T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 23 listopada 2017, 11:04

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 8 czerwca 2017, 16:02 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 26 listopada 2012, 03:29
Posty: 103
model: California Exclusive
silnik: VR6 2.8

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 1 raz
Glupie pytanie troche, kontrolka blokady dyferencjalu, powinna sie palic?
Wcisnieta to pozycja wylaczona, wyciagniete, most zablokowany?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 8 czerwca 2017, 17:24 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 07:05
Posty: 322
Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
model: multivan syncro
silnik: AAB

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 25 razy
Gałka blokady wciśnięta - dyfer bez blokady, kontrolka zgaszona.
Gałka wyciągnięta - blokada się załącza i w momencie zablokowania - kontrolka się zaświeca. Uwaga - czasem od wyciągnięcia gałki do zablokowania dyfra /i zaświecenia kontrolki/ mija dobrych kilkanaście sekund. Podobnie po wciśnięciu - trwa jakiś czas zanim blokada się rozłączy /a kontrolka zgaśnie/
.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 10 lipca 2017, 18:23 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 26 listopada 2012, 03:29
Posty: 103
model: California Exclusive
silnik: VR6 2.8

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 1 raz
Jaki moze byc powod tego ze kontrolka sie nie zapala przy wyciagnietej galce?
Jakie moga byc problemy z systemem?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 11 lipca 2017, 08:35 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 13 marca 2017, 11:55
Posty: 7
model: T4 syncro
silnik: 2,4 D

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Proponuję najpierw sprawdzić czy blokada tylnego dyfra działa czy nie., bo może tylko żarówka się spaliła.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 11 lipca 2017, 10:19 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 07:05
Posty: 322
Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
model: multivan syncro
silnik: AAB

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 25 razy
Najprostsza przyczyna, to przepalona żarówka. Ale może też nie załącza się blokada albo po załączeniu nie ma sygnału do żarówki. Sprawdzić blokadę /czy załączona/ możesz po podniesieniu obu tylnych kół - jeśli pokręcisz jednym, a drugie się obróci w stronę przeciwną, to blokada wyłączona. Jeśli koło nie da się pokręcić, to blokada załączona /w sytuacji załączonej blokady, aby tylne koła się kręciły, musi być uniesione przynajmniej jedno koło przednie/.
Jeśli blokada się nie załącza, to sprawdź, czy w układzie podciśnienia /sterującym włącznikiem blokady/ nie ma nieszczelności oraz sprawdź, czy sama dźwigienka na dyfrze nie jest zapieczona/zatarta z brudu.
Jeszcze jedno - blokadę można włączyć/wyłączyć tylko przy pracującym silniku, gdy pompa podciśnieniowa pracuje.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 14 lipca 2017, 23:03 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): czwartek, 20 października 2011, 10:26
Posty: 179
model: vw t4
silnik: 2.5 tdi

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 5 razy
jeszcze jedna sprawa na blokadzie mozna jechac do 50 km na godzine po przekroczeniu tej predkosci wacza sie dzwiek o zalaczonej blokadzie,


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB