T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest piątek, 29 marca 2024, 02:36

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 319 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 12, 13, 14, 15, 16  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 24 września 2017, 14:53 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 20:40
Posty: 20
Lokalizacja: Słupca-wielkopolska
model: VW T4 Caravelle
silnik: ACV

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 1 raz
wiązka została zmieniona z opcją MFA i przewody są podłączone do zielonej pin 23,24,25 i 32 sygnał spalania. A ten sygnał spalania to pin 9 czy 10 z ECU bo różnie piszą? ECU z jedną wtyczką.

Teraz wyświetla mi się jak na zdjęciu 1:
http://t4-wiki.de/w/index.php?title=Dat ... 116131328&


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 24 września 2017, 14:55 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Wygląda mi to na licznik od golfa w obudowie T4,


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 24 września 2017, 14:56 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 20:40
Posty: 20
Lokalizacja: Słupca-wielkopolska
model: VW T4 Caravelle
silnik: ACV

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 1 raz
A jeszcze odnośnie wskaźnika paliwa mogę prosić o poradę ?
Dodam tylko ze na dwóch licznikach zachowuje się tak samo więc wiązkę wykluczam.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 24 września 2017, 15:27 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Skoro taki numer wychodzi na vagu to nie będzie mfa, liczniki z mfa mają nr 820. Dziwny jest tylko ten wyświetlacz...


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 24 września 2017, 15:49 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 20:40
Posty: 20
Lokalizacja: Słupca-wielkopolska
model: VW T4 Caravelle
silnik: ACV

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 1 raz
Właśnie ten wyświetlacz to zagadka. Widziałem też licznik 800CX od automatu,też wyświetlało się MFA jak u mnie ale nie było opisu więc pomyślałam że to wyjątek jakiś i że będzie spalenie pokazywał.
A może wiesz który jest pin od kompa z sygnałem spalania ? Ja mam pod 9 ale różnie piszą.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 24 września 2017, 18:56 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Ecu 68pin ma na tym co mówisz


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 25 września 2017, 20:34 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 20:40
Posty: 20
Lokalizacja: Słupca-wielkopolska
model: VW T4 Caravelle
silnik: ACV

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 1 raz
Wracając do tego licznika jest jakaś możliwość sprawdzenia tego czy jest z MFA ? Np.sprawdzając na vagu? Drąże ten temat bo zastanawia mnie ten napis na wyświetlaczu MFA czy on ma go faktycznie czy może ktoś naprawiał licznik i wlutował sam wyświetlacz np.od golfa.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 28 września 2017, 17:26 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 20:40
Posty: 20
Lokalizacja: Słupca-wielkopolska
model: VW T4 Caravelle
silnik: ACV

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 1 raz
witam ponownie,

mam pytanie bo wydaje mi się że z tym licznikiem mam cos nagrzebane. Dziś zauważyłem że zamiast kontroliki świec żarowych zapala mi się EPC . Od czego jest ta kontrolka?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 28 września 2017, 17:39 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Dla benzyniaków


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 28 września 2017, 18:12 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 20:40
Posty: 20
Lokalizacja: Słupca-wielkopolska
model: VW T4 Caravelle
silnik: ACV

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 1 raz
ta kontrolka jest w prawej tarczy (predkościomierz). Po kodowaniu licznika wychodzi że jest od disela więc skąd ta kontrolka ?
Może jakieś sugestie ?

Edit:

Obrotomierz przy moim liczniku również jest większy o 500obr/min niż przy "normalnym" liczniku od T4.
Może ktoś podpowie lub się orientuje co to za składanka może być,bo dziś to mnie przerosło : MFA,EPC i ten obrotomierz


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Ostatnio edytowano czwartek, 28 września 2017, 19:28 przez slimak, łącznie edytowano 1 raz
Post pod postem.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 28 września 2017, 19:25 
Offline
Administrator

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:16
Posty: 5288
model: Mixt
silnik: ACV

Podziękował: 51 razy
Pomógł: 617 razy
piciu144 napisał(a):
Może jakieś sugestie ?


Tak, zacznij edytować posty.

Licznik z końcówką XXX-XXX-800 nie ma MFA.


_________________
Administrator w stanie spoczynku.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 28 września 2017, 19:33 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Jakiś domorosły amator się bawił z tym licznikiem i wgrał inny wsad aby to chodziło w T4.


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 21 października 2017, 17:38 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 4 marca 2016, 02:05
Posty: 297
Lokalizacja: Sztum, Pomorskie
model: T4 long holenderka
silnik: AFN

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 19 razy
Powiedzcie co zrobić, żeby zegar z passata b5 bez fis pokazywał właściwą prędkość i odległość. Wsad z licznika t4?
Dobra sam sobie odpowiedziałem, wystarczy zalogować się do zegarów i adaptacja kanałów 16 i 17 w moim przypadku na 3355, po wszystkim reset zegarów i się cieszymy.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 28 września 2018, 09:57 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 21 czerwca 2016, 11:52
Posty: 103
Lokalizacja: Piaseczno
model: Multivan
silnik: AHY

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 10 razy
Odgrzeje trochę kotleta <england>
Mam multivana 2.5 tdi ahy 99’ - niestety bez can. Obecnie posiadam licznik z mfa, a w ręce wpadł mi taki z 1/2 fis nr 7D0920822D. Co tam trzeba wyczarować żeby to zadziałało? Caly temat prześledziłem, ale o takim przypadku nikt nie pisał. Będę wdzięczny za jakieś rady.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 28 września 2018, 10:54 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Potrzebujesz emulator CAN, nie znam obecnie żadnego adresu gdzie można jeszcze coś takiego do T4 nabyć a kosztował taki adapter często sporo więcej niż sam licznik.


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 28 września 2018, 16:34 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 21 czerwca 2016, 11:52
Posty: 103
Lokalizacja: Piaseczno
model: Multivan
silnik: AHY

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 10 razy
A jak wyglada sprawa z licznikiem od passata? Mowa o całym fisie bez can, coś jak taki o numerze: 3B0919890MX


Ostatnio edytowano piątek, 28 września 2018, 18:58 przez łapek, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 28 września 2018, 16:40 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Pojęcia nie mam, na pewno nie będzie dobrze pokazywał prędkości. To czy się da go zakodować pod 5 cylindrów to też jest pytanie (obrotomierz) . Dalej to problem z odwrotną opornością płytki pływaka (pokazuje odwrotnie stan paliwa)


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 29 września 2018, 23:14 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 4 marca 2016, 02:05
Posty: 297
Lokalizacja: Sztum, Pomorskie
model: T4 long holenderka
silnik: AFN

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 19 razy
Prędkość i odległość przekoduje, kilka postów wyżej patrz. Płytkę pływaka wlutować z paska b5, wadą jest to, że po zalaniu pod korek, lubi zaświecić rezerwa bo pływak wychodzi poza skalę, po 50km problem znika. Co z obrotomierzem to nie wiem bo u mnie są cztery garnki.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 30 września 2018, 11:24 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 15 grudnia 2010, 18:00
Posty: 4148
Lokalizacja: Kraków
model: Bestel > Business
silnik: T4 2.5 ACV > AXG

Podziękował: 81 razy
Pomógł: 226 razy
Jackall napisał(a):
Płytkę pływaka wlutować z paska b5......


edycja wsadu i zmiana linijki w oprogramowaniu odpowiedzialna za stan baku - ale to szkoła jazdy dla zaawansowanych. I wymiana pływaka zbyteczna


_________________
Obrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 31 marca 2019, 19:38 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 27 lutego 2011, 23:13
Posty: 52
model: multivan
silnik: 2.5 TDI ACV

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 2 razy
witam, szanowne grono borykam się z pewnym problemem po wymianie licznika zielonego bez MFA, jedna czarna kość T28, na niebieski oczywiście bez CAN z końcówką 800B, studiując uważnie ten wątek nie natrafiłem na podobny przypadek a mianowicie według schematu z t4wiki wynika że pin 23 kość T28 wskaźnika temperatury płynu chłodzącego ma być połączony z pinem 6 w kości niebieskiej T32 Airbag??? natomiast pin 8 z kości niebieskiej wskaźnika temperatury zmostkowany z masą?. co prawda podłączyłem według schematu ale wskaźnik temperatury podnosi się jedynie minimalnie do poz 0. Trenował może któryś z kolegów taki przypadek?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 319 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 12, 13, 14, 15, 16  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB