T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest piątek, 13 grudnia 2024, 02:12

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 62 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 21 listopada 2024, 19:39 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 4 marca 2022, 16:21
Posty: 54
model: T4 Multivan
silnik: AHY

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Panowie szybkie pytanie, wszystko już składam. W tej instrukcji którą pobrałem jest napisane, że śruby stopek wału korbowego dokręca się siła 65 niuta( w instrukcji śruby nr 4), moim zdaniem to trochę mało. Nie ma tam dodatkowo np. 90 stopni
Stoję z robotą, proszę i potwierdzenie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 21 listopada 2024, 20:09 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7471
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 73 razy
Pomógł: 803 razy
Ja dokręcam zgodnie z tą instrukcją, fury latają.


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 21 listopada 2024, 20:12 
Offline
Wybitny Twórca Postów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12419
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 331 razy
Pomógł: 1053 razy
Norbi108 napisał(a):
Panowie szybkie pytanie, wszystko już składam. W tej instrukcji którą pobrałem jest napisane, że śruby stopek wału korbowego dokręca się siła 65 niuta( w instrukcji śruby nr 4), moim zdaniem to trochę mało. Nie ma tam dodatkowo np. 90 stopni
Stoję z robotą, proszę i potwierdzenie
Absolutnie żadnych 90 stopni ekstra, można ciut z ręki na wyczucie dołożyć odrobinę po osiągnięciu tych 65Nm ale to każdy na własne ryzyko


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 21 listopada 2024, 21:01 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 4 marca 2022, 16:21
Posty: 54
model: T4 Multivan
silnik: AHY

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Dzięki
Zostało 65, myślałem że to może jakiś błąd, ale skoro tak ma być to niech będzie
Pozdro
Działam dalej :-)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 22 listopada 2024, 21:15 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 4 marca 2022, 16:21
Posty: 54
model: T4 Multivan
silnik: AHY

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Poskładałem co potrzeba, bez chłodnicy, pasa przedniego i paska klinowego żeby zobaczyć czy odpali i lipa. Kręci jak szalony i nawet nie próbuje zagadać.
Pamiętam jak próbowałem dojść do tego przez co skacze kąt wtrysku, między innymi odkręcałem nastawnik, żeby zobaczyć czy nie ma syfu w pompie, znaczyłem sobie jak było ale okazało się wtedy, że rolkę miałem od pompy napiętą w prawą nie lewą stronę. Więc teraz jestem w czarnej D.
Starałem się sumiennie ustawić wszystko na znaki. Najpierw koło zamachowe na 0<, wałek ustawiony na blokadę , popuszczałem kółko wałka jak w opisie - skręcone na odpowiedni moment. Pózniej ustawiłem pompę na znaki, (bez przedniego pasa miałem super dojście i widok) pompę po tym zablokowałem śrubką, nałożyłem kółko na wałek nad pompą i pasek z rolkami, napiąłem według instrukcji, wtedy odblokowałem pompę i z pomocą drugiej osoby dociągłem kółko na wałku. Ale tu zaczyna się problem, bo nie mam zegara. Rozumie że bez regulacji zegarem nic nie osiągnę?. Czy mimo tego powinien zagadać, a zegar tylko doreguluje pracę? Możliwe że na weekend załatwię zegar, ale może ktoś mi podpowie czy dobrze rozumuję..
Pozdro


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 22 listopada 2024, 21:23 
Offline
Wybitny Twórca Postów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12419
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 331 razy
Pomógł: 1053 razy
Bez zegara to ustawianie na chybił trafił, na początek zdecydowanie odradzam bez.


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 22 listopada 2024, 21:44 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 4 marca 2022, 16:21
Posty: 54
model: T4 Multivan
silnik: AHY

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Dzięki
Czyli czekam na zegar


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 23 listopada 2024, 12:47 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 4 marca 2016, 02:05
Posty: 388
Lokalizacja: Sztum, Pomorskie
model: T4 long holenderka
silnik: AFN

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 27 razy
Bez zegara spoko da radę, jak już odpali, ustawiasz vcdsem na dokładnie.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 23 listopada 2024, 17:59 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7471
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 73 razy
Pomógł: 803 razy
bez zegara da sie na rękę bez problemu. Ustawiasz pompę na znak, potem kręcąc jej kółkiem będziesz czuł luz miedzy sekcjami. Łapiesz kółko i kręcisz aż poczujesz opór sekcji, wtedy delikatnie z milimetr naprężasz i blokujesz. Na 100 % odpali i wtedy już vcds ci powie czy trafiłeś czy trzeba coś jeszcze poprawić.


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 24 listopada 2024, 20:36 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 4 marca 2016, 02:05
Posty: 388
Lokalizacja: Sztum, Pomorskie
model: T4 long holenderka
silnik: AFN

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 27 razy
Dokładnie, jednak czasem trzeba się trochę pobawić z trafieniem w zakres regulacji rolką. Grzejesz silnik, sprawdzasz kąt wtrysku, przestawiasz koło wałka, odpalasz sprawdzasz. Czasem z pięć razy. Zegar mam, ale nie używałem już z siedem lat, od kiedy AAB i ABL w mojej okolicy się skończyły.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 25 listopada 2024, 11:18 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 4 marca 2022, 16:21
Posty: 54
model: T4 Multivan
silnik: AHY

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
A więc ustawiłem zegarem na 0,55 i odpalił. Dawkę musiałem przestawić i teraz mam około 4,8. Ale kąt wtrysku wystrzelił na około 100. Ktoś wspominał że mogę to wyregulować tą rolką z tyłu tak? Czy w tym przypadku to za duża korekta na roleczkę?

Dobrze rozumie że w moim przypadku cofam roleczkę troszkę w lewo i dokręcam, a potem na nowo naciągam i ustawiam rolkę napinającą żeby utrzymać prawidłowe naprężenie paska?

Jednak luzowałem kółko wałka i cykałem kółkiem pompy, za 10 razem się udało :-). Zaraz mnie skarcicie ale ustawiłem na zimnym jak było wszystko rozebrane i miałem fajny dostęp. Jutro go wyciągne na dwór i zagrzeje i jeszcze raz sprawdzę tak jak trzeba. Na co jeszcze zwrócić uwagę w vcds jak jutro go zagrzeję?
Pozdro Pany :-)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 25 listopada 2024, 16:09 
Offline
Wybitny Twórca Postów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12419
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 331 razy
Pomógł: 1053 razy
Dawkę popraw na okolice 4mg, powinno się już dać to doregulować w adaptacjach z poziomu vcds


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 25 listopada 2024, 22:10 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 29 października 2019, 20:18
Posty: 41
model: 3x T4
silnik: AXG,AJT,1Y

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 2 razy
Probe041 napisał(a):
Kur2 napisał(a):
U mnie w axg muszę 2 razy w roku podregulować kąt wtrysku. Nie wiem czemu ustawiam na vcds jest ok a za pół roku zbyt szybki. Dziś znów zapaliła się kontrolka od esp, sprawdzam a tu kąt 112. Zaraz idę kręcić rolkami. Hmmm co robić by temu zapobiedz?
To nie jest normalne, ja rozumiem że pasek się lekko wyciąga ale nie aż tak

Nie znam się na tyle, ale czy wina może leżeć w źle zregenerowanej pompie? Dzieje się tak od czasu jej regeneracji. Wszystkie śrubyna rolkach i kołach dokręcone książkowo z małym naddatkiem. Rozumię jakby kąt był za późny- rolka regulacyjna przesunęła by się w dół pod wpływem siły napinacza, ale za wczesny kąt? Nie rozumię...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 26 listopada 2024, 00:30 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 4 marca 2016, 02:05
Posty: 388
Lokalizacja: Sztum, Pomorskie
model: T4 long holenderka
silnik: AFN

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 27 razy
Ja tam ustawiam, żeby kąt wtrysku był widoczny na wykresie, czekam aż się zagrzeje do tych 85 stopni i rolką reguluję płynnie na odpalonym silniku. Dobrze w krótkim ryjku jest mieć przy tym odchyloną chłodnicę.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 26 listopada 2024, 11:56 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 29 października 2019, 20:18
Posty: 41
model: 3x T4
silnik: AXG,AJT,1Y

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 2 razy
Jackall napisał(a):
Ja tam ustawiam, żeby kąt wtrysku był widoczny na wykresie, czekam aż się zagrzeje do tych 85 stopni i rolką reguluję płynnie na odpalonym silniku. Dobrze w krótkim ryjku jest mieć przy tym odchyloną chłodnicę.

Też tak robię. Największy kłopot to zdjęcie osłony. W mam jeszcze AJT, tam jest dużo miejsca, w AXG to kłopotliwe. Ustawiam około 55-60 na wykresie no i po jakimś czasie świeci esp i kąt powyżej 110. Czemu?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 26 listopada 2024, 14:46 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 4 marca 2016, 02:05
Posty: 388
Lokalizacja: Sztum, Pomorskie
model: T4 long holenderka
silnik: AFN

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 27 razy
A napięcie rolki spada? Może masz wyciągnięty/słaby gwint w głowicy pod rolką do regulacji kąta. Albo koło na wałku rozrządu za słabo dokręcone?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 26 listopada 2024, 18:07 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 29 października 2019, 20:18
Posty: 41
model: 3x T4
silnik: AXG,AJT,1Y

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 2 razy
Napięcie napinacza nie spada. Też myślałem o kole na wałku. Dorobiłem się klucza dynamometrycznego, ktoś podpowie ile jakim niutem dokręcić to koło? Ewentualnie spawarka......


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 26 listopada 2024, 21:13 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 4 marca 2016, 02:05
Posty: 388
Lokalizacja: Sztum, Pomorskie
model: T4 long holenderka
silnik: AFN

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 27 razy
160 Nm


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 28 listopada 2024, 19:23 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 4 marca 2022, 16:21
Posty: 54
model: T4 Multivan
silnik: AHY

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Poprawiłem dzisiaj kąt wtrysku z około 70-80 na 50-60 , i poprawiłem dawkę z 3,2 na 4,5. I po zrobieniu małej trasy zauważyłem ,że więcej pali. Co ma większy wpływ na spalanie, kąt czy dawka? Po tym małym remonciku silnik fajnie pracuje i nie kopci...
Chyba będe musiał logi zrobić, zauważyłem np. rozbieżność w pracy przepływki, jadąc miała zadane 720 mg/str a drugie okno (chyba podaje rzeczywiste) 980 mgr/str, chyba że może tak być......


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 29 listopada 2024, 16:52 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 4 marca 2022, 16:21
Posty: 54
model: T4 Multivan
silnik: AHY

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Dzisiaj panowie pierwsze palenie rano i rozczarowanie. Zapalił po kilku obrotach. Ta praca i przyspieszanie też jakoś mi się nie widzi. Wcześniej z taką lekkością przyspieszał, tylko że wtedy przed remontem kopcił, no i zdecydowanie teraz więcej pali. Przestawić ten kont wtrysku czy może to nie to? Sprawdzałem dzisiaj przewody paliwowe, nie ma powietrza.
Pozdro


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 30 listopada 2024, 07:52 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 4 marca 2022, 16:21
Posty: 54
model: T4 Multivan
silnik: AHY

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Jeszcze jedno co mi się nasuwa, w vcds gdzie sprawdzamy kąt wtrysku wybieramy silnik i tam jest wykres, i dla mojego AHY są dwie opcje z MSA12 i MSA15 (rozumie że chodzi o sterownik silnika) a ja posiadam EDC15. Aktualnie kąt widze tylko na tym MSA12. A jak zobaczyłem filmik z przed remontu to ten kąt był widoczny w MSA 12 i 15. Może tu jest problem ze jestem poza zakresem? Jeszcze raz próbowałem znaleźć kąt na MSA15 i przedstawiałem pompę od praktycznie zera do 200 i auto odpalało ale za Chiny nie pojawił się kąt w tej15.
I jeszcze w trakcie tego jak go co przestawienie odpalałem załączyła mi się dmuchawa na tył i nie reaguje na moc nadmuchu z climatrinic, nawet jak całkowicie wyłączę tył. Ręce opadają


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 30 listopada 2024, 10:33 
Offline
Wybitny Twórca Postów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12419
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 331 razy
Pomógł: 1053 razy
Musisz ustawiać kąt dla MSA15 lub nawet wybierz z listy AXG


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 30 listopada 2024, 11:38 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 4 marca 2022, 16:21
Posty: 54
model: T4 Multivan
silnik: AHY

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Właśnie wczoraj to próbowałem zrobić dla MSA15 i AXG i od kąta 0 dojechałem do 200 i nie trafiłem na żółtą kreskę. Bo jak odpaliłem MSA12 to nawet jak byłem poza zakresem okna np 130 to była chociaż żółta kreska pionowo. Myślisz że powtórzenie ustawienia na zegar coś da? Te 0,55 na zegar traktuje trochę jako punkt wyjścia dla ustawienia dokładnego, czyli popuszczaniu kółka rozrządu od strony pompy i przesuwaniu w lewo lub prawo. Dawkę mam na około 5,0.
Filmik z przed remontu MSA15 https://youtube.com/shorts/RPR89R6x4II? ... cLEBLeoEqP


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 30 listopada 2024, 13:27 
Offline
Wybitny Twórca Postów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12419
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 331 razy
Pomógł: 1053 razy
Tutaj byłeś? https://www.t4-wiki.de/wiki/Einspritzpumpe#F%C3%B6rderbeginn_TDI_(dynamisch)


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 1 grudnia 2024, 08:39 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 4 marca 2022, 16:21
Posty: 54
model: T4 Multivan
silnik: AHY

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Dzięki
Nie znałem tego wczesniej, Jackall wspomniał o takim sposobie regulacji podczas pracy. Przeczytałem ten opis nie tylko do ustawień dynamicznych. Jedno co mi nie daje spokoju to to ,że przykładowo mam teraz ustawione co prawda wysoko czyli 70 na tym MSA12, na MSA15 i AXG gdzie nie ma żółtej linii w oknie na dole okna jest podany aktualny kąt tam gdzie jest fuel temp i timing. Z materiału który mi podałeś wynika że dynamiczny jest po to aby doregulować kąt precyzyjnie. Jedyne rozwiązanie które mi przychodzi do głowy to jeszcze raz ustawienie na zegar. A tu dostrzegam błąd z mojej strony - wyraźnie jest napisane że blokadę pompy odkręcamy po ustawieniu i dokręceniu kółka na wałku, a ja blokadę luzowałem przed bo nie mam blokady na kółko i dokręcając trzymałem klucz 19 z drugiej strony od rozrządu i bałem się żeby nic w pompie nie zepsuć . Tam jest przecież duży moment tej śruby na wałku od strony pompy. Pomyślę jak inaczej te kółko zablokować aby po dokręceniu poluzować blokadę pompy jak w instrukcji. Nic innego mi nie przychodzi do głowy. Wczoraj zaprosiłem kolesia z innym vcds, i u niego też msa12 jest linia w msa15 i AXG brak tylko w oknach jest aktualny kąt


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 4 grudnia 2024, 11:26 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 4 marca 2022, 16:21
Posty: 54
model: T4 Multivan
silnik: AHY

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Ustawiłem tym sposobem na rolce w okolice 55-60 ale na MSA12, ponieważ na MSA15 i AXG żółtej kreski brak. Silnik fajnie pracuje, odpala też ok (przy temp -1), zobaczymy jak będzie odpalał przy jeszcze niższych temperaturach. Spalanie jeszcze nie wiem. Męczy mnie brak możliwości ustawienia dla MSA15 i AXG. Choć myślę że dużo by to nie zmieniło, ponieważ przed remontem sprawdzałem na MSA12 i MSA15 i żółta wskazywała około 50 na obydwu. Nie wiem jeszcze czym jest niebieska linia, przed remontem punktem przecięcia z żółtą było około 42, teraz jest około 47.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 8 grudnia 2024, 19:51 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 4 marca 2022, 16:21
Posty: 54
model: T4 Multivan
silnik: AHY

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Ustawiłem jeszcze raz kąt wtrysku
Nie było go widać w oknie mojego sterownika ponieważ na tej tabeli jest wykres od 120(temp paliwa) a ja mimo rozgrzanego motoru miałem np 115, teraz go trochę dłużej rozgrzewałem i kąt się pojawiał. Trochę jak patrzę mogłem go troszkę wyżej podciągnąć, czy dać sobie spokój? Taki troszkę za niski może mieć jakiś wpływ na pracę silnika itd? Wklejam link do filmiku
https://youtu.be/1peLKBOfYW4?si=bdINagPm8PSAOQQt


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 8 grudnia 2024, 21:17 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7471
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 73 razy
Pomógł: 803 razy
Dlatego ja te wykresy olewam. Dla AHY ustawiam 55-60 i po kłopocie. Dla mnie z doświadczenia w pracy tego silnika to co ustawiłeś za późno maks 55 w wahaniach uzyskuj. Górna granica lub nawet delikatnie przekroczona powinno być.


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 9 grudnia 2024, 00:11 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 4 marca 2022, 16:21
Posty: 54
model: T4 Multivan
silnik: AHY

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Dzięki śliczne, przestawię na dniach
Pozdro


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 11 grudnia 2024, 22:44 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 4 marca 2022, 16:21
Posty: 54
model: T4 Multivan
silnik: AHY

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Przestawiłem kąt, dawkę mam 4-4,2
https://youtu.be/IqPV871XS1A?si=uJ7bsSfUzROFHlu4


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 62 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB