Witam
mam serdeczną prośbę o weryfikację a najlepiej sprawdzenie jaki w oryginale był założony ECU silnika w mojej t4.
t4 caravele 2001 poj. 2,5 tdi 102_KM wersja długa, koła_15`
vin wv2zzz70z1h132479
Obecnie mam komputer w metalowej obudowie ale...
Ostatni post
Kluczowe pytanie - jakie numer/oznaczenie powinien mieć katalogowy wtryskiwacz sterujący ?
Oraz - w oparciu o Wasze doświadczenia - inwestować w używany czy zaciskać zęby i nastawiać się na inwestycję w nowy ?
korzystał ktoś z jakiejś aplikacji pokazującej aktualny stan parametrów silnika? Lubię widzieć w czasie jazdy co się dzieje z silnikiem. Podejrzewam, iż jest to spowodowane tym, że od lat poruszam się samochodami made in USA gdzie takie...
Ostatni post
OBD eleven, nie mam jeszcze ale z tego co widać robi robotę, dane bieżące, logowanie, kodowanie itp .... ta apka to jeden wielki scam, kupować kody aby móc z niej korzystać?
Witam wszystkich a zarazem proszę o pomoc w odczytaniu logów gdyż koledzy z branży mechanicznej rozkładają ręce a gablota na pusto nie daje rade a co dopiero przy jakimś ładunku.
Wrzucę odrazu logi dynamiczne jak się nie mylę grupy 011 i proszę o...
Ostatni post
Za mało. Sama grupa 011 to tylko potwierdza, że nie masz w ogóle doładowania.
Po pierwsze który rocznik ? Głównie chodzi o to czy z czujnikiem i wężykiem w IC czy tylko z czujnikiem. i czy ECU silnika w metalowej czy plastikowej obudowie.
Potrzebne...
Witam miałem takie błędy jak na foto 2(niżej) , po wymianie sondy na Bosch , mam błąd ja na foto 1(wyżej) , dodam że przed zmianą sondy spalanie na liczniku nie schodziło poniżej 18 l a po odpaleniu auta 99.9 , po wymianie sondy spalanie schodzi...
Ostatni post
dzisiaj zrobione 70 km , nadal brak błędów , mapa gazu ładnie się załadowała
Witam w mojej t4 2001 r mam niebieskie zegary 7D0 920 901 G po zwarciach w okablowaniu drzwi ,polamana przewody ,szukalem usterki znalazlem kable ponaprawialem .potem chcialem fejsem polaczyc z zegarami czy niema bledow i nie moglem sie polaczyc...
Ostatni post
Co ma sterownik centralnego zamka do licznika, bo nie do końca rozumiem skąd taki pomysł aby go wymieniać na inny?
Jeżeli da się coś z tego wyczytać to proszę o analizę .Wiem że jest chaos ale warunki takie jakie są na razie.Silnik po remoncie głowicy ,rozrząd sam ustawiałem.Zrobione 2000 po remoncie w dwa lata czyli prawie nie jeżdżone i ostatnio nie zapalił za...
Ostatni post
Po pierwsze wrzucasz logi z dwóch różnych silników.
Po drugie nie rób dynamicznie trzech grup na raz bo nic nie widać, maks dwie.
Witam, rzuci ktoś okiem na te logi , auto na zimnym trochę ciężko odpala potem już od strzała, jak się nagrzeje, zaczyna kopcić na siwo/niebiesko, i wogóle niema przyspieszenia jak bez turbo. Zaślepiłem Egr , odkręciłem wydech żeby zobaczyć czy...
Ostatni post
Wiem że ciężko coś ustalić , nie miałem takiej diody, zamówiłem i w poniedziałek powinna przyjść,założyłem przepływomierz od Acv , ale na tej w ogóle nie jechał.
Koledzy i koleżanki. Mam problem. Padł mi komputer, i straciłem sterowniki do kabla polski vag. Szukam po internetach i nie mogę znaleźć. Poratowałby ktoś takimi sterownikami?
Ostatni post
Potrzebujesz sterowniki pod kabel VAG KKL, są w necie tylko trzeba wybrać jaki masz OS na kompie.
prosze o ocene logow statycznych,bo czasami podszarpuje na wolnych silnik 151 km
Ostatni post
Z tymi bąbelkami w układzie paliwowym to można książkę napisać.
U jednych występują a auto nie drga. U drugich nie ma i auto pięknie pracuje.
Ważne moim zdaniem jest to aby ich nie bylo w przewodzie zasilającym.
U mnie czasami występują ale tylko...
Witam jestem posiadaczem t4 w trakcie doprowadzania do ładu i mam wrażenie że to auto jeździ nie tak jak powinno. Zaczyna ciągnąć dopiero jak przekroczy 2000rpm i prędkość max to 150. Auto kupiłem z turbiną niby po regeneracji. Jest założony nowy...
Ostatni post
Trochę poszperałem i po tym numerze wychodzi że to pompa od lt 2.5 sdi a do axg jest z końcówką r i teraz nie mam pomysłu co z tym zrobić
Pany i Panewki, wczoraj na S pierwszy raz od dłuższego czasu bujnąłem BusOlę powyżej ograniczeń i wskoczył limp. podpiąłem kompa i turbawka dmucha grubo powyżej oczekiwań. Zbiera się jak ta lala, ale limp przy 150 podniósł mi ciśnienie. N75 działa....
Ostatni post
W 003 to ilość zasysanego powietrza żądana przez ECU i odczytana z przepływki. Ciśnienie jest w 011.
Dzień dobry,
Witam wszystkich forumowiczów z którymi się widziałem w Krakowie na XXI zlocie ,i tych których nie widziałem, a mam nadzieje zobaczę na kolejnych zlotach.
Jest to mój pierwszy post więc proszę o wyrozumiałość .
Mianowicie borykam się z...
Ostatni post
Dzień dobry,
pozdrawiam Forumowiczów.
Nikt nie odpowiedział więc wziąłem sprawy w swoją klawiaturę.
Jak ktoś miał by taki problem w moim przypadku pomogło ponowne zakodowanie CAN Gateway:
Najpierw wprowadzenie nieprawidłowego Coding: 00002 potem...
Witam, czy ktoś z kolegów miał taki problem, mój vag-com z którego do tej pory korzystałem zaszwankował , po podłączeniu do auta (2.5 ACV) czyta wszystko poza grupa 000 blok 8, nie mogę użyć Basic Settings i zrobić logów, pojawia się info. w języku...
Ostatni post
Mam znowu dostęp do Vag-com 311.2 , zainstalowałem na drugim laptopie z programem operacyjnym Win7 .64bit. maszynę wirtualną która pracuje jak stary XP i dopiero na niej program Vag, były problemy z łączeniem ,czasami program podczas odczytu...
Bardzo proszę o analizę logów mojego AXG,podczas przyspieszania od 2000/obr zaczyna się dławić.
Filtry wymienione,układ podciśnień wymieniony,przepływka też zmieniona
Zrobiłem grupę 003 i 011
Ostatni post
Vag żadnych błędów nie wywalał,oprócz błedu ABS,aż do momentu kiedy robiłem logi.
Po zrobieniu logów wywaliło błędy:
17564-Sharewere version. To Decode all DTCs
P1156-35-00-Please Register/Active.
Z autem otrzymałem taki oto kluczyk.Podobno to fabryczny kluczyk od Multivana chociaż nigdzie nie udało mi się znaleźć nr części co VW raczej się nie zdarza.
Mam pytanie czy któryś z kolegów próbował zastąpić taki kluczyk kluczykiem typu scyzoryk ?...
Ostatni post
A propo kluczyka to jesli moj multi 2000r posiada centralny ale kluczyki bez pilotow to chyba jedyna opcja to uniwersalna centralka i scyzoryki do tego?
Witam, 2 tygodnie temu kupiłem vw t4 2.5tdi 102 acv , samochód na zimnym silniku przerywał i nie równo pracował do osiągniecia 90 stopni, ściągnąłem Vaga i kąt wtrysku wyszedł w okolicach 140, mechanik ustawił pompę paliwa na znaki i teraz samochód...
Ostatni post
Pierwsze do sprawdzenia to czy układ paliwowy sie nie zapowietrza. Przy pompie jest kawałek wężyka przeźroczystego, sprawdź czy tam nie ma bąbli powietrza. Jeśli nie to sugeruje zasyfienie lub przycieranie się pompy, a w szczególności zaworu kąta...
Panowie, może ktoś kto się zna na logach w dieslach rzucić okiem na moje logi. Jedna rzecz mnie nie pokoi w tych logach, ale może na razie nie będę pisał co, żeby nie nakierowywać...Potrzebuje potwierdzenia kogoś ogarniętego. W benzynie logi...
Ostatni post
Koledzy porobiłem nowe logi, auto zaczęło bardziej kopcić przy gazie w podłodze (puszcza bąką przy dodaniu gazu). Może jakaś mądra głowa rzucić okiem czy czegoś nie widać?
statyczne
BS
trzeba zjechać niżej, bo pierwszy jest statyczny...
Tak jak w temacie proszę o sprawdzenie logów bo autko kopci i tak jakby turbo dziure.Ogólnie wydaje mi się że nie chodzi jak trzeba ale może mi sie wydawać bo wcześniej był program robiony na którym jeszcze bardziej kopcił a teraz zmieniłem na...
Ostatni post
Ponawiam prośbę. Doradzi ktoś od czego zacząć? Bo ja nie mam pojęcia i nie wiem od czego zacząć
Witam, tak jak w temacie, przy sprawdzeniu vagiem wyskakuje błąd 17664 - engine coolant temp sensor (g62) open or short to plus . Do tego przy odpalaniu miga żółta kontrolka oleju mimo że poziom oleju jest ok. Nie znalazłem tego błędu w temacie z...
Ostatni post
Ok, dzięki wielkie za odpowiedz, a masz jakiś pomysł jak to inaczej moznaby było rozwiązać? Nie mam webasto niestety wiec tez nie wiem czego się spodziewać w okresie jesienno zimowym od tego auta
Mam problem z moim T4 2000 po lifcie, silnik 1.9 TD 68km.
Otóż kupiłem kabel Viaken + VCDS pełna wersja(jeszcze do diagnozy Caddy kiedyś).W poprzednim samochodzie wszystko śmigało.
W transporterze nie mogę połączyć się z sterownikiem...
Witam
Mam pytanie czy ktoś posiada instrukcje serwisowe bloków pomiarowych? Chodzi mi o wartości poszczególnych blokow pomiarowych silnika żeby sprawdzić sobie logi statyczne a później dynamiczne bo auto było po chipie i trochę za bardzo kopci i za...
Ostatni post
Dzięki Kenobi. Widzę że podczas mojej nieobecności nic się nie zmieniło. Ty pierwszy do odpowiedzi
Szanowni koledzy bardziej i mniej zaawansowani prosiłbym o analizę i ocenę logów mojego multika, to moje trzecie T4 ( od września tego roku) więc powoli ogarniam to i owo czyli wszystko, dodam że filtry nowe, egr zaślepiony, uszczelniony dolot...
Ostatni post
Wielkie dzięki za rady, w sobotę wymienię filtr i zmniejszę dawkę paliwa. A wiesz może co to może być że czasem na postoju wskazówka prędkościomierza zaczyna skakać? Myślałem jeszcze nad dolaniem mixolu, może coś pomoże.
Witam Proszę o analizę logów grupy 03 i 11
AHY 150km zaczął mi poddymiać na czarno na depniętym gazie
Zauważyłem że raz to dymienie jest większe raz mniejsze jakby się coś zacinało
Będe wdzięczny za interpretację
Ostatni post
Grupa 10 ostatni słupek, przy pedale gazu wciśniętym do oporu powinno być 100% u ciebie się waha nie osiągając maksimum. Wniosek jest taki, że albo źle zrobione logi bez pedału w podłodze albo uszkodzony jest potencjometr gazu przy pedale. Stąd...
Witam was mam taki problem do zakodowania potrzebuje pełną wersje programu vag-com niestety nie mogę jej skrakować caly czas ni wywala craka , ktoś coś mi poradzi może jakiś inny program , do tej pory wykonałem wszystkie możliwe kombinacje i nic jak...
Ostatni post
Czyli ktoś zmieniał kodowanie liczby cylindrów przez co obrotek swirowal.
Witam.
Panowie mam pytanie czy kupując silnik AVT wraz z jego sterownikiem ECU z kompletnego auta, podłączać się vagiem by sczytać immo albo jakieś kodowanie do następnego auta. Immo i kluczyka nie chce brać bo za dużo na tym szrocie sobie liczą....
Ostatni post
Może źle się wyraziłem, co muszę sczytać ze starego auta by ecu zadziałało z nowym?
Witam. Uprzedzam ze trochę będzie do czytania ale chcę wszystko w miarę dokładnie opisac bigsmile Koledzy mam problem z moja t4. Mam silnik ajt 88km, w zeszłym roku silnik po gruntownym remoncie nowe tłoki głowica zawory wszystko było ok tylko jak...
Ostatni post
Spróbuj zrobić na postoju grupę 010 zaraz po odpaleniu wciskając gaz parę razy do oporu - będzie widać czy potencjometr sie nie zacina i 001 to będzie widać reakcję na nastawniku.
Tak teraz jeszcze mi przyszło do głowy, ze skoro masz taki tuning...
Na początku witam wszystkich bardzo serdecznie. Będę wdzięczny za przeanalizowanie logów przez kogoś doświadczonego. Mi udało się je wykonać według instrukcji na forum. Logi kończą się przy obrotach około 3000 obr./min. ponieważ samochód nie był w...
Ostatni post
Nowe logi po wymianie turbiny na regenerowaną i po usunięciu katalizatora. Wartości porównywałem z danymi z tej strony
Zauważyłem że:
- w grupie 003 (statyczne i dynamiczne) dawki powietrza się nie pokrywają. Dopiero przy 2300 obr/min (trochę...
Cześć
Jestem nowym użytkownikiem zarówno T4 jak i samego forum, wiec witam wszystkich
Pożyczyłem kabelek odpaliłem VCDS-a i zrobiłem kilka logów. A podczas ich wykonywania przy ok 3600 obr/min zacząłem tracić moc. Po sprawdzeniu błędów wyskoczył mi...
Ostatni post
Popatrz na logi 011 u mnie turbo zawsze wiecej dmucha niz komp chce.
Z wazykami powalcze jutro i przy okazji EGR-a wyczyszcze poki nie mam blaszek do zaslepienia.
Bo w miedzyczasie zrzucilem kierownice i zamowilem tasme, bo poducha swieci i oczy...
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników