T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest sobota, 27 kwietnia 2024, 22:06

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 6 czerwca 2012, 22:28 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 3 czerwca 2012, 17:38
Posty: 12
Lokalizacja: Beveren-Waas kiedys Kuznia Raciborska
model: T4
silnik: 2.5 TDI

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
WIatm wszystkich forumowiczow i milosnikow T4 !!!

Od dzisiaj stalem sie posiadaczem T4 z 2001 roku, 2.5 TDI silnik ACV, przebieg 220 tys.

No wiec do rzeczy...
Po przyprowadzeniu samochodu do domu zaczalem przegladac co nie co moj nowy nabytek i zauwazylem ze centralny zamek, (z pilota), otwiera samochod ale jakos to sie otwiera jak flaki z olejem. To znaczy nie jest to rach ciach i otwarte, tylko cypelki podnosza sie przy otwieraniu i opuszczaja sie przy zamykaniu cos ociezale.
Czy to jest normalne czy jednak nie ??
Czy moze powinienem silowniczki w kazdych z drzwi w jakis sposob przesmarowac, a moze to sa ostatnie dechy centralnego ???
Prosze o rade.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 6 czerwca 2012, 23:04 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 14 stycznia 2012, 22:14
Posty: 750
Lokalizacja: FSW
model: Caravelle
silnik: 2.5TDi

Podziękował: 12 razy
Pomógł: 40 razy
To jest normalne przy oryginalnym centralnym z T4.



Za ten wpis autor orel11 podziękował: AndrzejB (środa, 6 czerwca 2012, 23:32)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 6 czerwca 2012, 23:33 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 3 czerwca 2012, 17:38
Posty: 12
Lokalizacja: Beveren-Waas kiedys Kuznia Raciborska
model: T4
silnik: 2.5 TDI

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
dzieki wielkie, czyli poza tym jak narazie wszystko jest wrecz idealnie ;)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 6 czerwca 2012, 23:49 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Nie do końca, jak wszystko sprawne to ładnie się podnoszą więc podejrzewam przytarty mechanizm


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 7 czerwca 2012, 06:38 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 14 stycznia 2012, 22:14
Posty: 750
Lokalizacja: FSW
model: Caravelle
silnik: 2.5TDi

Podziękował: 12 razy
Pomógł: 40 razy
Łanie moga sie podnosic,ale jednak z lekkim opóznieniem i tak łagodnie.Kolega może ma porównanie do zwykłych/uniwersalnych siłowników ,gdzie nastepuje to wiele wiele szybciej.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 7 czerwca 2012, 17:26 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 3 czerwca 2012, 17:38
Posty: 12
Lokalizacja: Beveren-Waas kiedys Kuznia Raciborska
model: T4
silnik: 2.5 TDI

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
No porownanie mam z Peugeotem 206 i z Oplem Zafira B. W mojej T4-ce chodza delikatnie, ale wolno i miekko no i bardzo cicho, a w peugeocie i oplu to szybko i wala tak ze je z 50 metrow slychac :)
Myslalem ze tak w kazdym ma byc ....

POZDRAWIAM


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 7 czerwca 2012, 20:45 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 14 stycznia 2012, 22:14
Posty: 750
Lokalizacja: FSW
model: Caravelle
silnik: 2.5TDi

Podziękował: 12 razy
Pomógł: 40 razy
Własnie w T4 tak ładnie chodzą,nieraz za wolno i powoduje to ,ze nie idzie otworzyc klapy.Ale jak sie przesmaruje silownik to smiga elegancko.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 24 czerwca 2012, 22:52 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 30 października 2011, 10:17
Posty: 873
Lokalizacja: Łódź/Warszawa
model: T4 Ambulans
silnik: 2.4, 2.5

Podziękował: 3 razy
Pomógł: 57 razy
To normalne przy pneumatycznym zamku, pompka musi wytworzyć ciśnienie i to chwile trwa! Kolega zapewne ma porównanie z elektrycznymi siłownikami.


_________________
Gdyby któryś z kolegów z Łodzi lub okolic chciał nieodpłatnie skorzystać z VAGa to zapraszam.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 24 czerwca 2012, 22:54 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 14 stycznia 2012, 22:14
Posty: 750
Lokalizacja: FSW
model: Caravelle
silnik: 2.5TDi

Podziękował: 12 razy
Pomógł: 40 razy
Ale t4 ma elektryczne ,a nie pneumatyczne jak golf 3 np.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 48 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB