T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest wtorek, 23 maja 2017, 12:43

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 367 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 15, 16, 17, 18, 19
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 3 stycznia 2017, 12:10 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 9 maja 2013, 15:26
Posty: 1122
Lokalizacja: Olsztyn
opis: 2.5 benzyna AVT + LPG
model: T4 Multivan
silnik: AVT

Podziękował: 18 razy
Pomógł: 47 razy
BUNIEK napisał(a):
Patrick napisał(a):
Hejka. Wie ktoś może za co odpowiedzialny jest pin nr 8 w kostce pieca ( model 2121 ) ?
Chcę zmienić piec 1864 na 2121 (na ten ze zmiennym sitkiem) i w mojej instalacji w busie w kostce jest 7 pinów i ten 8 jest wolny, natomiast w tym nowszym piecu jest ten pin nr 8. Kolor kabla biało-czarny.

Według mojej wiedzy nie jest do niczego potrzebny, jest bo jest.


jeżeli dobrze rozumię to starsze D3WZ z numerem 701xxxxxx ma 7 przewodów w kostce i mozna je wsadzić do auta nowszego ( po 1999 roku ) gdzie orygnalnie był dogzrewacz z sitkiem i numerem 7D0xxxxxx i 8 przewodami i powino działac bez przepinania zadnych przewodów?


_________________
Pawel
VW 2002 MULTIVAN T4 2.5 benzyna
VW 1979 1303 cabrio 1915ccm 125KM
VW LT35 2001 2.5TDI max wyposażony
Sprinter 312D 1998 Westfalia James Cook


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 3 stycznia 2017, 12:43 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 27 października 2012, 13:56
Posty: 1749
Lokalizacja: Mierzeja Wiślana
opis: Birthdate: 24.01.1996
model: T4
silnik: ACV

Podziękował: 61 razy
Pomógł: 58 razy
Dokładnie tak jak piszesz. Zmieniłem dogrzewacz u siebie ze starszego na nowszy, więc w druga stronę też można ;)

Wszystko działa tylko teraz zaczęło mi wywalać bład AF:64 ... :(


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 3 stycznia 2017, 12:58 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 8 czerwca 2012, 13:00
Posty: 1558
Lokalizacja: Łomianki/Warszawa
model: Escapade, holenderka
silnik: 2,5 TDI AXG, AJT+

Podziękował: 137 razy
Pomógł: 84 razy
Patrick napisał(a):
Dokładnie tak jak piszesz.

Akurat nie dokładnie tak ;)
Owszem piny 1-7 są od tego samego w obu przypadkach i wobec tego można zamieniać w obie strony, ale:

vwyogi napisał(a):
do auta nowszego ( po 1999 roku ) gdzie orygnalnie był dogzrewacz z sitkiem i numerem 7D0xxxxxx i 8 przewodami


to już nie jest prawdą.
Mam auto z 2002r i oryginalnie był piec z 7 przewodami we wtyczce, poza tym każdy jest z sitkiem tylko starszy z niewymiennym i teraz wydaje mi się, że to nawet lepiej.
Natomiast tych z wymiennym było dwa rodzaje i różnią się od siebie nie tylko sitkiem <ojojoj>


_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 3 stycznia 2017, 13:22 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 6 lutego 2011, 19:00
Posty: 287
Lokalizacja: zamojskie
model: T4
silnik: ACV 102/130

Podziękował: 16 razy
Pomógł: 31 razy
I ja również nie rozumiem zmiany tym bardziej że moc grzewcza jest taka sama, w starszej wersji nie ma potrzebt wymieniać sitka.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 12 stycznia 2017, 12:19 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 16 sierpnia 2016, 09:54
Posty: 222
Lokalizacja: P-ń Wlkp
model: t4 caravelle L syncr
silnik: ACV

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 10 razy
W d4ws, po uruchomieniu napięcie na aku spada do 12,4V a odczyt kompem pokazuje spadek do 10,7V na sterowniku. Wszystkie styki wyczyszczone a problem występuje nadal. Jakieś wskazówki gdzie szukać przyczyny?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 12 stycznia 2017, 12:22 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 9 maja 2013, 15:26
Posty: 1122
Lokalizacja: Olsztyn
opis: 2.5 benzyna AVT + LPG
model: T4 Multivan
silnik: AVT

Podziękował: 18 razy
Pomógł: 47 razy
garbaty napisał(a):
W d4ws, po uruchomieniu napięcie na aku spada do 12,4V a odczyt kompem pokazuje spadek do 10,7V na sterowniku. Wszystkie styki wyczyszczone a problem występuje nadal. Jakieś wskazówki gdzie szukać przyczyny?



na przewodzie zasilającym powinien być bezpiecznik. sprawdź napięcie za aku a przed bezpiecznikiem i zmierz juz za bezpiecznikiem. Kiedys mialem przypadek, że stary bezpiecznik powodował duży spadek napięcia.


_________________
Pawel
VW 2002 MULTIVAN T4 2.5 benzyna
VW 1979 1303 cabrio 1915ccm 125KM
VW LT35 2001 2.5TDI max wyposażony
Sprinter 312D 1998 Westfalia James Cook


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 12 stycznia 2017, 12:23 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 16 sierpnia 2016, 09:54
Posty: 222
Lokalizacja: P-ń Wlkp
model: t4 caravelle L syncr
silnik: ACV

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 10 razy
vwyogi napisał(a):
garbaty napisał(a):
W d4ws, po uruchomieniu napięcie na aku spada do 12,4V a odczyt kompem pokazuje spadek do 10,7V na sterowniku. Wszystkie styki wyczyszczone a problem występuje nadal. Jakieś wskazówki gdzie szukać przyczyny?



na przewodzie zasilającym powinien być bezpiecznik. sprawdź napięcie za aku a przed bezpiecznikiem i zmierz juz za bezpiecznikiem. Kiedys mialem przypadek, że stary bezpiecznik powodował duży spadek napięcia.

To któryś z tych pod fotelem? Są 3 bezpieczniki (30, 5 i 30A) i 2 przekaźniki
Czy taki spadek może również powodować zegar? Tam nie czyściłem styków

update:

korzystając z chwili wolnego czasu zrzuciłem logi z D4WS. Po naprawie przez Pana Jana jako dogrzewacz działa super, ale jako Webasto coś mi nie pasuje. Wymieniłem aku bo był problem z rozruchem z zegara. Teraz hula, ale z nawiewów leci ledwo letnie powietrze.

Wrzucam link do logów, może coś wymyślicie. mam pewną teorię ale nie chciałbym póki co podpowiadać
http://drive.google.com/file/d/0B0tgdTp9ZSouSDhTTVdmYV9LV0E/view?usp=sharing


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 367 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 15, 16, 17, 18, 19

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB