Witam serdecznie VW T-4 1992 rok silnik 1.9 D 1 X po pewnym czasie od uruchomienia silnika zapalała się ponownie lampka od płynu chłodniczego za poradą forum zwarłem kostkę od zbiorniczka wyrównawczego problem znikł,więc kupiłem nowy zbiorniczek i...
Ostatni post
Temat obszernie opisany na forum, zakładanie kolejnego jest zbędne. Odpowiedzi poszukaj w istniejących watkach, ten zamykam.
Panowie, gorąca prośba o praktyczne rady dotyczace grzebania przy skrzynce elektrynce. Na Wiki wszystko jest, w tym układ wtyczek w widoku z obu stron ale w praktyce potrafię tylko wyjąc skrzynkę z bocznych uchwytow i wysunąc góra 10 cm do przodu....
Ostatni post
Odłączenie aku w wielu przypadkach czyni grzebanie przy skrzynce bezprzedmiotowe.
\Na czas wyjmowania przekręcania skrzynki
Witam. Otóż mój Tata ma problem w T4 z migającą kontrolką oleju. Otóż zaczęło się od tego że nagle VW z dnia na dzień z rana tata odpala autko i miga kontrolka ładowania i też kontrolka oleju. Tak więc tata z pewnością kapnął się że to alternator i...
Ostatni post
Jakiekolwiek wpisy nie związane z tytułem wątku będą kasowane.
Mam problem z podświetleniem tylnej rejestracji. Nie działają lampki. Wymieniłem żarówki, sprawdziłem bezpiecznik-jest cały- a nadal nie działa. Kable przy klapie też sprawdzone-nic nie jest przerwane. Dodam że do kostek nie dochodzi prąd. Czy ktoś...
Ostatni post
Cześć
Miałem słaby styk przy kostce podświetlenia tablicy i w skutek tego stopiła mi się kostka ( totalnie zlany plastik ).
Ale nic - trudno. Mówię - wymienię na moduły LED. I zrobiłem tak. Ale nic dalej nie świeci.
Mam pytanie - gdzie jest...
Mam pytanie jak reguluje się pracę wycieraczek czasowych, zauważyłem że jak się bawię dźwignią to raz przerwa jest dłużej a raz krócej??
Ostatni post
jak działają to wiem:) chodzi mi o to, żeby to regulowanie czasem nie było poprzez przełączanie manetką wycieraczek, tylko żeby dołożyć jakiś przełącznik stopniowy/płynny którym można regulować czas włączania wycieraczek. Tzn. włączam wycieraczki...
Coś dziwnego zaobserwowalem wczoraj.Rano wsiadłem do auta i odpalam,silnik zagadał normalnie ale obrotomierz po sekundzie opadł na zero,zaczęła mrugać czerwona kontrolka oleju i odezwał się sygnał (gong alarmowy)czy jak to tam zwał.Poczekałem kilka...
Ostatni post
No i już mam przyczynę,dzięki linkowi powyżej odszukałem te kabelki u siebie.U mnie są dużo wyżej,tak że dopiero po wytarganiu całej skrzynki na dół znalazłem z tyłu.Okazało się,że tam coś nie styka i wystarczy poruszać tymi kabelkami i wszystko...
Witam z racji tego ze mój alternator zaczol nie ładowac oraz zatarł się , zastanawiam się jaki zakupić(90 była) planuje dorzucic instalacje drugiego akumulatora .Pytanie czy musi byc z t4 ? Bo przeczytałem duzo wątków i zagubiłem sie w tym wszystkim
Ostatni post
Wielkie dzieki własie skonczyłem montaz , tragedi nie było ALternator zamowilem z sharana 120 i ładnie ładuje .Jeszcze przydało by sie wymienic rolke z napinacza i bedzie calkiem dobrze.
Witam, jestem bliski końca przekładki na manual, z tego też powodu zwracam się z prośbą o pomoc jak uruchomić samochód bez przekodowania komputera ?
Dodam, że nie zdemontowałem jeszcze sterownika i kabli idących do skrzyni automatycznej. Z góry...
Ostatni post
Problem rozwiązany, przyczyną była wypięta jedna kostka od silnika. Auto pali, jeździ
Planuje zamotować halogeny do swojego na przód. Wiem że muszę kupić włącznik świateł z opcją na halogeny przód i tył (ja mam tylko tył) halogeny i przekaźnik. Czy coś jeszcze? w zderzaku mam miejsce na halogeny więc montaż raczej łatwy. a jak z...
Witam. Pomóżcie proszę z podłączeniem przewodów immo z kostki sześcio pionowej do skrzynki bezpieczników. Chodzi mi o dwa przewody szaro białe, linia W i linia K. Za cholerę nie wiem gdzie one mają się znajdować a chce się podpiąć z vag tyle, ze on...
Ostatni post
Dzięki probe041. Z Twoja pomoca i doczytaniem tematu operacja się udała :) sprawdziłem na wtyczce sterownika pin 61 i od razu było wiadomo jakiego koloru jest linia W połączyłem ta z immo z ta ze sterownika i poszło. Po swapie pokazało dwa błędy,...
Witam
Od pewnego czasu nie słyszę aby się włączył wentylator ? temperatura mi pokazuje tylko 3 kreski ? czy tak ma być teraz robię ponad 30 km i nie włączają się
Ostatni post
Szukałeś coś na forum czy od razu klepiesz kolejny wątek o tym samym.
Na forum wszystko co dotyczy działania wentylatorów, temperatur pokazywanych na zegarach, co i jak zmostkować, zmierzyć itp aby sprawdzić jest opisane i to nie jeden raz.
Kolejny...
Witam. Ogólnie jakieś połączenie jest bo vag się uruchamia ale nie łączy, na vagu wyskakuje komunikat, żeby sprawdzić połączenie z wtyczka i włączenie zapłonu, zapłon oczywiście był włączony. Dwa brązowe przewody i czerwony są wpiete w skrzynkę...
Ostatni post
Ktoś pomoże w sprawie połączenia immo? A mianowicie chodzi mi o kostek sześcio pinowa od immo, z niej wychodzi pięć przewodów, czarny, dwa brązowe i dwa szaro białe i tu chodzi o te szaro białe gdzie je wpiąć w skrzynce bezpieczników?
Po odpaleniu silnika z tym nie ma problemu i przekręceniu kluczyk w pozycję 0 silnik dalej pracuje nie gaśnie. Stacyjka jest z immobilizerem.
To co udało mi się sprawdzić podczas poszukiwań to wypięcie wtyczki z stacyjki podczas pracy...
Hej, szukałem trochę na forum ale nic nie znalazłem - jakby co proszę o linka.
Mój problem polega na tym, że zniknął mi plus po stacyjce. Wszystko co do tej pory chodziło podpięte pod ten obwód nie działa. Po przekręceniu stacyjki nie działają...
Ostatni post
Sprawdź kable przy zawiasach,z lewej i prawej strony. Może są popękane i robią zwarcie.
Witam, mam następujący problem
Wyciągnąłem wiązkę skrzyni automatycznej, opiąłem ją od sterownika skrzyni i od bodajrze jeszcze 3 kostek, wyciągnąłem przekaźnik nr 175 i zmostkowałem pin 8 z 6 przekodowałem vagiem komputer z 00001 na 00002 i po...
Witam. Czy ktoś mi powie dlaczego pali mi przekaźnik 109? Jechałem bez problemu nagle obroty spadły do zera i zaczął brzeczec przekaźnik 109. Ściągnąłem z niego obudowę a tam ścieżka upalona, kumpel podrzucil mi drugi, wpielem, odpalił bez problemu,...
Ostatni post
Problem rozwiązany. Wiązka instalacji sterownika silnika dotykala rury turbiny i stopilo trochę izolacji przez co robiło się zwarcie na przewodzie. Dziękuje za schemat.
Witam wszystkich mam z moją caravellą dziwny problem, po podłączeniu Vag-a wyskakuje błąd 1208 tzw twardy, byłem dzisiaj u magika i stwierdził, że mam podpięty niewłaściwy sterownik o oznaczeniu 074906021F a według Etki ma być z literą 074906021N,...
Ostatni post
95 % chipów w autach to gotowce. Mimo iż większość sterowników do ACV ki ma te same kości pamięci to różnią się one wsadem. Może ktoś nie wgrał odpowiedniego do danego sterownika i w tym tkwił problem. To, że na jednym chodzi twardo a na innym...
Witam
Posiadam VW T4 2.4D.
Mam problem z podgrzewaniem świec, przy przekręceniu stacyjki świece są podgrzewane (świeci się kontrolka i gaśnie) i lekko się grzeje jeden wtyk od przekaźnika świec żarowych (przekaźnik 102), po wyłączeniu kontrolki od...
Ostatni post
Według mojej wiedzy to czas dogrzewania jest około 3 minut przy przekaźniku 102, tak grzał mój stary 2.4D, na wiki jak pamiętam też tak podają, 2.5TDI na szybkich świecach i przekaźniku 103 też coś koło 3minut dogrzewa, więc nie szukaj dziury w...
Witam .potrzebuję pomocy vw t4 benzyna problem jest po taki ; po odpaleniu samochodu jeśli nie przy gazuję nie ma ładowania akumulatora pokazuje napięcie 11 ,4 -11 ,2 dopiero po dodaniu gazu ,tak do 3000 obrotów ładuje normalnie . Zdarza się tak że...
Ostatni post
Masz jeszcze do sprawdzenia napięcie wzbudzenia alternatora ( to ten niebieski przewód co pisał Probe041 ). Komutator alternatora, czy czasem nie jest całkiem dojechany. No i najgorsze, padnięte diody alternatora lub uzwojenie alternatora. To że nie...
Witam od razu mówię na wstępie że mam małe pojęcie z mechaniki i spędziłem ponad godzinę na szukaniu takiego tematu nie znalazłem, stąd takie pytanie. Auto nie odpala przez to że rozrusznik nie kręci więc od niego zaczynam dochodzenie. To gdzie jest...
Ostatni post
I problem dotknął mnie. Jakby ktoś szybko podpowiedział jak odkręcić tą drugą śrubę, byłbym wdzięczny. Silnik VR6
Chyba było w którymś wątku ale znaleźć nie mogę, coś dla osób z nadmiarem gotówki. Fajny bajer
a tak to działa
Ciekawe czy da się coś takiego stworzyć tańszym kosztem :)
Ostatni post
Mini komputer jak ten Kangaroo za 99USD do tego ekran + czytnik OBD czyli całość za powiedzmy 200USD i można spokojnie zrobić. Wszystko kwestia oprogramowanie i ilości informacji odczytywanych z OBD. A wyższa szkoła jazdy to samodzielne...
witam,nie wiem czy dobry dział ale chyba dotyczy to elektryki.Rano ładnie wszystko zadziałało a po ponownym odpaleniu auta brak wskazań temperatury i paliwa,nie świecą się też kontrolki ładowania,świec,oleju.Zegarek analogowy działa,prędkościomierz...
Ostatni post
Dzięki, to samo mi przyszło w nocy do głowy bo według Wiki zegary (wtyk 28 pinowy) maja dwie masy, na pinie 3 i 5.
Ten wtyk daje się namacać ręką i jak się uda go wyjąć to sobie przedzwonię miernikiem oba piny bez wyrywania całych zegarów....
Witam zamierzam wymienić swój alternator w swojej t4 i mam zregenerowany od benzyny a mój motorek to 2,4d AAB, alternatory wyglądają w 99% identycznie jednak w altku od benzyny jest trochę większy dystans między wentylatorem a rolką paska klinowego...
Ostatni post
Arturze, myślałem o tym ale zastanawiam się czy średnica jest taka sama
Czy ktoś to przerabiał ?
witam wszystkich
mam problem bo przepaliła sie żarówka w wyłaczniku świateł i chciałem ją wymienić niestety wszystko się wysypało.Doszedłem jak zamontować blaszki i spreżynki ale został jeszcze taki wałek i nigdzie nie pasuje a bez niego nie ma...
Ostatni post
Rozebrałem i mam nadzieje, że usunąłem przyczynę awarii. Zdjęć nie będzie bo rodzina poszła na spacer i wyczerpała aku w aparacie, a ładowarki nikt nie wziął. Oprócz tak jak wyżej napisane sporej ilości starego smarowidła odkryłem, że jedna z...
witam.
kupiłem kiedyś gołą klapę do swojego t4 i był w niej otwór na wycieraczkę a w starej oryginalnej nie było. Teraz chcę kupić silniczek wycieraczki tylko problem jak to podłączyć i czy w tych wersjach z tylną wycieraczką jest spryskiwacz z...
Ostatni post
Pewnie już nikt nie ma oryginału :)
Ja jak zmieniałem pióro, zdjąłem stare i dobrałem w Norauto najbliższe długością bo identycznego w milimetrach akurat nie bylo
Posiadam vw t4 2,5tdi 102km 1996rok problem pojawia sie z reguły rano w 90% czasem jak juz sobioe troche nim pojezdzilem ale to bardzo rzadko. Sprawa polega na tym ze podczas uruchamiania silnika resetuje mi zegary tzn czas...
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników