T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest piątek, 29 marca 2024, 10:32

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 71 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 30 września 2014, 17:21 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 28 maja 2010, 21:06
Posty: 1013
Lokalizacja: Warszawa
opis: Był Ponury Mściciel 2,4TD
Jest T5
model: T5 długi i wysoki
silnik: 1,9 TDI

Podziękował: 9 razy
Pomógł: 27 razy
Znaczy, ze co? Ze ten typ tak ma ? Nie chce mi się wierzyć...


_________________
Problemem wielu forów jest nadmiar moderatorów ;)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 30 września 2014, 17:23 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Znaczy, potrzebna serwisówka o której mowa (jest tam sporo fachowej wiedzy co można zrobić) i najlepiej VAG-com....

Mi auto gasło wcześniej jak paliwo schodziło poniżej ~20L i okazało się, że pływak był nieszczelny.


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 30 września 2014, 18:08 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
U mnie rezerwa zapala się różnie ale przeważnie między 2 kreska (czerwona) a 3 przy czym jak jest poniżej czerwonej tak w połowie między 1 a 2 to już paliwa nie ma, do tego jak jest jakieś 5-7l to już ciężko odpala , rezerwa w t4 na nowym liczniku jest bardzo powalona, wystarczy że stanę pod górkę na dłużej i się zapali i nie zgaśnie , a tak to bym jeszcze długo jeździł zanim by się zapaliła


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 7 listopada 2014, 20:03 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 6 listopada 2014, 20:05
Posty: 7
model: Transporter
silnik: 2.4D AAB

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam jestem nowym użytkownikiem na tym forum ,
Także miałem problem ze wskaźnikiem paliwa , po czym wziełem się za zrobienie tej awarii
Okazało się że w zegarach mojego vw odlutowała się jedna nóżka tranzystora sterującego tym wskaźnikiem , polutowałem ją i wszystko chodzi jak trzeba


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 17 stycznia 2015, 09:12 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 20 września 2014, 14:51
Posty: 8
model: t4
silnik: 1,9D

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam serdecznie Niedawno zakupiłem t4 rocznik 93. Po zakupie zatanowałem 40 litrów i wskaźnik paliwa wskazywał połowe (wywnioskowałem ze bak 80 litrów). Niedawno podjechałem na stacje i po zatankowaniu 36 litrów (przed tankowaniem wskazówka prawie na czerwonym) zaczeło odbijać tak jakby był pełny bak. Próbowałem jeszcze dolać ale podchodziło pod korek. Wskaźnik paliwa pokazywał troszke ponad 1/4. Na drugi dziń pojechałem na inna stacje i jak zacząłem tankkować to zaczeło podchodzic pod korek i potem opadać po jakimś czasie. Wskaźnik nadal ponad 1/4. Gdy zacząłem delikatnie stukac w licznik wskazówka podniosła sie do prawie pełnego baku ale za niedługo znowu delikatnie opadła. Dodam jeszcze ze wskazówka od temperatury nie działa. Czy może tak być ze styki nie łaczą? Oraz czy to normalne ze paliwo podchodzi pod korek? Jeśli ktoś miał podobny przypadek to proszę o pomoc co dokładnie miałbym i jak zrobic. Z góry dziekuje.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 17 stycznia 2015, 14:49 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7425
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 71 razy
Pomógł: 801 razy
haben17 napisał(a):
Gdy zacząłem delikatnie stukac w licznik wskazówka podniosła sie do prawie pełnego baku ale za niedługo znowu delikatnie opadła. Dodam jeszcze ze wskazówka od temperatury nie działa.

To ewidentnie wskazuje, że problem tkwi w zegarach i jest on szeroko i wnikliwie opisany na forum,
poszukaj, a wszystkiego się dowiesz


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 19 stycznia 2015, 21:30 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 17 stycznia 2015, 22:27
Posty: 85
Lokalizacja: wrocław-okolice. DSR
opis: pawell1602@o2.pl
model: transporter
silnik: 2.4 AAB

Podziękował: 6 razy
Pomógł: 3 razy
mialem problem z wskaznikiem paliwa i temperatury oba niedziałaly w 2.4 d z 93 roku winny byl tranzystor a wlasciwie luty.luty poprawione i po klopocie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 24 stycznia 2015, 11:44 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 20 września 2014, 14:51
Posty: 8
model: t4
silnik: 1,9D

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
A czy istnieje jakaś inna możliwość wyciągnięcia zegarów czy tylko po odkreceniu kierownicy?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 24 stycznia 2015, 14:07 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Wyjmiesz bez ściągania kierownicy, trzeba odkręcić ramkę licznika i osłonę kolumny


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 24 stycznia 2015, 18:51 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 22 października 2013, 08:30
Posty: 281
Lokalizacja: 3miasto
opis: VW T5 Transporter 2.5TDI 131km
model: Transporter
silnik: 2.5TDI 131km

Podziękował: 7 razy
Pomógł: 14 razy
Odkręcając kierę jest dużo wygodniej, i masz 99% pewność, że nic nie połamiesz :)


_________________
---
Był VW T4 Caravelle 2.4D 78km
Jest VW T5 Transporter 2.5TDI 131km


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 25 stycznia 2015, 09:52 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 20 września 2014, 14:51
Posty: 8
model: t4
silnik: 1,9D

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
sorki że pytam ale czy ktoś mi powie jak odkręcić ramke licznika? Jest na jakis śrubach czy tylko zatrzski?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 25 stycznia 2015, 11:41 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 18:08
Posty: 4205
Lokalizacja: RZESZÓW
opis: ZRÓB COŚ ZE SWOIM ŻYCIEM ALBO NAPIJ SIĘ WÓDKI
model: T4
silnik: AFN 1.9 TDI

Podziękował: 75 razy
Pomógł: 280 razy
Są dwie śrubki i reszta na zatrzaskach


_________________
BYŁEM
I OSTRÓDA III OLSZTYN IV POKRZYWNA VI GÓRY SOWIE VII KASZEBE.VIII RADKÓW.IX SUCHEDNIÓW.XI SIAMOSZYCE.XIII ORAWA XIV KARPACZ

ORGANIZOWAŁEM
II ROZTOKI GÓRNE.V TARNAWA NIŻNA.XII ROZTOKI GÓRNE


bus.jpg


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 6 lutego 2015, 09:53 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 20 września 2014, 14:51
Posty: 8
model: t4
silnik: 1,9D

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
A macie jakis dobry pomysł na wyciagniecie zegarów licznika? Dzisiaj próbowałem bez odkrecania kierownicy ale blokuja mnie mametki od wycieraczek i kierunków. Ktoś próbował na siłe czy jak?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 6 lutego 2015, 10:26 
Offline
Administrator

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:16
Posty: 5288
model: Mixt
silnik: ACV

Podziękował: 51 razy
Pomógł: 617 razy
Odkręcenie kierownicy to aż tak wielki kłopot?


_________________
Administrator w stanie spoczynku.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 6 lutego 2015, 21:22 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 17 stycznia 2015, 22:27
Posty: 85
Lokalizacja: wrocław-okolice. DSR
opis: pawell1602@o2.pl
model: transporter
silnik: 2.4 AAB

Podziękował: 6 razy
Pomógł: 3 razy
Ja próbowałem na siłę połamałem włącznik awaryjnych i cały pajączek.a kiere i tak musiałem ściągać w celu wymiany kiere ściągnać 5 minut i nic nie połamiesz ja za pajączek 80 zeta w plecy bylem bo chciałem 10 minut przyśpieszyć.niewarto


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 7 maja 2015, 19:00 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 19 czerwca 2013, 01:21
Posty: 43
Lokalizacja: Wrocław
model: Caravelle
silnik: ACV

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 2 razy
Witam,

Ile powinien mieć rezystancji czujnik poziomu paliwa w 2.5TDI przy pełnym baku? Według wiki mniej niż 36om, czy to jest prawdziwa wartość?
U mnie na full jest ok 150om i oczywiście wskaźnik źle wskazuje ilość.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 7 maja 2015, 19:08 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Wiki mówi prawdę, viewtopic.php?p=127532#p127532


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 8 maja 2015, 10:13 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 19 czerwca 2013, 01:21
Posty: 43
Lokalizacja: Wrocław
model: Caravelle
silnik: ACV

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 2 razy
Dzięki, czyli konieczna wymiana. Do diesla wszystkie są takie same, czy do 2.5tdi jest jakiś konkretny?

Edit:
Zrobiłem rozpoznanie i dla potomnych wrzucę info, może się komuś przyda.

Do diesla są 2 rodzaje.

Jeden jest starego typu:
http://www.t4-wiki.de/wiki/images/Elektrik_Geber_Kraftstoff_G_Bild_1.jpg

Drugi, to poprawiona wersja:
http://www.t4-wiki.de/wiki/images/Elektrik_Geber_Kraftstoff_G_Bild_2.jpg

Oba są zamienne, typu plug&play. U siebie wstawiłem nowy typ, zamiast starego i działa elegancko.
Druga wersja jest ponoć poprawiona i eliminuje problem braku zasięgu
pływaka na zakrętach, przy małej ilości paliwa w baku.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 12 maja 2016, 22:19 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Sam u siebie wymieniłem pływak na taki nowego typu, zalałem do pełna ile się dało i nie mam wskazań na liczniku od paliwa. Stoi na zero. Przy podjeździe na stacje był ponad 2 kreską (nieieskie zegary). Miał ktoś takie objawy u siebie po zatankowaniu ~100L do baku? Przypuszczam, że skala się skończyła na płytce pływaka w baku. Na starym typie pływaka zawsze tak tankowałem i było ok ale znowu miałem z nim inne problemy..

Odnośnie zdjęć pływaków dla zainteresowanych są tutaj http://www.t4-wiki.de/wiki/Geber_G_(Kraftstoffvorrat)#Funktion


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 13 maja 2016, 21:09 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 15 sierpnia 2010, 18:05
Posty: 232
Lokalizacja: Gniezno
model: TRANSPORTER
silnik: 2,5 TDI

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 7 razy
U mnie w którejś pomogło zatankowanie do pełna , chyba był zawieszony .


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 71 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB