T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 13:14

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 29 marca 2013, 21:30 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 6 września 2012, 19:25
Posty: 4
Lokalizacja: ELBLAG
opis: VW MULTIVAN 2,5
102 KM ACV
ATLANTIS 99 r
model: multivan
silnik: 2,5

Podziękował: 6 razy
Pomógł: 0 razy
Witam mam kilka pytan czy do naszych (webasto ) mozna zastosowac telestart z pilotem ?
telestart przerabialem w moim starym aucie ale tam mialem webasto firmy webasto i pasowal telestart
T 90 a montaz to podlaczenie trzech kabelkow :)
mam eberspacher 3000 W chyba D3WZ......bo po literce Z jest zdarta naklejka i nie wiem czy byly jeszcze jakies literki ,po symbolu to mam dogrzewacz ale mam pompke wody i zegar sterujacy .
Czy ogrzewanie postojowe ma symbol D3WS ?

Pozdrawiam Karol


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 28 września 2013, 21:47 
Offline
nadteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 23:05
Posty: 1032
Lokalizacja: Powiat żuromiński,woj. Mazowieckie
model: T4
silnik: ACV ,AXG

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 37 razy
Tak ,dokładnie ostatnia literka wskazuje na zastosowanie tego pieca.
Jak mozesz to podpowiedz mi jaki najlepiej pilot zastosowac do suchego ogrzewania.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 28 września 2013, 22:06 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): czwartek, 20 października 2011, 10:26
Posty: 188
model: vw t4
silnik: 2.5 tdi

Podziękował: 7 razy
Pomógł: 8 razy
ja zalozylem taki do sterowania bram na 12 v.zasieg to do 1 km.jako powiadomienie zastosowalem diode widoczna przez przednia szybe..mfg tomas


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 28 września 2013, 22:50 
Offline
nadteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 23:05
Posty: 1032
Lokalizacja: Powiat żuromiński,woj. Mazowieckie
model: T4
silnik: ACV ,AXG

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 37 razy
Cos wiecej jak to zrobiles ?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 29 września 2013, 13:23 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 11 listopada 2010, 13:22
Posty: 2719
Lokalizacja: Kraków
opis: GRUPA MAŁOPOLSKA
sekcja "MŁODE WILKI"
model: Multivelle Long
silnik: 2.5 AAF bi-fuel

Podziękował: 166 razy
Pomógł: 295 razy
Czy telestart wysyla tylko krotki impuls 12 v do zegara i czas dzialania piecyka zalezy od tego jaki mamy zegar?
Czy czasem dzialania ogrzewania zawiaduje sterownik telestart i nie ma on nic wspolnego z tym jaki mamy zegar?
Tutaj jest schemat podpiecia telestartu,ale dokladnie jak to dziala nie moge rozkminic

http://ogrzewaniepostojowe.net.pl/instalacja.php

Narazie mam ordynarnie podpiete pod 2 wolny kanal od autoalarmu i tez mam diode sygnalizujaca dzialanie w okolicach przedniej szyby,ale dziala to dokad nie zgasze piecyka z pilota lub do padniecia aku (chodz podobno bw50 ponizej ilus tam volt powinien sie wylaczyc sam)


_________________
Lepiej mieć Parkinsona i trochę wylać, niż mieć Altzheimera i zapomnieć wypić

Jeżeli co drugi twój pomysł wydaje ci się genialny - dopij wódkę i idź spać


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 29 września 2013, 20:01 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): czwartek, 20 października 2011, 10:26
Posty: 188
model: vw t4
silnik: 2.5 tdi

Podziękował: 7 razy
Pomógł: 8 razy
urzadzenia sterowane do bram maja funkcije bistatyczna czyli naciskajac przycisk w piocie zalacz przekaznik na stale czyli podajemy plus na sterowanie zegara w webasto,ponowne wcisniecie przycisku powoduje rozlaczenie.Zalaczajac pilotem webasto zalaczamy na stale,czyli bedzie chodzilo dopuki nie wylaczymy piotem,do tego podlaczamy jasna diode na przednia szybe co bedzie sygnalizowalo prace webasta.Ponizej dolaczam zdiecia urzadzenia ktore zamontowalem.mfg tomas


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 27 listopada 2014, 21:28 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 17 sierpnia 2010, 19:02
Posty: 398
Lokalizacja: Istebna - Potoczki
opis: herman jaki jest każdy widzi ;)
GG: 5694314
model: t4 carawelle
silnik: 1.9 TDI AFN

Podziękował: 27 razy
Pomógł: 22 razy
Prymitywny sposób ? Dwa przekaźniki, wyjście z autoalarmu/centralnego i działa jak przerzutnik monostabilny. Impuls - załącza się, impuls - wyłącza się. Bardziej zaawansowany sposób ? Budowa przerzutnika monostabilnego. Czujnik temp i alternator puszczam przez przekaźnik, który się załącza jak przekręcę kluczyk w stacyjce. Przy wyłączonym przekaźniku napięcie 12V jest podawane na linię z alternatora i czujnika temp z przekaźnika sterowanego przez przerzutnik monostabilny. Ten sam przekaźnik uruchamia pompkę cieczy chłodzącej. Bez sterownika.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 15 września 2015, 10:34 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 12 stycznia 2015, 17:09
Posty: 72
model: t4 lift
silnik: 2.5tdi

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Witam
Moze komus pomoge
Posiadam sterownik jak na zdjeciu nizej http://images.tapatalk-cdn.com/15/09/15 ... 333868.jpg
I poradzilem sobie w taki sposob ze:
Rozebralem zegar od webasto a w srodku sa proste guziki ktore zwieraja polutowane sciezki jak w joysticku od pegazusa. Wiec postanowilem wputowac sie w te wlasnie sciezki. Pytacie po co? Zrobilem to po to by webasto wlaczalo soe tak samo na 30 min jak po recznym nacisnieciu guzika pgrzewanie. Po wlutowaniu sie w te sciezki co bylo mega proste bo byly tak "otwory" na druga strone lutownicze wlutowalem tam po 1 kabelku czyli lacznie 2. Teraz po zlaczeniu tych dodatkowych kabelkow mamy ten sam efekt co wcisniecie guziczka, oraz webasto samo wylaczy sie po czasie jaki mamy standardowo ustawiony.
Terez nalezy tylko w te wystajace kabelki wlutowac i schowac gdzies przekaznik, a przekaznik podpinamy do hmmm jakiejs centralki z pilotem.
W moim przypadku byla to kontrolka od centralnego zamka ktory niedawno zalozylem i mialem w kluczyku wolny nieuzywany guzik "otwieranie bagaznika".
Mysle ze lopatologicznie udalo mi sie wszystko zapisac.
Zalety:
Nie mamy problemu z wlaczonym webasto non-stop jak to jest w przypadku gdy podlaczamy sie do jednego z kabla z tylu zegara,
Wszystkie funkcje zamkniecie otwarcie i ogrzewanie auta mamy w 1 scyzoryku. Genjalnie proste.
Pozdrawiam i piszcie moze jakos pomoge.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 16 września 2015, 18:27 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 11 listopada 2010, 13:22
Posty: 2719
Lokalizacja: Kraków
opis: GRUPA MAŁOPOLSKA
sekcja "MŁODE WILKI"
model: Multivelle Long
silnik: 2.5 AAF bi-fuel

Podziękował: 166 razy
Pomógł: 295 razy
Nie jestem pewien w 100% ale jesli ten zegar posiada 12 pinowa wtyczke to podanie krotkiego impulsu (np z otwierania bagaznika)na 7 pin,powoduje dokladnie to samo i nie trzeba wyciagac lutownicy i rozbebeszac sterownika


_________________
Lepiej mieć Parkinsona i trochę wylać, niż mieć Altzheimera i zapomnieć wypić

Jeżeli co drugi twój pomysł wydaje ci się genialny - dopij wódkę i idź spać


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 16 września 2015, 23:22 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 18 stycznia 2014, 11:39
Posty: 1047
Lokalizacja: Wielkopolska
model: Allstar Westa SYNCRO
silnik: ACV+

Podziękował: 26 razy
Pomógł: 99 razy
kurol napisał(a):
Nie jestem pewien w 100% ale jesli ten zegar posiada 12 pinowa wtyczke to podanie krotkiego impulsu (np z otwierania bagaznika)na 7 pin,powoduje dokladnie to samo i nie trzeba wyciagac lutownicy i rozbebeszac sterownika

mam dokładnie tak samo zrobione i działa pin nr7 pod srodkowy przycisk klapy bagażnika dokładanego autoalarmu.


_________________
Prawdziwy mężczyzna ma odciski na dłoniach a nie rurki na dupie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 17 września 2015, 18:05 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 12 stycznia 2015, 17:09
Posty: 72
model: t4 lift
silnik: 2.5tdi

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Niestety ten sterownik ma tylko 8 pinow i tak jak kiedys ktos pisal mozna w tym zegarze podlaczyc sie pod ktorys kabel z wtycZki ale wtedy webasto chodzi do wyczerpania akumulatora i nie ma mozliwosci wylaczenia z zegara. Poprostu omijamy zegar i jego cale ustawienia typu 30 min grzania


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 19 grudnia 2016, 15:03 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): poniedziałek, 28 listopada 2011, 13:15
Posty: 196
Lokalizacja: Nowy Targ
model: T4 Multivan
silnik: 2.5 Tdi AXG

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 7 razy
koledzy, rozwiązał ktoś problem kostki 8-pinowej??
Mam panel taki jak na zdjęciu poniżej. Najbardziej zadowalałaby mnie funkcja podania krótkiego impulsu na panel, żeby grzało przez 30 min i się wyłączało.

https://zapodaj.net/02056c68f094f.jpg.html

https://zapodaj.net/4b1c384c34b01.jpg.html

Ktoś to rozpracowywał, czy nie ma szans w tym sterowniku??

posiadam sterownik do bram który może podawać impuls, albo napięcie długotrwałe aż do ponownego wyłączenia.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Ostatnio edytowano poniedziałek, 19 grudnia 2016, 19:03 przez edi_nt, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 19 grudnia 2016, 16:22 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 8 czerwca 2012, 13:00
Posty: 2373
Lokalizacja: Łomianki/Warszawa
opis: Kapitan eMO
model: Escapade, holenderka
silnik: 2,5 TDI AXG,ACV,AJT+

Podziękował: 186 razy
Pomógł: 207 razy
viewtopic.php?f=4&t=13646


_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 12 lutego 2017, 14:26 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 22 czerwca 2014, 20:07
Posty: 109
model: T4 multivan
silnik: 2.5 tdi

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 1 raz
Witam
Mam w mojej T4 ogrzewanie postojowe , d3w , wszystko działa , mam taki zegar chyba 1530:
http://allegro.pl/zegar-sterownik-progr ... 04171.html
Co muszę dokupić aby załaczac ogrzewanie pilotem?
I czy da rade skonfigurowac takiego pilota :
http://allegro.pl/pilot-t91r-vw-skoda-a ... 32914.html
czy jeszcze musze kupic jakis moduł?
czy taki zestaw ?
http://allegro.pl/vw-telestart-t91-lin- ... ml#thumb/5


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 12 lutego 2017, 19:58 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 18 stycznia 2011, 15:53
Posty: 1277
Lokalizacja: Warszawa
model: WV T4 Multivan
silnik: 2.5 TDI AXG

Podziękował: 33 razy
Pomógł: 64 razy
Musisz dokupić zestaw centralka plus pilot najważniejsze aby centralka miała wyjście analogowe <england>


_________________
ObrazekObrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 12 lutego 2017, 20:59 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 30 marca 2013, 23:27
Posty: 1223
Lokalizacja: ESI
model: Zwykły TRANSPORTER
silnik: 2.5 TDI ACV

Podziękował: 69 razy
Pomógł: 116 razy
Dokładnie tak jak napisał Paweł, musisz dokupić zestaw centralka+pilot a jeszcze lepiej pełen komplet z anteną i wiązką aby to podłączyć choć antenę i wiązke można samemu wyrzeźbić jeśli ma się umiejętności ;) Oczywiście możesz to wszystko kupić osobno i skompletować, jeśli chodzi o centralke to raczej T91 bo T91R niby też ma wyjście analogowe ale słyszałem że jednak z nią są problemy. Piloty do T91 jak i T91R są zamienne.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 12 lutego 2017, 21:03 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12294
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Takie piloty to już przeżytek :) Jak dla mnie lepiej zainwestować w moduł włączany z telefonu np. tak jak Rafflex sim ster :)


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 12 lutego 2017, 21:31 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 6 lutego 2011, 19:00
Posty: 325
Lokalizacja: zamojskie
model: T4
silnik: ACV 102/130

Podziękował: 16 razy
Pomógł: 38 razy
Probe041 napisał(a):
tak jak Rafflex sim ster :)

ja miałem coś takiego http://allegro.pl/modul-do-webasto-eber ... 47652.html
i coś takiego http://allegro.pl/wlaczanie-sterowanie- ... 57152.html
i powiem że telefon z pierwszego linku jest dużo lepszy, większa możliwość sterowania czasowego od 0 do 60 minut i lepszy zasięg. Ten z drugiego linku dobry jest do sterowania w jednym miejscu typu dom czy garaż gdzie sterownik jest cały czas w jednym miejscu, czasami miałem problem z wyłączeniem webasta bo sterownik nie miał zasięgu.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 12 lutego 2017, 21:54 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 6 stycznia 2012, 14:41
Posty: 4564
Lokalizacja: Kraków
opis: GRUPA MAŁOPOLSKA sekcja "STARE WYGI"
model: Transporter
silnik: ACV + AJT

Podziękował: 301 razy
Pomógł: 744 razy
BUNIEK napisał(a):
...i powiem że telefon z pierwszego linku jest dużo lepszy, większa możliwość sterowania czasowego od 0 do 60 minut i lepszy zasięg. Ten z drugiego linku dobry jest do sterowania w jednym miejscu typu dom czy garaż gdzie sterownik jest cały czas w jednym miejscu, czasami miałem problem z wyłączeniem webasta bo sterownik nie miał zasięgu.

To jeszcze ja jako użytkownik tego modułu z drugiego linku (sim ster).

Na dzień dzisiejszy wygląda to tak, że nie zamieniłbym się na pilota.
Włączam i wyłączam korzystając z darmowej aplikacji.
Sprawdzam temperaturę wewnątrz pojazdu (bo tam umieszczony mam czujnik temperatury) i według tego dostosowuję czas grzania.
Im zimniej, tym wcześniej włączam, żeby piecyk miał czas na zagrzanie płynu i kabiny.
Producent planuje również modyfikację aplikacji tak by możliwe było zaprogramowanie czasowe włączenia czy wyłączenia urządzenia, a póki co radzę sobie w ten sposób, że sam programuję w smartfonie kiedy wyśle sms-a z komendą włączającą czy wyłączającą za pomocą SMS Scheduler czy podobną aplikacją. Więc nie mam ograniczenia czasowego 60 minut. I tu widzę plus tego modułu w porównaniu z tym z Nokii.
Co do zasięgu to owszem, miałem kłopoty gdy chciałem umieścić moduł w miejscu, gdzie wkoło było dużo żelaza, ale zmieniłem jego miejsce i z zasięgiem nie ma problemu. Inną opcją, którą rozważałem było wyniesienie anteny gdzieś, gdzie łapała by lepiej sygnał GSM, czyli kawałek kabla, dwie wtyczki i gotowe.
Kurol przekonał mnie do słuszności wyboru, gdy napisał, że pilot ma jednak ograniczony zasięg, a sieć GSM ten zasięg ma duuuużo większy.

No i jeszcze jedna rzecz mi się przypomniała: dodatkowy pilot, który trzeba nosić, może się zgubić, może się uszkodzić, może go szlag trafić.... :D


_________________
Obrazek



Za ten wpis autor rafflex podziękował: BUNIEK (niedziela, 12 lutego 2017, 23:09)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 12 lutego 2017, 23:09 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 6 lutego 2011, 19:00
Posty: 325
Lokalizacja: zamojskie
model: T4
silnik: ACV 102/130

Podziękował: 16 razy
Pomógł: 38 razy
Co do centralek i pilotów to się zgadzam dużo lepsze jest sterownie przez sms-a. A o SMS Scheduler nie słyszałem i sprawdzę to w teori, sim ster 3.0 kupiłem ze względu na to że jest możliwość sterowania dwoma urządzeniami, webasto suche i mokre i chyba powrócę do tej koncepcji. W którym miejscu masz zamontowany sterownik?. Ja myślę jeszcze o wykorzystaniu orginalnej anteny do telefonu na dachu jakie były montowane bo takową posiadam, tylko czekam na ocieplenie by było przyjemniej rozbierać plastiki w aucie.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB