T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest sobota, 27 kwietnia 2024, 14:25

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 329 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 17  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 7 czerwca 2011, 19:53 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 17 sierpnia 2010, 19:02
Posty: 398
Lokalizacja: Istebna - Potoczki
opis: herman jaki jest każdy widzi ;)
GG: 5694314
model: t4 carawelle
silnik: 1.9 TDI AFN

Podziękował: 27 razy
Pomógł: 22 razy
Zapraszam. Jeszcze nigdy nikt nie odjechał ode mnie z przeświadczeniem, że źle został ugoszczony ;)
Tylko daj znać wcześniej i potwierdź przed samym wyjazdem, bo u mnie jest duży problem z dostępnością czasu. Taka praca :(
Nawet spokojnie nie mogę przy moim t34 wersja sport pogrzebać ...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 7 czerwca 2011, 20:08 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 11 listopada 2010, 13:22
Posty: 2720
Lokalizacja: Kraków
opis: GRUPA MAŁOPOLSKA
sekcja "MŁODE WILKI"
model: Multivelle Long
silnik: 2.5 AAF bi-fuel

Podziękował: 167 razy
Pomógł: 295 razy
Cytuj:
Nawet spokojnie nie mogę przy moim t34 wersja sport pogrzebać ...


Herman nie gadaj ze takie cudo tez jest w twoim posiadaniu <szok>


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


_________________
Lepiej mieć Parkinsona i trochę wylać, niż mieć Altzheimera i zapomnieć wypić

Jeżeli co drugi twój pomysł wydaje ci się genialny - dopij wódkę i idź spać


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 8 czerwca 2011, 22:32 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 17 sierpnia 2010, 19:02
Posty: 398
Lokalizacja: Istebna - Potoczki
opis: herman jaki jest każdy widzi ;)
GG: 5694314
model: t4 carawelle
silnik: 1.9 TDI AFN

Podziękował: 27 razy
Pomógł: 22 razy
Tak kurol tylko, że w wersji sport (czytaj T4) ;)

andrewa1 obiecane foty:


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 8 czerwca 2011, 22:40 
Offline
Administrator

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:16
Posty: 5288
model: Mixt
silnik: ACV

Podziękował: 51 razy
Pomógł: 617 razy
Ta skrzynka za zegarami to puszka immo. Urzekł mnie ten zlepek przekaźników na ostatniej fotce <szok>


_________________
Administrator w stanie spoczynku.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 9 czerwca 2011, 21:29 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 17 sierpnia 2010, 19:02
Posty: 398
Lokalizacja: Istebna - Potoczki
opis: herman jaki jest każdy widzi ;)
GG: 5694314
model: t4 carawelle
silnik: 1.9 TDI AFN

Podziękował: 27 razy
Pomógł: 22 razy
I właśnie o tym pisałem, że dojść do ładu z upgradu robionego przez poprzedniego właściciela to droga zarezerwowana tylko dla jedi.
Jestem jeszcze padawanem więc zrozumienie mocy jest dla mnie jeszcze wysiłkiem ;) .
Muszę wziąć sobie karteczki i rozrysować schemat - to ułatwi mi poznanie wroga i pokonanie ciemnej strony mocy.
Tak na poważnie to na czerwonym przewodzie powinienem mieć 12V stale. Niestety nie ma. Poszukuję bezpiecznika lub miejsca, w którym ten przewód jest wpięty w zasilanie i nie znajduję. Rozebrałem już sporą część instalacji i nic nie znalazłem. Na schemacie jest tam bezpiecznik 15A ale gdzie on jest ?
W sobotę będę demontował siłowniki celem poznania wewnętrznego ich stanu. Być może gdzieś w drzwiach jest podpięte to zasilania, wszak różne tajemne myśli kołaczę się w czaszkach konstruktorów.
Powiedzcie mi co to jest na schemacie (oznaczone czerwonymi kółkami) podobne do bezpiecznika, bo wygląda jak kostka łączeniowa ale oznaczenie jest nielogiczne. To w niebieskim kółku wygląda na styki w drzwiach ale nie mam pewności.
Załącznik:
ideowy_ozncz.jpg


I taki lekki OT:
Jest ktoś w posiadaniu DOBRYCH schematów instalacji do T4 ? Te, które znalazłem na forum są słabo czytelne. Sporo czasu zajęło mi znalezienie linii sterowania światłami przednimi (mijania/drogowe). Długie pójdą na przekaźnik i muszę wymyślić jakiś dobry i przejżysty sposób. Najlepiej by było skorzystać z istniejącej instalacji i podstawki pod przekaźnik.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 12 czerwca 2011, 20:00 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 21 kwietnia 2011, 21:27
Posty: 42
model: T4
silnik: 2.4 D

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Podepnę się do tematu:
Mam taki problem:
Mam centralny zamek, bez pilota , multivan 92 rok. W drzwiach pasażera siłownika nie było, natomiast była instalacja z gniazdem na 4 pin. Dokupiłem oryginalny siłownik ( zielony ) i z tego co mi się wydaje 4 pinowy powinien działać jako master. U mnie przy próbie zamknięcia / otwarcia auta za pomocą tego zamka wszystkie zamki otwierają się / zamykają ale nie pozostają w tej pozycji tylko wracają do stanu poprzedniego. Gdzie jest problem ?
Pozdrawiam


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 14 czerwca 2011, 16:32 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:19
Posty: 47
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
model: allstar
silnik: ACV

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 3 razy
PiotreKarol napisał(a):
Podepnę się do tematu:
Mam taki problem:
Mam centralny zamek, bez pilota , multivan 92 rok. W drzwiach pasażera siłownika nie było, natomiast była instalacja z gniazdem na 4 pin. Dokupiłem oryginalny siłownik ( zielony ) i z tego co mi się wydaje 4 pinowy powinien działać jako master. U mnie przy próbie zamknięcia / otwarcia auta za pomocą tego zamka wszystkie zamki otwierają się / zamykają ale nie pozostają w tej pozycji tylko wracają do stanu poprzedniego. Gdzie jest problem ?
Pozdrawiam


Uwalony siłownik w drzwiach z drugim masterem (czyli kierowcy). Mam to samo. U mnie silniczek się skopcił. Zamki wszystkie wracaja do tego stanu w jakim jest spalony siłownik.

PS w 92 roku nie były czasem czarne siłowniki ? klik


_________________
Na innych forach znany jako "freon".


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 15 czerwca 2011, 22:21 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 21 kwietnia 2011, 21:27
Posty: 42
model: T4
silnik: 2.4 D

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Ja mam wszystkie zielone, siłownik w drzwiach kierowcy chyba nie jest spalony bo jak zamykam od strony pasażera - on również sie zamyka i od razu otwiera. Jaka może byc inna przyczyna?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 22 czerwca 2011, 18:40 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 17 sierpnia 2010, 19:02
Posty: 398
Lokalizacja: Istebna - Potoczki
opis: herman jaki jest każdy widzi ;)
GG: 5694314
model: t4 carawelle
silnik: 1.9 TDI AFN

Podziękował: 27 razy
Pomógł: 22 razy
Czyli nikt nie wie gdzie szukać tego bezpiecznika ?
j.w. na rysunku.
Nie udało się dojść do porozumienia z istniejącą instalacją i chyba latem (czyt. po sesji) wytnę całość i uczynię od początku po czym zaopatrzę w schemat popełniony w autocadzie.
I w związku z autocad - pytanie (raczej, obawiam się, retoryczne): czy istnieją modele, rysunki, schematy dla inwentora, autocad czy sold edge ??
Może są do ewentualnego zakupu ?????

Chyba znalazłem bezpiecznik, pod którym jest podpięte 12V ale on jest dobry. To ten, na którym "wisi" radio i zegary. Gdzieś musiał się przepalić kabelek. Przyczyna ? Zatarty i spalony silniczek siłownika drzwi kierowcy. W związku z tym pytanko: można zakupić sam silniczek siłownika ??


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 9 lipca 2011, 12:50 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 4 lipca 2011, 18:32
Posty: 126
Lokalizacja: WLKP
model: T4
silnik: AFN

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 2 razy
Witam - po najechaniu w dużą dziure centalny zamek zwariował tylnej klapy (otwiera sie i zamyka na okrągło ) ucisza go dopiero wcisniecie przycisku w drzwiach przednich w pozycje --> zamkniete , zmuszony zostałem rozłączyc wtyczke od siłownika --reszta zamków w aucie tez nie działa ?? co zrobić gdzie co sprawdzić -- jak na razie to stwierdziłem cały czas zasilanie + na wtyczce siłownika a moim zdaniem powinien tylko dotrzeć impuls na czas przesunięcia mechanizmu ???


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 14 lipca 2011, 09:21 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 2 lipca 2011, 10:52
Posty: 66
Lokalizacja: GDAŃSK
opis: SCANIA pl.o /gdańsk
model: t4
silnik: 2.4D

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 1 raz
herman super link podrzuciłeś tylko trzeba go przetłumaczyć google-translatorem i tam wszystko jest http://translate.google.com/translate?l ... rriegelung


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 14 lipca 2011, 10:07 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 2 lipca 2011, 10:52
Posty: 66
Lokalizacja: GDAŃSK
opis: SCANIA pl.o /gdańsk
model: t4
silnik: 2.4D

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 1 raz
http://translate.google.com/translate?l ... rriegelung tu znajdziesz pomoc dotyczącą centralnego zamka pozdrawiam :)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 14 lipca 2011, 18:56 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 4 lipca 2011, 18:32
Posty: 126
Lokalizacja: WLKP
model: T4
silnik: AFN

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 2 razy
Gdzie idzie wiązka (okablowanie alarmu ) nad prawym słupkiem od przedniej szyby i dalej w kierunku do tyłu pod obiciem dachowym , orientuje sie ktoś ?? może ktoś ma jakiś link do VIKI T4 z schematem oryginalnym alarmu ?? samo uzbrajanie i deaktywacja działa poprawnie ??


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 16 lipca 2011, 11:59 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 4 lipca 2011, 18:32
Posty: 126
Lokalizacja: WLKP
model: T4
silnik: AFN

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 2 razy
Witam - ponownie , właśnie przywróciłem działanie zamków --powodem było brak masy- po podłączeniu jej zamki odżyły działają--zamykają i otwierają się po naciśnięciu i opuszczenie przycisków w drzwiach oraz z klucza w zamku, działa też zamykanie z pilota jednak nie działa otwieranie oraz drzwi przesuwne boczne wcale nie reagują ??? gdzie jeszcze zajrzeć lub co zrobić żeby na 100 % zadziałało otwieranie z pilota ??


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 16 lipca 2011, 17:06 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 07:30
Posty: 308
model: był MIXT
silnik: ACV

Podziękował: 6 razy
Pomógł: 12 razy
Tutaj masz o centralnym : http://www.t4-wiki.de/wiki/Zentralverriegelung


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 16 lipca 2011, 21:48 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 4 lipca 2011, 18:32
Posty: 126
Lokalizacja: WLKP
model: T4
silnik: AFN

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 2 razy
CD38 napisał(a):

dziekuje bardzo -zebym ja to miał wcześniej <15> !!, ale i tak sie przyda .... naprawiłem zamek drzwi przesuwne -wszystko działa --pozostał juz tylko problem zamknięcia z pilota... ale i tak jestem juz zadowolony z efektów. podziekował


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Centralny zamek
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 24 sierpnia 2011, 23:07 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Szybkie pytanie nie dział mi centralny zamek i do tego największy problem jest taki że jak podepnę wtyczkę do siłownika w klapie to non stop otwiera i zamyka zamek w klapie


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 25 sierpnia 2011, 18:55 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 17:44
Posty: 2645
Lokalizacja: Częstochowa
opis: co dzień uczę się czegoś nowego
model: transpo-carawella
silnik: 2.0 LPG + PB

Podziękował: 24 razy
Pomógł: 97 razy
poszła centralka i podaje stały sygnał


_________________
czarodziej

organizator ZLOTU Olsztyn 3-6 06.2010

pomoc w organizacji IV zlotu -Góry Opawskie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 25 sierpnia 2011, 20:29 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
A centralka gdzie może być, bo coś słyszałem ze to jest w lewych drzwiach


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 25 sierpnia 2011, 22:15 
Offline
Administrator

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:16
Posty: 5288
model: Mixt
silnik: ACV

Podziękował: 51 razy
Pomógł: 617 razy
Za zegarami, obok puszki immo.


_________________
Administrator w stanie spoczynku.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 329 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 17  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 46 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB