T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 16:36

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 17 sierpnia 2016, 22:06 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:51
Posty: 801
Lokalizacja: LUBUSKIE
model: T4
silnik: AAB/ABL

Podziękował: 14 razy
Pomógł: 36 razy
W sumie pytanie konkretne bo już mnie zaczna trochę denerwować zapowietrzanie przy dłuższym nie używaniu .
Czy przy pływaku jak dam na zasilaniu trójnik i z niego zasile piec będzie lepiej . Pompka w jakiej odległości 1/3 długości od baku?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 17 sierpnia 2016, 22:21 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 18 stycznia 2014, 11:39
Posty: 1047
Lokalizacja: Wielkopolska
model: Allstar Westa SYNCRO
silnik: ACV+

Podziękował: 26 razy
Pomógł: 99 razy
Też robiłem do suchego trójnik przy pływaku. Pompka u mnie ponad metr od trójnika. Wszystko działa super.


_________________
Prawdziwy mężczyzna ma odciski na dłoniach a nie rurki na dupie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 7 października 2016, 11:54 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:51
Posty: 801
Lokalizacja: LUBUSKIE
model: T4
silnik: AAB/ABL

Podziękował: 14 razy
Pomógł: 36 razy
No i po zabiegu zastosowane orginalne rurki alu. pompa zamocowa do sanek i jest elegancko piec startuje za pierwszym razem elegancko


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 3 lutego 2018, 20:47 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 10 listopada 2017, 15:40
Posty: 2
model: multiwan
silnik: 2,4

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam, zamontowałem eberspacher d3lc diesel w multiwanie 2,4 L SYNCRO 1995r. Problem mam z doprowadzeniem paliwa. Wpiołem się w wąż zaraz przed filtrem paliwa (dolot paliwa z baku do filtra ). no i problem jest taki że wszystko działa tylko jak pracuje silnik, jak silnik wyłączę to pompka od webasta nie zasysa już paliwa tylko idzie powietrze. Jeśli pompka z webasta jest włożona do słoika z paliwem webasto pali dobrze. Paliwo z lini paliwowej nie schodzi do baku bo po odpaleniu silnika w przewodzie plastikowym nie ma powietrza.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 3 lutego 2018, 22:27 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
A do którego wężyka się podpiales


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 3 lutego 2018, 22:47 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 9 maja 2013, 15:26
Posty: 1369
Lokalizacja: Olsztyn
opis: 2.8 V6
model: Caravelle Business
silnik: AMV

Podziękował: 25 razy
Pomógł: 89 razy
Wygląda jakbyś się podłaczył do "powrotu"


_________________
w garażu:
VW T4 2001 Caravelle Business V6
VW 1979 1303 cabrio 1915ccm 125KM
VW LT35 2001 2.5TDI max wyposażony
Sprinter 312D 1998 Westfalia James Cook


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 4 lutego 2018, 11:43 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 10 listopada 2017, 15:40
Posty: 2
model: multiwan
silnik: 2,4

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Wpiołem się przy samym filtrze od strony baku, na tym linku oznaczony literą F https://www.sklepmoto.eu/product-pol-48 ... sporter-T4.
Jest niedziela, ciemno i błoto pośniegowe, ale nie dało mi to spokoju i poszedłem na parking , odpaliłem busa i piecyk (zaskoczył za pierwszym razem ). Odkręciłem korek wlewu paliwa i wyłączyłem busa. Piecyk hula aż miło . Gdzieś tu na forum wyczytałem że gościowi zapowietrzał się bak. ( ZATKANY WĘŻYK ODPOWIETRZAJĄCY ) i jednym z objawów było to że webasto gasło z powodu braku paliwa ( pompka z piecyka za słaba aby pociągnąć a bus dawał radę ). Jutro sprawdzę ten wężyk, oby to była ta przyczyna.


Ostatnio edytowano niedziela, 4 lutego 2018, 20:36 przez niebieski-n2, łącznie edytowano 1 raz
post pod postem, proszę używaj opcji Edycja


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 4 lutego 2018, 19:57 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Czyli dobrze się wpiąłeś w teorii..


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB