T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest piątek, 29 marca 2024, 00:22

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 457 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 23  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 18 kwietnia 2010, 01:33 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:33
Posty: 509
Lokalizacja: B_Y_D_G_O_S_Z_C_Z
opis: KAŻDA ZMORA MA SWOJEGO AMATORA ...
model: juz nie t4 :(
silnik: 2,0 tdi

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 6 razy
d3wz to tak zwany dogrzewacz silnika w vw t4 stosowany najczesciej z silnikami 2,5 tdi
włącza się automatycznie jeżeli temp. otoczenia spada poniżej 5'C
oto kilka przyczyn kiedy sam dogrzewacz nie wystartuje
1. uszkodzona swieca żarowa - piec nie odezwie sie i nie zrobi nawet testu przed startem koszt swiecy nowej okolo 120 zl
2. uszkodzenie lub zablokowanie sterownika koszt nowego okolo 1 tys zl
3. uszkodzenie lub brak pompki paliwa - piec nie odezwie sie i nie zrobi nawet testu przed startem koszt nowej pompki paliwa okolo 300 zl
4.uszkodzenie lub błąd w odczycie czujnika temperatury zewn. - piec nie odezwie sie i nie zrobi nawet testu przed startem koszt nowego czujnika kolo 50 zl
5.uszkodzenie sitka rozpylajacego -piec uruchomi sie ale bedzie strasznie kopcil i czuc bedzie nie przepalone paliwo -koszt sitka nowego okolo 25 zl.
nizej foto takiej awari
Obrazek
6.zasniedziałe kable połączeniowe i spadki napięcia - piec zrobi test wykryje slabe napiecie i nie wystartuje [ napiecie poniżej 10,5 v powoduje że piec nie wystartuje ]
dogrzewacz w t4 znajduje sie przy lewym przednim nadkolu
demontaż najlepiej jest zrobic zdejmując oslone silnika , odczepiajac klamre mocującą piec , spuszczając płyn chlodniczy . trzeba również odłaczyc wtyczke zasilającą , przewód paliwa uklad wydechowy i zasysajacy powietrze. po odlaczeniu wszystkich tych elementów mozna spokojnie piec wyciągnac do gory
wszystkie naprawy najlepiej wykonywać na stole przy zdemontowanym piecu.
fotka pieca
Obrazek
prosze o dopisywanie ewentualnych usterek z jakimi mieliście do czynienia.



Za ten wpis autor stefany podziękowali: 2 chudyvw (środa, 21 września 2022, 16:44) • KamilM37 (sobota, 26 grudnia 2020, 00:56)
  Statystyki: 9.09%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 27 kwietnia 2010, 10:39 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 20:48
Posty: 33
Lokalizacja: małopolska
model: Carawelle
silnik: 2.5 TDI

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Zawsze zastanawiałem się co to za ustrojstwo jest i po co ten mini tłumik w nadkolu :oops:
U mnie nigdy się z tego nic nie wydobywało zimą auto musi przejechać co najmniej 10km aby się cokolwiek rozgrzać.Wnioskuję z tego,że ten dogrzewacz w ogóle nie funkcjonuje.
Wyżej zostały wymienione awarie tego urządzenia .Jak można zdiagnozować co konkretnie jest zepsute ???Bo chyba wszystko na raz się nie zepsuło :mrgreen:

Nikt nic nie pisze :roll:
Jak to urządzenie powinno się uruchamiać,w jakim momencie się załącza i w jakim wyłącza??
Fotka jak to u mnie wygląda.
Obrazek
Obrazek
Nie wiem czy ustawienie pokręteł od nawiewu ma jakieś znaczenie przy uruchamianiu czy nie ,nie wiem też czy na przykład coś ktoś wcześniej nie po modził przy tym,u mnie wygląda to następująco;
Obrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 2 maja 2010, 17:20 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 23:54
Posty: 237
Lokalizacja: Poznań
opis: T4 RULEZ :)
GG:9848000
model: MULTIVAN
silnik: 2.5 TDI 180 KM

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
A więc tak dogrzewacz włącza sie przy temperaturze poniżej 5 stopni a działa tylko przy włączonym silniku przez wiele osób jest mylnie nazywanym WEBASTEM chociaż ponoć idzie przerobić aby włączał się bez potrzeby uruchamiania silnika


_________________
Młotek + Przecinak = RUSKI KLUCZ


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 3 maja 2010, 08:12 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7425
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 71 razy
Pomógł: 801 razy
reasumując na działanie dogrzewacza nie masz wpływu jeśli oryginał
włącza się gdy:
- temp. zewnętrzna poniżej 5 st
- temp. chłodziwa poniżej 60 st ( posiada własny czujnik, u mnie tej zimy wyłączał się jak było 70 st- pomiar w zbiorniczku wyrównawczym )
- musi działać silnik ( nie posiada własnej pompki obiegu cieczy tak jak "webasto" )

co może nie działać to Stefany opisał, trzeba po kolei wszystko sprawdzać


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 3 maja 2010, 09:38 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:33
Posty: 509
Lokalizacja: B_Y_D_G_O_S_Z_C_Z
opis: KAŻDA ZMORA MA SWOJEGO AMATORA ...
model: juz nie t4 :(
silnik: 2,0 tdi

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 6 razy
autoholik napisał(a):
ponoć idzie przerobić aby włączał się bez potrzeby uruchamiania silnika

tak idzie rozbudowac do pelnego ogrzewania . mozna wlaczac wlacznikiem , zegarem sterujacym lub pilotem

wojo napisał(a):
Wyżej zostały wymienione awarie tego urządzenia .Jak można zdiagnozować co konkretnie jest zepsute ???Bo chyba wszystko na raz się nie zepsuło :mrgreen:

Nikt nic nie pisze :roll:

najprosciej jest podjechac do serwisu webasto i zrobic diagnoze kompem [ koszt od 50 zl do 80 zl ]
wyzej masz podane czeste awarie i ich objawy. napisalem wyraznie 1. ...... - piec nie odezwie sie i nie zrobi nawet testu przed startem wiec masz napisane jak powinien sie zachowac piec.
mozesz rozpoczac od sprawdzenia napiecia na wtyczce
1 + aku na stale
2 - aku na stale
3 i 4 pompka paliwa [ napiecie po uruchomieniu pieca .pin 3 i 4 w piecu przed 99 ]
5 diagnoza [ brak napiecia]
6 + czujnik temp [mamy cieplo powyzej 5 stopni wiec brak napiecia ]
7 + z alternatora [ po uruchomieniu silnika ]
8 wolny w twoim przypadku [ piece do 99 mialy wolny pin ]
po tabliczce widac ze masz piec do 99 r .
odpal auto sprawdz napiecia jezeli wszystkie beda oprocz 6 [ temp. otoczenia wyzsza niz 5 stopni ] podaj + na pin 6 i sluchaj czy piec zrobi test. jezeli nie zrobi testu bedzie cisza to wyciagnij piec i sprawdz swiece lub ja wymien jezeli zas zrobi test a nie wystartuje sprawdz napiecie na pin 1 i pin 2 a jezeli zrobi test i wystartuje to czujnik temp do wymiany
nastepnie sprawdz pompke paliwa podajac na pin 3 i 4 [ we wtyczce po stronie auta , na rozpietej wtyczce ] + i - . nie podawaj napiecia na stale tylko dotykaj + [ - moze byc na stale ] i powinienes slyszec cykanie pod autem w okolicy zbiornika.jezeli bedzie cykalo znaczy pompka ok.
moze byc rowniez uszkodzony sterownik ale najpierw sprawdz te usterki


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 4 maja 2010, 11:35 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 20:48
Posty: 33
Lokalizacja: małopolska
model: Carawelle
silnik: 2.5 TDI

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Dzięki
Jak wszystko posprawdzam napiszę na pewno co dało mi się ustalić.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 15 maja 2010, 23:18 
Offline
nadteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 23:05
Posty: 1032
Lokalizacja: Powiat żuromiński,woj. Mazowieckie
model: T4
silnik: ACV ,AXG

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 37 razy
Witam.
Koledzy kto mi powie jak podlaczyc wiazke dogrzewacza do instalacji elektrycznej Vw T4 :?:
Chodzi mi o dwa kolorowe kabelki(cienkie) czy znajde w instalacji kostki pasujace do nich :?:
Cienki niebieski pojedynczy przewod nie wiem co z nim zrobic gdzie go wpiac,czy w wolne gniazdo( ktore bedzie pasowalo w wiazce bezpiecznikow)
I mam rowniez pojedynczy czarno-niebieski przewod gdzie go podpiac :?:
Co z obiegem cieczy aby bylo prawidlowo.Gdzies obily mi sie rysunki,na necie...
Dzieki za pomoc.

http://www.t4-wiki.de/wiki/Zuheizer Dla zainteresowanych.

dzieki za pomoc.

EDIT

A wiec kolejne pytanie.Dogrzewacz dziala,przerobiony na ogrzewanie postojowe.Martwi mnie jednak fakt kopcenia.Moj D3WZ nie posiada sitka.Zostal przezemnie wyczyszczony dokladnie w lato (i wtedy tez kopcil,moze nawet troszke mniej) i zalozony.Mysle zalozyc mocniejszy taki D5WZ(gdyz D4WZ jest malo i ciezko spotkac za rozsadna cene).
Jesli ktos posiada jakas sugestie to prosze o wskazowke.

http://www.autosip.cz/autosip/14-EBERSPACHER-HYDRONIC
Link z czeskiej strony gdzie widac dokladnie czym sie roznia dogrzewacze z sitkiem i bez.(sam dokladnie nie widze roznicy,przekonam sie najszybciej jak kupie z sitkiem) :shock: ;)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 7 listopada 2010, 22:44 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 23 października 2010, 21:40
Posty: 94
model: carawelle syncro
silnik: 2.5TDI AXL

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 2 razy
Witam wszystkich!
Też mam dogrzewacz D3WZ i myśle go przerobić na webasto, myślę o tym by to było możliwe do odpalania przez pilot, zaprzyjaźniony mechanik mówi mi żeby przy okazji wymienić pompkę obiegu na taką bez szczotkową (na allegro chyba za ok 180zł),bo te stare lubią wysiąść,czy ktoś wie jak to można by zrobić ,jakieś podpowiedzi? by to uruchomić za pomocą pilota?
Co z nagrzewnicą w kabinie musiała by być też uruchamiana razem z dogrzewaczem (chociaż nie musi, bo zależy mi bardziej by silnik był nagrzany przed odpaleniem)

wojna


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 19 listopada 2010, 23:06 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 23 października 2010, 21:40
Posty: 94
model: carawelle syncro
silnik: 2.5TDI AXL

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 2 razy
stefany napisał(a):
autoholik napisał(a):
ponoć idzie przerobić aby włączał się bez potrzeby uruchamiania silnika

tak idzie rozbudowac do pelnego ogrzewania . mozna wlaczac wlacznikiem , zegarem sterujacym lub pilotem

wojo napisał(a):
Wyżej zostały wymienione awarie tego urządzenia .Jak można zdiagnozować co konkretnie jest zepsute ???Bo chyba wszystko na raz się nie zepsuło :mrgreen:

Nikt nic nie pisze :roll:

najprosciej jest podjechac do serwisu webasto i zrobic diagnoze kompem [ koszt od 50 zl do 80 zl ]
wyzej masz podane czeste awarie i ich objawy. napisalem wyraznie 1. ...... - piec nie odezwie sie i nie zrobi nawet testu przed startem wiec masz napisane jak powinien sie zachowac piec.
mozesz rozpoczac od sprawdzenia napiecia na wtyczce
1 + aku na stale
2 - aku na stale
3 i 4 pompka paliwa [ napiecie po uruchomieniu pieca .pin 3 i 4 w piecu przed 99 ]
5 diagnoza [ brak napiecia]
6 + czujnik temp [mamy cieplo powyzej 5 stopni wiec brak napiecia ]
7 + z alternatora [ po uruchomieniu silnika ]
8 wolny w twoim przypadku [ piece do 99 mialy wolny pin ]
po tabliczce widac ze masz piec do 99 r .
odpal auto sprawdz napiecia jezeli wszystkie beda oprocz 6 [ temp. otoczenia wyzsza niz 5 stopni ] podaj + na pin 6 i sluchaj czy piec zrobi test. jezeli nie zrobi testu bedzie cisza to wyciagnij piec i sprawdz swiece lub ja wymien jezeli zas zrobi test a nie wystartuje sprawdz napiecie na pin 1 i pin 2 a jezeli zrobi test i wystartuje to czujnik temp do wymiany
nastepnie sprawdz pompke paliwa podajac na pin 3 i 4 [ we wtyczce po stronie auta , na rozpietej wtyczce ] + i - . nie podawaj napiecia na stale tylko dotykaj + [ - moze byc na stale ] i powinienes slyszec cykanie pod autem w okolicy zbiornika.jezeli bedzie cykalo znaczy pompka ok.
moze byc rowniez uszkodzony sterownik ale najpierw sprawdz te usterki


Witam wszystkich! Ponieważ mam dogrzewacz w moim busie,chcę go przerobić na ogrzewanie postojowe,ale elektryka nie jest moją mocną stroną,może jakieś skazówki odnośnie tej wtyczki jak i co podłączyć, chcę dokupić strownik by móc odpalać go z pilota ,proszę o jakieś sugespie,naj lepiej o osób które to przerabiały.

wojna


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 24 listopada 2010, 12:50 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 19 listopada 2010, 11:39
Posty: 382
Lokalizacja: Sekcja dolnośląsko - opolska
opis: olesno - opolskie
model: Caravella
silnik: 2,5 tdi 102 KM

Podziękował: 8 razy
Pomógł: 9 razy
wojnadk napisał(a):
Witam wszystkich!
Też mam dogrzewacz D3WZ i myśle go przerobić na webasto, myślę o tym by to było możliwe do odpalania przez pilot, zaprzyjaźniony mechanik mówi mi żeby przy okazji wymienić pompkę obiegu na taką bez szczotkową (na allegro chyba za ok 180zł),bo te stare lubią wysiąść,czy ktoś wie jak to można by zrobić ,jakieś podpowiedzi? by to uruchomić za pomocą pilota?
Co z nagrzewnicą w kabinie musiała by być też uruchamiana razem z dogrzewaczem (chociaż nie musi, bo zależy mi bardziej by silnik był nagrzany przed odpaleniem)

wojna


Witam. Mam pytanko kolego czy już coś działałeś i czy coś z tego wyszło. <55>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 27 listopada 2010, 19:16 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 18 października 2010, 21:55
Posty: 30
model: t4
silnik: 2,5tdi

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 2 razy
panowie wymieniłem świece, dogrzewacz działał jakiś miesiąc temu po wymianie świecy sprawdzałem sam bo robiłem zworkę na czujniku temp.ale dzisiaj piec okazało się ze nie działa czujnik temp. ok. ,pompka paliwa ok.,świeca ok. a piec nawet się nie odezwie jak sprawdzić czy to padł sterownik ,skąd mam wiedzieć które ta są piny we wtyczce 123456 w instalacji samochodowej żeby nic nie sknocić bardziej



Za ten wpis autor mlody30 podziękował: toudi100 (niedziela, 16 stycznia 2022, 14:11)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 27 listopada 2010, 20:56 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 23 października 2010, 21:40
Posty: 94
model: carawelle syncro
silnik: 2.5TDI AXL

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 2 razy
lukasz.my napisał(a):
wojnadk napisał(a):
Witam wszystkich!
Też mam dogrzewacz D3WZ i myśle go przerobić na webasto, myślę o tym by to było możliwe do odpalania przez pilot, zaprzyjaźniony mechanik mówi mi żeby przy okazji wymienić pompkę obiegu na taką bez szczotkową (na allegro chyba za ok 180zł),bo te stare lubią wysiąść,czy ktoś wie jak to można by zrobić ,jakieś podpowiedzi? by to uruchomić za pomocą pilota?
Co z nagrzewnicą w kabinie musiała by być też uruchamiana razem z dogrzewaczem (chociaż nie musi, bo zależy mi bardziej by silnik był nagrzany przed odpaleniem)

wojna


Witam. Mam pytanko kolego czy już coś działałeś i czy coś z tego wyszło. <55>


Witam wszystkich! Drogi kolego jestem po rozmowie z kolegą,który kuma ten temat i mówi że to mi zrobi,sprawdzał mi dogrzewacz i wszystkie funkcje działają,tak więc kwestia podłączenia odpowiednio kabli ,temat mi ruszy jak się zrobi cieplej ponieważ mój bus nie wchodzi mu do garażu,tak więc prace będzie wykonywał na dworze,chociaż elektryka nie jest moją mocną stroną,z rozpiski która jest wyżej podana przez jednego z kolegów,można wywnioskować że należy nie które kable odpowiednio synchronizować np.sterownikiem (załączanym z pilota,taką ja opcję wybrałem,ale sposobów załączania dogrzewacza jest kilka) i to wszystko.

wojna


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 28 listopada 2010, 22:05 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 19 listopada 2010, 11:39
Posty: 382
Lokalizacja: Sekcja dolnośląsko - opolska
opis: olesno - opolskie
model: Caravella
silnik: 2,5 tdi 102 KM

Podziękował: 8 razy
Pomógł: 9 razy
wojnadk napisał(a):
Wiam wszystkich! Drogi kolego jestem po rozmowie z kolegą,który kuma ten temat i mówi że to mi zrobi,sprawdzał mi dogrzewacz i wszystkie funkcje działają,tak więc kwestia podłączenia odpowiednio kabli ,temat mi ruszy jak się zrobi cieplej ponieważ mój bus nie wchodzi mu do garażu,tak więc prace będzie wykonywał na dworze,chociaż elektryka nie jest moją mocną stroną,z rozpiski która jest wyżej podana przez jednego z kolegów,można wywnioskować że należy nie które kable odpowiednio synchronizować np.sterownikiem (załączanym z pilota,taką ja opcję wybrałem,ale sposobów załańczania dogrzewacza jest kilka) i to wszystko.

wojna


Kolego czekamy na fotki i schematy....Pozdrawiam

PS. Skąd jesteś?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 29 listopada 2010, 21:04 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 23 października 2010, 21:40
Posty: 94
model: carawelle syncro
silnik: 2.5TDI AXL

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 2 razy
lukasz.my napisał(a):
wojnadk napisał(a):
Wiam wszystkich! Drogi kolego jestem po rozmowie z kolegą,który kuma ten temat i mówi że to mi zrobi,sprawdzał mi dogrzewacz i wszystkie funkcje działają,tak więc kwestia podłączenia odpowiednio kabli ,temat mi ruszy jak się zrobi cieplej ponieważ mój bus nie wchodzi mu do garażu,tak więc prace będzie wykonywał na dworze,chociaż elektryka nie jest moją mocną stroną,z rozpiski która jest wyżej podana przez jednego z kolegów,można wywnioskować że należy nie które kable odpowiednio synchronizować np.sterownikiem (załączanym z pilota,taką ja opcję wybrałem,ale sposobów załańczania dogrzewacza jest kilka) i to wszystko.

wojna


Kolego czekamy na fotki i schematy....Pozdrawiam

PS. Skąd jesteś?


Witam, z Poznania.A zdjęcia mojego bolida są na forum w temacie moje syncro.pozdro

wojna


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 30 listopada 2010, 22:28 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 30 listopada 2010, 22:10
Posty: 7
model: t4
silnik: 2,5

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam wszystkich, mam takie ogrzewanie w swoim t4 wraz z pilotem ale nie wiem jak się je obsługuje. Miał ktoś z was do czynienia z takim pilotem??
Proszę o pomoc.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 30 listopada 2010, 23:26 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 17:44
Posty: 2645
Lokalizacja: Częstochowa
opis: co dzień uczę się czegoś nowego
model: transpo-carawella
silnik: 2.0 LPG + PB

Podziękował: 24 razy
Pomógł: 97 razy
Kuba 997

coś wiecej na temat tego ogrzewania mokre czy suche bo pilot o niczym nie mowi .......

jesli sam pilot to wymień baterie


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


_________________
czarodziej

organizator ZLOTU Olsztyn 3-6 06.2010

pomoc w organizacji IV zlotu -Góry Opawskie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 1 grudnia 2010, 16:05 
Offline
teczkownik

Dołączył(a): poniedziałek, 29 listopada 2010, 13:16
Posty: 758
Lokalizacja: Dolnośląskie
opis: Sekcja DOLNO-śląsko-opolska
model: T4 acv
silnik: diesel

Podziękował: 23 razy
Pomógł: 36 razy
Witam wszystkich.Jestem nowy na tym forum i mysle ze sie tu zadomowie <09> . Tak wiec w temacie dogrzewacza tez bym mial do Was pytanie.Mam tez D3WZ i odpala mi ale po okolo 5min.sie rozlancza.Czy tak ma byc?Do jakiej temp.powinien grzac?Bylem w serwisie webasto podlanczali mi tester diagn.ale sie nie komunikuje z nim.Gosciu z serwisu muwi ze najlepiej go wyjac i przywiezc do nich to sprawdza na stole.Moze macie jakies sugestie co z tym zrobic?Pozdrawiam.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 1 grudnia 2010, 21:34 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 30 listopada 2010, 22:10
Posty: 7
model: t4
silnik: 2,5

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
W aucie mam webasto suche i mokre, do suchego mam sterownik oryginalny wkomponowany w panelu. Pilot był w aucie jak go sprowadziłem, wydaje mi się, że jest do mokrego.
Zależy mi na tym bym mógł rozgrzać silnik przed rozruchem w te mrozy. Bateria jest ok jak wciskam, którykolwiek przycisk pali się dioda przez ok 10 sek na pilocie po czym gaśnie i w aucie nic się nie dzieje. Spotkał się ktoś z czymś takim? Pozdrawiam.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 2 grudnia 2010, 15:33 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 19 listopada 2010, 11:39
Posty: 382
Lokalizacja: Sekcja dolnośląsko - opolska
opis: olesno - opolskie
model: Caravella
silnik: 2,5 tdi 102 KM

Podziękował: 8 razy
Pomógł: 9 razy
Hm....powiem szczerze Panowie że nie wiem czy u mnie to odpala....muszę się przysłuchać. Widać gdzieś czy urządzenie działa, wydobywa jakiś charakterystyczny dźwięk???


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 2 grudnia 2010, 16:06 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7425
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 71 razy
Pomógł: 801 razy
przy przednim lewym kole masz wydech od dogrzewacza, jak działa to wylatuje tam ciepłe powietrze


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 457 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 23  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB