T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest środa, 17 kwietnia 2024, 01:51

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 457 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 23  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 11 grudnia 2015, 14:03 
Offline
teczkownik

Dołączył(a): piątek, 18 stycznia 2013, 17:19
Posty: 627
Lokalizacja: Oleśnica
model: T4 Multivan
silnik: 2,5 Tdi 151AXG

Podziękował: 68 razy
Pomógł: 26 razy
vwpitek napisał(a):
Ja robiłem piec we wrocku i działa do dziś.

Ja robiłem sam i też działał,potem zaczął przymulać i pokusiło mnie żeby oddać do warsztatu w Oleśnicy(podobno naprawiają ogrzewanie postojowe w Tirach) i dupa z tego bo nie działa <36>
Wykasowali mnie tyle że miał bym na 3 sitka+uszczelki i chyba by jeszcze na świece zostało!!!
Też myślałem o wrocku,ale jakoś nie lubię dawać swoich aut do obcych warsztatów ;)
Stefano posprawdza,naprawi i odeśle ;)
Koszt wysyłki kosztuje tyle samo co kurs na Wrocław.
Napisz na pw. gdzie robiłeś.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 11 grudnia 2015, 15:18 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 8 czerwca 2012, 13:00
Posty: 2376
Lokalizacja: Łomianki/Warszawa
opis: Kapitan eMO
model: Escapade, holenderka
silnik: 2,5 TDI AXG,ACV,AJT+

Podziękował: 186 razy
Pomógł: 209 razy
tylko po co wyważać już otwarte drzwi <38>


_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 12 grudnia 2015, 01:56 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 3 lipca 2013, 00:00
Posty: 497
opis: IS 300 18r, Civic IX 16r, Ducato 15r, FZ1 Fazer 12r
model: T4 2000 Escapade I
silnik: ACV 2.5

Podziękował: 20 razy
Pomógł: 11 razy
niebieski-n2 napisał(a):
Victus napisał(a):
gdy Ci się rozłączy to włącz od nowa, wyłączy się to znowu uruchom i tak w kółko nawet z 30 minut albo i dłużej


TRUST napisał(a):
jutro będę kombinował z tym przepalaniem kilka razy


niebieski-n2 napisał(a):
a najfajniejsze jest w tym działaniu to, że prawdopodobnie powtórzony ten sam błąd naście razy zablokuje sterownik (chociaż to chyba zależy od wersji sterownika) <38>

<brawo> <brawo>

Jak masz kupować na allegro i trafić na takiego samego parcha, to może skorzystaj z usług forumowego speca od dogrzewaczy i napraw swój. Przynajmniej będziesz wiedział co masz i wydasz mniej.



Nie robiłem nawet tych testów włącz/ wyłacz. Dziś chciałem go rano odpalić i tylko pompka od płynu pracuje a piec nie mruknie. Pytałem już forumowego kolego i najprawdopodobniej go zdemontuje i odeślę do regeneracji, bo te wynalazki w sieci mnie nie przekonują.


_________________
------------


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 18 grudnia 2015, 20:22 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): sobota, 14 maja 2011, 21:40
Posty: 373
model: Caravelle
silnik: 2,5 TDI

Podziękował: 6 razy
Pomógł: 26 razy
Mam do szanownych forumowiczów takie oto pytanie:
Posiadam w swoim D3WZ pompkę paliwa o nr 25186445 (3.1KW)
Czy mogę ją zastąpić inną pompką do Eberów/Webasta, chociażby 25186443 albo taką?
Co sądzicie o takich zamiennikach?
W mojej ugniły styki i ciężko będzie coś dolutować... Szkoda mi ją wymieniać, bo pompka sprawna, ale jak mus to mus <44>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 18 grudnia 2015, 22:07 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 6 lutego 2011, 19:00
Posty: 325
Lokalizacja: zamojskie
model: T4
silnik: ACV 102/130

Podziękował: 16 razy
Pomógł: 38 razy
rafwlkp napisał(a):
Mam do szanownych forumowiczów takie oto pytanie:
Posiadam w swoim D3WZ pompkę paliwa o nr 25186445 (3.1KW)
Czy mogę ją zastąpić inną pompką do Eberów/Webasta, chociażby 25186443 albo taką?
Co sądzicie o takich zamiennikach?
W mojej ugniły styki i ciężko będzie coś dolutować... Szkoda mi ją wymieniać, bo pompka sprawna, ale jak mus to mus <44>

Każda z nich powinna pasować jest tylko kwestia regulacji dawki paliwa. Są też pompki paliwa z mercedesa http://allegro.pl/mercedes-sprinter-zaw ... 03846.html różni się tylko wtyczką którą i dawką paliwa którą można ustawić, bo w mercedesie były tylko 5kw mocy.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 27 grudnia 2015, 18:27 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 21 stycznia 2015, 22:29
Posty: 33
Lokalizacja: Dębki (pomorskie)
model: Multivan T4 1997
silnik: 2,5 TDI 102

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
co może być przyczyną wyłączania się dogrzewacza po około 4-7 minutach?
-pompka paliwa pracuje
-świeca jest nowa
-napięcie nie spada poniżej 12v
-rezerwa się nie świeci
-urzadzenie przeprowadza test po czym odpala i działa jakieś 4-7 minut


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 27 grudnia 2015, 18:52 
Offline
teczkownik

Dołączył(a): piątek, 18 stycznia 2013, 17:19
Posty: 627
Lokalizacja: Oleśnica
model: T4 Multivan
silnik: 2,5 Tdi 151AXG

Podziękował: 68 razy
Pomógł: 26 razy
U mnie w piecu okazał się uszkodzony sterownik.
Miałem identyczny problem.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 27 grudnia 2015, 19:10 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 21 stycznia 2015, 22:29
Posty: 33
Lokalizacja: Dębki (pomorskie)
model: Multivan T4 1997
silnik: 2,5 TDI 102

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Słowik- da się jakoś sprawdzić czy to sterownik?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 27 grudnia 2015, 19:22 
Offline
teczkownik

Dołączył(a): piątek, 18 stycznia 2013, 17:19
Posty: 627
Lokalizacja: Oleśnica
model: T4 Multivan
silnik: 2,5 Tdi 151AXG

Podziękował: 68 razy
Pomógł: 26 razy
Ja wysyłałem piec do Stefano ;)
U mnie na miejscu nikt nie wiedział co jest grane.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 27 grudnia 2015, 19:25 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 8 czerwca 2012, 13:00
Posty: 2376
Lokalizacja: Łomianki/Warszawa
opis: Kapitan eMO
model: Escapade, holenderka
silnik: 2,5 TDI AXG,ACV,AJT+

Podziękował: 186 razy
Pomógł: 209 razy
zegarem z 12 pinową wtyczką


_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 28 grudnia 2015, 19:41 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 21 stycznia 2015, 22:29
Posty: 33
Lokalizacja: Dębki (pomorskie)
model: Multivan T4 1997
silnik: 2,5 TDI 102

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
sprawdzone zegarem, wystapił bład 47 czyli zwarcie w pompce paliwa lub jej przeciazenie.
dziś przy wymontowaniu pompki zauważyłem że z przewodu który idzie w stronę pieca(od strony pinów) wyleciała ropa jednak z przewodu który zasila pompkę nie leci nic.czy tak ma być?
dokąd ten wężyk sięga? do zbiornika?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 28 grudnia 2015, 20:35 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 8 czerwca 2012, 13:00
Posty: 2376
Lokalizacja: Łomianki/Warszawa
opis: Kapitan eMO
model: Escapade, holenderka
silnik: 2,5 TDI AXG,ACV,AJT+

Podziękował: 186 razy
Pomógł: 209 razy
do trójnika na przewodzie paliwowym.
podotykaj impulsowo do pompki zasilaniem to zobaczysz czy cyka i pluje ropą (jak kawałek wężyka umoczysz w butelce z ropą)


_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 28 grudnia 2015, 21:47 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 1 marca 2013, 22:39
Posty: 136
Lokalizacja: Stalowa Wola
opis: DOGRZEWACZE i OGRZEWANIA POSTOJOWE: EBERSPACHER I WEBASTO
model: Sharan, Cordoba
silnik: AUY, ASZ

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 33 razy
artua2 napisał(a):
sprawdzone zegarem, wystapił bład 47 czyli zwarcie w pompce paliwa lub jej przeciazenie.
dziś przy wymontowaniu pompki zauważyłem że z przewodu który idzie w stronę pieca(od strony pinów) wyleciała ropa jednak z przewodu który zasila pompkę nie leci nic.czy tak ma być?
dokąd ten wężyk sięga? do zbiornika?

Cze. Cos cie chyba oszwabili...

Błąd 047 to Zwarcie lub przeciążenie na zaworze magnetycznym , ale wystepuje tylko w piecach; D24/30W, Hydronic 16/24/30/35. Ty masz piec D3WZ i nie masz zaworu magnetycznego.
Bład pompki to 048, chyba że sie pomyliłeś.
Nie szukaj nic w pompce, przysyłąj piec do naprawy. Winny bedzie chyba sterownik.
Pozdr. Janusz.


_________________
Dogrzewacze i Ogrzewania postojowe: Eberspacher - Webasto, tel. 601052155


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 29 grudnia 2015, 10:50 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 8 czerwca 2012, 13:00
Posty: 2376
Lokalizacja: Łomianki/Warszawa
opis: Kapitan eMO
model: Escapade, holenderka
silnik: 2,5 TDI AXG,ACV,AJT+

Podziękował: 186 razy
Pomógł: 209 razy
Pewnie kolega posiłkował się tą instrukcją:
"Urządzenie grzewcze typu Hydronic:
D 3 W Z, B/D 4 W SC, B/D 5 W SC, B/D 5 W S"

A tam na stronie 11 stoi:

"047 Zwarcie na pompie paliwa Skontrolować przewody elektryczne do pompy paliwa na zwarcie, usunąć
zwarcie, w razie konieczności wymienić pompę.
048 Przerwa na pompie paliwa Skontrolować przewody elektryczne do pompy paliwa na przerwę, usunąć
przerwę, w razie konieczności wymienić pompę."


_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 4 stycznia 2016, 15:14 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 21 stycznia 2015, 22:29
Posty: 33
Lokalizacja: Dębki (pomorskie)
model: Multivan T4 1997
silnik: 2,5 TDI 102

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Dokładnie, ale Stefano juz mnie poinformowal ze błąd 47 nie dotyczy dogrzewacza d3wz.
Mial go juz u siebie na stole i hula u niego bez zarzutów...
Problem musi być gdzieś u mnie w samochodzie...
Ktoś jakiś pomysł?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 4 stycznia 2016, 15:56 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 8 czerwca 2012, 13:00
Posty: 2376
Lokalizacja: Łomianki/Warszawa
opis: Kapitan eMO
model: Escapade, holenderka
silnik: 2,5 TDI AXG,ACV,AJT+

Podziękował: 186 razy
Pomógł: 209 razy
sprawdziłeś swoją pompkę paliwa?


_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 4 stycznia 2016, 17:52 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 21 stycznia 2015, 22:29
Posty: 33
Lokalizacja: Dębki (pomorskie)
model: Multivan T4 1997
silnik: 2,5 TDI 102

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Poszla razem z piecem do Stefano i dziala bez zastrzeżeń.
Myśle ze problem musi byc gdzieś w aucie ale nie mam pomysłu co moze powodować przedwczesne wyłaczanie sie pieca...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 8 stycznia 2016, 22:32 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 6 marca 2011, 14:41
Posty: 106
Lokalizacja: małopolska / Skawa
model: Multivan
silnik: 2.5 TDi

Podziękował: 15 razy
Pomógł: 5 razy
Witam
Mam pytanie czym rozni się piec D3WZ 251864 od D3WZ 252121ten pierwszy ma 7 pinow widze a ten drugi 8 pinów i pierwszy nie ma sitka na swiecy ten drugi ma ,, a tak poza tym to czym sie jeszcze roznia .
A drugie pytanie mam takie czy jak zamienie sterownik z D3WZ do D5WZ jeden jest z t4 drugi ze sprintera to czy bedzie to chodzić ??? nie mam jak sprawdzić czy mam zablokowany piecyk i kombinuje pozdrawiam


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 9 stycznia 2016, 06:53 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 8 czerwca 2012, 13:00
Posty: 2376
Lokalizacja: Łomianki/Warszawa
opis: Kapitan eMO
model: Escapade, holenderka
silnik: 2,5 TDI AXG,ACV,AJT+

Podziękował: 186 razy
Pomógł: 209 razy
Corum napisał(a):
Witam
czym rozni się piec D3WZ 251864 od D3WZ 252121


Sterowniki tych pieców mają inne wtyczki wewnętrzne przez co nie są zamienne.


_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 15 stycznia 2016, 15:36 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 23 sierpnia 2012, 15:51
Posty: 127
model: caravelle/multivan
silnik: 2.5tdi ACV

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 3 razy
mam pytanie, skoro dogrzewacz wlacza sie przy -5 i przy wlaczonym silniku to skad wie kiedy ma sie wylaczyc?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 457 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 23  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB