T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest niedziela, 28 kwietnia 2024, 02:51

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 23 lutego 2017, 17:05 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 3 grudnia 2011, 22:04
Posty: 15
model: t4
silnik: 1,9 td

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam,te auto mnie zadziwia t4 1,9td carawella 96r, gdzie można znaleść przyczynę różnicy napięcia między akumulatorem a gniazdem zapalniczki jest prawie równy 1v więcej na akumulatorze jak na zapalniczce przecież tak aż nie powinno być, wszystko fabryczne nie grzebane może ktoś się z tym tematem spotkał proszę o podpowiedz, zrobię obejście dodatkowym przewodem+ do zapalniczki a fabryczny odetnę czy to coś nie schrzanię.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 23 lutego 2017, 17:08 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 18 lutego 2011, 21:50
Posty: 907
Lokalizacja: okolice Opola
opis: Sekcja Dolnośląsko-Opolska!
model: caravelle
silnik: ACV

Podziękował: 34 razy
Pomógł: 24 razy
Pamiętaj o bezpieczniku.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 23 lutego 2017, 17:20 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 18 stycznia 2014, 11:39
Posty: 1047
Lokalizacja: Wielkopolska
model: Allstar Westa SYNCRO
silnik: ACV+

Podziękował: 26 razy
Pomógł: 99 razy
Między akumulatorem a lampami przednimi potrafi być 2v różnicy. Wszystkie straty są na kablach włącznikach złączach. Voltomierz najlepiej dać osobnym przewodem prosto do aku.


_________________
Prawdziwy mężczyzna ma odciski na dłoniach a nie rurki na dupie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 23 lutego 2017, 19:43 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 3 grudnia 2011, 22:04
Posty: 15
model: t4
silnik: 1,9 td

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Dziękuję kolego >teczkownik < za trafną podpowiedź. Tak właśnie miałem zadziałać, dodatkowy grubszy kabelek bezpośrednio do zapalniczki na "+" oraz odłączę od bezpiecznika stare zasilanie. Oczywiście nie zapominając na nowym kablu dać bezpiecznik 25A. Spadki napięć na grubościach kabli oraz na łączach są nie do uniknięcia.


Ostatnio edytowano czwartek, 23 lutego 2017, 20:23 przez slimak, łącznie edytowano 1 raz
Edytowano z bełkotu na język polski.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 24 lutego 2017, 11:16 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 3 grudnia 2011, 22:04
Posty: 15
model: t4
silnik: 1,9 td

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Dziękuję kolegom za porady i podpowiedzi w tym temacie, temat zakończam myślę o nowych pytaniach oczywiście w innym temacie.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 24 lutego 2017, 11:23 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12307
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 327 razy
Pomógł: 1042 razy
A w czym to przeszkadza jak jest teraz?


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 52 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB