T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest piątek, 19 kwietnia 2024, 10:03

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 457 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 23  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 15 stycznia 2016, 15:40 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 8 czerwca 2012, 13:00
Posty: 2376
Lokalizacja: Łomianki/Warszawa
opis: Kapitan eMO
model: Escapade, holenderka
silnik: 2,5 TDI AXG,ACV,AJT+

Podziękował: 186 razy
Pomógł: 209 razy
przy plus 5, a wyłącza się jak temp. płynu chłodzącego osiągnie bodajże 87 stopni (wcześniej koło 80 zwalnia) - ma wewnątrz czujnik


_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 15 stycznia 2016, 15:41 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 23 sierpnia 2012, 15:51
Posty: 127
model: caravelle/multivan
silnik: 2.5tdi ACV

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 3 razy
aha czyli tam gdzies pod galaretka jest czujnik temp?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 15 stycznia 2016, 15:44 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 8 czerwca 2012, 13:00
Posty: 2376
Lokalizacja: Łomianki/Warszawa
opis: Kapitan eMO
model: Escapade, holenderka
silnik: 2,5 TDI AXG,ACV,AJT+

Podziękował: 186 razy
Pomógł: 209 razy
akurat nie tam, ale są wewnątrz trzy czujniki


_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 15 stycznia 2016, 15:56 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 23 sierpnia 2012, 15:51
Posty: 127
model: caravelle/multivan
silnik: 2.5tdi ACV

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 3 razy
ok juz wiem:

1 - czujnik przegrzania
2 - czujnik temperatury

Obrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 15 stycznia 2016, 16:13 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7427
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 72 razy
Pomógł: 801 razy
według mojej wiedzy wyłącza się przy 60 st


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 15 stycznia 2016, 16:41 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 8 czerwca 2012, 13:00
Posty: 2376
Lokalizacja: Łomianki/Warszawa
opis: Kapitan eMO
model: Escapade, holenderka
silnik: 2,5 TDI AXG,ACV,AJT+

Podziękował: 186 razy
Pomógł: 209 razy
mierzyłem elektronicznym termometrem w kuble na stole (stefano kiedyś mi tak powiedział i się potwierdziło)


_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 15 stycznia 2016, 18:29 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 21 stycznia 2015, 22:29
Posty: 33
Lokalizacja: Dębki (pomorskie)
model: Multivan T4 1997
silnik: 2,5 TDI 102

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
jeszcze mam pytanie co do swojego problemu.Wiem że przedwczesne wyłączenie się dogrzewacza może być spowodowane złą cyrkujacją płynu chłodzącego.
wracając dziś z pracy zagrzał mi się silnik na tyle że wskaźnik był w połowie.Położyłem się pod auto i dotykałem wszystkich węży z układu chłodzącego i zauważyłem że jeden gruby wychodzący z dolnej części chłodnicy i biegnący prosto do silnika jest zimny... tak ma być?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 15 stycznia 2016, 21:05 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7427
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 72 razy
Pomógł: 801 razy
artua2 napisał(a):
zauważyłem że jeden gruby wychodzący z dolnej części chłodnicy i biegnący prosto do silnika jest zimny... tak ma być?

tak, on się robi gorący dopiero jak się otworzy termostat, czyli powyżej 86st


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 16 stycznia 2016, 00:06 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 21 stycznia 2015, 22:29
Posty: 33
Lokalizacja: Dębki (pomorskie)
model: Multivan T4 1997
silnik: 2,5 TDI 102

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Ok, dzieki za odpowiedź. Jak wyglada sprawa z akumulatorem, ponoć misi byc sprawny.
Ja mam aku z 2008 roku, starczy na Odpalenie auta ale czy moze byc z nim cos co by powodowalo zakłócenie pracy dogrzewacza?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 16 stycznia 2016, 01:13 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 23 sierpnia 2012, 15:51
Posty: 127
model: caravelle/multivan
silnik: 2.5tdi ACV

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 3 razy
Prosze o pomoc, sugestie co tu nie gra, dogrzewacz D3W, wymienilem uszczelki i swiece i zlozylem do kupy, podlaczylem napiecie tylko pod piny 1 i 2 i swieca zaczela grzac a powinna dopiero po podpieciu + z czujnika temp i alternatora jesli temp <5 prawda? wentylator nie startuje, czy ktos moze poznaje te objawy?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 16 stycznia 2016, 08:23 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 16 lutego 2015, 23:42
Posty: 1128
Lokalizacja: Ursus
model: T4 Multivan
silnik: 2.4D AAB

Podziękował: 21 razy
Pomógł: 80 razy
artua2 napisał(a):
Ok, dzieki za odpowiedź. Jak wyglada sprawa z akumulatorem, ponoć misi byc sprawny.
Ja mam aku z 2008 roku, starczy na Odpalenie auta ale czy moze byc z nim cos co by powodowalo zakłócenie pracy dogrzewacza?

Na tym aktu odpalasz auto więc trzyma napięcie. Spróbuj po odpieciu tłumika


Wysłane z mojego C1505 przy użyciu Tapatalka


_________________
Jeśli chcesz dojechać daleko, musisz jechać powoli.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 16 stycznia 2016, 10:04 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 8 czerwca 2012, 13:00
Posty: 2376
Lokalizacja: Łomianki/Warszawa
opis: Kapitan eMO
model: Escapade, holenderka
silnik: 2,5 TDI AXG,ACV,AJT+

Podziękował: 186 razy
Pomógł: 209 razy
Victus napisał(a):
Na tym aktu odpalasz auto więc trzyma napięcie. Spróbuj po odpieciu tłumika

Co ma piernik do wiatraka?? Rozwiń myśl o co chodzi z tym tłumikiem???


_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 20 stycznia 2016, 11:21 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 19 stycznia 2016, 09:10
Posty: 2
model: vw
silnik: 1.9tdi

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam!
Mam taką przypadłość w swoim dogrzewaczu d3wz. A mianowicie nie uruchamia mi się za każdym razem po uruchomieniu silnika. Mam zrobiony wyłącznik na manual i auto i do tej zimy wszystko było ok. A teraz w celu załączenia dogrzewacza po uruchomieniu silnika muszę wyłącznikiem auto/manual ze trzy razy włączyć i wyłączyć aby zaskoczył dogrzewacz. Gdzieś w sieci wyczytałem że może być padnięty tranzystor kluczujący (czy jakoś tak się zwał, chyba o symbolu BTS 113) w sterowniku od d3wz. Po podpięciu zegara modułowego do diagnozy pokazuje mi AF:00, czyli wszystko niby OK. Jak już dogrzewacz wystartuje to oczywiście przechodzi całą procedurę aż do wyłączenia po nagrzaniu silnika do 90 stopni C ale po spadku temperatury na silniku już sam się nie włączy.
Proszę kolegów o ewentualne jakieś sugestie dotyczące mojego przypadku.

Pozdro
Piotr


Ostatnio edytowano środa, 20 stycznia 2016, 11:52 przez Kenobi, łącznie edytowano 1 raz
Przeniesienie do wątku już istniejącego o danym problemie.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 20 stycznia 2016, 20:57 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 8 czerwca 2012, 13:00
Posty: 2376
Lokalizacja: Łomianki/Warszawa
opis: Kapitan eMO
model: Escapade, holenderka
silnik: 2,5 TDI AXG,ACV,AJT+

Podziękował: 186 razy
Pomógł: 209 razy
Włóż drut w czujnik temp.zewnętrznej, może nie zwiera na zimnie.
Tym dodanym włącznikiem możesz włączyć piec na zgaszonym, zimnym silniku - kiedy chcesz i działa jak rozumiem???
Jeśli tak to sprawdź ten czujnik, albo też być może zgniły przewody od niego lub wzbudzenia alternatora w wiązce dogrzewacza.


_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 21 stycznia 2016, 09:11 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 19 stycznia 2016, 09:10
Posty: 2
model: vw
silnik: 1.9tdi

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Ten przełącznik mam zrobiony po to abym mógł w każdej chwili niezależnie od temperatury otoczenia włączyć dogrzewacz, ale tylko na włączonym silniku (działa tylko jako dogrzewacz). W jednym położeniu wyłącznika mam załączony czujnik zewnętrzny i wtedy załącza mi dogrzewacz poniżej 5 st. C a w drugim uruchomię dogrzewacz nawet latem, trzecie to wyłączam całkowicie.
Tak jak pisałem wcześniej, tutaj raczej tkwi problem w sterowniku i chyba tym tranzystorze sterującym. Ale nie jestem znawcą elektroniki na tyle abym mógł to w jakiś sposób potwierdzić. Tak tylko zasłyszałem gdzieś, że może być to.
Jeśli to sterownik to jaka może być cena naprawy. Może ktoś miał podobny przypadek?
Pozdro


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 8 lutego 2016, 14:46 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 11 lutego 2015, 02:39
Posty: 56
model: vwt4 Multivan 98r.
silnik: 2,5 tdi,ACV

Podziękował: 25 razy
Pomógł: 2 razy
witam.Panowie odgrzeje temat,a mianowicie mam pytanie z innej beczki.Czy mozna na czas prób wyciągnąc dogrzewacz i połączyć węże aby móc auto uzywać bez tego dogrzewacza?co z wężykiem ,zaślepić co z wężykiem powietrza ?za wszelkie info dzieki i pozdrawiam


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 8 lutego 2016, 14:51 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 23 sierpnia 2012, 15:51
Posty: 127
model: caravelle/multivan
silnik: 2.5tdi ACV

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 3 razy
tak, ja tak teraz jezdze, weze wody spialem rurka miedziana bodajze 18mm a przewod paliwowy zaslepilem



Za ten wpis autor fgrs podziękował: czemat2 (poniedziałek, 8 lutego 2016, 15:14)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 8 lutego 2016, 14:58 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 8 czerwca 2012, 13:00
Posty: 2376
Lokalizacja: Łomianki/Warszawa
opis: Kapitan eMO
model: Escapade, holenderka
silnik: 2,5 TDI AXG,ACV,AJT+

Podziękował: 186 razy
Pomógł: 209 razy
zwykła baryłka 1/2 cala do wody idealnie pasuje, jeździłem też z niezaślepionym wężykiem paliwowym i się nie zapowietrzało, ale nic nie kosztuje zaślepić i mieć pewność.


_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 8 lutego 2016, 15:13 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 11 lutego 2015, 02:39
Posty: 56
model: vwt4 Multivan 98r.
silnik: 2,5 tdi,ACV

Podziękował: 25 razy
Pomógł: 2 razy
niebieski-n2 o jakiej baryłce piszesz?bo dzisiaj chce to zrobic,muszę bo gubie płyn przez ten nieszczęsny dogrzewacz.Acha i jeszcze jedno czy macie jakiś pomysł żeby nie spuszczac płynu?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 8 lutego 2016, 15:29 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7427
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 72 razy
Pomógł: 801 razy
czemat2 napisał(a):
Acha i jeszcze jedno czy macie jakiś pomysł żeby nie spuszczac płynu?

zacisnąć węże morsem lub małym ale porządnym ściskiem stolarskim


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało



Za ten wpis autor Kenobi podziękował: czemat2 (poniedziałek, 8 lutego 2016, 15:56)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 457 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 23  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB