T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 18:00

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 24 lutego 2018, 00:28 
Offline
teczkownik

Dołączył(a): środa, 29 stycznia 2014, 15:33
Posty: 926
Lokalizacja: KRAKÓW
opis: jestem piękny i mam wspaniałe mięśnie
model: CARAVELLONG
silnik: AXG 2,5TDI 151KM

Podziękował: 34 razy
Pomógł: 34 razy
Po rozebraniu 7D0820805H okazało się, że trup i nie nadaje się do regeneracji. Teraz pytanie kupować używkę oryginał, nowy zamiennik, regenerowaną czy oryginał nowy? Nastawiam się raczej na używany oryginał, ale interesują mnie doświadczenia innych użytkowników w tym temacie.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 24 lutego 2018, 11:17 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:29
Posty: 1237
opis: Krzywy ryj
model: T4
silnik: ACV

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 124 razy
Kilka sezonów śmigam na regenerowanej, kupionej w IC. Żadnych problemów.


_________________
Pasożyt zlotowy. Pozostał mi tylko jeden T4.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 24 lutego 2018, 12:33 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 3 lipca 2013, 00:00
Posty: 496
opis: IS 300 18r, Civic IX 16r, Ducato 15r, FZ1 Fazer 12r
model: T4 2000 Escapade I
silnik: ACV 2.5

Podziękował: 20 razy
Pomógł: 11 razy
Kup używany oryginał.


_________________
------------


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 25 lutego 2018, 11:56 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 12 listopada 2010, 20:22
Posty: 179
Lokalizacja: Bydgoszcz
model: Caddy
silnik: BSU

Podziękował: 7 razy
Pomógł: 19 razy
Regenerowana z pewnego źródła. Nie da się regenerować trupa, więc wg mnie regenerowana lepsza niż używka. Kwestia ile auto chcesz potrzymać.

Wysłane z mojego Redmi 3 przy użyciu Tapatalka


_________________
Masz problem techniczny z forum lub pytanie - pisz na PW - chętnie pomogę.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 25 lutego 2018, 11:59 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 6 stycznia 2012, 14:41
Posty: 4564
Lokalizacja: Kraków
opis: GRUPA MAŁOPOLSKA sekcja "STARE WYGI"
model: Transporter
silnik: ACV + AJT

Podziękował: 301 razy
Pomógł: 744 razy
BLuM napisał(a):
....
Wysłane z mojego Redmi 3 przy użyciu Tapatalka

No nieeee.... BLuM, tego się po tobie nie spodziewałem! :D


_________________
Obrazek



Za ten wpis autor rafflex podziękował: BLuM (niedziela, 25 lutego 2018, 12:00)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 26 lutego 2018, 10:39 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 18 stycznia 2014, 11:39
Posty: 1047
Lokalizacja: Wielkopolska
model: Allstar Westa SYNCRO
silnik: ACV+

Podziękował: 26 razy
Pomógł: 99 razy
U mnie 5 rok będzie latem jak dokładałem klimę na używanej. Nic się nie dzieje. Nawet czynnika nie dopuszczałem przez ten okres.


_________________
Prawdziwy mężczyzna ma odciski na dłoniach a nie rurki na dupie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 19 marca 2018, 08:39 
Offline
teczkownik

Dołączył(a): środa, 29 stycznia 2014, 15:33
Posty: 926
Lokalizacja: KRAKÓW
opis: jestem piękny i mam wspaniałe mięśnie
model: CARAVELLONG
silnik: AXG 2,5TDI 151KM

Podziękował: 34 razy
Pomógł: 34 razy
Po konsultacjach i przymiarkach dwóch sztuk używek, które miały pasować zdecydowałem jednak, że będzie nowy Nissens - w końcu Dziewica, o ile da rade, to ma dożywocie :)
Dziękuję za podpowiedzi.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 14 kwietnia 2018, 21:02 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 1 kwietnia 2018, 20:02
Posty: 1
model: Multivan
silnik: 2.4

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam, na wstępie chciał bym wszystkich powitać, jestem nowy. Mam problem z kompresorem tz jeden kruciec wychodzący z kompresora ma zerwany gwint od strony węża a z drugiej został przyspawany do dekielka. Może ma ktoś pomysł co zrobić, jest to multivan 94rok na zwykłych paska h, nie mikro.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 17 stycznia 2019, 11:34 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 11 lutego 2015, 02:39
Posty: 54
model: vwt4 Multivan 98r.
silnik: 2,5 tdi,ACV

Podziękował: 25 razy
Pomógł: 2 razy
Witam, jak w temacie ,jaka sprężarkę klimatyzacji kupić nową ,jakiej firmy?Do VW T-4 102 KM ,98r Multivan.,2,5 TDI,za szelkie info poradyz góry serdecznie dziękuję


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 29 sierpnia 2021, 19:28 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 17 lipca 2021, 07:03
Posty: 3
model: Caravelle
silnik: 2,5 tdi

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 0 razy
Również padł mi kompresor... Jaki kupiłeś? Coś polecisz?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 31 sierpnia 2021, 08:23 
Offline
teczkownik

Dołączył(a): środa, 29 stycznia 2014, 15:33
Posty: 926
Lokalizacja: KRAKÓW
opis: jestem piękny i mam wspaniałe mięśnie
model: CARAVELLONG
silnik: AXG 2,5TDI 151KM

Podziękował: 34 razy
Pomógł: 34 razy
U mnie zakupiony Nissens działa do dziś. Jedynie coś popiskuje i prawdopodobnie jest to sprzęgiełko.



Za ten wpis autor SO...T4 podziękował: Slimsqn (wtorek, 31 sierpnia 2021, 08:47)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 2 września 2021, 08:37 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 3 lipca 2013, 00:00
Posty: 496
opis: IS 300 18r, Civic IX 16r, Ducato 15r, FZ1 Fazer 12r
model: T4 2000 Escapade I
silnik: ACV 2.5

Podziękował: 20 razy
Pomógł: 11 razy
Ja zakładałem kilka lat temu chyba Sandema ori używkę, cały układ zdemontowałęm z rozbitka i przerzuciłem do siebie. Działa do dziś, padła tylko 1x cewka klimatyzacji po ok 120 tyś km i regulator pracy wentylatorów.


_________________
------------



Za ten wpis autor TRUST podziękował: Slimsqn (sobota, 4 września 2021, 14:23)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 2 września 2021, 18:47 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Ja mam hella Behr i działa bez zastrzeżeń


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 6 października 2021, 10:23 
Offline
teczkownik

Dołączył(a): piątek, 18 stycznia 2013, 17:19
Posty: 627
Lokalizacja: Oleśnica
model: T4 Multivan
silnik: 2,5 Tdi 151AXG

Podziękował: 68 razy
Pomógł: 26 razy
Przerobiłem w ostatnim czasie dwa kompresory używane.
Jeden zatarł się w ciągu tygodnia,a drugi był nieszczelny i po miesiącu wyleciał gaz.
Chcę kupić nowy,i teraz pytanie co kupić z zamienników.
NRF,Nissens,Beru...?
Tak sobie myślę że nowy zamiennik pohula dłużej niż jakakolwiek używka za 300-500zł


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 6 października 2021, 20:19 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 3 lipca 2013, 00:00
Posty: 496
opis: IS 300 18r, Civic IX 16r, Ducato 15r, FZ1 Fazer 12r
model: T4 2000 Escapade I
silnik: ACV 2.5

Podziękował: 20 razy
Pomógł: 11 razy
Bo jak kupujesz używany to należałoby przed montażem - zmienić w nim olej ( jest zakwaszony na 100%, jeśli wogóle jest coś w środku - na nowy PAG100, ), można też zmienić uszczelnienia i cewkę (elektromagnes) i bedzie żył długo i szczęśliwie..... <good> <yahoo>


_________________
------------


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 6 października 2021, 20:22 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Jesteś pewien z tym PAG100? Wszystkie źródła mówią o pag 46


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 7 października 2021, 09:04 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): niedziela, 28 lutego 2016, 17:34
Posty: 433
model: MK1
silnik: 1,6TD

Podziękował: 5 razy
Pomógł: 51 razy
Potwierdzam - PAG 46.
PAG 100 to tzw. uniwersalny.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 7 października 2021, 09:19 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 8 czerwca 2012, 13:00
Posty: 2373
Lokalizacja: Łomianki/Warszawa
opis: Kapitan eMO
model: Escapade, holenderka
silnik: 2,5 TDI AXG,ACV,AJT+

Podziękował: 186 razy
Pomógł: 207 razy
Dokładnie, PAG 46, w manualnej, jednostrefowej około 135ml w układzie.
Tak piszą:
"można spotkać się z opiniami, że olej PAG 100 jest „uniwersalny”, gdyż jego lepkość leży pośrodku typoszeregu lepkości olejów PAG, w związku z czym nie będzie dużym błędem zastosowanie oleju PAG 100 (bardziej lepkiego) zamiast PAG 46 (o niższej lepkości). Oczywiście stwierdzenie takie jest głęboko błędne. Jeżeli do sprężarki zalecany jest olej PAG 46, to nie można w odpowiedzialny sposób zalać jej olejem o znacznie większej lepkości, np. PAG 100."


_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 7 października 2021, 10:00 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 3 lipca 2013, 00:00
Posty: 496
opis: IS 300 18r, Civic IX 16r, Ducato 15r, FZ1 Fazer 12r
model: T4 2000 Escapade I
silnik: ACV 2.5

Podziękował: 20 razy
Pomógł: 11 razy
Zalecany jest PAG 46, ale na PAG 100 spokojnie będzie pracować.


_________________
------------


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 8 października 2021, 18:45 
Offline
teczkownik

Dołączył(a): piątek, 18 stycznia 2013, 17:19
Posty: 627
Lokalizacja: Oleśnica
model: T4 Multivan
silnik: 2,5 Tdi 151AXG

Podziękował: 68 razy
Pomógł: 26 razy
TRUST napisał(a):
Bo jak kupujesz używany to należałoby przed montażem - zmienić w nim olej ( jest zakwaszony na 100%, jeśli wogóle jest coś w środku - na nowy PAG100, ), można też zmienić uszczelnienia i cewkę (elektromagnes) i bedzie żył długo i szczęśliwie..... <good> <yahoo>

Wymieniłem olej na PAG 46,oraz cewkę na nową.
Ku mojemu zdziwieniu nie było w starym oleju żadnych opiłków metalu.
Po prostu miałem pecha.
Obecna sprężarka puściła olej i nie chcę zakładać już używki(chyba że zdemontowana ze sprawnego auta o nie dużym przebiegu),więc pytam o nowy zamiennik.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB