T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 19:00

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 14 października 2012, 21:24 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 17 listopada 2010, 20:32
Posty: 355
Lokalizacja: Lipka
model: VW
silnik: AXG

Podziękował: 8 razy
Pomógł: 7 razy
Góral napisał(a):
Niepotrzebny. Immo jest na osobnej puszce, ważny jest kluczyk i stacyjka.
Jeżeli przekładasz sam komputer to nie trzeba nic robić, sprawdzone przeze mnie i działa.



ty sie chyba kolego mylisz ten sam temat męczony był w ACV przekładaliśmy komputery z dwóch róznych T4 i nie odpalał tzn odpalał i odrazu gasł , no i pierwsze słysze że stacyjka ma coś związane z immobilizerem


_________________
viewtopic.php?f=30&t=1729


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 14 października 2012, 21:30 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): niedziela, 16 stycznia 2011, 14:39
Posty: 184
Lokalizacja: Wrocław
model: Multivan
silnik: AXG

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 2 razy
U mnie bez problemu przekładałem komputery od AHY i AXG.
Immo, kluczyk jest na osobnym sterowniku. Przekładka komputera nie wpływa na odpalanie w silnikach AHY i AXG.


_________________
AXG + ANJ


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 14 października 2012, 21:57 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7425
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 71 razy
Pomógł: 801 razy
pierwsze słyszę, immo jest zgrane z ECU i do niego daje sygnał z puszki jak to nazwałeś
zarówno zmiana immo jak i ECU wymaga jego przekodowania


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 14 października 2012, 22:03 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): niedziela, 16 stycznia 2011, 14:39
Posty: 184
Lokalizacja: Wrocław
model: Multivan
silnik: AXG

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 2 razy
no to zapraszam do mnie, pokaże że można ;) zmiana ECU nie wymaga przekodowania.


_________________
AXG + ANJ


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 14 października 2012, 22:38 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Jak sterowniki mają wyłączone imo to można przekładać,


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 15 października 2012, 19:35 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 17 listopada 2010, 20:32
Posty: 355
Lokalizacja: Lipka
model: VW
silnik: AXG

Podziękował: 8 razy
Pomógł: 7 razy
chemik211 napisał(a):
Jak sterowniki mają wyłączone imo to można przekładać,


z tym sie zgodze


_________________
viewtopic.php?f=30&t=1729


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 26 października 2012, 14:33 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 23 listopada 2011, 15:08
Posty: 225
Lokalizacja: Podkarpacie
model: t4
silnik: 2,5 TDI ACV

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 8 razy
Tu jest pokazane jak wyłączyć na szynie CAN:

http://www.youtube.com/watch?v=gFo4aWMcR50&list=FL-XV0uRo6jtym_QBVROJVig&index=2&feature=plpp_video


_________________
Moje wozidło: viewtopic.php?f=30&t=5257


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 7 listopada 2012, 19:55 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 17 listopada 2010, 20:32
Posty: 355
Lokalizacja: Lipka
model: VW
silnik: AXG

Podziękował: 8 razy
Pomógł: 7 razy
dorwałem Kompa .. Kupiłem kabelek vag commander 1.4 IMMO OFF i teczka w końcu odpala ;))


_________________
viewtopic.php?f=30&t=1729


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 20 lutego 2017, 21:13 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 15 kwietnia 2010, 08:51
Posty: 752
Lokalizacja: POLSKA
model: T4
silnik: 2.5

Podziękował: 20 razy
Pomógł: 41 razy
odgrzewam kotleta
czy każdy komp auta ma swój "IMEI"?
czy można gdzieś sprawdzić podając vin jaki "IMEI" mial komp auta wyjeżdżającego z fabryki?
jak sprawdzić aktualny "IMEI" kompa siedzącego w aucie?
niestety w moja T4 wjechala beemka uderzając auto w lewy błotnik, auto po stłuczce nie paliło bo przygniecione zostały komputer pbi lpg
teraz wszystko jest ok silnik chodzi, w warsztacie naprawiającym samochód przez tel
powiedzieli ze wymienili cewke i komputer pb
dziwne, komputer lpg nie ucierpiał?
starą cewkę mają, starego kompa nie bo musieli oddać dla gościa co sprzedawał sprawny


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB