T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest niedziela, 28 kwietnia 2024, 00:03

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 15 stycznia 2013, 20:16 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 6 stycznia 2013, 19:35
Posty: 54
Lokalizacja: Zielona Góra
model: T4 Caravelle
silnik: ACV

Podziękował: 11 razy
Pomógł: 1 raz
Witam serdecznie. Po wielu przebojach z dogrzewaczem D3WZ (96r) i jego naprawa postanowilem rozebrac go i od podstaw zlozyc czyszczac i wymieniajac uszkodzone elementy wg. instrukcji znalezionych na forum. Niestety czyscilem chyba za ambitnie. W plomiennicy tam gdzie wchodzi swieca zarowa jest - bylo cos w rodzaju sitka. Bylo tam sporo nagaru i niestety usuwajac go uszkodzilem je. Czy orientujecie sie koledzy czy brak tego drobiazgu ma wplyw na dzialanie dogrzewacza ?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 15 stycznia 2013, 20:19 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7427
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 72 razy
Pomógł: 801 razy
czy twój model posiadał dodatkowe sitko nałożone na sztyft świecy


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 15 stycznia 2013, 21:15 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 6 lutego 2011, 19:00
Posty: 325
Lokalizacja: zamojskie
model: T4
silnik: ACV 102/130

Podziękował: 16 razy
Pomógł: 38 razy
Jeśli masz na myśli taką siateczkę wprasowaną w miejscu gdzie świeca żarowa wchodzi w palnik ( na końcu tego zagłębienia po lewej stronie), to możesz składać będzie odpalać.



Za ten wpis autor BUNIEK podziękował: Bercik (wtorek, 15 stycznia 2013, 22:13)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 15 stycznia 2013, 22:34 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 6 stycznia 2013, 19:35
Posty: 54
Lokalizacja: Zielona Góra
model: T4 Caravelle
silnik: ACV

Podziękował: 11 razy
Pomógł: 1 raz
Ok. Tylko jakis madrala wymyslil to cos w jakims celu :-) Przepraszam ze draze ale wyjmowalem piecyk juz tyle razy ze chcialby wreszcie zmontowac i zapomniec. Mialo to chronic swiece ? Moze ulatwia rozruch. Czego ewent. moge sie spodziewc czy na co zwrocic uwage z powodu jego braku.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 15 stycznia 2013, 23:01 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7427
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 72 razy
Pomógł: 801 razy
ja u siebie przy czyszczeniu też uszkodziłem tą siatkę, a piecyk hula ale ja mam 2000r i mam jeszcze sitko na świecy


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 15 stycznia 2013, 23:29 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 6 stycznia 2013, 19:35
Posty: 54
Lokalizacja: Zielona Góra
model: T4 Caravelle
silnik: ACV

Podziękował: 11 razy
Pomógł: 1 raz
Wg mnie swieca zarzac sie powinna wypalic ewen. zanieczyszczenia, czy nagar. Teoretycznie nic innego tam nie wpadnie. Chyba ze przed nagarem wlasnie. Glupim sam caly. Pal licho ten demontarz ale uszczelki 60 Pln jak sie okaze ze po paru odpaleniach stanie. Sama plomiennice znalezc tez graniczy z cudem - za rozsadna cene. Grosik do grosika i bylby drugi sprawny :-)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 15 stycznia 2013, 23:36 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7427
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 72 razy
Pomógł: 801 razy
nie rozumiem w czym masz problem
BUNIEK i ja napisaliśmy, że będzie działac ( u mnie już drugą zimę ), a ty szukasz dziury w całym


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało



Za ten wpis autor Kenobi podziękował: Bercik (wtorek, 15 stycznia 2013, 23:55)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 15 stycznia 2013, 23:54 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 6 stycznia 2013, 19:35
Posty: 54
Lokalizacja: Zielona Góra
model: T4 Caravelle
silnik: ACV

Podziękował: 11 razy
Pomógł: 1 raz
Dobra przepraszam zrozumialem. Nadgorliwosc gorsza od faszyzmu. Ale mam juz tak ze chcialbym aby wszystko bylo na 100% w mojej T4. Skladam i zamykam temat.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 16 stycznia 2013, 17:46 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 6 lutego 2011, 19:00
Posty: 325
Lokalizacja: zamojskie
model: T4
silnik: ACV 102/130

Podziękował: 16 razy
Pomógł: 38 razy
Bercik napisał(a):
ale uszczelki 60 Pln

Tu masz taniej http://allegro.pl/listing.php/search?sg ... ogrzewania



Za ten wpis autor BUNIEK podziękował: Bercik (czwartek, 17 stycznia 2013, 01:09)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 16 stycznia 2013, 20:48 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 16 kwietnia 2010, 20:57
Posty: 102
Lokalizacja: rzeszów
model: multivan ll
silnik: AHY

Podziękował: 9 razy
Pomógł: 16 razy
Bercik napisał(a):
Wg mnie swieca zarzac sie powinna wypalic ewen. zanieczyszczenia, czy nagar. Teoretycznie nic innego tam nie wpadnie. Chyba ze przed nagarem wlasnie. Glupim sam caly. Pal licho ten demontarz ale uszczelki 60 Pln jak sie okaze ze po paru odpaleniach stanie. Sama plomiennice znalezc tez graniczy z cudem - za rozsadna cene. Grosik do grosika i bylby drugi sprawny :-)

Sitko zabezpiecza świecę przed osadzaniem się nagaru ,a uszczelki dobrze złożyć na smarze miedzianym tylko cienką warstwą .Gwinty śrub też dobrze posmarować (aluminium i stal nie lubią się ) a po 2 latach rozłożyłem bez problemów



Za ten wpis autor jamulti podziękował: Bercik (czwartek, 17 stycznia 2013, 01:09)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 18 stycznia 2013, 00:59 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 6 stycznia 2013, 19:35
Posty: 54
Lokalizacja: Zielona Góra
model: T4 Caravelle
silnik: ACV

Podziękował: 11 razy
Pomógł: 1 raz
Witam. Dzisiaj poskladalem piecyk podpialem i blada zbita. Nie wystartowal. Sprawdzilem wszystko. Zasilanie, paliwo, swiece, zmostkowalem czujnik poprostu wszystko co moglem i rozpacz. Wyglada na to ze sterownik padl. Po rozpieciu sterownika na wewnetrznej kostce wystartuje i cichnie. Czujnik plomienia tez zmienilem bo za pierwszym razem pokazal blad. Jutro dla pewnosci podjade jeszcze raz do "fachmana" niech podlacza diagnoze i obaczymy ;-(


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 19 stycznia 2013, 00:02 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 6 stycznia 2013, 19:35
Posty: 54
Lokalizacja: Zielona Góra
model: T4 Caravelle
silnik: ACV

Podziękował: 11 razy
Pomógł: 1 raz
Witam. Ostatni wpis. Meczylem kiedys Vito. Byl tam dogrzewacz. Odnalazlem klienta i okazalo sie ze stoi w KRZAKACH. Dogrzewacz ten sam rozebralem a ze nie mialem uszczelek spakowalem w karton i do bagaznika. Wyszarpalem go dzis. To D5WZ. Przelozylem sterownik i reszte okablowania bo wewnetrzna wtyczka jest inna. Zewnetrzna tez (jeden przewod wiecej) wiec bedzie okazja do rozbudowania. Podpialem i wystartowal na strzal !!! Wiosna wroce jednak do D5W bo ma on 5000W a nie 3000W jak D3W tym bardziej ze mam tez pompke paliwa i nie bede musial litrazowac. Jedyna roznica jest w plaszczu wodnym. D5W jest dluzszy o pare centymetrow. Pewnie ma to zwiazek z wieksza moca. Niech ta MOC bedzie z wami. Pozdrawiam. Dzieki.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB