T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 12:24

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 2 marca 2012, 09:24 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 14 stycznia 2012, 22:14
Posty: 750
Lokalizacja: FSW
model: Caravelle
silnik: 2.5TDi

Podziękował: 12 razy
Pomógł: 40 razy
Szukałem ,ale nic nie mogę znalezc.
Czy idzie naprawic ,wymienic np szczotki w przednim wentylatorze od nagrzewnicy,ponieważ zaczyna dopiero chodzic ,jak go ruszę.Przypuszczam ,że konczą sie szczotki,dodam że mam klimatronik.

edit
Zakupiłem inny wentylator ,pasuje od passata B4.
Ale temu kto zaprojektował takie miejsce dla niego to tylko podziękowac.Albo trzeba zwalic deske ,albo pół porozkręcec i kombinowac.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 4 marca 2012, 13:52 
Offline
nadteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 23:05
Posty: 1032
Lokalizacja: Powiat żuromiński,woj. Mazowieckie
model: T4
silnik: ACV ,AXG

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 37 razy
orel11 napisał(a):
Szukałem ,ale nic nie mogę znalezc.
Czy idzie naprawic ,wymienic np szczotki w przednim wentylatorze od nagrzewnicy,ponieważ zaczyna dopiero chodzic ,jak go ruszę.Przypuszczam ,że konczą sie szczotki,dodam że mam klimatronik.

edit
Zakupiłem inny wentylator ,pasuje od passata B4.
Ale temu kto zaprojektował takie miejsce dla niego to tylko podziękowac.Albo trzeba zwalic deske ,albo pół porozkręcec i kombinowac.


Koledzy powiadaja ze idzie to wymienic ale musisz pol dechy rozkrecic.Co do wymiany szczotek to najprawdopodobniej sie wymienia w T4 ,czego nie da rady zrobic w T5.Tak uslyszalem,sam nie wypraktykowalem gdyz jeszcze nie siadly mi w zadnym busie.Ale w zielonym musze przesmarowac gdyz na 3 biegu troche popsikuje.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 4 marca 2012, 16:20 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 07:05
Posty: 335
Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
model: multivan syncro
silnik: AAB

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 26 razy
A zdradź, co zdemontować, co rozkręcić, aby się dostać do odpowiednich miejsc i nasmarować? No i czym nasmarować, czy wystarczy WD40?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 4 marca 2012, 17:30 
Offline
nadteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 23:05
Posty: 1032
Lokalizacja: Powiat żuromiński,woj. Mazowieckie
model: T4
silnik: ACV ,AXG

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 37 razy
Kurde nie pamietam ale zapewne schowek i no wlasnie jesli masz klime to pewnie trudniejsza sprawa.Ja to kiedys robilem ,ale postanowilem wyjac deche.Teraz zapewne zrobie to bez jej zdejmowania.Najlepiej wyjac siedzenie i panel srodkowy masz duzo miejsca i wygodnie mozna dłubać.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 4 marca 2012, 18:00 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 14 stycznia 2012, 22:14
Posty: 750
Lokalizacja: FSW
model: Caravelle
silnik: 2.5TDi

Podziękował: 12 razy
Pomógł: 40 razy
No ja wyciągnęłem wiatrak bez demontażu deski ,ale zajęło mi to ponad godzine.
Nie wiek kto to wymyslił ,odkrecałem wszystkie srubu od poprzeczki pod deską i pomagałem sobie breszką ,a i tak było ciężko.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 4 marca 2012, 18:45 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12294
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
W wersji bez klimy wystarczy wyjąć schowek i jeden tunel powietrzny i wentylator wychodzi bez problemu.


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 9 lutego 2017, 14:40 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 6 stycznia 2012, 14:41
Posty: 4564
Lokalizacja: Kraków
opis: GRUPA MAŁOPOLSKA sekcja "STARE WYGI"
model: Transporter
silnik: ACV + AJT

Podziękował: 301 razy
Pomógł: 744 razy
Probe041 napisał(a):
W wersji bez klimy wystarczy wyjąć schowek i jeden tunel powietrzny i wentylator wychodzi bez problemu.

Odgrzewam, bo mi czasem wentylator popiskuje.
Arturze, który schowek wyjąć? (górny / dolny)
Który tunel powietrzny?

Właśnie chciałbym zaglądnąć do tego wentylatora i nie wiem od demontażu czego zacząć.

Przypomnę: miękka deska ze schowkiem zamiast poduszki i dołożony dolny schowek od twardej deski.


_________________
Obrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 9 lutego 2017, 16:23 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12294
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Dolny schowek wtedy wyciągałem ale miałem twardą deskę. Tam tunel idzie tylko jeden do nawiewu pasażera i do końca w tej chwili nie wiem czy to konieczne.


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum



Za ten wpis autor Probe041 podziękował: rafflex (czwartek, 9 lutego 2017, 16:59)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 9 lutego 2017, 16:58 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 6 stycznia 2012, 14:41
Posty: 4564
Lokalizacja: Kraków
opis: GRUPA MAŁOPOLSKA sekcja "STARE WYGI"
model: Transporter
silnik: ACV + AJT

Podziękował: 301 razy
Pomógł: 744 razy
Ok dzięki. Jak się ociepli to coś podłubię.


_________________
Obrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 9 lutego 2017, 17:26 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 18 lutego 2011, 21:50
Posty: 907
Lokalizacja: okolice Opola
opis: Sekcja Dolnośląsko-Opolska!
model: caravelle
silnik: ACV

Podziękował: 34 razy
Pomógł: 24 razy
Parę lat temu w poprzednim t4 wymieniłem szczotki wentylatora,łatwo nie było ale udało się bez wyciągania wentylatora.Tylko ja miałem klime i poduszki.I z tego co pamiętam to dolny schowek wyciagalem i osłonę poduszki lekko odchylalem.Ale dojście kiepskie i lutowac na aucie trza było.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 9 lutego 2017, 17:31 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12294
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
A szczotki z czego dobrałeś?


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 9 lutego 2017, 19:50 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 18 lutego 2011, 21:50
Posty: 907
Lokalizacja: okolice Opola
opis: Sekcja Dolnośląsko-Opolska!
model: caravelle
silnik: ACV

Podziękował: 34 razy
Pomógł: 24 razy
Ze starej pilarki,trochę były za duże to doszlifowalem na papierze ściernym i przylutowalem.W Norwegii dobrać takie same szczotki miałem problem a za parę dni jechałem w trasę.Jak już kupiłem odpowiednie to mi się już nie chciało znowu tego rozbierać i tak jeździłem ze 3 lata na tych szczotkach z pilarki aż sprzedałem auto.W Polsce jak masz stare szczotki to bez problemu w sklepie elektrycznym/elektronicznym można takie szczotki dostać.Ja kupowałem właśnie w takim sklepie.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 12 lutego 2017, 14:45 
Offline
nadteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 23:05
Posty: 1032
Lokalizacja: Powiat żuromiński,woj. Mazowieckie
model: T4
silnik: ACV ,AXG

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 37 razy
Ze szczotkami tez trzeba uważać gdyz niektóre zawierają dodatek miedzi a inne nie. Lepiej niech sie szybciej zużyją niz zedrą komutator.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 27 sierpnia 2018, 22:03 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): niedziela, 28 lutego 2016, 17:34
Posty: 433
model: MK1
silnik: 1,6TD

Podziękował: 5 razy
Pomógł: 51 razy
Czy wentylatory:

-357 819 021
-893 819 021
-701 819 021 B
-8D2 819 021
-702 819 021 A

Czymś się różnią po za kształtem wtyczki?
Który nich jest do klimatyzacji a który do Climatronika?


-----------------------------------------------------------------
Edit:

numery dla klimatyzacji to:
- *** 820 021
- *** 820 021 *


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB