T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 12:28

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 15 lipca 2013, 18:15 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 18 stycznia 2011, 15:53
Posty: 1277
Lokalizacja: Warszawa
model: WV T4 Multivan
silnik: 2.5 TDI AXG

Podziękował: 33 razy
Pomógł: 64 razy
Widzisz ile radochy daje tuning auta <32>


_________________
ObrazekObrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 4 sierpnia 2017, 20:57 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 26 stycznia 2016, 01:49
Posty: 43
model: t4 Multivan
silnik: 2.5 ACU

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Kurol, ktora belkę trzeba odkręcić żeby wysunac nagrzewnice bez spuszczania czynnika.? Odkręciłem te śruby od strony silnika ale wydaje mi się że coś jeszcze trzyma i nie chce się ona wysunac.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 4 sierpnia 2017, 20:59 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 11 listopada 2010, 13:22
Posty: 2719
Lokalizacja: Kraków
opis: GRUPA MAŁOPOLSKA
sekcja "MŁODE WILKI"
model: Multivelle Long
silnik: 2.5 AAF bi-fuel

Podziękował: 166 razy
Pomógł: 295 razy
Niepamietam.
Od tej pory tam niezagladalem


_________________
Lepiej mieć Parkinsona i trochę wylać, niż mieć Altzheimera i zapomnieć wypić

Jeżeli co drugi twój pomysł wydaje ci się genialny - dopij wódkę i idź spać


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 4 sierpnia 2017, 21:14 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 26 stycznia 2016, 01:49
Posty: 43
model: t4 Multivan
silnik: 2.5 ACU

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
A pamiętasz moze czy te śruby co trzymają zespół nagrzewnicy są od wewnętrznej strony czy od silnika ?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 4 sierpnia 2017, 21:16 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 11 listopada 2010, 13:22
Posty: 2719
Lokalizacja: Kraków
opis: GRUPA MAŁOPOLSKA
sekcja "MŁODE WILKI"
model: Multivelle Long
silnik: 2.5 AAF bi-fuel

Podziękował: 166 razy
Pomógł: 295 razy
Na drugiej stronie watku pisalem ile srub odkrecalem


_________________
Lepiej mieć Parkinsona i trochę wylać, niż mieć Altzheimera i zapomnieć wypić

Jeżeli co drugi twój pomysł wydaje ci się genialny - dopij wódkę i idź spać


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 9 kwietnia 2018, 21:14 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 24 listopada 2015, 13:59
Posty: 3360
Lokalizacja: Warszawa
model: T4 Multivan '95
silnik: 2.4D AAB
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 223 razy
Pomógł: 223 razy
@kurolu Szanowny, czy pamiętasz jeszcze w czym dokładnie siedzi ten parownik? Bo o mało co nie kupiłem klimy dokładanej do bankowozu (parownik widać na fotce) bez wymiany skrzyni powietrznej, co bardzo by mi odpowiadało. Powstrzymała mnie sprężarka pędzona paskiem klinowym od alternatora (u mnie jest pasek wielorowkowy), brak zapału do chłodzenia podczas oglądania i telefon do @KrzySieK, który taką klimę zakładał z 8 lat temu, już wtedy mocno używaną i na dziś gorąco odradza.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 10 kwietnia 2018, 07:00 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 11 listopada 2010, 13:22
Posty: 2719
Lokalizacja: Kraków
opis: GRUPA MAŁOPOLSKA
sekcja "MŁODE WILKI"
model: Multivelle Long
silnik: 2.5 AAF bi-fuel

Podziękował: 166 razy
Pomógł: 295 razy
Parownik siedzi w "skrzyni powietrznej"


_________________
Lepiej mieć Parkinsona i trochę wylać, niż mieć Altzheimera i zapomnieć wypić

Jeżeli co drugi twój pomysł wydaje ci się genialny - dopij wódkę i idź spać


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 10 kwietnia 2018, 10:40 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 24 listopada 2015, 13:59
Posty: 3360
Lokalizacja: Warszawa
model: T4 Multivan '95
silnik: 2.4D AAB
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 223 razy
Pomógł: 223 razy
Tyle to widać nawet na moje fotce ;)
Chodzi mi o to jak jest mocowany, czy przykręcony jest do grodzi, czy ma w skrzyni jakieś prowadnice, itp.itd.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 10 kwietnia 2018, 10:48 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 11 listopada 2010, 13:22
Posty: 2719
Lokalizacja: Kraków
opis: GRUPA MAŁOPOLSKA
sekcja "MŁODE WILKI"
model: Multivelle Long
silnik: 2.5 AAF bi-fuel

Podziękował: 166 razy
Pomógł: 295 razy
Nie wiem,parownika nie wyciagalem tylko sama nagrzewnice.


_________________
Lepiej mieć Parkinsona i trochę wylać, niż mieć Altzheimera i zapomnieć wypić

Jeżeli co drugi twój pomysł wydaje ci się genialny - dopij wódkę i idź spać


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 6 listopada 2021, 21:55 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 4 września 2016, 10:31
Posty: 27
model: Bus 93 + Blaszak 02
silnik: 2.4 D + 2.5 TDI

Podziękował: 5 razy
Pomógł: 1 raz
Odświeżę ten temat.


Miał ktoś tak, że od strony silnika miał dwie śruby imbusowe trzymające obudowę nagrzewnicy? W tym wątku mówicie tylko o jednej, pewnie tej zaraz pod króćcami nagrzewnicy. Ale mi się wydaje że oryginalnie mogą być dwie. Poniżej foto pokazujące dwa 'sloty' po śrubach, jedna zaraz pod króćcami, druga jakieś 25cm niżej w linii prostej.

https://www-t4--wiki-de.translate.goog/ ... tr_pto=nui

Pytam, bo jeśli tam jest jeszcze jedna śruba poniżej to dla mnie jest to dodatkowy problem. Żeby się do niej dostać od komory silnika będę musiał najpewniej zdemontować intercoolera (2.5 TDI z 2002). Ktoś może wie czy mam się tam spodziewać drugiej śruby czy zawsze jest tylko jedna ta na górze?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 6 listopada 2021, 22:05 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 18:08
Posty: 4205
Lokalizacja: RZESZÓW
opis: ZRÓB COŚ ZE SWOIM ŻYCIEM ALBO NAPIJ SIĘ WÓDKI
model: T4
silnik: AFN 1.9 TDI

Podziękował: 75 razy
Pomógł: 280 razy
Zawsze jest tylko jedna


_________________
BYŁEM
I OSTRÓDA III OLSZTYN IV POKRZYWNA VI GÓRY SOWIE VII KASZEBE.VIII RADKÓW.IX SUCHEDNIÓW.XI SIAMOSZYCE.XIII ORAWA XIV KARPACZ

ORGANIZOWAŁEM
II ROZTOKI GÓRNE.V TARNAWA NIŻNA.XII ROZTOKI GÓRNE


bus.jpg


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 6 listopada 2021, 23:26 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 4 września 2016, 10:31
Posty: 27
model: Bus 93 + Blaszak 02
silnik: 2.4 D + 2.5 TDI

Podziękował: 5 razy
Pomógł: 1 raz
Hmmm, nie jestem pewny. Popatrz nawet na ten filmik:

https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=3rnh_YfMP2o

Po 26 minucie wykręca właśnie tą drugą niższą śrubę, którą wydaje mi się że mam i ja u siebie :/


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 7 listopada 2021, 11:24 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 4 września 2016, 10:31
Posty: 27
model: Bus 93 + Blaszak 02
silnik: 2.4 D + 2.5 TDI

Podziękował: 5 razy
Pomógł: 1 raz
Poza tą śrubą to w sumie miałbym jeszcze jedno pytanie odnośnie wymiany nagrzewnicy przedniej przy klimie manualnej (czyli jak temat wątku). Próbował ktoś wymieniać nagrzewnicę bez rozkręcania całej deski. Na innym forum komuś się udało tak wyjąć obudowę nagrzewnicy (bez części klimy) rozkręcając tylko spód i prawą stronę deski, i wyciągając tą obudowę do dołu i lekko w prawo. W momencie wymiany samochód miał jednak wszystko ściągnięte z dołu (fotele a także podłogę). Ja na spodzie szoferki mam podłogę z tworzywa sztucznego która trochę może mi zawężać pole manewrowania przy takiej operacji wyciągania całego pudła w dół (zakładając że odkręcę i tą niższą śrubę z komory silnika :/). Próbował ktoś z Was wymieniać nagrzewnicę w ten sposób? Możliwe?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 15 listopada 2021, 17:52 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 24 listopada 2015, 13:59
Posty: 3360
Lokalizacja: Warszawa
model: T4 Multivan '95
silnik: 2.4D AAB
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 223 razy
Pomógł: 223 razy
Są dwie śruby M6, odkręcane od strony silnika. Dolna jest za tzw. sreberkiem. Ale tak czy siak nie widzę możliwości takiego opuszczenia-obrócenia obudowy nawiewów dającego możliwość wyjęcia nagrzewnicy, a to z powodu sztywnych przewodów do parownika. Przynajmniej ja dałem za wygraną.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB