T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 17:27

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 13 stycznia 2011, 15:23 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 13 stycznia 2011, 15:06
Posty: 3
model: t4
silnik: tdi

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
znajomy mechanik twierdzi że co 60 tys. ale przeczytałem, na niemieckiej stronie, że w modelach tdi po 2000r taka wymiana zalecana jest co 120 tys. Jak z tym jest? Wie może ktoś? Z góry dziękuję za poradę


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 13 stycznia 2011, 16:50 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Jeśli na częściach ORI z ASO to 120kkm. Dodatkowo jeśli wymienisz w ASO to chyba też dochodzi gwarancja na ten okres kilometrów

Jeśli chodzi o zamienniki, to mechanik ma rację co 60kkm

Jeśli się mylę niech mnie ktoś poprawi


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 13 stycznia 2011, 17:50 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 9 grudnia 2010, 23:31
Posty: 194
Lokalizacja: Krosno
opis: TDI
TYLKO DLA
INTELIGENTNYCH
model: T4 LONG
silnik: 2.5TDI AJT

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 5 razy
powiedzcie czym różnią się cześci z ASO o dtych kupowanych w innych sklepach,skoro do wymiany stosujemy np Pasek Bosch lub Conti,rolki i napinacze Ruville,Ina?????


_________________
TDI----TYLKO DLA INTELIGENTNYCH!!!!


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 13 stycznia 2011, 18:45 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:33
Posty: 509
Lokalizacja: B_Y_D_G_O_S_Z_C_Z
opis: KAŻDA ZMORA MA SWOJEGO AMATORA ...
model: juz nie t4 :(
silnik: 2,0 tdi

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 6 razy
chyba pierwsza wymiana jest na 120 tys/km


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 13 stycznia 2011, 18:56 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
W sumie zacząłem szukać w sieci na ten temat i najlepiej byłoby zajrzeć do instrukcji gdzie będzie napisane dla danego silnika jakie okresy lub zadzwonić do ASO

Z tej strony wynika, że dla 2.5 TDI R5 co 120kkm
http://autoswiatlo.motogrono.pl/2009/03 ... -rozrzadu/
VW
diesel Sharan 1.9 DI 60.000-90.000 km, zależnie od silnika
T3/T4/LT 120.000/100.000 km, zależnie od silnika
benzynowy Golf IV/Bora/Beetle 180.000 km
Passat 1.8/ 2.0 120.000-180.000 km, zależnie od silnika i rocznika
Sharan 180.000 km


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 14 stycznia 2011, 01:36 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 13 stycznia 2011, 15:06
Posty: 3
model: t4
silnik: tdi

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
dziękuję Wam wszystkim za pomoc. Okazało się,że w moim przypadku rację ma kolega teczownik, wszystko zależy od części i muszę szykować się niebawem na wymianę. chrobotał mi pasek, więc się wystraszyłem, że może pęknąć ale po odpowiednim naciągnięciu jest ok. Mam jeszcze jedno pytanie. Czy w takim razie nie bardziej się opłaca zrobić na oryginalnych częściach i wymienić wszystko raz na 120 tys? W końcu dłużej spokój no i tańsza robocizna...pozdrawiam wszystkich forumowiczów


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 14 stycznia 2011, 01:41 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 13 stycznia 2011, 15:06
Posty: 3
model: t4
silnik: tdi

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
przepraszam, chodziło mi o kolegę probe041..raczkuję tutaj więc pomyliłem nick...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 14 stycznia 2011, 21:37 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
No jasne, że bardziej się opłaca robić na komplecie z ASO (najlepiej poszukać u kogoś kto ma dojścia taniej) z wymianą już niekoniecznie w ASO. : )

------
Ja się nie obrażam : ))


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 14 stycznia 2011, 23:57 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:51
Posty: 801
Lokalizacja: LUBUSKIE
model: T4
silnik: AAB/ABL

Podziękował: 14 razy
Pomógł: 36 razy
Ja bym i tak wolał co 60 przynajmniej pewność jest a i ostatnio wyczytałem na pasku conti że zamontować do 2015 r wiec i tak na dłużej jak 5 lat pasek nie jest

A po za tym to przeczytawszy wcześniejsze posty mało nie spadlem z krzesła jak to nam sie kolega zamotał


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 15 stycznia 2011, 00:06 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:46
Posty: 1014
Lokalizacja: Bydgoszcz
model: multivan
silnik: 2.5 tdi 127 PS

Podziękował: 36 razy
Pomógł: 16 razy
Ja wymieniam co 60 tyś. I jestem spokojny, Wiadomo złośliwość rzeczy martwych. Najlepiej robić u mechanika nie samemy ( chyba że ma się pojęcie) zawsze jest gwarancja. <55>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 1 października 2014, 15:53 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 14 października 2012, 19:33
Posty: 5
Lokalizacja: Warszawa
model: BUS
silnik: 2.5 TDI AJT

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Dzieki za rady! Po przeczytaniu dyskusji postanowilem nie zwlekac i wymienic rozrzad po 80tys.
Mylnie sadzilem, ze norma to 90 :) Niewiele brakowalo. Pasek byl juz pekniety a kat wtrysku przestawiony. Nastepna wymiane planuje po 60 tysiacach.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 1 października 2014, 20:57 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 11 grudnia 2012, 19:51
Posty: 440
Lokalizacja: OPO
opis: Sekcja Dolnośląsko-Opolska
model: T4 Caravelle
silnik: AXG

Podziękował: 7 razy
Pomógł: 25 razy
...nie zpomnij o drugim rozrzadzie, co prawda zerwanie nie jest tragiczne ale klopoty w trasie murowane.


_________________
VW T4 Krotki Caravelle 2001 2,5TDI AXG 150PS (+20% by Czarek)
Seat Alhambra 2004 1,9PD TDI BLT 130PS (180PS)
Zuzycie paliwa


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 2 października 2014, 11:02 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 9 maja 2013, 15:26
Posty: 1369
Lokalizacja: Olsztyn
opis: 2.8 V6
model: Caravelle Business
silnik: AMV

Podziękował: 25 razy
Pomógł: 89 razy
czy ten komplet z aukcji to jest faktycznie komplet czy cos jeszcze trzeba zamówic?
http://allegro.pl/rozrzad-kompletny-lt- ... 78263.html

Pora na rozrzad w moim LT z silnikiem ANJ


_________________
w garażu:
VW T4 2001 Caravelle Business V6
VW 1979 1303 cabrio 1915ccm 125KM
VW LT35 2001 2.5TDI max wyposażony
Sprinter 312D 1998 Westfalia James Cook


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 2 października 2014, 14:18 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 12:12
Posty: 616
Lokalizacja: G D A Ń S K
opis: t4 for ever
model: Transporter
silnik: 2.5TDI

Podziękował: 10 razy
Pomógł: 5 razy
Pasek alternatora -ja place za kpl.rozdzadu od 5 lat 500-550zl i lataaa jak zloto


_________________
http://www.youtube.com/watch?v=3GmOrYRQPsA


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 2 października 2014, 19:34 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 6 listopada 2013, 13:58
Posty: 167
Lokalizacja: okolice DBL
model: T4
silnik: był ACV jest ABL :(

Podziękował: 6 razy
Pomógł: 5 razy
to i ja się wtrące, a jak to jest z tym interwałem czasowym, odkąd pamiętam każdy mówił 5 lat albo 60tkm...ostatnio spotkałem się z opinią że nie 5 lat a 3. więc jak to jest?

A co do tego rozrządu z linka- taniej Ci wyjdzie jak w aso zamówisz, u nich jest drożej, sam się przekonałem jak chciałem węże chłodzenia kupić


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 2 października 2014, 21:40 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 9 maja 2013, 15:26
Posty: 1369
Lokalizacja: Olsztyn
opis: 2.8 V6
model: Caravelle Business
silnik: AMV

Podziękował: 25 razy
Pomógł: 89 razy
hdi napisał(a):

A co do tego rozrządu z linka- taniej Ci wyjdzie jak w aso zamówisz, u nich jest drożej, sam się przekonałem jak chciałem węże chłodzenia kupić



a to akurat wiem, sprzedawca ma więcej części do T4 z takimi cenami


_________________
w garażu:
VW T4 2001 Caravelle Business V6
VW 1979 1303 cabrio 1915ccm 125KM
VW LT35 2001 2.5TDI max wyposażony
Sprinter 312D 1998 Westfalia James Cook


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 26 kwietnia 2016, 21:34 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 31 stycznia 2014, 12:22
Posty: 798
Lokalizacja: Nancy Francja
model: t4
silnik: 2,5

Podziękował: 69 razy
Pomógł: 34 razy
Czeka mnie kolejna wymiana rozrzadu.
Mozecie polecic jakis solidny zestaw? 2.5 102 konie.


_________________
Moja T4


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 26 kwietnia 2016, 22:15 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): piątek, 9 października 2015, 00:38
Posty: 420
Lokalizacja: Opolskie
opis: T4 Caravelle Long
model: T4 Caravelle
silnik: 2,5 AXG
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 20 razy
Pomógł: 17 razy
faraon3021 napisał(a):
Czeka mnie kolejna wymiana rozrzadu.
Mozecie polecic jakis solidny zestaw? 2.5 102 konie.


Ja od zawsze we wszystkich swoich TDI wkładam rolki Rouvilla a paski Conti. Wymiany co 90 tyś i nic się nie dzieje. Ci co wymieniają na jakimś badziewiu to z obawy wymieniają co 60 tyś rorząd. Czy 200zł oszczędności jest tego warte? Oczywiście nowe śruby co wymianę rozrządu. Jakieś zestawy tanie z allegro sobie odpuść.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 26 kwietnia 2016, 23:18 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 31 stycznia 2014, 12:22
Posty: 798
Lokalizacja: Nancy Francja
model: t4
silnik: 2,5

Podziękował: 69 razy
Pomógł: 34 razy
Dzieki
Musze podpytac mechanika gdzie sie zaopatruje i czy znajdzie mi taki zestaw.
To i tak tylko na kilka miesiecy ;)


_________________
Moja T4


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 26 kwietnia 2016, 23:28 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): piątek, 9 października 2015, 00:38
Posty: 420
Lokalizacja: Opolskie
opis: T4 Caravelle Long
model: T4 Caravelle
silnik: 2,5 AXG
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 20 razy
Pomógł: 17 razy
faraon3021 napisał(a):
Dzieki
Musze podpytac mechanika gdzie sie zaopatruje i czy znajdzie mi taki zestaw.
To i tak tylko na kilka miesiecy ;)


Jak planujesz sprzedać to nie ładuj górnej półki. Zapewne kupujący i tak wymieni sobie. Jak dla siebie to nie oszczędzaj.
Kolega zakłada np rolki INA+ paski gates i też nic się nie dzieje. Jeszcze inni znów cały zestaw Rouville i tez nie narzekają.
Wszystko tylko nie jakieś NO NAME za 300zł.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB