T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 14:50

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 4 czerwca 2017, 11:21 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 17 maja 2017, 22:15
Posty: 29
model: T4
silnik: 88km
ostrzeżenia: 2

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam, mam u siebie taki dość nietypowy panel nawiewów. Odrazu dodam iż nie ma nawiewu z podsufitówki jest tylko w nogach.
może pomożecie mi to rozjaśnić, wiem ze górne pokretła sa do przestrzeni pasarzerskiej a dolne na przód ale co to jest za dziwny guzik przy przycisku AC ?
Auto to transporter Kombi 2001r.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 4 czerwca 2017, 12:22 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 24 listopada 2015, 13:59
Posty: 3360
Lokalizacja: Warszawa
model: T4 Multivan '95
silnik: 2.4D AAB
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 223 razy
Pomógł: 223 razy
Prawy czy lewy?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 4 czerwca 2017, 13:11 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 17 maja 2017, 22:15
Posty: 29
model: T4
silnik: 88km
ostrzeżenia: 2

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
lewy :)
prawy to chyba kazdy wie ze zamyka obieg ;)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 4 czerwca 2017, 13:21 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): czwartek, 20 października 2011, 10:26
Posty: 188
model: vw t4
silnik: 2.5 tdi

Podziękował: 7 razy
Pomógł: 8 razy
lewe pokretlo sluzy do zalaczania nawiewow w tylnej czesci pasazerskiej,o ile takie masz u siebie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 4 czerwca 2017, 13:53 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 24 listopada 2015, 13:59
Posty: 3360
Lokalizacja: Warszawa
model: T4 Multivan '95
silnik: 2.4D AAB
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 223 razy
Pomógł: 223 razy
Ja bym stawial na puszczenie obiegu wody na tylną nagrzewnicę. Od ktoregos roku pojawily się elektrozawory na obu nagrzewnicach zamisdt wspólnego zaworu na linkę. Wylaczenie wiatraka jest bo pokretlo ma pozycję 0


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 4 czerwca 2017, 14:42 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 17 maja 2017, 22:15
Posty: 29
model: T4
silnik: 88km
ostrzeżenia: 2

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
aha , o tym nie pomyślałem, ale ta nagrzewnica nie jest elektryczna ?
czyli puszczam zimne powietrze -dmucha tylko wnetylator
wlaczam cieple - lekko dogrzewa ?
wlaczam cieple i ten przycisk - ciepła woda leci na nagrzewnice i w aucie piekarnik ?

jakos dziwnie ale kij ich wie co oni wymyślili:)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 4 czerwca 2017, 15:29 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 24 listopada 2015, 13:59
Posty: 3360
Lokalizacja: Warszawa
model: T4 Multivan '95
silnik: 2.4D AAB
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 223 razy
Pomógł: 223 razy
Ngrzewnica jest taka sama jak z przodu czyli kaloryferek zasilany ciepla wodą z silnika. I jak nie pracuje wiarak podlodlogowy to glownie ogrzewa się nią powietrze oplywajace pod spodem obudowę nagrzewnicy. Dlatego stawiam tezę, ze jak nie trzeba grzac tylu to guzikiem się ja wyłacza. Ale chetnie dowiem się czy mam rację


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 4 czerwca 2017, 16:13 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): niedziela, 28 lutego 2016, 17:34
Posty: 433
model: MK1
silnik: 1,6TD

Podziękował: 5 razy
Pomógł: 51 razy
A sprawdzałeś w instrukcji?
Mam od starszego modelu - mogę zrobić foto.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 4 czerwca 2017, 17:20 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 17 maja 2017, 22:15
Posty: 29
model: T4
silnik: 88km
ostrzeżenia: 2

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Właśnie nie mam instrukcji a w tych z forum nie ma takiego typu regulacji, unikat :D


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 4 czerwca 2017, 18:34 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 21 grudnia 2016, 19:22
Posty: 1063
Lokalizacja: KTW
model: Caravelle
silnik: 1Z

Podziękował: 68 razy
Pomógł: 132 razy
W T5 ten przycisk służy do przełączania elektrozaworu który kieruje płyn do tylnej nagrzewnicy lub go blokuje.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 4 czerwca 2017, 18:57 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Tu jest tak samo w tej wersji


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 4 czerwca 2017, 19:09 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 17 maja 2017, 22:15
Posty: 29
model: T4
silnik: 88km
ostrzeżenia: 2

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Czyli jeśli chce żeby grzało muszę to włączyć a co jeśli nie włączę a przekręcę tylko ogrzewanie na ciepłe ? Przypuszczam ze będzie grzało lżej ?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 4 czerwca 2017, 19:55 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 21 grudnia 2016, 19:22
Posty: 1063
Lokalizacja: KTW
model: Caravelle
silnik: 1Z

Podziękował: 68 razy
Pomógł: 132 razy
Hmmm.. Nie lepiej poczekać na wieczór aż się troche ochłodzi i sprawdzić?:) a później napisać co i jak dla potomnych <57>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 4 czerwca 2017, 20:04 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 17 maja 2017, 22:15
Posty: 29
model: T4
silnik: 88km
ostrzeżenia: 2

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Tak chyba zrobię ale auto stoi u mechanika a mnie ciekawość zrzera co to jest :D


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 4 czerwca 2017, 20:42 
Offline
teczkownik

Dołączył(a): wtorek, 7 września 2010, 16:01
Posty: 984
Lokalizacja: Wrocław
model: Transporter 1999
silnik: AJT

Podziękował: 37 razy
Pomógł: 32 razy
ale dziwny ten przycisk też czasami go widziałem w internetach i myślałem że to od dewasto jest


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 4 czerwca 2017, 20:48 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 24 listopada 2015, 13:59
Posty: 3360
Lokalizacja: Warszawa
model: T4 Multivan '95
silnik: 2.4D AAB
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 223 razy
Pomógł: 223 razy
Lysyzlasu napisał(a):
Czyli jeśli chce żeby grzało muszę to włączyć a co jeśli nie włączę a przekręcę tylko ogrzewanie na ciepłe ? Przypuszczam ze będzie grzało lżej ?
Skoro, jak piszą @Dudu$ i @Probe041, odcina to dopływ wody do nagrzewnicy to kręcenie pokrętłem zimno-ciepło-z-tyłu nie powinno dawać jakichkolwiek efektów.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 4 czerwca 2017, 21:31 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 21 grudnia 2016, 19:22
Posty: 1063
Lokalizacja: KTW
model: Caravelle
silnik: 1Z

Podziękował: 68 razy
Pomógł: 132 razy
Z mojego 'doświadczenia' gdy w T5 ten przycisk nie jest wciśnięty, to wentylator z tyłu pojazdu wogóle się nie uruchamia...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 5 czerwca 2017, 16:08 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 15 grudnia 2010, 18:00
Posty: 4148
Lokalizacja: Kraków
model: Bestel > Business
silnik: T4 2.5 ACV > AXG

Podziękował: 81 razy
Pomógł: 226 razy
niebieski ma taki panel w escapade - zapytaj

podaj mi maila - wyślę Ci instrukcję do nawiewów bo mam (zdjęcie to fragment instrukcji)
Załącznik:
Przechwytywanie.JPG


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


_________________
Obrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 5 czerwca 2017, 16:48 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 8 czerwca 2012, 13:00
Posty: 2373
Lokalizacja: Łomianki/Warszawa
opis: Kapitan eMO
model: Escapade, holenderka
silnik: 2,5 TDI AXG,ACV,AJT+

Podziękował: 186 razy
Pomógł: 207 razy
podobny, ale nie taki


_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 6 czerwca 2017, 18:30 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 17 maja 2017, 22:15
Posty: 29
model: T4
silnik: 88km
ostrzeżenia: 2

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
no własnie tych z sterowaniem tylko na przod i tym przyciskiem jest wiele,tak jak oba sterowania bez guzika ale ta kompilacja co jest u mnie to rarytas :/ odbiore auto od mechanika to sprawdze.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB