T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest piątek, 29 marca 2024, 17:29

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 187 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 21 stycznia 2013, 19:16 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 14 stycznia 2013, 21:06
Posty: 9
model: T 4
silnik: 2,4 D

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 1 raz
Jak kupiłem(w niemczech) nie było akumulatora, po założeniu gdy przyciskam grzanie pojawia się ikonka na wyświetlaczu ale nic się nie dzieje.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 21 stycznia 2013, 23:23 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 18:08
Posty: 4205
Lokalizacja: RZESZÓW
opis: ZRÓB COŚ ZE SWOIM ŻYCIEM ALBO NAPIJ SIĘ WÓDKI
model: T4
silnik: AFN 1.9 TDI

Podziękował: 75 razy
Pomógł: 280 razy
Bezpieczniki sprawdzałeś ..


_________________
BYŁEM
I OSTRÓDA III OLSZTYN IV POKRZYWNA VI GÓRY SOWIE VII KASZEBE.VIII RADKÓW.IX SUCHEDNIÓW.XI SIAMOSZYCE.XIII ORAWA XIV KARPACZ

ORGANIZOWAŁEM
II ROZTOKI GÓRNE.V TARNAWA NIŻNA.XII ROZTOKI GÓRNE


bus.jpg


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 22 stycznia 2013, 00:24 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 14 stycznia 2013, 21:06
Posty: 9
model: T 4
silnik: 2,4 D

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 1 raz
Te pod siedzeniem są ok tzn jeden zwykły i jeden szklany w przekaźniku , dzięki temu forum znalazłem ten w przekaźniku :).
Auto z 93


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 22 stycznia 2013, 21:44 
Offline
nadteczkownik

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:53
Posty: 1903
Lokalizacja: Bydgoszcz / okolice
opis: Transporter 93 był
Multivan 95 był
Caravella 02 jest
model: T4
silnik: 2,4D był 2,5 jest

Podziękował: 58 razy
Pomógł: 83 razy
Ten w przekaźniku (szklany) jest dobry?
Sprawdzałeś przejście?
Jak wciśniesz grzanie to słychać takie pyknięcie pod siedzeniem (z przekaźnika)?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 22 stycznia 2013, 23:43 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 14 stycznia 2013, 21:06
Posty: 9
model: T 4
silnik: 2,4 D

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 1 raz
Ten szklany jest ok (ma przejście), pyka tylko na sterowniku na przekaźniku cisza.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 8 kwietnia 2013, 19:51 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 14 stycznia 2013, 21:06
Posty: 9
model: T 4
silnik: 2,4 D

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 1 raz
Dzisiaj przejrzałem dokładnie instalację i znalazłem dodatkową wiązkę idącą w słupek za kierowcą , po jej wyciągnięciu ukazała się wtyczka na 12 pinów 2x6 , wygląda że brakuje drugiego sterownika na przykład(z pokrętłem) http://img253.imageshack.us/img253/8900/40376638.jpg .
Czy to można zastąpić bądź zmostkować i czy to może powodować nie działanie ogrzewania.
Chyba że ktoś ma takie coś do sprzedania.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 28 września 2013, 22:15 
Offline
nadteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 23:05
Posty: 1032
Lokalizacja: Powiat żuromiński,woj. Mazowieckie
model: T4
silnik: ACV ,AXG

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 37 razy
mikoli napisał(a):
Możesz zawsze dorobić dodatkowy przewód ssący w smoku paliwa, choć to nie jest rozwiązanie fabryczne, a jak to ma być Ja pewności nie mam, a i nie widzę aby ktoś dopisał posta z fabrycznie montowanym webastem suchym <bezradny>


Ja do mokrego mam przeciety przewod zasilajacy paliwo idacy do filtra.
Zaraz jak praktycznie wychodzi ze zbiornika,ok 20cm.Mam tam zalozony trojnik i filterek gdzie idzie czyste paliwo do pieca D3WZ.
Co dalej,teraz w niedlugim czasie zrobie znow zrobie znow z tego trojnika odgaleznik do suchego pieca D2.
Mokre dziala bez zarzutu,nic sie nie zapowietrza ani piec ani pompa wtryskowa.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 2 grudnia 2013, 14:20 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
orel11 napisał(a):
Panowie ,a ma ktos fotki jak to wygląda od spodu?
Chce je zamontowac pod spodem ,bo nie widze opcji wstawienia takiego grzmota w srodku.
Co prawda stary temat ale na czasie, tak to wygląda od spodu dla D3L po wpięciu się w tylną nagrzewnicę z wylotem ciepłego powietrza
Obrazek
http://www.t4-wiki.de/wiki/Luftstandhei ... tsschritte


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 2 grudnia 2013, 14:55 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 9 maja 2013, 15:26
Posty: 1369
Lokalizacja: Olsztyn
opis: 2.8 V6
model: Caravelle Business
silnik: AMV

Podziękował: 25 razy
Pomógł: 89 razy
Probe041 napisał(a):
orel11 napisał(a):
Panowie ,a ma ktos fotki jak to wygląda od spodu?
Chce je zamontowac pod spodem ,bo nie widze opcji wstawienia takiego grzmota w srodku.
Co prawda stary temat ale na czasie, tak to wygląda od spodu dla D3L po wpięciu się w tylną nagrzewnicę z wylotem ciepłego powietrza
Obrazek
http://www.t4-wiki.de/wiki/Luftstandhei ... tsschritte


słabo wygląda takie wpinanie się tylna nagrzewnicę. Po pierwsze to szkoda rzeźbić nagrzewnice a po drugie za długa rura, będzie się wychładzać ciepłe powietrze. Nie wiem czemu gość nie zrobił jak w oryginale, gdzie rura z ciepłym powietrzem wychodzi na wprost z urządzenia i dmucha z kratki która jest za fotelem kierowcy.
Ma ktoś jak na tych zdjęciach z linka, ze instalacja wchodzi w próg? U mnie wchodzi nad zbiornik i wychodzi pod fotelem kierowcy.


_________________
w garażu:
VW T4 2001 Caravelle Business V6
VW 1979 1303 cabrio 1915ccm 125KM
VW LT35 2001 2.5TDI max wyposażony
Sprinter 312D 1998 Westfalia James Cook


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 2 grudnia 2013, 16:11 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7425
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 71 razy
Pomógł: 801 razy
vwyogi napisał(a):
Nie wiem czemu gość nie zrobił jak w oryginale


zapewne dlatego, że:
po pierwsze nie musi wycinać dziury w podłodze
po drugie nawet jak wytniesz tą dziurę to aby zrobić jak w oryginale musisz sobie skołować kawałek podłogi o płaskich rantach tam gdzie w nią wchodzi rura


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 2 grudnia 2013, 18:14 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 14 stycznia 2012, 22:14
Posty: 750
Lokalizacja: FSW
model: Caravelle
silnik: 2.5TDi

Podziękował: 12 razy
Pomógł: 40 razy
Nie trzeba nic skołować,wystarczy zaklepać na płasko.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 2 grudnia 2013, 20:33 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7425
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 71 razy
Pomógł: 801 razy
orel11 napisał(a):
wystarczy zaklepać na płasko.


wtedy na pewno będzie jak w oryginale <cool>


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 2 grudnia 2013, 21:46 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 9 maja 2013, 15:26
Posty: 1369
Lokalizacja: Olsztyn
opis: 2.8 V6
model: Caravelle Business
silnik: AMV

Podziękował: 25 razy
Pomógł: 89 razy
Kenobi napisał(a):
vwyogi napisał(a):
Nie wiem czemu gość nie zrobił jak w oryginale


zapewne dlatego, że:
po pierwsze nie musi wycinać dziury w podłodze
po drugie nawet jak wytniesz tą dziurę to aby zrobić jak w oryginale musisz sobie skołować kawałek podłogi o płaskich rantach tam gdzie w nią wchodzi rura


aż wlazłem pd auto, żeby zweryfikować i masz rację, w moim podłoga jest falowana a w T4 z którego wyciągam B3LC ma podłogę płaską, teraz mam zagawozdkę jak to rozwiązać, na pewno nie będę robił otworu w nagrzewnicy


_________________
w garażu:
VW T4 2001 Caravelle Business V6
VW 1979 1303 cabrio 1915ccm 125KM
VW LT35 2001 2.5TDI max wyposażony
Sprinter 312D 1998 Westfalia James Cook


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 2 grudnia 2013, 21:55 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7425
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 71 razy
Pomógł: 801 razy
ten kawałek płaskiej podłogi to jest zgrzana nakładka z wypłaszczeniem, nałożona na pofalowaną podłogę,
ja szukałem po szrotach i w końcu znalazłem budę z podłogą po wlot nagrzewnicy ( z pobieżnej obserwacji wygląda tak samo jak pod wlot webasta ), czekam aż ją wykopią ze sterty aby była możliwość wycięcia


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 3 grudnia 2013, 01:08 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 8 czerwca 2010, 11:01
Posty: 378
Lokalizacja: Żary
opis: Sekcja DOLNO-śląsko-Opolska!
model: Multivan
silnik: 2.5 AHY

Podziękował: 28 razy
Pomógł: 43 razy
Jeżeli w zestawie z piecem jest gumowy kanał - wlot ciepłego powietrza to nie ma większego problemu, a jak nie ma to warto zdobyć. Ja mam tak zamontowane bez żadnych komplikacji mimo " fałdowanej " podłogi. Do wycięcia otworu dobrze służy długa listwa - kratka z której wylatuje powietrze w kabinie, ma ona w podstawie wycięte oba otwory na nagrzewnicę i webasto przez co służy za wzór. Otwór wyciąć najlepiej wyrzynarką od góry. Rura gumowa z pieca jest zakończona takim profilem że dobrze dopasowuje się w tą falowaną blachę. ja dodatkowo od dołu i góry zabezpieczyłem klejem na wysokie temperatury. Dużo gorzej ( jak dla mnie ) było wyciąć 2 otwory do zasysu powietrza jeżeli chce się tworzyć ja w oryginale

Obrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 3 grudnia 2013, 07:14 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7425
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 71 razy
Pomógł: 801 razy
radecki napisał(a):
Rura gumowa z pieca jest zakończona takim profilem że dobrze dopasowuje się w tą falowaną blachę.


ja to mam w tej chwili tak zrobione i moim zdaniem wcale się to dobrze nie dopasowuje,
rura ma podwójny kołnierz i płaska podłoga wchodzi pomiędzy dwie wargi, a pofalowana podłoga powoduje " pofalowanie rury "


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 3 grudnia 2013, 08:18 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 9 maja 2013, 15:26
Posty: 1369
Lokalizacja: Olsztyn
opis: 2.8 V6
model: Caravelle Business
silnik: AMV

Podziękował: 25 razy
Pomógł: 89 razy
.>> Dużo gorzej ( jak dla mnie ) było wyciąć 2 otwory do zasysu powietrza jeżeli chce się tworzyć ja w oryginale

Jakis patent wykombinowales na cięcie tych otworów?
Tez mnie to czeka. Tapicerkę oczywiście sciagales?


_________________
w garażu:
VW T4 2001 Caravelle Business V6
VW 1979 1303 cabrio 1915ccm 125KM
VW LT35 2001 2.5TDI max wyposażony
Sprinter 312D 1998 Westfalia James Cook


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 3 grudnia 2013, 08:30 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 8 czerwca 2010, 11:01
Posty: 378
Lokalizacja: Żary
opis: Sekcja DOLNO-śląsko-Opolska!
model: Multivan
silnik: 2.5 AHY

Podziękował: 28 razy
Pomógł: 43 razy
W obecnym busie montowałem jak w oryginale, ściąganie tapicerek oczywiście konieczne. W poprzednim miałem zamontowane adekwatnie w tym miejscu co org. pod tapicerką tylko przed czyli na widoku wycięty otwór + dodatkowa czarna krótka kratka na to natomiast pod autem doprowadzenie na elastycznym wężu. (mowa o zasysaniu powietrza do pieca ) Też zdaje egzamin zresztą kilku kolegów z forum tak ma zamontowane.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 8 grudnia 2014, 18:23 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 17 listopada 2010, 20:32
Posty: 355
Lokalizacja: Lipka
model: VW
silnik: AXG

Podziękował: 8 razy
Pomógł: 7 razy
a widział ktoś jakie jest rozwiązanie kanału zasysanego powietrza w wersji z rozsuwanymi drzwiami po obu stronach bo zauważyłem że jest inny próg . Mowa o montażu webasta d3lc . Jest jakieś oryginalne rozwiązanie czy będę musiał coś wyrzeźbić ?


_________________
viewtopic.php?f=30&t=1729


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 10 lutego 2015, 20:31 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 17 listopada 2010, 20:32
Posty: 355
Lokalizacja: Lipka
model: VW
silnik: AXG

Podziękował: 8 razy
Pomógł: 7 razy
na wyżej pokazanym zdjęciu widać jest że kable zasilające webasto puszczone są w poszyciu progu .. czy tak jest oryginalnie nie wiem chyba nie ale ostatnio miałem t4 gdzie było zamontowane od nowości wszystko co trzeba sobie podpatrzyłem i widziałem że kable szły pod zbiornik i były wypuszczone pod fotelem kierowcy.. i tu mam problem bo zapomniałem w którym miejscu zrobić otwór(pod fotelem) czy mógłby ktoś zrobić fotkę


_________________
viewtopic.php?f=30&t=1729


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 187 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB