T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest sobota, 27 kwietnia 2024, 16:12

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 324 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 17  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 26 października 2010, 23:31 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 23 października 2010, 21:40
Posty: 94
model: carawelle syncro
silnik: 2.5TDI AXL

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 2 razy
Witam,może sie mylę,ale czy czasem czujnik temp. nie jest fabrycznie zamontowany?,sugeruje sie tym że dogrzewacz który auto posiada musi dostać sygnal żeby go załączyć go poniżej 5 c?,ale jeśli sie myle czy jest oryginalna wtyczka by go wpiąc?(i gdzie)
Co do poziomu plynu to nie jestem pewien czy go czasem posiadam,pokazuje sie informacja na liczniku że go mam za mało(zaświeca się znaczek)po przekręceniu stacyjki,nadmieniam że płynu mam dość,(może czujnik jest walnięty)

wojna


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 26 października 2010, 23:36 
Offline
Administrator

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:16
Posty: 5288
model: Mixt
silnik: ACV

Podziękował: 51 razy
Pomógł: 617 razy
Czujnik do dogrzewacza nie współpracuje z FIS. Pisałem o czujniku poziomu płynu do spryskiwaczy.


_________________
Administrator w stanie spoczynku.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 26 października 2010, 23:51 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 23 października 2010, 21:40
Posty: 94
model: carawelle syncro
silnik: 2.5TDI AXL

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 2 razy
Witam,sugerowałem się tym co napisałeś(czujnik temp zew.),myślałem że to ma coś wspólnego z dogrzewaczem,sorrki
A czy kable są wyprowadzone by te bajery podłączyć,czy trzeba tworzyć?

wojna


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 26 października 2010, 23:54 
Offline
Administrator

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:16
Posty: 5288
model: Mixt
silnik: ACV

Podziękował: 51 razy
Pomógł: 617 razy
Najprawdopodobniej trzeba tworzyć.


_________________
Administrator w stanie spoczynku.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 27 października 2010, 00:04 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 23 października 2010, 21:40
Posty: 94
model: carawelle syncro
silnik: 2.5TDI AXL

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 2 razy
To mnie zmarwiłeś!!!,a myślałem że pójdzie tak łatwo!!! pozostanie mi chyba dokupienie samej wiązki tempomatu i podłączenie jej,bo to nie problem dla mnie!
pozdrawiam

wojna


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 14 października 2011, 22:35 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 27 czerwca 2011, 22:15
Posty: 7
Lokalizacja: SZPROTAWA
model: t4
silnik: 2,5 TDI ACV

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam. Doszedłeś dlaczego nie ma samego podświetlenia? Mam to samo, po zmianie no i nie wiem co robić, świecą mi się tylko wskazówki na czerwono a na niebiesko nic się nie świeci może jakaś podpowiedź z Twojej strony. Wielkie dzieki:)
<31>


Ostatnio edytowano piątek, 14 października 2011, 23:04 przez slimak, łącznie edytowano 1 raz
Bełkot, kolejne tak napisane posty nie będą akceptowane.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 18 lutego 2012, 23:31 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 30 stycznia 2012, 19:10
Posty: 32
Lokalizacja: lubelskie-szwajcaria
model: T4 9-os LONG
silnik: 2,4 d AAB

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 0 razy
Zmieniłem licznik z zielonego bez obrotomierza na niebieski, wszystko niepotrzebne pogasiłem masą. Problem mam z obrotomierzem, po zapaleniu idzie od razu na 5tyś, a jak dodam gazu to do końca skali, licznik jest z 99r z 2.5 benzyna. Mam pytanie czy da się go przekodować VAGiem i jak to zrobić, a jeszcze ładowanie mi nie gaśnie od razu i zamiast świec żarowych mam napis EPC. Wszystko reszta działa jak należy, tzn paliwo, temperatura i prędkość.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 19 lutego 2012, 01:22 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:29
Posty: 1237
opis: Krzywy ryj
model: T4
silnik: ACV

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 124 razy
Zakoduj XXX1X
Zamiast X wstaw dotychczasowe wartości.


_________________
Pasożyt zlotowy. Pozostał mi tylko jeden T4.



Za ten wpis autor grzesiex podziękował: JD3650 (środa, 29 lutego 2012, 22:12)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 19 lutego 2012, 11:05 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 30 stycznia 2012, 19:10
Posty: 32
Lokalizacja: lubelskie-szwajcaria
model: T4 9-os LONG
silnik: 2,4 d AAB

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 0 razy
Może zabrzmi śmiesznie, ale nawet kabla nie mam czy taki będzie dobry http://allegro.pl/najnowszy-kabel-vag-k ... 96901.html


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 19 lutego 2012, 11:08 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:51
Posty: 801
Lokalizacja: LUBUSKIE
model: T4
silnik: AAB/ABL

Podziękował: 14 razy
Pomógł: 36 razy
Co do ładowania to żarówka z wąsami między plusem po stacyjkowym a wzbudzeniem do altka .
Niestety żeby mieć spirale musisz zmienić tarcze licznika (od passata/golfa) nie pasuje musi być od t4 z dieslem bo zapewne masz skale obrotka benzynową

Jeżeli licznik podpiołeś pod OBD to tak a jak nie to wąsami musisz się połączyć , pamiętaj że kodowanie zmienisz tylko pełną wersją programu VAG-COM


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 19 lutego 2012, 11:26 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 30 stycznia 2012, 19:10
Posty: 32
Lokalizacja: lubelskie-szwajcaria
model: T4 9-os LONG
silnik: 2,4 d AAB

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 0 razy
Skale mam do 6tyś, a ten kabelek z allegro będzie dobry? Bo rozumiem że program nie bardzo. Napis EPC mi nie przeszkadza, tylko ten obrotek mnie drażni.

Na szrotach w szwajcarii t4, passaty, golfy są same benzyniaki, a jeśli nawet jakiś się znajdzie to albo spalony albo już niema licznika.
Wybrałem z t4 bo pasują mocowania i maskownice od razu odkręciłem i skrzynie z niego też mam, ale założę w polsce. Przebieg licznika i skrzyni to zaledwie 202tyś <32>
Czyli o 170tyś mniej niż mój <vw>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 19 lutego 2012, 12:23 
Offline
Administrator

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:16
Posty: 5288
model: Mixt
silnik: ACV

Podziękował: 51 razy
Pomógł: 617 razy
O kabelkach poczytaj na forum, sporo już napisano.


_________________
Administrator w stanie spoczynku.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 19 lutego 2012, 12:27 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Co do obrotomierza to sadze ze się nie uda gdyż ten temat przerabiałem paro krotnie, ale próbować możesz


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 29 lutego 2012, 22:14 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 30 stycznia 2012, 19:10
Posty: 32
Lokalizacja: lubelskie-szwajcaria
model: T4 9-os LONG
silnik: 2,4 d AAB

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 0 razy
grzesiex napisał(a):
Zakoduj XXX1X
Zamiast X wstaw dotychczasowe wartości.

Dzięki kolego udało się obrotek działa jak powinien <yahoo>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 7 maja 2012, 20:56 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 10 lutego 2012, 20:47
Posty: 55
model: t4
silnik: 2.4d

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 5 razy
Pany o co kaman???

Mam t4 2.5 tdi 102 km z 96 r i teraz jaki licznik niebieski muszę kupić zeby to działało??? Co trzeba dokładnie krok po kroku zrobić , gdzie szukać adapterów???

Dodam że licznik mam bez linek od prędkościomierza.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 7 maja 2012, 20:58 
Offline
Administrator

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:16
Posty: 5288
model: Mixt
silnik: ACV

Podziękował: 51 razy
Pomógł: 617 razy
Poczytaj forum a dowiesz się wszystkiego. Jeśli kupisz odpowiednie zegary to przeróbka nie jest skomplikowana.


_________________
Administrator w stanie spoczynku.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 8 maja 2012, 17:04 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 10 lutego 2012, 20:47
Posty: 55
model: t4
silnik: 2.4d

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 5 razy
czytam i czytam i głowa juz mnie boli ;)


Na poważnie nie kumam tych fis cad itd...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 8 maja 2012, 17:11 
Offline
Administrator

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:16
Posty: 5288
model: Mixt
silnik: ACV

Podziękował: 51 razy
Pomógł: 617 razy
CAN - szyna przesyłu danych wprowadzona w 1999 roku. W zegarach obsługuje obrotomierz i kontrolkę świec żarowych.
Fis - duży lub mały komputer z wyświetlaczem umieszczonym pomiędzy obrotomierzem a prędkościomierzem. występuje tylko w autach z CAN.
MFA - prostsza, analogowa wersja komputera pokładowego z wyświetlaczem w miejscu zegarka. Z racji krótkiego okresu produkcji trudno dostępna.
Tyle w skrócie.


_________________
Administrator w stanie spoczynku.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 13 maja 2012, 13:02 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 30 stycznia 2012, 19:10
Posty: 32
Lokalizacja: lubelskie-szwajcaria
model: T4 9-os LONG
silnik: 2,4 d AAB

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 0 razy
Kilka razy to forum przeglądałem zanim zacząłem zabawę ze zmianą licznika. Satysfakcja że udało mi się to zrobić samemu GWARANTOWANA <yahoo>


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 30 maja 2012, 22:51 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 29 maja 2012, 17:25
Posty: 4
model: t4
silnik: 2,5 TD 150KM

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 1 raz
Witam

Jestem tu nowy ale manijak VW T4
Miałem klika T4 ale teraz kupiłem cukiereczka Carawelle 2,5 TDI 111 KW
zmieniłem zegary razem z manetkami tempomat i komputer kupiłem licznik ,manetki ,całą wiązkę
tempomat działa
nie działa komputer pokazuje tylko temperaturę i tymczasowe spalanie nie ma średniego spalania i ile mam jeszcze paliwa nie działa komputer co mam zrobić ?



Za ten wpis autor bogdan77 podziękował: Tomash1212 (czwartek, 10 lutego 2022, 21:07)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 324 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 17  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 61 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB