T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 9 maja 2024, 07:24

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 11 czerwca 2010, 17:45 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7427
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 72 razy
Pomógł: 801 razy
dzisiaj w czasie jazdy miałem awarie wentylatora głównego ( lewego ), mniejsza o co chodziło
wykryłem ją bo zaczeła wariować klima - włączała się i wyłączała co chwile - zadziałały czujniki zapewne
po usunięciu awarii wentylatora klima nie działa jak powinna czyli
na wolnych obrotach wszystko o.k.
w przedziale 1000 - 1800 działa przerywając klika przekaźnik ( w odstępach sekundowych) i szarpie silnikiem ( co zrozumiałe przy klimie komp podciąga obroty )
powyżej 2000 obr. odcina klime na stałe
i tu pytanie co się stało, poczytałem że jest zawór ciśnieniowy i to pewnie on to robi ale czemu?? po przegrzaniu ( czyt. awarii wentylatora ) powinien odciąć klime na stałe,
klima zachowuje się jakby wyparował częściowo czynnik ( jest jakiś zawór bezpieczeństwa ??? )- ten mogę uzupełnić za free
wyświetlacz po uruchomieniu po paru minutach raz działa, a po tym jak odetnie klime przekaźnik wchodzi w tryb awaryjny
czy może coś innego padło ?? wszystkie sugestie mile widziane
wiem żeby pojechać na vaga ale to stówka a ja po zlocie i innych awariach jestem pusty jak bęben


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 11 czerwca 2010, 23:48 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:29
Posty: 1237
opis: Krzywy ryj
model: T4
silnik: ACV

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 124 razy
Spróbuj odczytać błędy bez użycia VAG - daje się to podobno zrobić w niebiekim climatronic'u.
np: http://forum.vw-passat.pl/archive/index ... 26132.html

Zawór bezpieczeństwa - presostat, bada ciśnienie w układzie i nie pozwala uruchomić sprężarki w przypadku odchyłki od normy.

http://www.t4-wiki.de/wiki/Schalter_F12 ... aanlage%29

http://www.allegro.pl/listing.php/searc ... nge_view=1


_________________
Pasożyt zlotowy. Pozostał mi tylko jeden T4.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 12 czerwca 2010, 09:17 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7427
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 72 razy
Pomógł: 801 razy
niestety u mnie przycisk OFF nie występuje, jego funkcje przejmuje ustawienie przedniego nawiewu na zero :(


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB