T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest sobota, 27 kwietnia 2024, 07:51

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 167 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 3 lipca 2016, 18:06 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 31 stycznia 2016, 20:36
Posty: 169
Lokalizacja: Dębica
model: T4
silnik: 2.5 TDI
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 19 razy
Pomógł: 10 razy
Zawór z tyłu na parowniku do którego wchodzi dwu pinowa wtyka chodzi ponieważ jak go odłączę i włącze to słychać jego pracę, jednak zauważyłem że robi się dość gorący czy to jest normalne ?


błąd pokazuje mi :
00799 - Coolant Temperature Sensor (G110)
30-00 - Open or Short to Plus

Jutro postaram się go rozwiązać, ale czy ten błąd może wpływać na nawiew tylny ?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 3 lipca 2016, 23:37 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): sobota, 14 maja 2011, 21:40
Posty: 373
model: Caravelle
silnik: 2,5 TDI

Podziękował: 6 razy
Pomógł: 26 razy
U mnie miałem podobny problem kiedy zrobiłem zbyt krótką próżnie w układzie. Potrzeba przynajmniej dwukrotnie dłuższa praca pompy próżniowej w wersji z dwoma parownikami niżeli z jednym.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 25 lipca 2016, 21:32 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 31 stycznia 2016, 20:36
Posty: 169
Lokalizacja: Dębica
model: T4
silnik: 2.5 TDI
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 19 razy
Pomógł: 10 razy
Ile czasu powinno się robić próżnię przy dwustrefowym będę robił jeszcze raz i chciał bym aby zrobili to tak jak ma być żeby mi ktoś głupot nie wciskal na serwisie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 25 lipca 2016, 21:53 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): sobota, 14 maja 2011, 21:40
Posty: 373
model: Caravelle
silnik: 2,5 TDI

Podziękował: 6 razy
Pomógł: 26 razy
Wszystko zależy od wydajności pompy próżniowej. Wydajnej wystarczy 20minut, mniej wydajna może pompowac nawet godzinę... Dlatego ja swoją średnio wydajną na podwójnym klimatronicu robiłem półtora :D



Za ten wpis autor rafwlkp podziękował: virus (wtorek, 26 lipca 2016, 13:16)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 7 sierpnia 2016, 17:40 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 31 stycznia 2016, 20:36
Posty: 169
Lokalizacja: Dębica
model: T4
silnik: 2.5 TDI
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 19 razy
Pomógł: 10 razy
rafwlkp napisał(a):
Wszystko zależy od wydajności pompy próżniowej. Wydajnej wystarczy 20minut, mniej wydajna może pompowac nawet godzinę... Dlatego ja swoją średnio wydajną na podwójnym klimatronicu robiłem półtora :D


Zrobiłem jak napisałeś ale u innego znachora :) 30 próżni później 1350g czynnika i tył działa pięknie. Nie spodziewałem się takiego efektu jest bajka. Dzięki


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 7 kwietnia 2023, 14:12 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 6 stycznia 2023, 22:44
Posty: 2
model: multivan
silnik: ACV

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Cześć. Jako nowy użytkownik forum witam wszystkich serdecznie Jestem z Dolnoslaskiego z miejscowosci Świebodzice. T4 to mój pierwszy volkswagen. Wcześniej były jakoś same inne marki. Zacząłem grubo bo od przerobienia caravelli bez klimy na Multivana z klimą wersje po lifcie jednoczesnie zmiana licznika z zielonego na niebieski. Na razie daje rade i wszystko jakoś pasuje. Mam pytanko odnośnie otworu w grodzi dla przewodów klimy. Czy oryginalnie jest ona uszczelniona jakąś mastyka czy tylko surowa ta dodatkowa przetłoczona blacha? Chce się zbliżyć do wykonania fabrycznego a nie mogę nigdzie znaleźć zdjęć jak jest z fabryki.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 8 kwietnia 2023, 16:02 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12307
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 327 razy
Pomógł: 1042 razy
Jest, guma na pędzel


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 167 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB