T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest sobota, 27 kwietnia 2024, 17:16

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 26 lutego 2013, 11:22 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 26 lutego 2013, 11:01
Posty: 2
model: multivan
silnik: 2,5 tdi

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam .Mam problem związany z ogrzewaniem w multivanie po naprawie webasta. Ani przednia ani tylna nagrzewnica nie grzeje , aż włączę webasto ręcznie na zegarze i załączy się pompka elektryczna webasta,Na pracującym silniku nawet na wysokich obrotach nie ma obiegu przez nagrzewnice. Nie działa również elektryczna pompka dodatkowa wody przy chłodnicy. Na razie odłączyłem dogrzewacz tak jak było kiedyś i wszystko działa. Co może być przyczyną iż przy pracującym silniku nie przepływa płyn przez nagrzewnice oraz czy pompka dodatkowa powinna być sprawna do czego służy czym jest sterowana.Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 26 lutego 2013, 22:27 
Offline
nadteczkownik

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:53
Posty: 1904
Lokalizacja: Bydgoszcz / okolice
opis: Transporter 93 był
Multivan 95 był
Caravella 02 jest
model: T4
silnik: 2,4D był 2,5 jest

Podziękował: 58 razy
Pomógł: 83 razy
Jak użyjesz tego search.php
to znajdziesz to viewtopic.php?f=8&t=862&hilit=dodatkowa+pompka+obiegu


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 27 lutego 2013, 11:17 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 26 lutego 2013, 11:01
Posty: 2
model: multivan
silnik: 2,5 tdi

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Za dużo to tam nie znalazłem.Wszyscy piszą przeważnie o 2,4 a nie o 2,5 tdi i bez climatronica . Coś przeczytałem że w modelach z climatr. pompka sterowana jest właśnie przez niego. Pomóżcie bo wybieram się na wymianę pompy wody a przy okazji rozrządu a nie wiem czy warto.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 27 lutego 2013, 20:58 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 15:16
Posty: 1258
Lokalizacja: Rzeszów
model: T4
silnik: 1.9 TDI AFN/1Z

Podziękował: 36 razy
Pomógł: 122 razy
pistolet75 napisał(a):
Na razie odłączyłem dogrzewacz tak jak było kiedyś i wszystko działa.
Czyli co zmieniałeś, wygląda na to że coś pomieszałeś ze sterowaniem zaworem N 273/N 147 http://www.t4-wiki.de/wiki/N273


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 15 marca 2013, 01:09 
Offline
nadteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 23:05
Posty: 1032
Lokalizacja: Powiat żuromiński,woj. Mazowieckie
model: T4
silnik: ACV ,AXG

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 37 razy
Koledzy potrzebuje jakies fotki jak macie podlaczony zawor N273.Chodzi mi o weze wodne gdyz nie wszystko widac na tym linku :
http://www.t4-wiki.de/wiki/Ventil_N273_ ... perrung%29


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB