T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest piątek, 29 marca 2024, 00:24

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 71 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 24 listopada 2011, 20:54 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 22 października 2011, 22:05
Posty: 64
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
model: Multivan T4 FL
silnik: 2.5 TDi

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 2 razy
Kolego zależy bo ja w starej t4 nie miałem rezerwy a w drugiej już mam. zależy od wersji licznika


_________________
Jeżdżę szybko, ale bezpiecznie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 24 listopada 2011, 23:07 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 4 listopada 2011, 20:22
Posty: 34
model: Multivan
silnik: 2.4D

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Czyli jeżeli chodzi o zielone liczniki to były 2 wersje ? Czy chodzi ci już o niebieskie ? W niebieskich to wiem że była rezerwa, ale właśnie chodzi mi czy w zielonych jest kontrolka rezerwy. Dzięki za odp


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 24 listopada 2011, 23:15 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 16 września 2011, 21:23
Posty: 73
Lokalizacja: Opoczno
model: transporter
silnik: 2.4

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
w moim samochodzie nie ma kontrolki 92r 2.4d


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 25 listopada 2011, 12:59 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 22 października 2011, 22:05
Posty: 64
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
model: Multivan T4 FL
silnik: 2.5 TDi

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 2 razy
Ja mówię o zielonych licznikach niebieskie to na bank miały już rezerwę

Miałem t4 2.5 tdi 102ps 96r nie miałem rezerwy
A teraz mam t4 2.5 tdi ale 98r i mam rezerwę

Oba zielone


_________________
Jeżdżę szybko, ale bezpiecznie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 25 listopada 2011, 23:25 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 9 kwietnia 2011, 13:09
Posty: 15
Lokalizacja: Krosno
model: T4
silnik: 2.4D

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
ja mam 98r. 2.4D zielony licznik, bez obrotka ale z cyfrowym wyświetlaczem i mam kontrolkę rezerwy.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 24 stycznia 2013, 20:31 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 14 stycznia 2013, 23:02
Posty: 6
model: t4
silnik: 2,4 D

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Witam
Czy ma ktoś fotki jak wymienić wskaźnik w baku i czy muszę wyciągać cały bak ?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 24 stycznia 2013, 20:50 
Offline
Administrator

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:16
Posty: 5288
model: Mixt
silnik: ACV

Podziękował: 51 razy
Pomógł: 617 razy
Nie musisz wyciągać baku, poszukaj na forum opisu jak się dostać do zbiornika. Podpowiem tylko, że dostęp jest z okolić hamulca ręcznego.


_________________
Administrator w stanie spoczynku.



Za ten wpis autor slimak podziękował: amba (piątek, 25 stycznia 2013, 21:25)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 25 stycznia 2013, 21:25 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 14 stycznia 2013, 23:02
Posty: 6
model: t4
silnik: 2,4 D

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
dostałem się do wtyczki pływaka w baku i po zwarciu wtyczki wskaźnik podniósł się na max a nawet trochę dalej a następnie opadł i już się teraz nie podniesie. Konieczne było rozebranie licznika i delikatne ruszenie wskaźnika paliwa pomogło bo po tym zabiegu działa jednak tylko po zwarciu przewodów więc wnioskuję że coś z pływakiem muszę go chyba wyciągnąć szukam instrukcji bo dekiel znalazłem ale nie wiem jak go wyciągnąć całego


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 25 sierpnia 2013, 01:22 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 27 października 2012, 13:56
Posty: 2208
Lokalizacja: Mierzeja Wiślana
opis: Birthdate: 24.01.1996
model: Mixt
silnik: ACV x2

Podziękował: 89 razy
Pomógł: 128 razy
Czy w tych zegarach jest kontrolka paliwa ?

http://imageshack.us/a/img195/1848/img0268kf.jpg

wiem , że w tych innych zegarach , kontrolka jest w tym dolnym pasku ..

Czy w ogóle była by możliwość wstawienia takiej kontrolki do tych zegarów ?
Jaki byłby koszt i co ewentualnie było by do tego potrzebne ?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 25 sierpnia 2013, 10:41 
Offline
Administrator

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:16
Posty: 5288
model: Mixt
silnik: ACV

Podziękował: 51 razy
Pomógł: 617 razy
W niektórych wersjach jest. Niestety, ale aby się nią cieszyć trzeba wymienić zegary.


_________________
Administrator w stanie spoczynku.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 29 sierpnia 2013, 18:35 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 17 sierpnia 2010, 19:02
Posty: 398
Lokalizacja: Istebna - Potoczki
opis: herman jaki jest każdy widzi ;)
GG: 5694314
model: t4 carawelle
silnik: 1.9 TDI AFN

Podziękował: 27 razy
Pomógł: 22 razy
Eeee tam zaraz wymieniać zegary. Pomiędzy ciśnieniem oleju, a temperaturą widzę 2 wolne kontrolki. Wystarczy określić napięcie na wskaźniku, przy którym ma się zaświecić kontrolka i korzystając z tranzystora i oporników ustalić, w którym momencie ma się zaświecić dioda.
Nie bardzo rozumiem jednak potrzebę kontrolki kiedy mam wskaźnik.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 1 września 2013, 13:34 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 9 września 2012, 18:06
Posty: 106
model: T4
silnik: 2,4D AAB

Podziękował: 3 razy
Pomógł: 2 razy
Ja w swoim t4 2,4d z 95r. mam taki problem ze kontrolka paliwa idzien dopiero do góry ja skoczy temperatura silnika, ale tez nie wiem czy dobrze wskazuje. Ciekawi mnie tylko bo czasami temperatura silnika tez nie idzie do góry. Rozumiem ze wszystkie punkty mam zrobić tak jak są wyżej opisane?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 1 września 2013, 15:22 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7425
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 71 razy
Pomógł: 801 razy
jeżeli masz także problem ze wskazaniem temperatury to zajmij się najpierw stabilizatorem napięcia w zegarach
jest to wszystko na forum opisane


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 21 września 2013, 10:24 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 9 września 2012, 18:06
Posty: 106
model: T4
silnik: 2,4D AAB

Podziękował: 3 razy
Pomógł: 2 razy
Dzieki Kenobi.
Czy ktos mi tylko powie gdzie mam szukać w samochodzie problemu.

Problem:
-Bledne wskazywanie poziomu paliwa
-bledne wskazywanie temperatury silnika


Objawy:
1. Jak silnik sie nagrzeje temperatura jest w okolicach 90 stopni, poziom paliwa jest bliski prawidlowego.
2. Nagle temperatura spada i poziom paliwa rowniez.
3. Gdy zatankuje auto pod korek temperatura pokazywana, wraz z wskanikiem paliwa jest prawidlowa.
4. Gdy poziom paliwa bedzie nizszy niz 35 litrow, wszystko zaczyna szwankowac.

Nie jestem mechanikiem, ale coś tam dlube przy aucie wiec jakby ktos mi mogl mniejwiecej napisac co gdzie i jak to bede wdzieczny.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 21 września 2013, 10:35 
pływak w zbiorniku wytarty ,lub stabilizator w liczniku tylko te dwie rzeczy


Góra
   
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 21 września 2013, 21:30 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 9 września 2012, 18:06
Posty: 106
model: T4
silnik: 2,4D AAB

Podziękował: 3 razy
Pomógł: 2 razy
Witajcie!
Jestem po odkręcaniu licznika, odkręciliśmy z kolega kierownice (trudno było dostać klucz nasadowy 24), okazało się, ze można zrobić tak aby migacze odbijały, wiec odbijają, nie wiedziałem, ze moja T4 ma taka funkcje. Odkręciliśmy licznik zobaczyłem gdzie jest ten stabilizator napięcia, wymieniliśmy podświetlenie z zielonego na normalny biały, no i przechodząc do meritum, włożyliśmy licznik odpalam auto, temperatura idzie do góry i poziom paliwa pokazuje się na taki jaki obstawiałem. Ale mowie, nie no to nie to, to musi być jakiś fart.
Zostawiłem auto na 3h odpaliłem i poziom paliwa poszedł do góry, a temperatura, nie. Po 3 km temperatura była 90 stopni, a poziom paliwa taki jak na początku, wiec chyba wszystko jest okej.
Czasami tylko widzę ze jak temperatura szla do góry to poziom paliwa lekko tez.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 5 czerwca 2014, 10:15 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 31 maja 2014, 12:14
Posty: 47
model: T4
silnik: 2.5 TDI

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam odświeżam temat , gdzie szukać przyczyny jak wskaźnik podnosi mi sie do połowy nawet delikatnie wiecej niby działa po 400km spada po niżej połowy tak jak by pracował dobrze ale nie podnosił sie na ful , może mi ktoś przypomni w jakiej grupie i jak sie robi sprawdzanie zegarów na vag robiłem to juz kiedys ale nie pamiętam pozdrawiam


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 29 września 2014, 10:32 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 9 września 2012, 18:06
Posty: 106
model: T4
silnik: 2,4D AAB

Podziękował: 3 razy
Pomógł: 2 razy
Cześć,
Wymieniłem stabilizator napiecia w liczniku na oryginalny z ASO. Przez 2 dni wszystko było okej. ZOstawiłem na 3 dni auto przechylone na górce i dzisiaj jak je odpaliłem to niestety lipa. Dodam ze wczesniej auto miało 20 litrów paliwa, jak zatankowałem dzisiaj jeszcze 10 litrów nic sie nie zmieniło.
Czy teraz może to być juz wina pływaka w baku? Może jeśli stał pod górke to cały syf spłynął i zablokował pływak?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 30 września 2014, 15:16 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 28 maja 2010, 21:06
Posty: 1013
Lokalizacja: Warszawa
opis: Był Ponury Mściciel 2,4TD
Jest T5
model: T5 długi i wysoki
silnik: 1,9 TDI

Podziękował: 9 razy
Pomógł: 27 razy
Właśnie stałem się posiadaczem ACV 2002 i zabieram się za usuwanie niedomagań. Wskaźnik paliwa oszukuje. Na pierwszej kresce jest już prawie pusto, a jak się zaświeci rezerwa to już tylko z górki na stacje dojade - tak powiedział sprzedający. Od czego zacząć ? Miał ktoś podobny objaw?


_________________
Problemem wielu forów jest nadmiar moderatorów ;)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 30 września 2014, 15:32 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
www.t4-forum.pl/viewtopic.php?p=126697#p126697


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 71 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB