T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 12:14

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 121 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 7 stycznia 2017, 23:19 
Offline
Administrator

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:16
Posty: 5288
model: Mixt
silnik: ACV

Podziękował: 51 razy
Pomógł: 617 razy
Też sposób ale ja jednak wolę niższy akumulator ;-)


_________________
Administrator w stanie spoczynku.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 8 stycznia 2017, 00:19 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 30 grudnia 2011, 00:28
Posty: 39
model: multivan z dachem
silnik: 111kw TDi

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 1 raz
do tej pory mialem centre future chyba 170wys. z izolacja na wszelki wypadek jutro sprawdze czy napewno 170 pod maska mam 80ah tez future
mam mozliwosc zakupu nowej zelowki 80ah z bmw tylko nie wiem czy alternator ogarnie ten aku bo prostowniki do ladowania zelowek maja oddzielny program


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 8 stycznia 2017, 01:19 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): piątek, 9 października 2015, 00:38
Posty: 420
Lokalizacja: Opolskie
opis: T4 Caravelle Long
model: T4 Caravelle
silnik: 2,5 AXG
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 20 razy
Pomógł: 17 razy
mgF3 napisał(a):
do tej pory mialem centre future chyba 170wys. z izolacja na wszelki wypadek jutro sprawdze czy napewno 170 pod maska mam 80ah tez future
mam mozliwosc zakupu nowej zelowki 80ah z bmw tylko nie wiem czy alternator ogarnie ten aku bo prostowniki do ladowania zelowek maja oddzielny program

Ogarnie. ja mam 100AH z BMW żelowy już dwa lata,bez żadnych przeróbek. Mega odporny akumulator.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 8 stycznia 2017, 01:33 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 30 grudnia 2011, 00:28
Posty: 39
model: multivan z dachem
silnik: 111kw TDi

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 1 raz
pod fotelem? jak sie zmiescil?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 8 stycznia 2017, 12:25 
Offline
Administrator

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:16
Posty: 5288
model: Mixt
silnik: ACV

Podziękował: 51 razy
Pomógł: 617 razy
mgF3 napisał(a):
do tej pory mialem centre future chyba 170wys. z izolacja na wszelki wypadek jutro sprawdze czy napewno 170 pod maska mam 80ah tez future
mam mozliwosc zakupu nowej zelowki 80ah z bmw tylko nie wiem czy alternator ogarnie ten aku bo prostowniki do ladowania zelowek maja oddzielny program


Kolejne takie kwiatki będą kasowane bez słowa wyjaśnienia.


_________________
Administrator w stanie spoczynku.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 8 stycznia 2017, 21:06 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 15 grudnia 2010, 18:00
Posty: 4148
Lokalizacja: Kraków
model: Bestel > Business
silnik: T4 2.5 ACV > AXG

Podziękował: 81 razy
Pomógł: 226 razy
ja mam roczną Vartę 80 - wczoraj rano -18 odpalił od kopa, jak kończyłem pracę też od kopa, nawet prądu koledze trochę porzyczyłem bo passat nie odpalił. Dzisiaj popołudniu -15 też od kopa - czego chcieć więcej


_________________
Obrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 8 stycznia 2017, 21:22 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:28
Posty: 9356
Lokalizacja: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: T5.1 , T6.0
silnik: 2.0 CFCA

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 550 razy
Dziś dostalem się do t4 , musialem go przestawić z samego rana , temperatura za oknem -16 stopni o godzinie 5 rano , odpalił za pierwszym razem bez zająknięcia , pod maską 6 letnia vesta forse 72ah, dodam ze auto więcej stoi jak jedzi , a jak stoi to caly czas alarm na czuwaniu jest. Auto tydzień czasu nie ruszane.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 9 stycznia 2017, 21:05 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 16 lutego 2015, 23:42
Posty: 1128
Lokalizacja: Ursus
model: T4 Multivan
silnik: 2.4D AAB

Podziękował: 21 razy
Pomógł: 80 razy
driver77 napisał(a):
Ogarnie. ja mam 100AH z BMW żelowy już dwa lata,bez żadnych przeróbek. Mega odporny akumulator.

Czy kładłeś jakiś izolator na akumulator ?


_________________
Jeśli chcesz dojechać daleko, musisz jechać powoli.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 18 stycznia 2017, 01:58 
Offline
nadteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 23:05
Posty: 1032
Lokalizacja: Powiat żuromiński,woj. Mazowieckie
model: T4
silnik: ACV ,AXG

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 37 razy
Moja zolta Westa Forse po ponad 3 latach uzywania ,powoli robi papa. Moze jeszcze reanimacja do drugiego auta cos pomoze.
Nie ma lekko, mimo altka 120A lodowka Weaco i suche webasto robi swoje.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 18 stycznia 2017, 03:35 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 24 listopada 2015, 13:59
Posty: 3360
Lokalizacja: Warszawa
model: T4 Multivan '95
silnik: 2.4D AAB
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 223 razy
Pomógł: 223 razy
peters napisał(a):
Moja zolta Westa Forse po ponad 3 latach uzywania ,powoli robi papa. Moze jeszcze reanimacja do drugiego auta cos pomoze.
Nie ma lekko, mimo altka 120A lodowka Weaco i suche webasto robi swoje.
Rozumiem, że to drugi aku? Jęśli tak, to czy mógłbyś bardziej naświetlić temat? Bo nigdy nie obserwowałem długotrwałej eksploatacji "nierozruchowej" akumulatora kwasowego. Wujek Gugiel twierdzi, że taki aku wytrzymuje 500-800 cykli ladowania, co dlugo rokuje pod warunkiem, że nie jeździ się codziennie. Chyba, że często wysysasz aku do imentu i zaczyna tu grac rolę zasiarczanianie.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 18 stycznia 2017, 20:16 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:51
Posty: 801
Lokalizacja: LUBUSKIE
model: T4
silnik: AAB/ABL

Podziękował: 14 razy
Pomógł: 36 razy
A ja zakupiłem 100 ah Kozaka jak narazie przy mrozach i co dzień rano odpalanym webasto daje rade całkiem niezle


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 19 stycznia 2017, 00:43 
Offline
nadteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 23:05
Posty: 1032
Lokalizacja: Powiat żuromiński,woj. Mazowieckie
model: T4
silnik: ACV ,AXG

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 37 razy
Adampio napisał(a):
peters napisał(a):
Moja zolta Westa Forse po ponad 3 latach uzywania ,powoli robi papa. Moze jeszcze reanimacja do drugiego auta cos pomoze.
Nie ma lekko, mimo altka 120A lodowka Weaco i suche webasto robi swoje.
Rozumiem, że to drugi aku? Jęśli tak, to czy mógłbyś bardziej naświetlić temat? Bo nigdy nie obserwowałem długotrwałej eksploatacji "nierozruchowej" akumulatora kwasowego. Wujek Gugiel twierdzi, że taki aku wytrzymuje 500-800 cykli ladowania, co dlugo rokuje pod warunkiem, że nie jeździ się codziennie. Chyba, że często wysysasz aku do imentu i zaczyna tu grac rolę zasiarczanianie.


Wydaje mi sie ze sam go zalatwilem przez to ze dwa razy w przeciagu tych 3 lat byl rozladowany do tego stopnia ze auto nie obróciło rozrusznikiem. Zobaczymy ,jestem przygotowany aby znow taki kupic jesli ten juz padnie.
Kiedys jak byl nowy lodowka mi chodzila bez zapalania auta,teraz nie chce.Musi auto byc zapalone. Przy tych samych ustawieniach pracy lodowki.
Przetwornica, lodowka i wesbasto 2200W zrobily swoja robote. Sporadycznie tego uzywam ale nieraz wszystko na raz.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 19 stycznia 2017, 01:05 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 18 stycznia 2017, 11:01
Posty: 49
Lokalizacja: Malbork / Toruń
model: Szukam T4
silnik: 2,5B lub 2,8B

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 5 razy
Cześć,

Również używam Westa Forse 74Ah.
Działał idealnie 4lata przy kilku głębokich rozładowaniach (2V) i 10-20 spadkach do 7,5V oraz codzienna eksploatacja na postoju. Moja wersja jest jeszcze korkowa i można zerknąć do cel i uzupełnić płyny. Dobrym rozwiązaniem jest możliwość dołączenia wężyka chyba 4mm do odprowadzenia skroplin. U mnie niestety bardzo mocno gazuje ze względu na duże obciążenia. Ładowanie mam 14.2V +/- 0,1V.

Wisi na nim sprzęt audio i kilka innych zabawek - pobór około 70-120A w trakcie jazdy (oczywiście alternator to dźwigał, ale na postoju już nie, a pobór nadal 40-60A).

W tą "zimę" przy -12 auto odpalało dobrze, ale nie jak na początku. (rozrusznik świeżyna).
Posiadając wcześniej marketowe Bosche itp WF wypada bardzo dobrze.

Kiedyś akku Banner były świetne. Jednak dziś chyba jest gorzej, bo kolega w 1.9TDi narzeka strasznie.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 19 stycznia 2017, 10:07 
Offline
nadteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 23:05
Posty: 1032
Lokalizacja: Powiat żuromiński,woj. Mazowieckie
model: T4
silnik: ACV ,AXG

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 37 razy
Moja tez ma korki,odkręcę i zobaczę jaki stan jest elektrolitu. Tylko folia oklejony.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 21 stycznia 2017, 10:15 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:28
Posty: 9356
Lokalizacja: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: T5.1 , T6.0
silnik: 2.0 CFCA

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 550 razy
Kiedyś były bardzo dobre akumulatory firmy Delphi, te aku potrafily dociągać spokojnie 10 lat... ale co z tego jak wycofali sprzedaż w europie i dostępne są tylko w chinach....


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 21 stycznia 2017, 10:26 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 16 sierpnia 2016, 09:54
Posty: 478
Lokalizacja: P-ń Wlkp
model: t4 caravelle L syncr
silnik: ACV
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 11 razy
Pomógł: 32 razy
Sterciu napisał(a):
Kiedyś były bardzo dobre akumulatory firmy Delphi, te aku potrafily dociągać spokojnie 10 lat... ale co z tego jak wycofali sprzedaż w europie i dostępne są tylko w chinach....


w 2012 były u nas jeszcze pakowane do Hyundaia, ale, co ciekawe, nie były dostępne jako część zamienna nawet przez serwis. Pakowali Boscha lub Vartę jako "zamiennik zgodny z oryginałem".


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 21 stycznia 2017, 14:08 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:28
Posty: 9356
Lokalizacja: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: T5.1 , T6.0
silnik: 2.0 CFCA

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 550 razy
firma w ktorymś tam roku miała jakies problemy i wycofane zostały akumulatory z rynku częsci zamiennych , na pierwszy montaż jeszcze dlugo szły , ja w yarisie z 2013 roku mam jeszcze fabryczny delphi , juz pózniej zostały zastąpione przez akumulatory innego producenta , niestety i jakościowo duzo gorsze.... W sprinterze z 2006 roku aku głowny i dodatkowy tez fabrycznie byly delphi , marka ogólnie do bardzo wielu marek na pierwszy montaz dawała... widac były za dobre te akumulatory... Pamiętam jak jeszcze te akumulatory występowały pod nazwą Delko... ale to stare , dawne czasy... szkoda ze nie ma ich w sprzedazy bo bym się nie wachal zbytnio jak bym mial kupic aku , jakiej to firmy kupic....


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 20 lutego 2017, 22:11 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 5 sierpnia 2013, 22:36
Posty: 113
Lokalizacja: Norwegia JP32KK87
model: t4 99 westfalia 94
silnik: 2.4 d

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 7 razy
Z całym szacunkiem polecam VARTE SILVER od niepamiętnych czasów jakoś zawsze kupowałem Warte do osobowych i do busów i nigdy mnie nie zawiodły


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 14 grudnia 2018, 22:18 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:28
Posty: 9356
Lokalizacja: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: T5.1 , T6.0
silnik: 2.0 CFCA

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 550 razy
Sprawdziłem dziś fakturę , a dokladniej datę zakupu aku który mam w busie.... 27 pażdziernik 2010 roku , tej zimy zółta Vesta Forse 72Ah zakupiona 27.10.2010 roku zaczyna wymagac wymiany , ale chyba 8 lat to i tak dobry wynik jak na akumulator w aucie które w zimie głownie stoi nie jezdzone z aku pod maską. Ostatnio muszę go często ladować aby auto odpalić wogóle... No coż , trzeba bedzie wymienic , ale napewno znów bedzie to Forse. Problem zauwazyłem jakies 2 tygodnie temu , wczesniej mógl stac miesiąc nie jezdzony z zaaktywowanym alarmem i odpalał od strzała bez ładowania.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 29 stycznia 2019, 22:25 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 28 stycznia 2019, 19:43
Posty: 1
model: T4 Multivan
silnik: 2.4

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Motoschiza napisał(a):
Ja obecnie testuję JENOX Gold 100Ah 860A kupiony kilka dni temu więc ocenę pozostawiam na później :)
http://www.jenox.com.pl/pl/


Hej, chciałem zapytać jak się spisuje Twój Jenox ponieważ obecnie stoję przed podobnym wyborem?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 121 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB