T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest niedziela, 28 kwietnia 2024, 01:43

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 332 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 17  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 2 października 2013, 06:40 
Może z tym nie zamykaniem do końca czas impulsu trzeba wydłużyć .albo funkcja programowalna lub przełożenie zworki


Góra
   
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 2 października 2013, 12:05 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 29 września 2013, 18:04
Posty: 16
Lokalizacja: Szczecin
model: T4 Multivan '93
silnik: 1,9 TD

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Mam centralny bez pilota (tylko kluczyk na siłowniki), ale dziękuję. Wymyśliłam, że może wykręcę zamki i przeczyszczę. Dam znać czy coś się poprawiło.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 30 listopada 2013, 16:53 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 14 lipca 2013, 21:50
Posty: 376
Lokalizacja: Miesbach Niemcy
opis: Das beste ist meine Bulli
model: Imprezobus
silnik: 2.5 TDI ACV

Podziękował: 25 razy
Pomógł: 4 razy
Siema podłączę się do tematu, około 4miechy temu zamontowałem centralny zamek firmy CARPROTECT, wszystko działa jak należy lecz od modułu wychodzą dodatkowe dwa niebieskie kabelki i pisze na nich kierunek lewy a na drugim kier.prawy.
Gdy je podpiąłem pod kierunki, przy zamykaniu ładnie mrugał kierunkami choć jeden słabiej świecił, natomiast jak jechałem autem chciałem gdzieś skręcić to po włączeniu kierunku obojętnie którego, świeciły wszystkie 4 na raz więc wypiąłem te kable z kierunków.
Dziś sobie o tym przypomniałem, i moje pytanie brzmi czy ktoś by nie wiedział gdzie tymi kabelkami się wpiąć i czy dało by jeszcze radę również pod klakson Pozdrawiam.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 30 grudnia 2013, 21:19 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 14 czerwca 2012, 10:52
Posty: 53
Lokalizacja: Exeter UK
model: Caravelle
silnik: 2.5 TDI

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 0 razy
Witam czy ktos moglby mi pomoc z moim centralnym zamkiem? Otoz wszystko ladnie pieknie dziala jak otwieram lub zamykam auto z kluczyka. Ale niestety nie dziala zamykanie z pilota ( kluczyk oryginal) wymienialem baterie probowalem kombinacji ktorej znalazlem na forum ale niestety tylko dioda mrugala I nic poza tym czy ktos ma jakis pomysl jak mi pomoc. Pozdrawiam


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 30 grudnia 2013, 23:01 
Offline
teczkownik

Dołączył(a): piątek, 12 sierpnia 2011, 09:55
Posty: 651
Lokalizacja: Działdowo
opis: Elektronika nade wszystko - Touran i A3 :)
model: T4
silnik: 1Z

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 35 razy
witam.
Aby oryginalny kluczyk zadziałał należy wykonać tzw synchronizację pilota z autkiem lub też użyć vag'a do tego celu .
Kris

Ps.nie mam jeszcze T4 ale w vagach siedzę długo i dobrze mi z tym :)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 31 grudnia 2013, 17:28 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 14 czerwca 2012, 10:52
Posty: 53
Lokalizacja: Exeter UK
model: Caravelle
silnik: 2.5 TDI

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 0 razy
krzysaudi napisał(a):
witam.
Aby oryginalny kluczyk zadziałał należy wykonać tzw synchronizację pilota z autkiem lub też użyć vag'a do tego celu .
Kris

Ps.nie mam jeszcze T4 ale w vagach siedzę długo i dobrze mi z tym :)

Synchirnizacje zrobilem ale nadal nie dziala


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Zamek Centralny
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 19 marca 2014, 22:05 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 17 marca 2014, 23:34
Posty: 3
model: T4
silnik: 2,5TDI

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam
Posiadam Multivana T4 1996r
Moim problemem jest to że nie działa mi zamykanie lewych drzwi(KIEROWCY).
Sprawdziłem siłownik jest sprawny,centralny działa z prawych drzwi zamyka i otwiera wszystkie drzwi.
W lewych drzwiach sprawdziłem również jeden zamek który się zatrzaskuje na na tym ,,bolczyk,,.
Podejrzewam że może to być wkład zamka ponieważ przy przekręcaniu kluczykiem nie zamyka się i ciężko chodzi.
Dodam jeszcze że zamykając ryglem lewe drzwi od środka wszystkie siłowniki zaczynają wariować góra/dół oprócz prawych drzwi.
Proszę o szybką pomoc.
Jeżeli napisałem w złym dziale to proszę o przeniesienie.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 21 marca 2014, 16:32 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 17 marca 2014, 23:34
Posty: 3
model: T4
silnik: 2,5TDI

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Czy ktoś może mi pomóc?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 21 marca 2014, 19:34 
Offline
nadteczkownik

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:53
Posty: 1904
Lokalizacja: Bydgoszcz / okolice
opis: Transporter 93 był
Multivan 95 był
Caravella 02 jest
model: T4
silnik: 2,4D był 2,5 jest

Podziękował: 58 razy
Pomógł: 83 razy
Sprawdź wiązkę pomiędzy drzwiami i karoserią.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 17 maja 2014, 07:26 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 14 lipca 2013, 21:50
Posty: 376
Lokalizacja: Miesbach Niemcy
opis: Das beste ist meine Bulli
model: Imprezobus
silnik: 2.5 TDI ACV

Podziękował: 25 razy
Pomógł: 4 razy
mk.maniek napisał(a):
Siema podłączę się do tematu, około 4miechy temu zamontowałem centralny zamek firmy CARPROTECT, wszystko działa jak należy lecz od modułu wychodzą dodatkowe dwa niebieskie kabelki i pisze na nich kierunek lewy a na drugim kier.prawy.
Gdy je podpiąłem pod kierunki, przy zamykaniu ładnie mrugał kierunkami choć jeden słabiej świecił, natomiast jak jechałem autem chciałem gdzieś skręcić to po włączeniu kierunku obojętnie którego, świeciły wszystkie 4 na raz więc wypiąłem te kable z kierunków.
Dziś sobie o tym przypomniałem, i moje pytanie brzmi czy ktoś by nie wiedział gdzie tymi kabelkami się wpiąć i czy dało by jeszcze radę również pod klakson Pozdrawiam.


Zacytowałem sam siebie <01>
ponawiam pytanie czy ktoś wie gdzie się podpiąć żeby przy zamknięciu mrugał kierunkami,centralny ma taką opcję ale nie wiem pod co podpiąć w aucie ??


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 17 maja 2014, 12:30 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 27 stycznia 2011, 21:00
Posty: 53
Lokalizacja: Poznań
model: t4
silnik: acv+

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 3 razy
wstaw diodę między kierunkiem a alarmem


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 18 maja 2014, 18:45 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 14 lipca 2013, 21:50
Posty: 376
Lokalizacja: Miesbach Niemcy
opis: Das beste ist meine Bulli
model: Imprezobus
silnik: 2.5 TDI ACV

Podziękował: 25 razy
Pomógł: 4 razy
kagema napisał(a):
wstaw diodę między kierunkiem a alarmem


A ta dioda to jakaś specjalna? ma jakieś oznaczenie ? bo nie wiem co mam powiedzieć w sklepie poproszę dwie diody?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 19 maja 2014, 13:54 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 27 stycznia 2011, 21:00
Posty: 53
Lokalizacja: Poznań
model: t4
silnik: acv+

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 3 razy
zwykła dioda np 6A 10



Za ten wpis autor kagema podziękował: mk.maniek (poniedziałek, 19 maja 2014, 23:08)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 22 stycznia 2015, 21:46 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 9 stycznia 2015, 06:40
Posty: 10
model: T4 TD '99
silnik: 1,9 TD

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
toudi100 napisał(a):
a programowałes ten kluczyk?sprobuj tak:
Włożyć kluczyk do stacyjki, włączyć zapłon, wyłączyć zapłon, nacisnąć i przytrzymać przycisk od strony grotu klucza i równocześnie wcisnąć 3 razy krótko drugi przycisk. Prawidłowe zaprogramowanie pilota zasygnalizowane zostanie zamknięciem i otwarcie zamków i mrugnięciem kierunkowskazów.

próbowałem tej metody niestety efekt jest taki że zaraz po puszczeniu przycisków dioda mruga krótko 5 razy....?

i pytanie , czy nie musi być tu jeszcze wpięta jakaś kostka?
Obrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 23 stycznia 2015, 00:31 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 26 listopada 2013, 21:57
Posty: 228
model: t4 Multivan
silnik: 2.4 D

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 1 raz
A może zamiast naciskać wkładasz go w zamek od strony kierowcy i zamykają auto i otwierasz, potem naciskamy otwórz na pilocie.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 27 stycznia 2015, 18:18 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 27 stycznia 2015, 13:23
Posty: 7
model: multiwan
silnik: 1,9td

Podziękował: 3 razy
Pomógł: 1 raz
Witam wszystkich forumowiczów <taktak> jestem nowym posiadaczem vw t4 1,9td. Multivan i mam nadzieję się czegoś dowiedzieć od bardziej doświadczonych. Na samym początku mam problem z centralnym zamkiem który działa z kluczyka a mianowicie po otwarciu drzwi od strony kierowcy lub pasażera wszystkie drzwi się otwierają i zamykają ale sytuacja zmienia się gdy otworze drzwi na oścież i zamknę je z powrotem wtedy nie zamykają się boczne, lecz gdy boczne otworzę i zamknę wtedy na wszystkich drzwiach centralny działa. Trochę zakręciłem jak chcę po jeździe zamknąć auto to w bocznych centralny ich nie zamyka i muszę je otworzyć i zamknąć wtedy działa na wszystkie. Pozdrawiam.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 27 stycznia 2015, 22:57 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 6 lutego 2011, 19:00
Posty: 325
Lokalizacja: zamojskie
model: T4
silnik: ACV 102/130

Podziękował: 16 razy
Pomógł: 38 razy
Sprawdź bolce w drzwiach przesuwnych czy lekko i równo się wysuwają, być może się przycinają lub sprężynki są połamane.



Za ten wpis autor BUNIEK podziękował: bendzi2000 (czwartek, 29 stycznia 2015, 14:07)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 28 stycznia 2015, 21:06 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 27 stycznia 2015, 13:23
Posty: 7
model: multiwan
silnik: 1,9td

Podziękował: 3 razy
Pomógł: 1 raz
Niby wciskają i wyciskają się lekko ale i na stykach czysto. Rozbiorę i sprawdzę w środku.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 29 stycznia 2015, 00:16 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 18 kwietnia 2010, 20:17
Posty: 159
Lokalizacja: PCT
model: T4 Lift będzie ;-))
silnik: ACV

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 4 razy
Witam,czy ktoś przerabiał kluczyk tzw."jajko" na kluczyk scyzoryk ? Mówimy o oryginalnym centralnym zamku.
Czy jest to do zrobienia ?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 29 stycznia 2015, 00:40 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 30 marca 2013, 23:27
Posty: 1223
Lokalizacja: ESI
model: Zwykły TRANSPORTER
silnik: 2.5 TDI ACV

Podziękował: 69 razy
Pomógł: 116 razy
bendzi2000 napisał(a):
Niby wciskają i wyciskają się lekko ale i na stykach czysto. Rozbiorę i sprawdzę w środku.

A może te bolce są już zakrótkie, z czasem się wycierają i nie sięgają do styków na słupku. Jak są na styk to czasami ci łączą a czasami nie.



Za ten wpis autor xxxkamil podziękował: bendzi2000 (czwartek, 29 stycznia 2015, 14:07)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 332 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 17  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB