T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 13:13

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 318 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 16  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 28 czerwca 2010, 13:32 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:51
Posty: 801
Lokalizacja: LUBUSKIE
model: T4
silnik: AAB/ABL

Podziękował: 14 razy
Pomógł: 36 razy
Witam przymierzam sie do zmiany z zielonego na niebieski 1/2 fis bez can szukam wszelkich wskazówek oczywieście posiadam manetki wiązki oraz licznik , generalnie potrzebuje informacji jakie sygnały potrzebuje i jak spiąć manetki z licznikiem


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 28 czerwca 2010, 13:40 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:33
Posty: 509
Lokalizacja: B_Y_D_G_O_S_Z_C_Z
opis: KAŻDA ZMORA MA SWOJEGO AMATORA ...
model: juz nie t4 :(
silnik: 2,0 tdi

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 6 razy
wilu8 napisał(a):
Witam przymierzam sie do zmiany z zielonego na niebieski 1/2 fis bez can szukam wszelkich wskazówek oczywieście posiadam manetki wiązki oraz licznik , generalnie potrzebuje informacji jakie sygnały potrzebuje i jak spiąć manetki z licznikiem

Licznik t4 z 1/2 fis lub pelnym fis bez can nie wystepowal ;)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 28 czerwca 2010, 15:53 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:51
Posty: 801
Lokalizacja: LUBUSKIE
model: T4
silnik: AAB/ABL

Podziękował: 14 razy
Pomógł: 36 razy
No tak ale gdyby pozyskać bez cana od golfa/passat itp bo takie bez cana to po przełożeniu wnętrza i dopasowaniu pływaka by działąło ?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 28 czerwca 2010, 17:59 
Offline
Administrator

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:16
Posty: 5288
model: Mixt
silnik: ACV

Podziękował: 51 razy
Pomógł: 617 razy
Były liczniki z dużym FIS bez CAN'a w passacie, cena używanego sięga 1000 złotych.


_________________
Administrator w stanie spoczynku.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 28 czerwca 2010, 18:05 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:51
Posty: 801
Lokalizacja: LUBUSKIE
model: T4
silnik: AAB/ABL

Podziękował: 14 razy
Pomógł: 36 razy
nie no bez przesady zostańmy przy 1/2 w gre wchodzi kobinowanie z bez canowym golf / passat lub odrazu zakup adaptera i montować ori licznik z 2003 z pełnym fisem od multivana


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 28 czerwca 2010, 19:29 
Offline
Administrator

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:16
Posty: 5288
model: Mixt
silnik: ACV

Podziękował: 51 razy
Pomógł: 617 razy
1/2 bez CAN nie było. Adapter jest uciążliwy w kalibracji.


_________________
Administrator w stanie spoczynku.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 28 czerwca 2010, 19:48 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:33
Posty: 509
Lokalizacja: B_Y_D_G_O_S_Z_C_Z
opis: KAŻDA ZMORA MA SWOJEGO AMATORA ...
model: juz nie t4 :(
silnik: 2,0 tdi

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 6 razy
slimak napisał(a):
1/2 bez CAN nie było.

, ale z kolegi wypowiedzi wynika ze chce zaadoptowac z golfa / passata bez can z 1/2 fis do t4


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 28 czerwca 2010, 20:37 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 17:44
Posty: 2645
Lokalizacja: Częstochowa
opis: co dzień uczę się czegoś nowego
model: transpo-carawella
silnik: 2.0 LPG + PB

Podziękował: 24 razy
Pomógł: 97 razy
ja przez taką modyfikacje przeszedłem czyli z zielonego na niebieski i to z passata 150zł dalem


_________________
czarodziej

organizator ZLOTU Olsztyn 3-6 06.2010

pomoc w organizacji IV zlotu -Góry Opawskie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 28 czerwca 2010, 21:43 
Offline
Administrator

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:16
Posty: 5288
model: Mixt
silnik: ACV

Podziękował: 51 razy
Pomógł: 617 razy
Bez CAN był tylko duży FIS w passacie. 1/2 FIS były tylko po CAN'ie.


_________________
Administrator w stanie spoczynku.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 28 czerwca 2010, 22:50 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 17:44
Posty: 2645
Lokalizacja: Częstochowa
opis: co dzień uczę się czegoś nowego
model: transpo-carawella
silnik: 2.0 LPG + PB

Podziękował: 24 razy
Pomógł: 97 razy
slimak napisał(a):
Bez CAN był tylko duży FIS w passacie. 1/2 FIS były tylko po CAN'ie.


ja tych oznaczeń nie łapie więć dalej się nie wypowiadam

dodam ze u mnie poszło to plug in play 8-)


_________________
czarodziej

organizator ZLOTU Olsztyn 3-6 06.2010

pomoc w organizacji IV zlotu -Góry Opawskie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 29 czerwca 2010, 00:13 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:29
Posty: 1237
opis: Krzywy ryj
model: T4
silnik: ACV

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 124 razy
Podpasujesz od passata/golfa, po przełożeniu pływaka będzie wszystko śmigać.

B5 (pierwsze wydanie jeszcze zielony): http://www.allegro.pl/item1061738594_li ... _ziel.html

http://www.allegro.pl/item1013735779_li ... n_pin.html

B5: http://www.allegro.pl/item1057537938_li ... _nowy.html

Lepszy do adaptacji w T4 byłby licznik z golfa 4 - łatwiej dopasować przełożenie skrzyni - czyli uzyskuje się mniejsze przekłamanie prędkości i przebytej drogi.


_________________
Pasożyt zlotowy. Pozostał mi tylko jeden T4.



Za ten wpis autor grzesiex podziękował: Antoni1 (sobota, 11 kwietnia 2015, 00:41)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 30 czerwca 2010, 12:54 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 29 czerwca 2010, 21:57
Posty: 47
model: multivan
silnik: 2.5 TDI

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 2 razy
Witam wszystkich
Czyli wnioskuje,jezeli kupie zegar taki jak w linkach powyżej to go załoze do mojego multivana z96r i wszystko bedzie dzialac oprócz dokładnych wskazań poziomu paliwa. A i jeszcze jedno pytanie, czy podłacze to na wiązce od t4 z 2002 bo taką mam w kartonie.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 30 czerwca 2010, 14:48 
Offline
Administrator

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:16
Posty: 5288
model: Mixt
silnik: ACV

Podziękował: 51 razy
Pomógł: 617 razy
Witaj.
Wiązka i instalacja w aucie wymagają przeróbek, inaczej rozwiązane są kontrolki ręczny/poziom płynu (w zielonym jest jedna od obu wskazań a w niebieskich zegarach są dwie niezależne od siebie), jeśli nie masz poduch i ABS'u trzeba będzie zgasić obie kontrolki zwierając je do masy we wiązce. Jeśli chcesz mieć MFA to i tu będę potrzebne zmiany we wiązce. Na koniec jeszcze do dorobienia przewody których nie ma we wiązce od TDI z 2002 roku czyli obrotomierz i świece żarowe. A i na koniec kontrolka przyczepy też do przeróbki.


_________________
Administrator w stanie spoczynku.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 30 czerwca 2010, 17:46 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 29 czerwca 2010, 21:57
Posty: 47
model: multivan
silnik: 2.5 TDI

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 2 razy
W swoim mam poduchy i abs. Czili najlepiej kupic jeszcze wiązke od tych zegarów z golfa/pasata.
Kilka postów wyżej była mowa o adapterze can, jest to gdzies do kupienia, na allegro znalazłem tylko do radia. Bo ogólnie mam zegary od Multivana Atlantis 2002r z pełnym fis.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 30 czerwca 2010, 18:55 
Offline
Administrator

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:16
Posty: 5288
model: Mixt
silnik: ACV

Podziękował: 51 razy
Pomógł: 617 razy
Wiązka z golfa/passata nie pasuje, trzeba przerabiać z T4. Adapter kupisz ponoć na Ebay.de, decydując się na wersje z adapterem wiązka zostaje bez zmian jedynie musisz przerobić w aucie instalację kontrolek ręczny/poziom płynu.


_________________
Administrator w stanie spoczynku.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 30 czerwca 2010, 19:27 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 29 czerwca 2010, 21:57
Posty: 47
model: multivan
silnik: 2.5 TDI

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 2 razy
jak rozumuje to wypinam wiązke zielonego , wpinam wiązke niebieskiego z adapterem, podłączam manetki i wszystko smiga bez jakiś pożarów itd.
a tylko rozdzielic sygnał ręczny - płyn hamulcowy


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 30 czerwca 2010, 19:48 
Offline
Administrator

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:16
Posty: 5288
model: Mixt
silnik: ACV

Podziękował: 51 razy
Pomógł: 617 razy
Tak. Zakładam, że o sterowaniu FIS'em wiesz (manetka, wiązka, czujniki).


_________________
Administrator w stanie spoczynku.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 30 czerwca 2010, 21:09 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 29 czerwca 2010, 21:57
Posty: 47
model: multivan
silnik: 2.5 TDI

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 2 razy
czujniki tzn.
poziom płynu spryskiwaczy,temperatury to wiem, a jeszcze jakieś?
A jeszcze temperatury zew. moge podpiąć z klimatronika zielonego?
Czy mógłby ktoś podrzucić linka z tym adapterem do licznika bo nawet nie wiem jak to wygląda?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 15 sierpnia 2010, 09:56 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 14 sierpnia 2010, 22:44
Posty: 31
Lokalizacja: Oberschlesien
model: T4 MultiVan
silnik: ACV

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 0 razy
triada5000 napisał(a):
czujniki tzn.
poziom płynu spryskiwaczy,temperatury to wiem, a jeszcze jakieś?
A jeszcze temperatury zew. moge podpiąć z klimatronika zielonego?
Czy mógłby ktoś podrzucić linka z tym adapterem do licznika bo nawet nie wiem jak to wygląda?


Witam serdecznie!

Podepnę się do postu bo temat interesujący mnie osobiście. To znaczy nie zależy mi na niebieskich licznikach (w zasadzie bardziej podobają mi się zielone) ale interesuje mnie MFA. Da się jakoś zrobić? Może jakiś zielony licznik z passata z mfa?

Pozdrawiam


_________________
Pozdrawiam
_______________________________________________
Krzyś vel albert_slask


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 15 sierpnia 2010, 10:30 
Offline
Administrator

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:16
Posty: 5288
model: Mixt
silnik: ACV

Podziękował: 51 razy
Pomógł: 617 razy
Witaj na forum!
Jedyne zielone zegary do TDI to zegary z passata przejściówki 1,9 TDI. Niestety 1,9 ma tylko 4 cylindry więc podpięte od ACV będą przekłamywać wskazania obrotomierza. Można pokusić się o wykonanie nowej inaczej wyskalowanej tarczy obrotomierza ale czy wskazania będą właściwe w całym zakresie obrotów tego nie wiem. Zielone zegary nie maja możliwości programowania, jakiekolwiek dopasowanie komputerem niestety odpada. Wielkim plusem "zielonego" MFA jest wskazanie temperatury oleju, niebieski zegar już niestety tej funkcji nie posiada.


_________________
Administrator w stanie spoczynku.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 318 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 16  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB