ponad 100L
https://lpg-forum.pl/post1102624.html#p1102624


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 9 czerwca 2024, 21:56 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 11 listopada 2010, 13:22
Posty: 2720
Lokalizacja: Kraków
opis: GRUPA MAŁOPOLSKA
sekcja "MŁODE WILKI"
model: Multivelle Long
silnik: 2.5 AAF bi-fuel

Podziękował: 167 razy
Pomógł: 296 razy
100 km/h licznikowe przy skrzyni CCY to 3000obr wiec silnik wlasciwie jeszcze spi :)


_________________
Lepiej mieć Parkinsona i trochę wylać, niż mieć Altzheimera i zapomnieć wypić

Jeżeli co drugi twój pomysł wydaje ci się genialny - dopij wódkę i idź spać


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 13 czerwca 2024, 11:30 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 4 czerwca 2024, 14:34
Posty: 4
model: Vw T4 Caravelle
silnik: AAF 2.5 Pb

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Dzięki za odpowiedź, mój niestety zaczyna rzęzić przy 80km/h


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 13 czerwca 2024, 13:49 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 4 czerwca 2024, 14:34
Posty: 4
model: Vw T4 Caravelle
silnik: AAF 2.5 Pb

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Być może historia mojego samochodu nie jest taka piękna, mechanik mówi że po numerach win powinienem mieć silnik 2.4 a nie 2,5 AAF. (a Niemiec płakał jak sprzedawał;) może mam złą skrzynię biegów i dlatego to nie jedzie - podaję numer win może ktoś z was ma możliwość to sprawdzić.WV2ZZZ70ZPH042794
Drugie pytanie, jakie są możliwe warianty zamontowania skrzyni biegów do silnika aaf, Jaka skrzynia biegów najlepsza dla tego silnika? Zo wszelkie rady, pomoc bardzo dziękuję..


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB