T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest piątek, 29 marca 2024, 07:37

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 65 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 9 grudnia 2016, 19:42 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): piątek, 17 stycznia 2014, 18:00
Posty: 338
model: t4
silnik: 2.4

Podziękował: 46 razy
Pomógł: 170 razy
Witam, padła mi bateria dodatkowa od eberspachera d3l3 compact, nie wiedziałem co jest grane więc próbowałem uruchomić kilka krotnie ogrzewanie, słychać było przez chwilę pompkę i troche dymku szło z tłumika, wymieniłem baterie ale ogrzewanie nie startuje , wyświetlacz działa , ale dalej cisza, bezpieczniki pod siedzeniem są ok. sprawdziłem na krótko świecę , wentylator i pompkę działają, napięcie na pompce jest, wygląda to na blokadę urządzenia. Czy jest możliwość wywołania kodów błędów w tym modelu bez testera, i czy można jakoś samemu odblokować sterownik? Czytałem dużo ale nie mogę znależć nic o moim modelu.



Za ten wpis autor pelek37 podziękował: Maxx72 (niedziela, 23 maja 2021, 22:08)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 10 grudnia 2016, 16:53 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): piątek, 17 stycznia 2014, 18:00
Posty: 338
model: t4
silnik: 2.4

Podziękował: 46 razy
Pomógł: 170 razy
Doczytałem się, że można połączyć piny 9 i 11 i w ten sposób odblokować piec, tyle że w moim zegarze są trzy gniazda jedno 3 pinowe jest niepodłączone, drugie jest na 2 piny i trzecie 6 pinów podłączone 5 kabli, pewnie dotyczy to innego typu zegara?



Za ten wpis autor pelek37 podziękował: Maxx72 (niedziela, 23 maja 2021, 22:08)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 11 grudnia 2016, 17:50 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): piątek, 17 stycznia 2014, 18:00
Posty: 338
model: t4
silnik: 2.4

Podziękował: 46 razy
Pomógł: 170 razy
Doczytałem się ,że ta zworka powinna byc przy sterowniku nie przy zegarze , pomoże ktoś ?



Za ten wpis autor pelek37 podziękował: Maxx72 (niedziela, 23 maja 2021, 22:08)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 11 grudnia 2016, 18:39 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Piec ma wtyczkę na 8 pin, więc złe info. 9 i 11 pin to odblokowanie suchego D3LC

Takim zegarem można go odblokować http://vwbuswiki.de/index.php/Zuheizer_Fehlerspeicher_auslesen#Moduluhr:


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum



Za ten wpis autor Probe041 podziękował: Maxx72 (niedziela, 23 maja 2021, 22:08)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 11 grudnia 2016, 18:59 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): piątek, 17 stycznia 2014, 18:00
Posty: 338
model: t4
silnik: 2.4

Podziękował: 46 razy
Pomógł: 170 razy
Mój jest podobny tylko ma jeszcze pokrętło potencjometru. Mój eberspecher też jest suchy, tylko model to d3l3, dzięki za zainteresowanie.



Za ten wpis autor pelek37 podziękował: Maxx72 (niedziela, 23 maja 2021, 22:08)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 11 grudnia 2016, 19:06 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Aha, moja wina bo nie doczytałem :) Masz tam niżej foto tego sterownika w tym linku od suchego. Powinien być pod fotelem kierowcy


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum



Za ten wpis autor Probe041 podziękował: Maxx72 (niedziela, 23 maja 2021, 22:08)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 11 grudnia 2016, 19:10 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): piątek, 17 stycznia 2014, 18:00
Posty: 338
model: t4
silnik: 2.4

Podziękował: 46 razy
Pomógł: 170 razy
Pod fotelem jest tylko dodatkowy akumulator, dwa bezpieczniki i przekażnik i jeszcze wolne gniazdo cztero pinowe chyba do diagnostyki . Próbowałem z kombinacja przycisków z linku który dostałem , ale żadnej reakcji nie odblokowuje ani nie wyświetla błędów.



Za ten wpis autor pelek37 podziękował: Maxx72 (niedziela, 23 maja 2021, 22:08)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 11 grudnia 2016, 20:27 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 6 lutego 2011, 19:00
Posty: 325
Lokalizacja: zamojskie
model: T4
silnik: ACV 102/130

Podziękował: 16 razy
Pomógł: 38 razy
pelek37 napisał(a):
Mój jest podobny tylko ma jeszcze pokrętło potencjometru.

Ty masz typowy zegar montowany w vw t4 i takim nie zdiagnozujesz jak i nie odblokujesz. Zegar z linku ma jedno wejście 12 pinowe.



Za ten wpis autor BUNIEK podziękował: Maxx72 (niedziela, 23 maja 2021, 22:08)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 11 grudnia 2016, 20:29 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): piątek, 17 stycznia 2014, 18:00
Posty: 338
model: t4
silnik: 2.4

Podziękował: 46 razy
Pomógł: 170 razy
Więc jak to zrobić ? tylko serwis ?



Za ten wpis autor pelek37 podziękował: Maxx72 (niedziela, 23 maja 2021, 22:08)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 11 grudnia 2016, 20:38 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 6 lutego 2011, 19:00
Posty: 325
Lokalizacja: zamojskie
model: T4
silnik: ACV 102/130

Podziękował: 16 razy
Pomógł: 38 razy
pelek37 napisał(a):
Mój eberspecher też jest suchy, tylko model to d3l3,

Czy aby na pewno? bo o takim nie słyszałem, choć jak to mówią uczymy się całe życie, może to właście D3LC?



Za ten wpis autor BUNIEK podziękował: Maxx72 (niedziela, 23 maja 2021, 22:08)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 11 grudnia 2016, 20:42 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): piątek, 17 stycznia 2014, 18:00
Posty: 338
model: t4
silnik: 2.4

Podziękował: 46 razy
Pomógł: 170 razy
Kurczę jutro jeszcze raz wejdę po samochód i sprawdzę, szczerze mówiąc też czytając fora znalazłem tylko tematy dotyczące d3lc. A czy tego d3lc można samemu zdiagnozować?



Za ten wpis autor pelek37 podziękował: Maxx72 (niedziela, 23 maja 2021, 22:08)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 11 grudnia 2016, 21:08 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 6 lutego 2011, 19:00
Posty: 325
Lokalizacja: zamojskie
model: T4
silnik: ACV 102/130

Podziękował: 16 razy
Pomógł: 38 razy
Probe041 napisał(a):
Piec ma wtyczkę na 8 pin, więc złe info. 9 i 11 pin to odblokowanie suchego D3LC

Takim zegarem można go odblokować http://vwbuswiki.de/index.php/Zuheizer_Fehlerspeicher_auslesen#Moduluhr:

Wszystko masz podał Ci Probe41



Za ten wpis autor BUNIEK podziękował: Maxx72 (niedziela, 23 maja 2021, 22:08)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 11 grudnia 2016, 21:33 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 16 lutego 2015, 23:42
Posty: 1128
Lokalizacja: Ursus
model: T4 Multivan
silnik: 2.4D AAB

Podziękował: 21 razy
Pomógł: 80 razy
U mnie jest tak ,że jak odpalam webasto to za chwilę się wyłącza, ja włączam ono wyłącza i tak pstrykam czasami nawet ze 20 minut w końcu przestaje dymić i działa, oczywiście nie polecam tej metody ale jeżeli uważasz że masz zablokowane i nic już nie pomoże prócz serwis to możne spróbuj tak.
viewtopic.php?f=11&t=77&start=8040#p174754


_________________
Jeśli chcesz dojechać daleko, musisz jechać powoli.



Za ten wpis autor Victus podziękował: Maxx72 (niedziela, 23 maja 2021, 22:08)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 11 grudnia 2016, 21:43 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7425
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 71 razy
Pomógł: 801 razy
Victus napisał(a):
ja włączam ono wyłącza i tak pstrykam czasami nawet ze 20 minut w końcu przestaje dymić i działa,

a wystarczyłoby zapewne świece wymienić i sitko wyczyścić
do tego ty masz zapewne D2L i to trochę inna bajka jeśli chodzi o sterownik


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało



Za ten wpis autor Kenobi podziękował: Maxx72 (niedziela, 23 maja 2021, 22:08)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 11 grudnia 2016, 21:48 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 16 lutego 2015, 23:42
Posty: 1128
Lokalizacja: Ursus
model: T4 Multivan
silnik: 2.4D AAB

Podziękował: 21 razy
Pomógł: 80 razy
Kenobi napisał(a):
Victus napisał(a):
ja włączam ono wyłącza i tak pstrykam czasami nawet ze 20 minut w końcu przestaje dymić i działa,

a wystarczyłoby zapewne świece wymienić i sitko wyczyścić
do tego ty masz zapewne D2L i to trochę inna bajka jeśli chodzi o sterownik

Wiem, ale to dopiero na wiosnę, a działa tak w ten sposób po długim nie używaiu


_________________
Jeśli chcesz dojechać daleko, musisz jechać powoli.



Za ten wpis autor Victus podziękował: Maxx72 (niedziela, 23 maja 2021, 22:08)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 11 grudnia 2016, 22:07 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): piątek, 17 stycznia 2014, 18:00
Posty: 338
model: t4
silnik: 2.4

Podziękował: 46 razy
Pomógł: 170 razy
piec miał chęć wystartować, słychac było wentylator i troche dymku z tłumika, ale przez tą baterie nie miało siły, nie wiedziałem że może sie zablokować więc próbowałem,czytając forum doszedłem do wniosku że to blokada.

Victus klikam w ten link, ale nie widze tam nic o odblokowaniu pieca


Ostatnio edytowano niedziela, 11 grudnia 2016, 23:01 przez niebieski-n2, łącznie edytowano 1 raz
post pod postem



Za ten wpis autor pelek37 podziękował: Maxx72 (niedziela, 23 maja 2021, 22:08)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 11 grudnia 2016, 22:55 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 16 lutego 2015, 23:42
Posty: 1128
Lokalizacja: Ursus
model: T4 Multivan
silnik: 2.4D AAB

Podziękował: 21 razy
Pomógł: 80 razy
Spróbuj włączyć go raz po raz, u mnie po ok 8 miesiącach nie używania i jedzeniu na OR, zadziałało ale parę dni to trwało aż kałuża była oleju na asfalcie
Ale tak jak Kenobi napisał to dwa inne urządzenia i to co u mnie działa u Ciebie może nie działać


_________________
Jeśli chcesz dojechać daleko, musisz jechać powoli.



Za ten wpis autor Victus podziękował: Maxx72 (niedziela, 23 maja 2021, 22:08)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 11 grudnia 2016, 23:04 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): piątek, 17 stycznia 2014, 18:00
Posty: 338
model: t4
silnik: 2.4

Podziękował: 46 razy
Pomógł: 170 razy
Próbuje , włączam wyłączam, ale cisza , nic nawet nie tyknie.



Za ten wpis autor pelek37 podziękował: Maxx72 (niedziela, 23 maja 2021, 22:08)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 11 grudnia 2016, 23:21 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 8 czerwca 2012, 13:00
Posty: 2373
Lokalizacja: Łomianki/Warszawa
opis: Kapitan eMO
model: Escapade, holenderka
silnik: 2,5 TDI AXG,ACV,AJT+

Podziękował: 186 razy
Pomógł: 207 razy
wymień te bezpieczniki dobre na dobre, ale inne - pewne, sprawdzone w innym obwodzie lub miernikiem "na przejście" i zobacz czy pojawia się napięcie na cewce przekaźnika, ewentualnie go podmień, bo może szlag go trafił.


_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.



Za ten wpis autor niebieski-n2 podziękował: Maxx72 (niedziela, 23 maja 2021, 22:08)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 11 grudnia 2016, 23:36 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): piątek, 17 stycznia 2014, 18:00
Posty: 338
model: t4
silnik: 2.4

Podziękował: 46 razy
Pomógł: 170 razy
Przekaznik zamyka sie przy odpaleniu samochodu, on jest chyba od rozłączenia dodatkowego aku. na postoju



Za ten wpis autor pelek37 podziękowali: 2 Adammada (sobota, 9 maja 2020, 23:54) • Maxx72 (niedziela, 23 maja 2021, 22:08)
  Statystyki: 9.09%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 65 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB