T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest piątek, 26 kwietnia 2024, 23:39

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 329 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 17  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 29 stycznia 2015, 14:06 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 27 stycznia 2015, 13:23
Posty: 7
model: multiwan
silnik: 1,9td

Podziękował: 3 razy
Pomógł: 1 raz
Dzisiaj przeczyściłem styki które na pierwszy rzut oka wyglądały na czyste lecz najwidoczniej nie były bo teraz central działa.
Pozdrawiam i Dzięki za pomoc.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 29 stycznia 2015, 23:56 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 18 kwietnia 2010, 20:17
Posty: 159
Lokalizacja: PCT
model: T4 Lift będzie ;-))
silnik: ACV

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 4 razy
Kloit777 napisał(a):
Witam,czy ktoś przerabiał kluczyk tzw."jajko" na kluczyk scyzoryk ? Mówimy o oryginalnym centralnym zamku.
Czy jest to do zrobienia ?


Ponawiam pytanie <vw>

Dokładnie chodzi o to ażeby zastąpić oryginalny kluczyk "jajko" na oryginalny "scyzoryk.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 30 stycznia 2015, 12:38 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 15 grudnia 2010, 18:00
Posty: 4148
Lokalizacja: Kraków
model: Bestel > Business
silnik: T4 2.5 ACV > AXG

Podziękował: 81 razy
Pomógł: 226 razy
czy poda mi ktoś numer kluczyka dwuprzyciskowego typu scyzoryk lub jaką mają częstotliwość ?


_________________
Obrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 30 stycznia 2015, 13:18 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 18 kwietnia 2010, 20:17
Posty: 159
Lokalizacja: PCT
model: T4 Lift będzie ;-))
silnik: ACV

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 4 razy
notri napisał(a):
czy poda mi ktoś numer kluczyka dwuprzyciskowego typu scyzoryk lub jaką mają częstotliwość ?



Częstotliwość to 434 MHz natomiast numer kluczyka taki HLO 7D0959753 C


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 30 stycznia 2015, 13:24 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12307
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 327 razy
Pomógł: 1042 razy
Kształt grotu jest taki sam?


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 30 stycznia 2015, 13:37 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 18 kwietnia 2010, 20:17
Posty: 159
Lokalizacja: PCT
model: T4 Lift będzie ;-))
silnik: ACV

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 4 razy
kształt grotu taki

Obrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 30 stycznia 2015, 14:22 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 9 maja 2013, 15:26
Posty: 1369
Lokalizacja: Olsztyn
opis: 2.8 V6
model: Caravelle Business
silnik: AMV

Podziękował: 25 razy
Pomógł: 89 razy
Kloit777 napisał(a):
kształt grotu taki

Obrazek


kształt grotu scyzoryk a jajko jest inny ale profil klucza jest oczywiście taki sam. w T4 klucz ma profil AH i uwaga scyzoryk z passata nie pasuje bo w pasku jest profil klucza HU i obudowa ma inne przetłoczenia niż obudowa z T4


_________________
w garażu:
VW T4 2001 Caravelle Business V6
VW 1979 1303 cabrio 1915ccm 125KM
VW LT35 2001 2.5TDI max wyposażony
Sprinter 312D 1998 Westfalia James Cook


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 30 stycznia 2015, 15:48 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 18 kwietnia 2010, 20:17
Posty: 159
Lokalizacja: PCT
model: T4 Lift będzie ;-))
silnik: ACV

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 4 razy
Obrazek

Pirwszy od lewej to passat,2 to T4 i 3 to moja druga T4.

Powiedz mi VWYOGI jaka jest różnica w grocie pomiędzy 2 a 3 ?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 30 stycznia 2015, 16:05 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 9 maja 2013, 15:26
Posty: 1369
Lokalizacja: Olsztyn
opis: 2.8 V6
model: Caravelle Business
silnik: AMV

Podziękował: 25 razy
Pomógł: 89 razy
Kloit777 napisał(a):
Obrazek

Pirwszy od lewej to passat,2 to T4 i 3 to moja druga T4.

Powiedz mi VWYOGI jaka jest różnica w grocie pomiędzy 2 a 3 ?



Sam grot ma ten sam profil o czym pisałem wcześniej, ale w jajku grot jest wtopiony w obudowę i trzeba by inwazyjne go wyciągnąć.


_________________
w garażu:
VW T4 2001 Caravelle Business V6
VW 1979 1303 cabrio 1915ccm 125KM
VW LT35 2001 2.5TDI max wyposażony
Sprinter 312D 1998 Westfalia James Cook


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 30 stycznia 2015, 16:30 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 18 kwietnia 2010, 20:17
Posty: 159
Lokalizacja: PCT
model: T4 Lift będzie ;-))
silnik: ACV

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 4 razy
Kloit777 napisał(a):
Kloit777 napisał(a):
Witam,czy ktoś przerabiał kluczyk tzw."jajko" na kluczyk scyzoryk ? Mówimy o oryginalnym centralnym zamku.
Czy jest to do zrobienia ?


Ponawiam pytanie <vw>

Dokładnie chodzi o to ażeby zastąpić oryginalny kluczyk "jajko" na oryginalny "scyzoryk.


?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 29 marca 2015, 17:01 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12307
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 327 razy
Pomógł: 1042 razy
Kloit777, jakieś postępy w zmianie kluczyka na scyzoryk? Do scyzoryka da się włożyć pestkę immo ze zwykłego kluczyka?


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 1 kwietnia 2015, 21:46 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 11 kwietnia 2013, 14:51
Posty: 18
Lokalizacja: FSL
opis: gg 7789361
model: t4 allstar
silnik: 2.4D

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 1 raz
Hej da sie. Trzeba kupic grot do scyzoryka. Tylko uwaga bo t3 i t4 maja podobne a jednak inne. Wyciagasz z kluczyka pestke "immobilajzera" rozkladasz scyzoryk wklejasz pestke. I wkrecasz w miejsce grotu w zawias nowy dorobiony grot.
A ja mam problem opada mi dzyndzel w dzwiach i lekko zamyka drzwi. Musze zamknkc drzwi i otworzyc bo inaczej recznie dzyndzla nie podniose.
Pisane z telefonu.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 3 lipca 2015, 16:31 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:28
Posty: 9358
Lokalizacja: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: T5.1 , T6.0
silnik: 2.0 CFCA

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 551 razy
Ktos zna sposob na zakodowanie dodatkowego pilota scyzoryka do centralki centralnego zamka ?? Podana instrukcja z pierwszego postu nie działa...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 6 lipca 2015, 22:56 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 4 lipca 2015, 12:09
Posty: 1
model: Caravelle
silnik: VR6

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 1 raz
Witam wszystkich!

Pozwolicie, że odkurzę temat w kwestii kodowania kluczyka bo widzę że wiele osób ma z tym problem (ja też miałem) głównie przez niedokładne opisy tej czynności (np. brak info o konieczności wyjęcia kluczyka ze stacyjki po wyłączeniu zapłonu, zapłon nie na 5 s tylko krócej niż 5 s itp.).

Tak więc kodowanie kluczyka z grupy VAG:

1. Zdalne sterowanie falami poczerwieni.
- Włożyć jeden z kluczyków do zamka drzwi kierowcy.
- Przekręcić kluczyk w celu zamknięcia zamka drzwi i przytrzymać w tej pozycji co najmniej 5 sek.
- Przekręcić kluczyk 3 razy w kierunku otwarcia zamka drzwi i uaktywnienia systemu.
- Wyjąć kluczyk i skierować w kierunku lusterka wstecznego.
- Nacisnąć przycisk zamykający zamek i przytrzymać, następnie nacisnąć przycisk otwierający 3 razy.
- Puścić przycisk zamykający. Dioda znajdująca się w kluczyku powinna zacząć mrugać. Jeśli kod kluczyka zostanie przyjęty przez moduł sterujący zadziała zamek centralny.
- Przez następne 20 sek. Istnieje możliwość zaprogramowania drugiego kluczyka.

2. Zdalne sterowanie falami radiowymi modele do 1999.
- Włączyć zapłon na krócej niż 5 sek.
- Wyjąć kluczyk ze stacyjki
- Nacisnąć przycisk zamykający.
- Nacisnąć przycisk otwierający 3 razy.
- Puścić przycisk zamykający. Jeśli kod kluczyka zostanie przyjęty przez moduł sterujący zadziała zamek centralny.

3. Zdalne sterowanie falami radiowymi modele od 1999.
- Włączyć zapłon na krócej niż 5 sek.
- Wyjąć kluczyk ze stacyjki
- Nacisnąć przycisk otwierający.
- Nacisnąć przycisk zamykający 3 razy.
- Puścić przycisk otwierający. Jeśli kod kluczyka zostanie przyjęty przez moduł sterujący zadziała zamek centralny.



Za ten wpis autor giekk podziękował: t4 fronik (wtorek, 14 maja 2019, 09:45)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 7 lipca 2015, 15:46 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:28
Posty: 9358
Lokalizacja: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: T5.1 , T6.0
silnik: 2.0 CFCA

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 551 razy
U mnie metoda zadna nie działa, pozostaje vagiem go zaprogramowac....


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 4 października 2015, 09:29 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 18 kwietnia 2010, 20:17
Posty: 159
Lokalizacja: PCT
model: T4 Lift będzie ;-))
silnik: ACV

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 4 razy
Jak powinna wyglądać prawidłowa praca siłownika centralnego zamka drzwi przednich (oryginalny centralny) ?

Zamontowałem siłownik + cięgno do zamka i tak:
- jak zamyka siłownik (kończy zamykanie) to jest taki delikatny przeskok jakby przeskoczyło o jeden tryb plastikowy a jak otwiera to w momencie otwarcia (czyli jak siłownik kończy otwieranie) też jest przeskok tego "trybu" i dodatkowo cięgno bardzo mocno wypycha ku górze aż się robi w pałąk.

Nie wiem czy to zrozumiale napisałem <zniesmaczony>

Edit: Nikt z forumowiczów nie ma rozebranej tapicerki drzwi by to sprawdzić ???


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 16 października 2015, 19:08 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 30 stycznia 2012, 13:40
Posty: 139
Lokalizacja: Rzeszów
model: Multivan T4 Classic
silnik: 2,5 TDI ACV

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 2 razy
To ja też się podepnę

centralny zamek oryginalny w t4 multivan z 1996 roku

od strony kierowcy centralny działa bez problemu, otwiera i zamyka wszystkie drzwi czy to z zewnątrz czy od środka

od strony pasażera otwiera wszystkie drzwi na chwile po czym zamyka, to samo z zewnątrz jak i od środka

ktoś coś pomoże ??


_________________
T4 Multivan 2,5 TDi
Obrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 16 października 2015, 19:16 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12307
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 327 razy
Pomógł: 1042 razy
viewtopic.php?t=11941


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 2 listopada 2015, 22:02 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 15 maja 2015, 16:51
Posty: 51
model: T4
silnik: AAC ->2E

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 0 razy
Witam.
Mam pytanie do znawców tematu. Moja T4 jest z 1994 roku 2litry benzyna i chce dołożyć oryginalny centralny zamek. Co do siłowników to już ogólnie wiem dwa mastery i dwa slave nie wiem tylko co z centralką. Chce to zrobić tak by można było otwierać z oryginalnego pilota scyzoryka i nie wiem czy najlepszym wyborem byłby moduł komfortu 7D0959800B jest on od nowszych wersji i teraz pytanie bo chciałem podciągnąć do niego tylko zasilanie i instalacje do siłowników da się to później zaprogramować żeby scyzoryki działały? Czy jednak montować centralę starszą simensa?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 7 listopada 2015, 19:54 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 22 października 2015, 20:22
Posty: 5
model: t4 caravelle
silnik: 2.4D

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam ja też się podepnę otóż mam taką sprawę bo nie wiem jaki mam zamek w tylnej klapie czy zwykły czy pod centralny
[img][IMG]http://images77.fotosik.pl/52/62c84ef7045d4b8dmed.jpg[/img][/img]
[img][IMG]http://images75.fotosik.pl/52/aa38472cd1f889e6med.jpg[/img][/img]
[img][IMG]http://images76.fotosik.pl/52/1720e3197d704955med.jpg[/img][/img]
[img][IMG]http://images78.fotosik.pl/52/2f70d053a193e7c5med.jpg[/img][/img]
Jeśli to zwykły to jeśli możecie do dajcie fotkę jak to wygląda( lub czy da się podpiąć pod mój zamek centralkę?
bo w innych drzwiach mam siłowniki tylko kiedyś poprzedni właściciel wymieniał klapę, ale z tego co widzę to mam wtyczki pod siłownik.
Gdzieś wyczytałem że mógł być to centralny bez pilota i działa z kluczyka wtedy jak są wszystkie siłowniki podpięte, czy to prawda? jeśli tak to da się jakoś tą wtyczkę na krótko spiąć aby sprawdzić centralny?
edit: A i jeszcze jedno co to jest to na 1 foto zakropkowane na czerwono?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 329 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 17  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB