T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 23 listopada 2017, 11:21

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 27 marca 2011, 10:18 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 11 listopada 2010, 13:22
Posty: 2522
Lokalizacja: Kraków
opis: GRUPA MAŁOPOLSKA
sekcja "MŁODE WILKI"
model: Multivelle Long
silnik: 2.5 AAF bi-fuel

Podziękował: 116 razy
Pomógł: 184 razy
Witam
Potrzebuje kupic reperaturki drzwi przesuwnych od strony wewnetrznej oraz rantu lewego tylnego blotnika.
Czy moglby ktos poradzic jakiej firmy najlepiej kupowac (ew link)?
Wiem ze z jakoscia tego typu czesci moze byc roznie,wiec na cuda raczej nie licze,tylko zeby chociaz na miejsce pod wzgledem wymiarow pasowalo


_________________
Lepiej mieć Parkinsona i trochę wylać, niż mieć Altzheimera i zapomnieć wypić

Jeżeli co drugi twój pomysł wydaje ci się genialny - dopij wódkę i idź spać


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 27 marca 2011, 11:11 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:52
Posty: 405

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 8 razy
Sprawdż w hurtowniach z częściami np IC, Hart , tam masz dostępne różne rzeczy , ewentualnie na giełdzie samochodowej też dostaniesz różne reparaturki


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 27 marca 2011, 11:15 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 25 stycznia 2011, 17:45
Posty: 171
Lokalizacja: Gdańsk
model: T4
silnik: 2.5 TDI

Podziękował: 18 razy
Pomógł: 0 razy
kurol tu masz linka http://allegro.pl/vw-transporter-t4-blo ... 90733.html


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 27 marca 2011, 20:17 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 11 listopada 2010, 13:22
Posty: 2522
Lokalizacja: Kraków
opis: GRUPA MAŁOPOLSKA
sekcja "MŁODE WILKI"
model: Multivelle Long
silnik: 2.5 AAF bi-fuel

Podziękował: 116 razy
Pomógł: 184 razy
Dzieki,ale linki do czesci jakos sam znajde,bardziej chodzi mi o rozroznienie tych lepszych jakosciowo od tych gorszych,no chyba ze wszystkie z nich sa porownywalne


_________________
Lepiej mieć Parkinsona i trochę wylać, niż mieć Altzheimera i zapomnieć wypić

Jeżeli co drugi twój pomysł wydaje ci się genialny - dopij wódkę i idź spać


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 27 marca 2011, 21:38 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:52
Posty: 405

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 8 razy
Klokercholm ma dobre blachy no i oczywiście VW :-D


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 27 marca 2011, 22:06 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 9914
Lokalizacja: DW
opis: Artur
model: T4
silnik: AFN+
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 217 razy
Pomógł: 601 razy
Klokkerholm ;)


_________________
Obrazek
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum ;)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 27 marca 2011, 22:09 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:52
Posty: 405

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 8 razy
Przepraszam za złą pisownię


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 28 marca 2011, 08:11 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 11 listopada 2010, 13:22
Posty: 2522
Lokalizacja: Kraków
opis: GRUPA MAŁOPOLSKA
sekcja "MŁODE WILKI"
model: Multivelle Long
silnik: 2.5 AAF bi-fuel

Podziękował: 116 razy
Pomógł: 184 razy
Podziekowal,wlasnie o cos takiego mi chodzilo <england>


_________________
Lepiej mieć Parkinsona i trochę wylać, niż mieć Altzheimera i zapomnieć wypić

Jeżeli co drugi twój pomysł wydaje ci się genialny - dopij wódkę i idź spać


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 25 kwietnia 2011, 12:59 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 25 kwietnia 2011, 10:40
Posty: 2
model: vwt4
silnik: 2.4d

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam i pozdrawiam ,jestem nowy więc proszę o zrozumienie.kupiłem t4 long za cenę roweru, blacha do roboty komplet dookoła ale czy nie taniej i lepiej kupić drugą karoserię i przełożyć .Proszę o rade.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 25 kwietnia 2011, 20:59 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:52
Posty: 405

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 8 razy
Hm , jak kupisz bez prawa rejestracji ;) to najmłodszego i wtedy to i tamto przełożysz przespawasz i dużo gratów zostanie , ale i tak malować będziesz musiał więc chyba większe koszta , choć jak za rower to tanio więc się opłaca wymieniać blachy i robić jak książka pisze

wszystko zależy od kasy


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 26 kwietnia 2011, 18:22 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 25 kwietnia 2011, 10:40
Posty: 2
model: vwt4
silnik: 2.4d

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
kasa kasa ile cie trzeba cenić ten tylko się dowie kto cie stracił..... masz racje, ja se tak myślę że chyba po kolei powymieniam blaszki progi, nadkola zawsze to mogę robić na raty i jako tako jeździć a fura musi zarabiać


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 3 maja 2015, 19:55 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 30 marca 2013, 23:27
Posty: 1117
Lokalizacja: ESI
model: Zwykły TRANSPORTER
silnik: 2.5 TDI ACV

Podziękował: 65 razy
Pomógł: 84 razy
Napisze tu bo może komuś się przyda. Reparaturki Klokkerholma w tym blacha na podłoge u nas niedostępna-niestety sklep w Holandi i nie wiem czy robią przesylki na eu ale mamy forumowiczów w NL to może pomogą. Adres sklepu:
http://www.euro-autoparts.nl/


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 3 maja 2015, 22:13 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 3978
Lokalizacja: Kraków
model: T4
silnik: 2,5B AET
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 46 razy
Pomógł: 122 razy
Jak najbardziej reperaturki klokerholm w pl dostępne


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 3 maja 2015, 22:24 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 30 marca 2013, 23:27
Posty: 1117
Lokalizacja: ESI
model: Zwykły TRANSPORTER
silnik: 2.5 TDI ACV

Podziękował: 65 razy
Pomógł: 84 razy
chemik211 napisał(a):
Jak najbardziej reperaturki klokerholm w pl dostępne

Tak to ja wiem ale ale np. podłogi nigdzie nie znalazłem, nawet na zamówienie nie chcieli/nie umieli ściągnąć. Jeśli znasz sklep/hurtownie gdzie mają blache na podłoge to podaj jakieś namiary.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 3 maja 2015, 22:36 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 3978
Lokalizacja: Kraków
model: T4
silnik: 2,5B AET
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 46 razy
Pomógł: 122 razy
Zadzwoń do Admaru, różne dziwne rzeczy mi ściągali co oficjalnie nie było, jeśli tylko katalog ma to oni też ściągną


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 6 lipca 2015, 19:53 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): czwartek, 1 stycznia 2015, 08:25
Posty: 214
model: T4
silnik: ACV

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 10 razy
Witam
By nie zakładać nowego wątku zapytam tu:
Macie jakiś patent na owijanie wokół rantu poszycia drzwi przesuwnych? o ile sam demontaż starego (do 1-go przetłoczenia) nie stanowi problemu o tyle estetyczne wykonanie owinięcia jest dla mnie małym problemem...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 7 lipca 2015, 07:45 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:52
Posty: 405

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 8 razy
Jest w Polsce chyba z 5 maszyn , urządzeń do takiego zawijania blach jak fabrycznie , sam nie widziałem ale słyszałem , u nas pod Zieloną Górą ma gostek i w Warszawie podobno mają , więcej nie wiem . My to kiedyś w starych autach zawijaliśmy na babkę lub kopytko , różnie to zwą i młotek blacharski , mało doskonała metoda ale dawała radę .


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 12 lipca 2015, 18:22 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): czwartek, 1 stycznia 2015, 08:25
Posty: 214
model: T4
silnik: ACV

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 10 razy
Wiem już jak tego nie robić ale o dziwo 2 młotki doskonale dały radę... tyle że popełniłem błąd i nie zagiąłem tego rantu na jakieś spoiwo typu masa uszczelniająca. Doskonałą pomocą są szczypce blacharskie takie z długimi szczękami. Są pomocne na wstępnym etapie zawijania.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 18 stycznia 2016, 23:13 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 18 stycznia 2016, 19:15
Posty: 34
Lokalizacja: PODLASKIE
model: T4 doka
silnik: 2.4 D

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 1 raz
Witam, wymianiał ktoś ?? lepiej kupić reparaturki czy szukać gdzieś jakiegoś rozbitego gdzie ocalały ?? W moim przypadku to nie wiem bo mam dziury przy nadkolu wchodzące w stopien, wiec będzie trochę rzeźby. Może ktoś wie gdzie można znaleźć takie elemanty używane


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 19 stycznia 2016, 01:02 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 30 marca 2013, 23:27
Posty: 1117
Lokalizacja: ESI
model: Zwykły TRANSPORTER
silnik: 2.5 TDI ACV

Podziękował: 65 razy
Pomógł: 84 razy
Kolego zasada jest taka że zazwyczaj elementy ulegające korozji pokrywają się w większości egzemplarzy, u nas to błotniki, progi, łączenia blach, nadkola, podłoga. Wiadomo są lepsze i gorsze egzemplarze, używane spokojnie znajdziesz na znanym portalu aukcyjnym, co prawda może nie wprost jako nadkole ale jest sporo sprzedających którzy rozbierając samochody, wystawiają części karoseri, dzwonisz do takiego i pytasz czy ma nadkole i się dogadujesz, jednak szukał bym na twoim miejscu sprzedawców gdzieś z twojej okolicy aby osobiście pojechać i obejrzeć towar bo może się okazać że to taki sam szrot jak twój. Wybierając używki warto rozglądać się za młodszymi rocznikami bo jest szansa że będą w lepszym stanie, sprzedawcy czasami podają z jakiego rocznika pochodzą części.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB