T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 19:24

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 13 listopada 2010, 18:09 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 17 kwietnia 2010, 11:59
Posty: 130
Lokalizacja: GB
model: bmw
silnik: 2.5TDI (ACV)

Podziękował: 7 razy
Pomógł: 1 raz
Witam, mam taki problem że nie działa mi wspomaganie hamulców, tzn jakby pompa vacum, ale.. mój mechanik ją rozebrał i stwierdził że wszystko jest z nią ok, natomiast wine ponosi wałek rozrządu na którym wytarła sie krzywka odpowiadająca za pompe vacum przez co ta nie może wytworzyć odpowiedniego ciśnienia. Wg niego krzywka wciska popychacz tylko na jakieś 2-3 mm. Mam silnik AAB. No i w związku z tym takie pytania:

Czy to jest prawdopodobna wersja zdarzeń?

Czy opłaca się kupić używany wałek i jaka cena jest korzystna w takim przypadku?

Czy wiece gdzie tanio kupić nowy wałek z fakturą, bo mogę to wziąć w koszty na firme..


_________________
Super Сasual Dating


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 13 listopada 2010, 22:41 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:29
Posty: 1237
opis: Krzywy ryj
model: T4
silnik: ACV

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 124 razy
Podniósł ktoś pokrywę rozrządu i sprawdził rzeczywisty stan krzywi na wałku? Może winę ponosi zbyt krótki popychacz? Wałki są regenerowane w dobrej firmie tu:
http://www.swiatek.com.pl/go.live.php


_________________
Pasożyt zlotowy. Pozostał mi tylko jeden T4.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 21 listopada 2010, 11:50 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 13 września 2010, 18:10
Posty: 32

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
a vaku pompa jest zasilana z osobnego wałka poprzez koło zebate a nie z walka rozrzadu ,jest napedzane przez pasek przynajmniej 1.9 td


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 21 listopada 2010, 13:29 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:29
Posty: 1237
opis: Krzywy ryj
model: T4
silnik: ACV

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 124 razy
No ale tu mowa o 2,4D AAB...


_________________
Pasożyt zlotowy. Pozostał mi tylko jeden T4.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 22 listopada 2010, 11:47 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 17 kwietnia 2010, 11:59
Posty: 130
Lokalizacja: GB
model: bmw
silnik: 2.5TDI (ACV)

Podziękował: 7 razy
Pomógł: 1 raz
wine ponosił i wałek rozrządu i pompa... mianowicie pompa sie jakoś zaklinowała i zaczęła wypychać popychacz, a ten niczym tokarka pozbawił wałek krzywki... wyglądało to niemalże jak robota fachowego tokarza, jeszcze pewnie pare tysięcy kilometrów i wałek byłby w tym miejscu tak cienki, że by pękł :P ale już wszystko działa i temat w sumie można zamknąć...


_________________
Super Сasual Dating


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB