T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest piątek, 29 marca 2024, 16:59

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 327 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 17  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 7 listopada 2015, 20:53 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 9 maja 2013, 15:26
Posty: 1369
Lokalizacja: Olsztyn
opis: 2.8 V6
model: Caravelle Business
silnik: AMV

Podziękował: 25 razy
Pomógł: 89 razy
Masz zamek nie.pod central. To jedno wolne miejsce na wpiecie drutu to jest na drut do klamki wewnętrznej.


_________________
w garażu:
VW T4 2001 Caravelle Business V6
VW 1979 1303 cabrio 1915ccm 125KM
VW LT35 2001 2.5TDI max wyposażony
Sprinter 312D 1998 Westfalia James Cook


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 7 listopada 2015, 21:41 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 30 marca 2013, 23:27
Posty: 1223
Lokalizacja: ESI
model: Zwykły TRANSPORTER
silnik: 2.5 TDI ACV

Podziękował: 69 razy
Pomógł: 116 razy
Tak jak napisał vwyogi masz niewłaściwy zamek. Jeśli chodzi o centralny to stawiam na to że masz tylko z kluczyka bo z pilota miał byś centralke za zegarami w okolicach tej puszki immo którą kiedyś pokazywałeś. Przy centralnym z kluczyka nie muszą być podpięte wszystkie siłowniki aby działał, może nie być któregoś a centralny powinien działać,nie musisz mostkować kostki.
Bezpiecznik sprawdzony ? Z tego co pamiętam to od centralnego na kluczyk powinien być bezpiecznik nad skrzynką przekaźników 15A, przy centralnym na pilota bezpiecznik w dodatkowej listwie pod głównymi bezpiecznikami.


Ostatnio edytowano sobota, 7 listopada 2015, 22:06 przez xxxkamil, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 7 listopada 2015, 21:42 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 18 kwietnia 2010, 20:17
Posty: 159
Lokalizacja: PCT
model: T4 Lift będzie ;-))
silnik: ACV

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 4 razy
Tak powinien wyglądać pod centralny:

Obrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 8 listopada 2015, 22:24 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 22 października 2015, 20:22
Posty: 5
model: t4 caravelle
silnik: 2.4D

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Dzięki wielkie za szybką odpowiedź, spalony był bezpiecznik nad przekaźnikami i po wymianie zamek działa tylko w przesuwnych musiałem przeczyścić siłownik, A ten zamek bez centralnego myślałem tak zrobić że usunę wkładkę do otwierania z kluczyka i podepnę w środku siłownik, i takie pytanko uda się podłączyć siłownik uniwersalny chiński pod tą instalację? czy musi być orginał?
np taki uda się? http://www.lispol.com/product,3970,silownik_centralnego_zamka_2przewodowy.html


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 10 listopada 2015, 10:52 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 9 stycznia 2015, 06:40
Posty: 10
model: T4 TD '99
silnik: 1,9 TD

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
I ja się podepne pod temat.

Ostatnio wogóle nie mogę zamknąć drzwi od strony kierowcy bo odrazu otwierają się automatycznie no chyba że są zamknięte to znowu zamykają się automatycznie.

Od strony pasażera to działa ale nie zawsze no powiedzmy raz działa raz nie.Tył też zamyka się kiedy chce.

Martwi mnie wizja ściągania zegarów i wymiany centralki... a może to pompka?

Dodam że po naćiśnięciu podgrzewania szyby tylnej zamek zamyka i otwiera się cały czas...

Pozdrawiam


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 26 listopada 2015, 12:18 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 2 września 2015, 17:15
Posty: 122
Lokalizacja: Bielsko-Biała
model: MULTIVAN
silnik: 2.5 ACV

Podziękował: 5 razy
Pomógł: 1 raz
Moja kolej dopisać się do wątku centralnego.
Moje problemy są dwa i wyglądają następująco.

Centralny zamek sam się zamyka tzn. po kilku chwilach jak zatrzaśnie się drzwi bolczyk w drzwiach jakby opada o kilka milimetrów,
w momencie gdy chwyta się za klamkę centralny zamyka całe auto i nie da się wejść.

Konsekwencją tego musiałem wejść do auta rozwalając zamek w tylnej klapie (kluczyk został w stacyjce) który i tak nie działał i tu pojawił się kolejny problem.
Gdy zamykam auto tylna klapa się otwiera a gdy otwieram klapa się zamyka.

Koledzy ratunku bo oczy wysiadają mi już od czytania forum <szok>


_________________
drugstoreviewer.com


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 1 grudnia 2015, 10:57 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 18 sierpnia 2015, 16:37
Posty: 7
model: T4 2000r
silnik: 2,5 88psi

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Witam

Mam pytanie czy mogli byście określić czy klamka tylnej klapy pochodzi od wersji z centralnym zamkiem.

Ewentualnie czy ten zamek z aukcji jest w wersji pod centralny zamek??
http://allegro.pl/klamka-klapy-tyl-tyln ... 26011.html


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 1 grudnia 2015, 12:39 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Ten ze zdjęcia nie ale z aukcji wygląda na właściwy


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 1 grudnia 2015, 21:32 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 2 września 2015, 17:15
Posty: 122
Lokalizacja: Bielsko-Biała
model: MULTIVAN
silnik: 2.5 ACV

Podziękował: 5 razy
Pomógł: 1 raz
Tak ma wyglądać. To cięgno w osłonie z gąbki jest od centralnego.
Obrazek


_________________
drugstoreviewer.com


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 4 grudnia 2015, 18:37 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 24 listopada 2015, 13:59
Posty: 3360
Lokalizacja: Warszawa
model: T4 Multivan '95
silnik: 2.4D AAB
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 223 razy
Pomógł: 223 razy
Witam,

chodzi mi o centralny zamek z pilota. U mnie działa z kluczyka (dowolnego) ale mam jeden kluczyk typu scyzoryk z trzema guzikami, oraz układem elektronicznym i działającą baterią w środku.
Dodatkowo wykryłem pobliżu bezpieczników coś co wygląda na centralkę CZ typu NOXON T3, a Gugiel wraz taka centralką pokazuje kluczyko-pilota identycznego z tym, który jest w moim posiadaniu.
No i teraz pytanie czy otwieranie i zamykanie drzwi realizuje ten NOXON, czy też oryginalny zamek centralny ma swoją instalację, a NOXON-a ktoś zainstalował, żeby mieć otwieranie z pilota?
Na fotce z bezpiecznikami centralka T3 jest w lewym dolnym rogu.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 7 grudnia 2015, 23:04 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 2 września 2015, 17:15
Posty: 122
Lokalizacja: Bielsko-Biała
model: MULTIVAN
silnik: 2.5 ACV

Podziękował: 5 razy
Pomógł: 1 raz
Też mam NOXON chyba PLV T200 P1 zainstalowany przez poprzednich właścicieli. Jak odłączyłem alarm to centralny działa tylko przekręcając kluczyk ale ja mam pilot osobno nie w kluczyku. Podejrzewam że kluczyk masz nieoryginalny tylko zaprogramowany pod częstotliwość alarmu. Poszukaj instrukcji do alarmu.


_________________
drugstoreviewer.com


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 19 grudnia 2015, 13:15 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 18 stycznia 2014, 11:39
Posty: 1047
Lokalizacja: Wielkopolska
model: Allstar Westa SYNCRO
silnik: ACV+

Podziękował: 26 razy
Pomógł: 99 razy
Koledzy pomocy! Montowałem wczoraj sobie swiatełka w drzwi aby swieciły po otworzeniu i przy tej okazji nie wiem czy przez przypadek czy zbieg okolicznosci cos poszło w centralnym zamku. Brak stałego plusa na czerwonym przewodzie w kostce czteroprzewodowej. Centralny zamek to oryginał zielone silowniki 4 pin. Bez sterowania z kluczyka. Ma dokladane piloty rok temu i wszystko pieknie działało. Na przewodzie czerwonym nie ma 12v. Jak mu podam z zewn osobnym przewodem wszystko działa. Czasem sie pojawia na chwile przy zamykaniu i otwieraniu z pilota ale albo nie domknie albo nie otworzy. Wiazka od lewych drzwi idzie do prawych pod deską rozdzielczą i dalej chba na tył. Pytanie moje co zasila tą instalacje skąd
idzie ten plus? Na t4viki wyczytałem ze czasem te 12v idzie z tylnego zamka. Multivan moj z 96 roku. Zakladam ze bezpiecznik raczej odpada bo czasami sie 12v na chwile pokazuje. Ma ktos moze jakis schemat skąd idzie zasilanie 12v stałe na tą całą instalacje? Mam tylko schemat ze wszystko idzie na zacisk 30 i nic wiecej.


_________________
Prawdziwy mężczyzna ma odciski na dłoniach a nie rurki na dupie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 19 grudnia 2015, 16:09 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 8 czerwca 2012, 13:00
Posty: 2373
Lokalizacja: Łomianki/Warszawa
opis: Kapitan eMO
model: Escapade, holenderka
silnik: 2,5 TDI AXG,ACV,AJT+

Podziękował: 186 razy
Pomógł: 207 razy
hoopsii napisał(a):
Brak stałego plusa na czerwonym przewodzie w kostce czteroprzewodowej.

Gdzie ta kostka się znajduje, w drzwiach???
Jeśli tak to zgnił przewód w tej gumowej przelotce między drzwiami a budą -i raz łączy, a raz nie.
Z zewnątrz izolacja może być cała, a wewnątrz niej przerwa.


_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 19 grudnia 2015, 16:58 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 18 stycznia 2014, 11:39
Posty: 1047
Lokalizacja: Wielkopolska
model: Allstar Westa SYNCRO
silnik: ACV+

Podziękował: 26 razy
Pomógł: 99 razy
niebieski-n2 napisał(a):
hoopsii napisał(a):
Brak stałego plusa na czerwonym przewodzie w kostce czteroprzewodowej.

Gdzie ta kostka się znajduje, w drzwiach???
Jeśli tak to zgnił przewód w tej gumowej przelotce między drzwiami a budą -i raz łączy, a raz nie.
Z zewnątrz izolacja może być cała, a wewnątrz niej przerwa.


nie ma napiecia nigdzie. Nawet na koskach za skrzynką bezpieczników. W prawych drzwiach w lewych i nawet w klapie tył bo mam tam zamontowane lampki jak otwieram klape i też zgasły. Cala instalacja centralnego nie dostaje stałego 12v. Jak podam 12v w kostkę za skrzynką bezpieczników to cały układ działa idealnie. Myslalem zeby tak zostawic ale boje sie ze gdzies sie cos przerwało upaliło i jak dam 12 z zewnątrz to za chwile coś sie zadymi.


_________________
Prawdziwy mężczyzna ma odciski na dłoniach a nie rurki na dupie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 20 grudnia 2015, 11:07 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 18 stycznia 2014, 11:39
Posty: 1047
Lokalizacja: Wielkopolska
model: Allstar Westa SYNCRO
silnik: ACV+

Podziękował: 26 razy
Pomógł: 99 razy
Nie mogę namierzyć bezpiecznika s52 15a odpowiedzialnego od tego zasilania centralnego. Viki podaje ze w moim roczniku jest nad przekaźnikami. Niestety u mnie nad przekaźnikami nie ma bezpiecznikow poza tym jednym 30A w metalowej obudowie. Ma ktos jakiś pomysł gdzie go jeszcze szukać?


_________________
Prawdziwy mężczyzna ma odciski na dłoniach a nie rurki na dupie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 20 grudnia 2015, 17:28 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Dodatkowa listwa pod skrzynką, trzeba zsunać plastikową pokrywę do siebie


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 28 lutego 2016, 11:48 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): środa, 19 października 2011, 18:03
Posty: 174
Lokalizacja: Olkusz
model: T4
silnik: 2.5 TDI

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 5 razy
Witam koledzy u mnie problem z zamkiem jest taki,jak zamykam z kluczyka drzwi kierowcy to tylko one sie zamykają,natomiast jak wsadze kluczyk w drzwi pasazera i przekręce to zamyka sie całe auto,ma ktos jakis pomysł? Pozdrawiam


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 28 lutego 2016, 12:11 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Cały czas tak jest czy wcześniej było ok?


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 28 lutego 2016, 12:49 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): środa, 19 października 2011, 18:03
Posty: 174
Lokalizacja: Olkusz
model: T4
silnik: 2.5 TDI

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 5 razy
Wczesniej było ok kolego Probe


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 28 lutego 2016, 13:56 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:29
Posty: 1237
opis: Krzywy ryj
model: T4
silnik: ACV

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 124 razy
picolo2009 napisał(a):
Witam koledzy u mnie problem z zamkiem jest taki,jak zamykam z kluczyka drzwi kierowcy to tylko one sie zamykają,natomiast jak wsadze kluczyk w drzwi pasazera i przekręce to zamyka sie całe auto,ma ktos jakis pomysł? Pozdrawiam


Sprawdź przewody w "harmonijce" drzwi kierowcy.


_________________
Pasożyt zlotowy. Pozostał mi tylko jeden T4.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 327 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 17  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB