T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 10:55

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 114 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 30 września 2012, 15:11 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 23 sierpnia 2012, 15:51
Posty: 127
model: caravelle/multivan
silnik: 2.5tdi ACV

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 3 razy
w moim aucie dziala tylko podgrzewanie siedzenia kierowcy i dlatego odkrecilem siedzenie pasazera zeby zobaczyc czy kable sa cale, okazalo sie ze mimo ze wtyczka byla wsadzona w gniazdko to kolory i ilosc przewodow nie pokrywaja sie:

AUTO | FOTEL
braz -> braz
zolto-brazowy -> czarno-brazowy
czarno-niebieski -> bialo-czarny
... -> zolto-czarny

czy ktos wie czy czy mozna cos z tym zrobic?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 26 listopada 2014, 14:21 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 12:12
Posty: 616
Lokalizacja: G D A Ń S K
opis: t4 for ever
model: Transporter
silnik: 2.5TDI

Podziękował: 10 razy
Pomógł: 5 razy
Witam! Mam multika z 98r i wstawilem fotele grzane z 2002r i nie wiem gdzie wpiac pozostale wtyki-tzn.wiazki pod siedzeniami juz mam i pokretla regulacji -jedyne co udalo sie podlaczyc to 4pinowy i brazowy masa.pozostal mi czarny z czerwonym paskiem i dwa cienkie szare z niebieskim paskiem,dodam ze przekaznikow nie mam.59-pytanie ;co mi brakuje?


_________________
http://www.youtube.com/watch?v=3GmOrYRQPsA


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 26 listopada 2014, 14:37 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 9 maja 2013, 15:26
Posty: 1369
Lokalizacja: Olsztyn
opis: 2.8 V6
model: Caravelle Business
silnik: AMV

Podziękował: 25 razy
Pomógł: 89 razy
festa10 napisał(a):
Witam! Mam multika z 98r i wstawilem fotele grzane z 2002r i nie wiem gdzie wpiac pozostale wtyki-tzn.wiazki pod siedzeniami juz mam i pokretla regulacji -jedyne co udalo sie podlaczyc to 4pinowy i brazowy masa.pozostal mi czarny z czerwonym paskiem i dwa cienkie szare z niebieskim paskiem,dodam ze przekaznikow nie mam.59-pytanie ;co mi brakuje?


instalacja i włącznik z T4 przed i po '99 sie róznia. Jezeli masz fotel z 2002 roku to potrzebujesz wiązke i włączniki po '99 roku. I jak bedziesz to miał to juz przekaxników '59 nie potrzebujesz bo po '99 przekaźniki sa wbudowane we włącznik. Jest jeszcze opcja uzycua instalacji i włącznika zlat 96-99 i wpięcia się Twoje fotele, ale tej opcji nie przerabiałem, ale wydaje sie byc to najrozsądniejsze rozwiązanie bo na desce bedziesz miał "normalny"/prawidłowy włącznik. Włączniki po '99 bedziesz miał zainstalowane w Twojej desce poziomo.


_________________
w garażu:
VW T4 2001 Caravelle Business V6
VW 1979 1303 cabrio 1915ccm 125KM
VW LT35 2001 2.5TDI max wyposażony
Sprinter 312D 1998 Westfalia James Cook



Za ten wpis autor vwyogi podziękował: festa10 (czwartek, 27 listopada 2014, 06:05)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 26 listopada 2014, 20:45 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 15 grudnia 2010, 18:00
Posty: 4148
Lokalizacja: Kraków
model: Bestel > Business
silnik: T4 2.5 ACV > AXG

Podziękował: 81 razy
Pomógł: 226 razy
tutaj masz mój temat dotyczący tego samego - WSZYSTKO opisane viewtopic.php?f=9&t=4632&p=54628&hilit=podgrzewanie+foteli#p54628

jak coś jeszcze trzeba pomóc to dawaj znać


_________________
Obrazek



Za ten wpis autor notri podziękował: festa10 (czwartek, 27 listopada 2014, 06:06)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 26 listopada 2014, 21:19 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 1 lutego 2012, 23:25
Posty: 391
Lokalizacja: gdzie blachy są na F
opis: bigger is better
model: Caravelle AT
silnik: ACV

Podziękował: 17 razy
Pomógł: 25 razy
Czy ktoś próbował reanimować/lutować druty oporowe w macie grzewczej?
Drucik wygląda jakby miał izolację tworzywową czy co...
Jakieś patenty macie zanim to wypruje z materiału ?
Przetarł mi się jeden od prętem tapicerki ....


_________________
Obrazek Obrazek
jeeeeszczeee ciuuuut...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 26 listopada 2014, 21:35 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 15 grudnia 2010, 18:00
Posty: 4148
Lokalizacja: Kraków
model: Bestel > Business
silnik: T4 2.5 ACV > AXG

Podziękował: 81 razy
Pomógł: 226 razy
De'D napisał(a):
Czy ktoś próbował reanimować/lutować druty oporowe w macie grzewczej?
Drucik wygląda jakby miał izolację tworzywową czy co...
Jakieś patenty macie zanim to wypruje z materiału ?
Przetarł mi się jeden od prętem tapicerki ....


mata do wymiany, kombinacje jakie Ci głowie dość ryzykowne


_________________
Obrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 26 listopada 2014, 21:45 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 1 lutego 2012, 23:25
Posty: 391
Lokalizacja: gdzie blachy są na F
opis: bigger is better
model: Caravelle AT
silnik: ACV

Podziękował: 17 razy
Pomógł: 25 razy
jak sie ma oryginalne materiały "otulinowe" do tej druciarni to ryzykiem pozostaje jedynie lutowanie......
15-20 letnie szmatki maty będą zastąpione nowoczesną tkaniną mat tak czy siak... a przed zmianą ma przewodzić 100%, chce oryginalne druty zreanimować niż isć na łatwizne z chińszczyzną...


_________________
Obrazek Obrazek
jeeeeszczeee ciuuuut...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 8 grudnia 2014, 06:08 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 12:12
Posty: 616
Lokalizacja: G D A Ń S K
opis: t4 for ever
model: Transporter
silnik: 2.5TDI

Podziękował: 10 razy
Pomógł: 5 razy
Fotele podlaczone,w koncu,jest ciepelko w d...... plecy.rozgryzlem schemat .Teraz mozna jezdzic!


_________________
http://www.youtube.com/watch?v=3GmOrYRQPsA


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 12 grudnia 2014, 20:48 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 25 października 2010, 20:29
Posty: 129
Lokalizacja: Poznań
opis: rocznik 1995
model: T4 Multivan Syncro
silnik: 2.4D ABB

Podziękował: 14 razy
Pomógł: 9 razy
A ja mam następujący problem, ogrzewanie działa ale nie do końca ;-)
Instalacja jest najstarsza z tu omawianych, bo z 95r.
Do tej pory działała jak należy, ale pod koniec zeszłej zimy po włączeniu ogrzewania siedzeń,
zaczyna po nagrzaniu siedzenia terkotać mi przekaźnik 59 pod fotelem kierowcy i przestaje grzać.
Nie wchodziłem głębiej w ten temat i jedynie wyłączałem ogrzewanie a po ostygnięciu włączałem
i efekt się powtarzał.
Teraz chcę dojść przyczyny, ale nie mam pomysłu co nawala.
Dzisiaj zamieniłem przekaźniki z pod siedzenia między sobą i efekt jest identyczny.
Wychodzi na to, że awaria dotyczy tylko fotela kierowcy, bo po włączeniu samego ogrzewania pasażera
ten fotel się nagrzewa i przekaźnik jest cicho.
Wyciągnąłem i otworzyłem zespolony podwójny przełącznik ogrzewania,
ale jest on słabo rozbieralny i widać tylko pokrętło, włącznik i obudowany potencjometr.
Zastanawiam się czy to już wszystkie części i gdzie jest tajemniczy moduł sterowania zaznaczony
na schemacie jako j131
Myślę że terkotanie (wyłączanie i włączanie) przekaźnika powoduje ten moduł sterowania (tylko gdzie on jest),
albo co gorzej termoelement pełniący rolę termostatu, który jak się doczytałem jest zamontowany
w macie grzejnej siedzenia G59
Tu jest najstarszy schemat jaki znalazłem.
http://www.t4-wiki.de/wiki/Sitzheizung

Ma ktoś pomysł jak ugryźć ten temat?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 12 grudnia 2014, 23:08 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 1 października 2013, 21:19
Posty: 262
model: Multivan
silnik: 1.9 TD

Podziękował: 5 razy
Pomógł: 16 razy
Ja bym raczej szukał przyczyny w macie grzejnej.Wiadomo że tak jak fotel kierowcy,to żaden inny fotel nie jest eksploatowany.Może się już gdzieś ścieżka przerywa i dla tego masz takie objawy.



Za ten wpis autor Frodo podziękował: Jacek J (sobota, 13 grudnia 2014, 11:46)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 13 grudnia 2014, 11:44 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 25 października 2010, 20:29
Posty: 129
Lokalizacja: Poznań
opis: rocznik 1995
model: T4 Multivan Syncro
silnik: 2.4D ABB

Podziękował: 14 razy
Pomógł: 9 razy
Frodo napisał(a):
Ja bym raczej szukał przyczyny w macie grzejnej.Wiadomo że tak jak fotel kierowcy,to żaden inny fotel nie jest eksploatowany.Może się już gdzieś ścieżka przerywa i dla tego masz takie objawy.
Też tak trochę się tego obawiam, że problem jest w macie grzejnej. Spróbuję więc zrobić doświadczenie, włączę ogrzewanie na postoju i bez siadania zobaczę co się będzie wtedy działo.

Przy okazji, czy ktoś byłby w stanie krótko opisać zasadę działania tego układu, bo przypomina to pracę żelazka z regulacją temperatury, tylko jest bardziej rozbudowany.
W żelazku są podobne elementy, tylko elektromechaniczne: tarcza do regulacji (potencjometr), styki włącznika współpracujące z bimetalem (czujnik temperatury) i spirala grzejna (mata), brakuje tylko przekaźnika ;-)

Nie kumam zwłaszcza pracy tego przekaźnika pod siedzeniem, bo w typowym mały prąd dochodzący z włącznika, po prostu załącza duży prąd wyjściowy idący do odbiornika (tu maty grzejnej) a tu duży prąd idący do maty jest jakoś regulowany potencjometrem na desce rozdzielczej i jak w tym wszystkim funkcjonuje czujnik temperatury (jakiś termo opornik) umieszczony w części maty ułożonej w siedzeniu.
Ten przekaźnik przypomina pracę tranzystora, który małym prądem reguluje duży w sposób płynny.

Tak się produkuję, bo często poznanie zasady działania umożliwia zlokalizowanie awarii,
albo przydać się kiedyś innym mniej kumatym ;-)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 13 grudnia 2014, 15:36 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 15 grudnia 2010, 18:00
Posty: 4148
Lokalizacja: Kraków
model: Bestel > Business
silnik: T4 2.5 ACV > AXG

Podziękował: 81 razy
Pomógł: 226 razy
Jacek J napisał(a):
Zastanawiam się czy to już wszystkie części i gdzie jest tajemniczy moduł sterowania zaznaczony
na schemacie jako j131


viewtopic.php?f=9&t=4632&p=54628&hilit=podgrzewanie+foteli#p54628

przecież o tym pisałem - czytajcie panowie temat i linki jakie są wstawiane - to są proste schematy


_________________
Obrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 13 grudnia 2014, 22:04 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 25 października 2010, 20:29
Posty: 129
Lokalizacja: Poznań
opis: rocznik 1995
model: T4 Multivan Syncro
silnik: 2.4D ABB

Podziękował: 14 razy
Pomógł: 9 razy
notri napisał(a):
Jacek J napisał(a):
Zastanawiam się czy to już wszystkie części i gdzie jest tajemniczy moduł sterowania zaznaczony
na schemacie jako j131


viewtopic.php?f=9&t=4632&p=54628&hilit=podgrzewanie+foteli#p54628

przecież o tym pisałem - czytajcie panowie temat i linki jakie są wstawiane - to są proste schematy

Czyli wynika że ten moduł sterowania j131 jest umieszczony w przekaźniku pod fotelem i oznaczony faktycznie numerem 59.
W temacie prostych schematów, to dla jednego bułka z masłem a dla drugiego wyższa filozofia,
nie mówiąc już o zasadzie działania ;-)

Dzisiaj dokładnie przetestowałem to moje ogrzewanie i jednak terkoczą po nagrzaniu maty oba przekaźniki (a kiedyś tego nie było) i od kierowcy i od pasażera, więc już jestem zupełnie głupi.
Chyba po prostu to oleję i będę tak jeździł, bo podgrzewanie używam tylko krótko zanim się nie ogrzeje chociaż trochę silnik.
Bałem się, że coś tam zwiera i zrobi się jakieś spięcie, ale w dwóch fotelach na raz jest to raczej niemożliwe.
Coś w tym układzie jednak zakłóca pracę, ale nie dojdę już co :-(


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 13 grudnia 2014, 23:02 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 15 grudnia 2010, 18:00
Posty: 4148
Lokalizacja: Kraków
model: Bestel > Business
silnik: T4 2.5 ACV > AXG

Podziękował: 81 razy
Pomógł: 226 razy
Jacek J napisał(a):
notri napisał(a):
Jacek J napisał(a):
Zastanawiam się czy to już wszystkie części i gdzie jest tajemniczy moduł sterowania zaznaczony
na schemacie jako j131


viewtopic.php?f=9&t=4632&p=54628&hilit=podgrzewanie+foteli#p54628

przecież o tym pisałem - czytajcie panowie temat i linki jakie są wstawiane - to są proste schematy

Czyli wynika że ten moduł sterowania j131 jest umieszczony w przekaźniku pod fotelem i oznaczony faktycznie numerem 59.
W temacie prostych schematów, to dla jednego bułka z masłem a dla drugiego wyższa filozofia,
nie mówiąc już o zasadzie działania ;-)

Dzisiaj dokładnie przetestowałem to moje ogrzewanie i jednak terkoczą po nagrzaniu maty oba przekaźniki (a kiedyś tego nie było) i od kierowcy i od pasażera, więc już jestem zupełnie głupi.
Chyba po prostu to oleję i będę tak jeździł, bo podgrzewanie używam tylko krótko zanim się nie ogrzeje chociaż trochę silnik.
Bałem się, że coś tam zwiera i zrobi się jakieś spięcie, ale w dwóch fotelach na raz jest to raczej niemożliwe.
Coś w tym układzie jednak zakłóca pracę, ale nie dojdę już co :-(



można to sprawdzić albo kupując jakąś używkę i podpiąć, albo jak znasz kogoś kto ma podgrzewane fotele i wpiąć się na przedłużce w jego fotel. Mozna też pogadać z elektronikiem co Ci to pomierzy (czy ma zwarcie, inny opór itp - ale ktoś kto się zna)

Na dzień dzisiejszy to wypnij wtyczki mat byś pożaru nie miał na wszelki wypadek


_________________
Obrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 2 maja 2015, 14:53 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 27 października 2012, 13:56
Posty: 2208
Lokalizacja: Mierzeja Wiślana
opis: Birthdate: 24.01.1996
model: Mixt
silnik: ACV x2

Podziękował: 89 razy
Pomógł: 128 razy
Czy będą jakieś problemy z np wtyczkami jeśli mam fotele grzane z np z 2002 roku a deskę i przyciski 96-98 (zielone podświetlenie)?
Ktoś to przerabiał? Wiązka i panel sterowania były by pod zielone zegary (96-98), natomiast fotele nowsze (99-03).


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 2 maja 2015, 21:41 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 3 lipca 2013, 00:00
Posty: 496
opis: IS 300 18r, Civic IX 16r, Ducato 15r, FZ1 Fazer 12r
model: T4 2000 Escapade I
silnik: ACV 2.5

Podziękował: 20 razy
Pomógł: 11 razy
vwyogi napisał(a):
festa10 napisał(a):
Witam! Mam multika z 98r i wstawilem fotele grzane z 2002r i nie wiem gdzie wpiac pozostale wtyki-tzn.wiazki pod siedzeniami juz mam i pokretla regulacji -jedyne co udalo sie podlaczyc to 4pinowy i brazowy masa.pozostal mi czarny z czerwonym paskiem i dwa cienkie szare z niebieskim paskiem,dodam ze przekaznikow nie mam.59-pytanie ;co mi brakuje?


instalacja i włącznik z T4 przed i po '99 sie róznia. Jezeli masz fotel z 2002 roku to potrzebujesz wiązke i włączniki po '99 roku. I jak bedziesz to miał to juz przekaxników '59 nie potrzebujesz bo po '99 przekaźniki sa wbudowane we włącznik. Jest jeszcze opcja uzycua instalacji i włącznika zlat 96-99 i wpięcia się Twoje fotele, ale tej opcji nie przerabiałem, ale wydaje sie byc to najrozsądniejsze rozwiązanie bo na desce bedziesz miał "normalny"/prawidłowy włącznik. Włączniki po '99 bedziesz miał zainstalowane w Twojej desce poziomo.



Przerobić pewnie się da tylko będzie trochę zabawy, najlepiej wszystko jak pisze vwYogi(komplet wiazki, właczniki, przekaźniki i fotele) mieć z jednego rocznika.


_________________
------------


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 13 czerwca 2015, 23:48 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 16 września 2013, 23:53
Posty: 76
opis: 2.4 D caravelle z ambicjami na multivana ;)
model: caravelle
silnik: 2.4D

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 2 razy
to odgrzeję kotleta -u mnie dupsko kierowcy ma możliwość grzania... ma możliwość ale nie jest podłączone - wisi sobie wtyczka od pięciu lat...
o ile pamiętam przekrój czołowy T prawdopodobnie dwa przewody (prawdopodobnie ,bo nie mam możliwości teraz sprawdzić)
Co do regulacji - przy kolumnie (podstawie) fotela jest trój-pozycyjny włącznik klawiszowy (I-0-II)

Ktokolwiek widział? ktokolwiek wie?

Any pomysły na schemat podłączenia? Osioł rocznik 93. 2,4D aka "Rzeźba"

pozdrawiam


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 8 listopada 2015, 13:20 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 7 maja 2014, 22:46
Posty: 17
model: Caravelle
silnik: 2,5 TDI

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
A ja mam inne pytanie. Mam caravelle z 1991 i podgrzewane fotele i tempomat w niej. Chcialbym je przelozyc do caravellki z 2003 roku? Poza przelacznikami bede musial dokupic? instal,acja i fotele powinny pasowac.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 6 lutego 2016, 21:33 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): piątek, 11 grudnia 2015, 01:05
Posty: 218
model: Karetka
silnik: 2461, 102hp

Podziękował: 6 razy
Pomógł: 7 razy
Mam pytanie o włączniki grzanych foteli z passata B5 ( z przekaźnikami). Ma ktoś może łopatologicznie rozrysowane jak podać napięcie, gdzie z nim wyjść? Nie mam wtyczek więc będzie pełna rzeźba ze struganiem :-)


_________________
nic nie jest takie, na jakie wygląda


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 17 października 2016, 20:04 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 6 stycznia 2012, 14:41
Posty: 4564
Lokalizacja: Kraków
opis: GRUPA MAŁOPOLSKA sekcja "STARE WYGI"
model: Transporter
silnik: ACV + AJT

Podziękował: 301 razy
Pomógł: 744 razy
No to teraz ja :D

Tak się biję z myślami czy montować czy nie montować, bo lekko nie jest...
Kupienie oryginalnych mat grzewczych w stanie nadającym się do użycia baaardzo ciężkie chyba z racji małej popularności tego rozwiązania w T4 (?). Już prędzej można zdobyć wiązkę elektryczną, bo ona się tak nie niszczy w trakcie użytkowania.

Nie ukrywam, że interesuje mnie rozwiązanie stosowane po 1999 roku, oparte na schemacie, który opisał notri (w tym temacie kilkanaście postów wcześniej).

Dla przypomnienia:

Cały schemat zaczerpnięty stąd : SCHEMAT T4 WIKI
Załącznik:
grzane_fotele_00.jpg


Pozwoliłem sobie dla lepszej czytelności rozbić go na części.
I tak część pierwsza to włączniki wraz z wiązką do skrzynki elektrycznej:
Załącznik:
grzane_fotele_01.jpg


Następnie wiązka od skrzynki bezpieczników do foteli:
Załącznik:
grzane_fotele_02.jpg


No i na koniec wiązka foteli razem z matami grzewczymi:
Załącznik:
grzane_fotele_03.jpg


I teraz pytanie: co to jest to prostokątne ze strzałką ukośną, co jest (jak się domyślam) w macie grzewczej siedziska?


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano poniedziałek, 17 października 2016, 20:19 przez rafflex, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 114 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB